محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

نی نی مامانش

روزاي خوب زندگي

1395/2/9 0:59
نویسنده : نایسل
1,921 بازدید
اشتراک گذاری

          

 

 

 

دوستاي مهربونم خيلي وقته ميخوام بيام بنويسم ولي واقعا اينقد درگير بچه شدم يادم رفت شكر خدا ما خوبيم كسايي كه من  ني نيو وبلاگ ميشناسن خيلي بهم لطف داشتين مرسي نگرانم بودين و پا به پاي من بودين بعد ٥ سال بلاخره وبلاگم واقعي شد آريو جون من دنيا اومد  وبلاگم شد واقعا ني ني مامانش

 

روز ٩ اسفند از بس استرس زايمان داشتم اصلا خًوابم نميبرد با استرس رفتم دوش گرفتم تو هتل نماز صبح خوندم عليرضام همين طور راهي بيمارستان شديم و من تو آسانسوز با عليرضا دوتا نوزاد ديدم كه واي اينقد ملوس بودن رفتيم طبقه بالاي بالا منو پذيرش كردن وفتم داخل بهم لباس دادن و يه خانم دكتر پرونده منو تشكيل داد كلي سوال پرسيد و لباس كفشم ازم گرفتن

بعد لباسامو عوض كردم كلي خانم اونجا بودن يه خانم خيلي  پر حرف بود كه اصلا اينقد استرس داشتم دوست نداشتم باهش حرف برنم ولي كله منو خورد من خيلي ترسيده بودم خلاصه شيف پرستارا عوض شد پرستاراي شيف اومدن مارو تحويل گرفتم دوباره كلي پرونده و ماجراهاي قبل رو ازم پرسيدن و من بردن يه قسمتي كه شيو ميكردن و سوند ميذاشتن و دوباره رفتيم جاي اون تشكيل پرونده دكتر من اول از همه اومد

من با ترس لرز رفتيم بخش جراحي تو راه عليرضا ديدم خيلي ترسيده بودم ٨ صبح شده بود حدودا  رفتيم دكترم ديدم و گفت چه خوشگل شدي دستم گرفتن بردن اتاق عمل واي چقد سرد بود من به شدت ترسيده بودم دكتربيه شي اومد صحبت كرديم  بنا به علا عفونت ريه قرارشد من  بيحسي از كمر شم و سريع شروع كردن  يه كادر فوق العاده مهربون بودن و امپول بيحسي منو زددن يه مايه خيلي سردي همش پشتم ميزدن بعد امپول زدن كمرم با درد  مايع اش وارد كمرم ميشد    دستامو بستن و يه سره در نررد سابقه عفونت ريه از من پرسيدن فيلم بردارم اومد من هاي هاي زدم زير گريه كه من ترسيدم دكتر بيهوسي ام خيلي ازم راضي بود همش ميگفت خيلي تحمل دردت بالاس افرين خلاصه من ترسبدم گفتم نميخواين جلو من پرده بزنين من نميخام بيينم گفتن چرا پرده زدن پاهاي من بي حس شد ولي كاملا ميتونستم تكون بدم خلاصه حالا تهو گرفته بودم همش در مورد اسمش ارزوهام ازم ميپرسيدن    به دكتر بيهوشي گفتم كي بچه ام دنيا مياد گفت دو سه دقيقه ديگه واييي لحظه بيرون كشيدنش خيلي درد داشت دست دكترم گرفتم فشار ميدادم داد ميزدم پسرم صداش اومدجس كردم گذاشتنش بالاي شكمم اوردن روصورتم گذاشتن واقعا همه دردام تموم شد فقط دلم ميخواست دوباره چهره نازشو ببينم 

حالت تهوام حيلي زياد شد بهم يه امپول زدن گيج شدم و نفهميدم بهيه هام چقد طول كشيد يه سره ازم سوال ميپرسبدن ميخنديدم و گفتن حاضري دوباره مادر شب با اين اذيت هايي كهشدي اين مدت گفتم اگه خدا بهم يه دختر بده اره همشون بهم خنديدن رفتم ريكاوري  اونجا همش سراغ پسرم ميگرفتم  بقيه خانم ها خواب بودن بيهوش پسرم اومد شيرش دارم و شيرين ترين لحظه بود باز بزدنش دكتر بيهوشي ام اومد گفت از نظر من ميتوني بري بخش و برام در مورد دردام توضيح داد به كنترل بهم داد كه درجه شو وقتي دردم زياد شد افزليش بدم رفتم به بخش و از پرستارا با خنده خدافظي كردم و تو راه بابامو عليرضا ديدم خيلي خوشحال شدم رفتيم اتاقم و پسرم اوردن كه به شدت ناله ميكرد و همين موضوع باعث شد منتقل ان اي سيو شه كه ريه هاش ضعيف بود ومن اب سرد ريختم روم به شدت خودمو باختم و همش مياوردنش ما در رفت امد بوديم شيرش ميدادم باز ميبردنش اوضاع روحي همه ريخت بهم خدارو شكر فرداش پسزم خوب سد اونم مرخص شد و باهم برگشتيم نيشابوريه زردي شديد گرفت از روز ٣ و و رفت ٤ روز تو دستگاه دو هتفته درگيري بودم پايين نمي اومد و نميتوستم شيرش بدمو ٧ روزگياش تولد من بود كه بهترين هديه بود كه از خدا گرفتم به لطف خدا وتوسل به ائمه اسمش شد محمدرضا همه به اين اسم مشناسنش ولي من بهش ميگم تو محمدرضا اريو مني اريو مني دوتا اسم داري

و بلاخره بعد دو هفته تونستم شيرش بدم زردي اش بهتر شد ما بركشتيم خونه مون و زندگي سه نفره با سختي شروع شد

بعد٢٠ روزكوليك هاش شروع شده و حسابي درگيريم عيد امسال بهترين عيدا بود با وجور اريو  روز به روز شيرين تر ميشه و من بيشتر عاشقش ميشم اريو با وزن ٣٦٠٠ و قد ٥٢ دنيا اومد فردا واكسن دو ماهگي داره ميخنده كمي خيلي دست پا ميزنه و روز به روز بور تز ميشه

بهد يه ماه دوتايي حموم برديمش ة ديروز براي اولين باز خودم تنهايي حمومش كردم  عاشقشم خدا الهيي اين نعمتو به هنه بده دل همه شاد شه

 

 

اینم فسقل 4 ماهه من

پسندها (9)

نظرات (11)

مامان عسل
3 مرداد 95 8:15
خدا رو شکر که بچت صحیح و سالم کنارته قدر بچگیشو بدون و حسابی مراقبش باش امیدوارم همه مادرا و بچه ها سالم در کنار هم باشن
مامان مونا(✿◠‿◠)
3 مرداد 95 16:24
سلام بر عزیزم خیلی برات خوشحالم تبریک میگم خدا برات حفظش کنه
نگین خاله امیرمهدی
3 شهریور 95 9:32
سلام قدم پسر گلتون مبارک گفتین بیمارستان سینا زایمان کردین همونجا یه خانمی بخاطر سهل انگاری ماما و کم محلی های پزشکش بچش فلج مغزی شده
مامان احسان
7 مهر 95 9:47
سلام دوستم قدمش مبارکه
تبادل لینک
9 آبان 95 15:21
نینجا لینک شما کاربر گرامی را به تبادل لینک سه طرفه دعوت می نماید با تشکر
نرگسی
17 آذر 95 0:52
واااای الناز جون خیلی زیااااااد خوشحال شدم نی نی دار شدی من که حالا مامان دو تا دخترم آدرس اینستاگرامم narges__irani اگه دوست داشتی بیا پیشمون خوشحال میشم ازت باخبر شم
مهزیار کاظمی موحد
6 بهمن 95 10:02
سلام ممنون می شوم به من هم سر بزنید در خدمت شما هستم
نونو
7 بهمن 95 10:16
جوووووووووووون دلم نگاش کن عشقههه نایسل تو رو خدا بیا پست بذار
کینگ وب
16 بهمن 96 10:45
سلام خیلی خوشکله وبلاگتون  اگه میشه سایت ما رو توی قسمت پیوند هاتون اضافه کنید ممنون  کینگ وب ( https://wks.ir )
مامان آیسلمامان آیسل
25 اسفند 96 15:36
سلام ...چند سال پیش شما رولینک کرده بودم...و چقدر براتون خوشحالم...خدا حفظش کنه پسر گلتونومحبت
mazyar
27 تیر 97 10:39
عیدانه فروشگاه سرزمین اسباب بازی به مناسبت شروع سال 1397 فروش ویژه انواع اسباب بازی دخترانه و پسرانه در سایت رسمی دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک از وزارت صنایع و معادن فروش فوق العاده  اسباب بازی ارزان با مناسب ترین قیمت در سایت سرزمین اسباب بازی به آدرس www.toybaz.ir          جهت سفارش اسباب بازی ارزان با شماره موبایل 09139095615و 09359510261 تماس حاصل فرمایید . در فروشگاه اینترنتی http://www.toybaz.ir/ انواع عروسک ، بازی فکری و هوشی و پازل ، هلیکوپتر های کنترلی چند کاناله ، کوادکوپترهای کنترلی دوربین دار و بدون دوربین ، ماشین های باطری خور و کنترلی ، انواع ماشین های شارژی بچه سوار با مناسبترین قیمت ، قطار و کشتی و تانک باطری خور و کنترلی ، آدم آهنی و ربات تبدیل شونده به ماشین ، بهترین برند محصولات آبی و بادی  و بیسیم ("واکی تاکی " ) و تفنگ  ، پازل های ساختنی و بازیهای فکری  در دنیای اسباب بازی  با تخفیف های فوق العاده در خدمت شما عزیزان میباشد . جهت سفارش وارد سایت سرزمین اسباب بازی به آدرس www.toybaz.ir  شوید وبا شماره های 09139095615 و  03145314053و 09359510261 تماس حاصل فرمائید .  >> تعمیرات انواع اسباب بازی کنترلی  و انواع پلی استیشن 1 و 2و 3و 4 با دسته و فرمان و پدال  <<