محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نی نی مامانش

یه خواب مثه خاله نرگس

1390/12/15 19:54
نویسنده : نایسل
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزز دلم دیشب منم خوابتو دیدم

وای وایییییی

عشقم شیر میخوردی آروق میزدی چقدرر با انگشتام لپاتو ناز میکردم و بوست میکردم

وای وای فقط نمیدونم اسمت چی بود دختر بودی یا پسر فقط میدونم خیلی دوست داشتم

فکر کنم دختر بودی شبیه دخترا بودی

وای همش یادمه از صبح تو فکرتم

جقدر شیر دادن بهت لذت بخش بود اما تو ناز میکردی نمیخوردیییی

وای منم بلد نبودم که هی مامانم میگفت چی کار کنم

بابات که از خواب بیدارم کرد دلم میخواست بزنمش آخه تو رو از من جدا کرد

هر چی زور زدم بعدش بخوابم نشد که نشد دیگه تورو ندیدم

دوست دارم نی نی گوگووولییییییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله نفس
15 اسفند 90 19:57
میدونم خیلی خواب شیرینی بوده منم بارها برام پیش اومده که خواب نی نیمو دیدم با خودم میگفتم یعنی چی خوب بیا دیگه نکنه منظورت اینه که باید توو خواب ببینمت اما همه گفتن خیر ایشالا که خواب شمام خیرِِ و فسقلی توو راهه
مامان آینده
15 اسفند 90 20:04
عزیزم منم تجربه دارم!خیلی خواب شیرینیه!!ولی حیف که همش خوابه1انشالله هرچه زودتر خودش بیاد تو بغلمون
مامان نفس طلایی
15 اسفند 90 20:32
خیر باشه
نرگسی
15 اسفند 90 23:28
.. منم متوجه نشدم دختره یا پسر ولی با اینکه زیاد خوشگل نبود کلی قربون صدقش رفتم ..