محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

نی نی مامانش

ده روز اخر

1394/11/29 11:01
نویسنده : نایسل
2,258 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ع

 اين روزا يه حسي عجيبي

دارم 

هنوزم باورم نميشه خدا تورو به من داده واي كابوس لحظه لحظه من سالم بودن تويه و اينكه وجودت ارامش داشته باشي ٩ اسفند برام نوبت زايمان زدن اتاقت تكميل شد و خيلي دوسش دارم روزها سخت ميگذره خيلي سخت دير ولي نميدونم چرا يه هولي تو دلمه كه روزاي دو نفره منو بابايي داره تموم ميشه يه شروع جديد يه اتفاق تازه ميخواد بيفته نميدونم خوشحال باشم يا ناراحت دوست دارم سريع تجربه اش كنم هرچند كه سخت باشه ٥ سال قبل اين روزا من از سقط ني ني ام و گريه هام احساس هام مينوشتم حالا بعد ٥ سال وقتي مينويسم تكون هاتو حس ميكنم و ناخودگاه اون لبخنداين مياد رو لبم و خدارو شكر ميكنم منو لايق اين دونست تو فرشته ناز بهم بده كاش بتونم بغلت كنم دستاتو بگيرم اين روياي من بوده باررم نميشه رويام داره تعبير ميشه كاش يه پسر شاد خوش روزي و صبور اروم باشي دلم ميخواد خيلي قوي باشي ارزوم برات اينه قوي و صبور وشاد و مهربون باشي 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان علی(نازی)
29 بهمن 94 11:31
سلام عزيزم نايسل جون نه مامان گل آرزوى بهترين هارو واسه ني ني و مامانش دارم
نسترن
1 اسفند 94 19:12
ایشالا به سلامتی میری و با یه گل پسر تپل مپل میای.زود عکساشو بذار.برات دعا میکنم عزیز دلم.
مات سارا
4 اسفند 94 18:01
ان شاالله سالم مياد به آغوشت
مادرخانومی
4 اسفند 94 20:17
الهییی! مبارک باشه عزیزم خیلی خوشگله انش اله بسلامتی و دل خوش با بدنیا اومدن نینی زندگی خیلی تغییر میکنه با همه ی سختیهاش شیریییینه عین قند نگران نباش عزیزم همه چیز به خوبی طی میشه
مامان علی و حسین
15 اسفند 94 12:07
عشقه منه محمد رضای ناااازم.قدمش مبااااااااااااارک
باران
23 اسفند 94 22:17
ماشالله...چه اتاق نازی..مباکرتون باشه...خیلی خوشحال شدم...