محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نی نی مامانش

مشهدددددددددددددددددددد

1390/12/25 10:57
نویسنده : نایسل
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دیشب رفتم خرید

 یه آجیل خوری خریدم و  ١٢ تا کاسهقلب

شد٦٥   تومن آجیلی خوری هام و ٥٥ تومن ظرفش

چه گرون شده تورو قرآننگران

بعد رفتم دارو خانونه دارو هامو بگیرم هر جا رفتم گفتن نداریمافسوس

ما چه گناهی داریم تو شهر کوچیکیم دارو  میخوایم باید بریم مشهدآخ

من کریستال چک میخواستم فقط٢٤ درصد ایرانی شو داشت

خارجی نداشت میگفت برین مشهدابرو

مریض میشی اعزام میشی مشهد اینا سر در نمیارنابرو

واسه شیمی درمانی مشهدابرو

واسه آزمایش مشهدابرو

واسه MRI مشهدابرو

واسه خرید مشهدد.....ابرو

دکتر خوب میخوای مشهد ..........................................ابرو

کتاب میخوای گیر نمیاری مشهدابرو

پارچه لباسی که میخوای گیر نمیاری مشهدابرو

خوب پس معنی اینکه ما یه شهری به اسم نیشابور داشته باشیم چیه خرابش کنین کلافه

بریم مشهد دیگه اه اه اه اه اه اهکلافه

دارم دیگه روانی میشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

من الان دارو هامموو لازم دارم اما شوهرم نمی تونه بره مشهد خوب منم تا صبح بیدارم و به خودم میپیچم

 

سبز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

....
25 اسفند 90 10:42
عزیز
برو مشهد همه اینها رو تهیه کن
ودعاگوی ما پیش امام رضا باش

/ من مشهد نمیرم اصلا میرم تهران


دوست
25 اسفند 90 10:43
سلام تازگی ها افتادی توی خط منفی بافی
چرا


چرا نداره که /
مامان آرشیدا قند و عسل
25 اسفند 90 10:49
عزززززززززیزم اینهمه حرص نخور جنبه مثبت قضیه رو نگاه کن هم میری کارتو انجام میدی و هم میری زیارت خوشششششششش بحالت که نزدیک مشهد زندگی میکنین اگه رفتی ما رو فراموش نکنی که سختتتتتتتتت محتاج دعا هستم.
فرزند ما
25 اسفند 90 10:50
آره واقعا به نظر من هم هر چی هس مال شهرهای بزرگه!!!
فرزند ما
25 اسفند 90 10:56
نمیدونم والا!! باز خدا رو شکر کن که حداقل به مشهد نزدیکی و میتونی کارات انجام بدی
فرزند ما
25 اسفند 90 10:59
عزیزم غصه نخور. عوضش تو شهرای کوچیک آرامش بیشتره!
سارا
25 اسفند 90 11:05
دارو چرا مصرف کنی هااااااااااااااااااا من عاشق مشهدم. البته وقتی نه نه شو شو اونجا نباشه
sara
25 اسفند 90 11:07
راستی نگفتی چرا بچت سقط شد. میشه بدونم؟ البته اگه ناراحت نمیشی نایسل به چه معناست
sara
25 اسفند 90 11:20
وای از خارش نگو که یادش هم دیونم میکنه. رفتم پیش دکتره که روبه روی باغ ملیه فقط اون خوبم کرد وگرنه متخصص هاش که به کنار.فامیلش یادم رفت زود زود خوب شدم
سارا
25 اسفند 90 11:22
پاشو بیا اینجا دیگه کارات تموم شده که انقد تو خونه نمون بزن بیرون دیگه
عسل و غزل
25 اسفند 90 13:37
ای بابا بگو داروهات چیه با پست پیشتاز برات میفرستم
مامان ساینا
25 اسفند 90 14:01
سلام نایسل جون پست هاتو جاهای دیگه خوندم اومدم یکسری بزنم. انشاله همه چی درست می شه. همه چی آرومه. البته من به شوهرم می گم وقتی همه چی آرومه یعنی زلزله ای برپاست
عسل و غزل
25 اسفند 90 14:10
عزیزم سقط 2 ماهه بی دلیله به قول مادر شوهر من مد شده.من هم خیلی بی تابی میکردم ولی همش بی دلیل بود . ولی عفونت و خارش باید درمان بشه خوب.ایشالا زود زود یه نی نی خوشگل
تارا
25 اسفند 90 18:36
غصه نداره دوست جون!انشاالله همه چی درست میشه!
مامان رومینا
25 اسفند 90 21:43
آخی عزیزم.آشنا نداری نسخه فکس کنی واست بفرستن؟درک میکنم چی میگی خودمم کشیدم
نرگسی
25 اسفند 90 21:55
مبارک باشه خریدهات .. به سلامتی استفاده کنی ..
مامانی وروجک
25 اسفند 90 22:21
خوبه که یه تنوع میشه ماهم هرچی میخوایم باید بریم بهشهر تو شهر کوچک ما هم خیلی چیزا نیست ولی نیشابور که بزرگه چرا اینجوریه؟
مونا(مامان ارمان)
27 اسفند 90 10:51
عزیزم ارامشی که ما آرزوشو داریم شما اونجا دارین.
asemuni ha
27 اسفند 90 12:41
just Mashad
ادی
27 اسفند 90 20:20
فدات شممممممممم. انقدر حرص نخور