محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه سن داره

نی نی مامانش

شب اخر

1394/12/9 1:41
نویسنده : نایسل
1,705 بازدید
اشتراک گذاری

 شايد براي هر زني ارزوش باشه كه مادر بشه واقعام اين تنها ارزوي من بود ٥ سال  با تمام سختي هاش گذشت و گذشت گذشت بلاخره زندگي هم روي خوشش به من نشون داد و شايد ميشه گفت منم ميخوام مادر بشم امشب اومدم هتل همه كارامو كردم فردا برم تورو بينارستان سينا دنيا بيارم واي كه دلم اشوبه براي بزرگ كردنت براي خوشحال كردنت براس انشان بودنت براس ماذر خوب بودن من همه تلاشمو ميكنم گل پسرم اميدوارم ازم راضي باشي امشب رفتيم سونو همه چييي عالي بود بعدم رفتيم كاراي بيمارستان كرديم و بعذ رفتيم با بابا رستوران شام خورديم و حرم امام رضا 

ازش سلامتي و ارامش تو خواستم اميدوارم نا اميد نشم دلم براس اين لقدا اين روزا يي كه تو دلم بودي مثه باد گذشت تنگ ميهش عاشقتم گل مامان عاشق فردا يه جور ديگه عاشق هم ميشيم يه نوع عشق ديگه 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

باران
23 اسفند 94 22:16
سلام...امروز بعد از مدتها امدم وب..حدود 3 سال..و داشتم تو ارشویم لینکها را نگاه می کردم...چشمم به اسمت خورد...خیلییییییییییییییی خوشحالم که مامان شدی...خیلیییییییییییییییییییییییی....امیدوارم همیشه شاد باشی...چه اسم زیبایی هم انتخاب کردی...مواظب خودت و گل پسرت باش...
مامان یاسمین زهرا
7 فروردین 95 16:22
مبارکه قدمش پر از خیر و برکت
نونو
11 فروردین 95 7:29
وااااااااااااااای عزیززززززززززززززززز ممبارررکه تو رو خدا بیا بگو چی شد...عکسشم بذاااار
بابای ملیسا
13 فروردین 95 15:13
با سلام . عرض تبریک دارم به مناسبت سال نو وهمچنین وبلاگ زیبا و فرشته کوچولوی قشنگتون ، وبلاگ ملیسا ، دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی ممنون می شم اگر با حضور در کلبه مجازی ملیسا خانم ، خاطرات قشنگی رو به واسطه ثبت یه یادگاری و نظر براش رقم بزنید . منتظر حضور سبز شما هستیم . با تقدیم احترام : بابای ملیسا خانم
نسترن
14 فروردین 95 11:55
الناز جان کجایی تو؟چرا نمیای بنویسی؟زایمانت چی شد؟یه ماه و خورده ای گذشته نگرانتیم بابا بیا یه خبر از سلامتیتون بده
مامان دخملی
14 فروردین 95 18:53
عزیزم تبریک میگم الهی همیشه سالم و سلامت باشین عکس پسر قشنگ و نازتم توی فیس بوک دیدم
ضحی
16 فروردین 95 16:25
وای الناز کجایی؟؟؟؟؟؟