محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نی نی مامانش

16 اسفند 2

1390/12/17 18:05
نویسنده : نایسل
1,634 بازدید
اشتراک گذاری

 

مژهوایی مرسی دوستای خوبم هزار هزار بار ممنون عاشقتونم مرسی که به

 قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

فکرمین و تولدمو بهم تبریک گفتین ایشالا 120 سالگی همه شما

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

همراه همسر و بچه های گلتون میبوسمتون هزار باررررررماچماچماچماچماچماچ

مرسی مرسی مرسیییییییییییقلببوسسسسسسسسماچ

 ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

وای دوست جونا میدونین امروز چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟

شوشو اومد خونه بهم یه انگشتر نقره داد ووایییی اینقدر بهم برخوردددددد داشت اشکم در میاومدنگران

دیشبم که پشتشو کرد به من گرفت خوابیدنگران

وای داشتم دق میکردم مییمردمنگران

بعد انگشتر و که داد میخواستم بزنمش که همین فکر نکنم 30 هزار تومنم بشه!!!نگران

اینقدرررررررررررررررررررررررررررررررررر عصبانی شده بودم اخه پارسال بهم یه 50 تومنی داد گفت ندارم

سال دیگه جبران میکنممنتظر

بعد منم چشام پر آب شد رفتم خوابیدمنگران

بعد یهو اومد توی اطاق خنثی

اومد بغلم کرد گفت داشتم امتحانت میکردمقهر

 

یهو دیدیم گوشی appel s4  رو داد بهم گفت اینو واسه تو خریده بودم که عشق این گوشی بودییییتعجب

وای من همین جوری هاج واج مونده بودمتعجب

تعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجب

آخه واسه سالگرد ازدواج واسم گوشی خریده بود sony ericson vivaz اونم 350 تومن پول داده بودتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجب

گفتم من گوشی دارم گفت خظ ثاببت رو از k800 ور دار بزار تو این اونم باشه واسه ایرانسلتتعجب

وای منو میگی توی ابرا بودمفرشته

بعد یکم فکر کردم گفتن علی جون  پس خودت چی ؟سوال

هی یه نگا به گوشی های دست خودم کردم یه نگااا به گوشی اون lg  بعد بهش گفتم ناراحت

علی جونی گوشی خودت بدهناراحت

گفت نه خوبه من ننمیخوام به درد کار من نمیخورهناراحت از دستم می افته خراب میشه من واسه تو

خریدم به خدااااانیشخند

بعد من رفتم بغلش کردم بغلگفتم عزیزز دلم من همین انگشتر رو دوست دارم مرسیییقلب

همین که میدونم این گگوشی واسه منه بسهقلبقلبقلبقلب

مال خودت باشهقلبقلبقلبقلبقلب

اونم قبول کرد گفت مطمئنی گفتم آرهقلبقلبقلبقلبقلببغل

 

بعد گفت پس واسه تولد چی یولگفتم هیچی همین خوبهقلب

بعد دیم رفتم تو جیباشو نگا کرد گفت بیا قلب

بهم 200 تومن پول داد گفت پس برو هر چی میخوای بخررررقلبقلبقلبقلب

واییییی من اینقدر ذوق کردم خوشحال شدمقلبقلبقلبقلباز خود راضی

هرچند هنوزم چشمم همون گوشی اپل رو میخواد اما خبمژه

بسه مهم نفس عملهمژهمژهمژهمژه

 


 

یادم رفت بگم امروز رفتم دانشگاه متنفرم از محیط های اداری که یه جوری با  آدم برخورد میکنن نمیزارنگریه

حف بزنی از 11 تا 2 فقط از این اطاق به اون اطاق میرفتم فقطگریه

واسه یه امضا اخر سرم ندادنگریه

کلی هم سرم داد زدن چشمام پر آب میشدگریه

اگه اینجوری اخلاق اعصاب و روانتون چرا کار میکنید ؟ اونم این کاررر ؟گریه

ان چه طرز برخورده اه اه اهسبز

باز بعضی ها که اینقدر خوبن به حرفات گوش میدن کارتو اگه حقت باشه را میندازنگریه

که ورشون داشتن این بد اخلاقارو گذاشتنگریهگریه


الان پیش شوشو بودم توی نمایشگاهههه اینقدر شلوغغغغ بود که نگوووو وای جا نبود رد بشم

غرفه شوشو رو  پیدا کردم کلی واسش  کاسبی کردیم

گفت بهم دختر فورشنده بودی واسه خودتاااا

 

 

نسترن جون برو ادامه مطلب ببین

نیشخندخدارو شکررر ایشالا که همه چیشو بفروشهنیشخند

این گوشی اپلیه که بابات برام خریده بودش اما دادم به خودش

من گوشی به این خوشگلی  روبا این انگشتر بدلی عوض کردم

ولی  خب اینم نازه مگه نه؟

آخه قبلا یعنی ١٩سالگرد ازدواج شوشو این گوشی رو برام خریده بود

من گگوشی مو خیلی دوس دارم خیلی زیاد به جونم بسته است خط ایرانسلم تو اینه

خط ثابتم تو این یکی

البته شماره ٦ نداره

 

 

 

آخه این قراضه مو خیلی دوس دارم من همه پوشی هامو نگه میدارم

اون ١٢٠٠ رو هم دادم به بابام توش ایرانسلشو گذاشته

 

اینم گوشی قراضه علی رضا جونی

گناه داشت بچم من دوتا گوشی خوب داشته باشم اون نداشته باشه

 به جاش بهم ٢٠٠ هزار پول داد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (82)

نرگسی
16 اسفند 90 23:11
مبارکت باشه عزیزم ... به سلامتی استفاده کنی .. دست شوشو هم درد نکنه .. راستی شوشوت غرفه چی داره ؟؟
مامان نفس طلایی
16 اسفند 90 23:12
عزیزم هدیه ات مبارک ... افرین که چیزی و که خودت دوست داشتی به عشقت هدیه دادی من مطمئنم براش یه دنیا ارزش داره
نرگسی
16 اسفند 90 23:29
خدا خفتون نکنه .. نسترن نوشته بود اول شدم نفهمیدم .. الان که تو گفتی فهمیدم که آهان اینا مسابقه گذاشتن .. به نسترن هم گفتم خیلی خنگید .. کلی خندیدم ..
نرگسی
16 اسفند 90 23:43
باشه ..
نسترن
16 اسفند 90 23:46
ببین الناز رفتی وب سمیرا مامان انیسا فک کنم اونجا هم من اول شدم
نسترن
16 اسفند 90 23:47
راستی عکس گوشیات نمیگذاری دیدی گفتم غافل گیرت میکنه برو با پولت چیزی بگیر که یادگاری بمونه
سمیرا
16 اسفند 90 23:51
سلام دوستم . خوبی ؟ خیلی دلشوره دارم این روزا آخه نی نی م نهایتا تا 3 . 4 روز دیگه میاد . میترسم . از دردش خیلی میترسم . برام دعا میکنی ؟
نسترن
16 اسفند 90 23:57
خوب زود برو حواست رو جمع کن
نسترن
17 اسفند 90 0:00
ای پولدار ای کسی که با پولهایت میتوانی گوشواره بخری مرحمتی کن و دم عید به ماهم کمکی کن ما که در اب نان ریز میکنیم و از شدت فقر سوتغذیه گرفتیم
نبات کوچولو
17 اسفند 90 0:00
* کمیک استریپ من و بابام * کمیک استریپ زیبای بازی پر هیجان و معروف AngryBirds * کارتون زیبا و خنده دار اوگی *کلیپ های خنده دار و نماهنگ های کودکانه --> به نبات کوچولو سر بزنید
مامان محمد مانی
17 اسفند 90 0:01
مبارکت باشه گلم هر چند محبت کردی و دادی به همسرت.
نسترن
17 اسفند 90 0:08
من که اونجا نمیرم خرید کنم میخوام فقط برم مغازه ها رو نگاه کنم و بگم به به چقدر قشنگن
سمیرا
17 اسفند 90 0:08
عاشقتمممممممممم نایسل جونم . کلی بهم انرژی دادی دوستم . من لینکت کردم عزیزه دلممممممممم
نسترن
17 اسفند 90 0:10
ببین برو به علی بگو پشیمون شدی گوشیت بگیر و بگو بیا اینم پولت بد گوشی ببر پس بده با پولش برو گوشواره بخر داری چه ایده بهت دادم
نسترن
17 اسفند 90 0:14
میگم الناز سروره سرصبح اومد اپ کرد دیگه نیومده ازش خبر نداری نگرانش شدم
مامان نفس طلایی
17 اسفند 90 0:31
از خوشحالی شوشو ادم بیشتر خوشحال میشه .... البته ما چون خانوم های خوبی هستیم این طوری ایم اینقدر خوب و فداکار
مامان نفس طلایی
17 اسفند 90 0:41
به نظر من که انگشترت از گوشیه خوشگل تره ... منم اولین گوشی رو که شوشو روز عقد بهم هدیه داد خیلی دوست دارم بعضی از چیزا خاطره اند واقعا
مریم مامان درسا
17 اسفند 90 1:54
بابا معرفت ، نه آخه این چه کاری بود کردی؟ گوشی رو با انگشتر عوض کردی؟ خب اشکال نداره چند وقت دیگه همون اپل رو با زبون بازی ازش بگیر ولی شوخی کردم ، مبارکت باشه عزیزم
سحر
17 اسفند 90 2:00
عزیزم مبارکت باشه . هم تولدت و هم کادوهای خیلی خوشگلت
مامان تارا و باربد
17 اسفند 90 5:48
مباركت باشه هميشه شاد باشين چه كادوها خوبي دست آقا شوشو درد نكنه
دکمه
17 اسفند 90 7:49
سلام عزیز دلم! مبارکت باشه ایشالا.... راستش خودم برام فرقی نداره. از بس که نگران سلامتیشم از خدا فقط میخوام سالم باشه. یه ماجرایی پیش اومده واسه یکی از نی نیای فامیلمون که پستش رو میذارم. فقط میخوام سالم باشه. راستی خانم سونوگرافی سوالت رو بپرس!
مامان محیا
17 اسفند 90 8:31
سلام مبارک خودت و علیرضا جان و بابات باشه.. این وسطا اگه گوشی اضافه آوردین که یه چندتا شماره هم نداشت اشکال نداره بدین به من واسه کسی میخوام.. شوخی کردم.. راستی با شماره 6 چطور کنار اومدی نکنه 5+1 میزنی
نسترن
17 اسفند 90 9:31
خدایا به ما هم از این شانس ها بده نکته دوم من که ارینا موفرفری رو لینک دارم پس قبول نیست
نسترن
17 اسفند 90 9:37
واسه منم خیلی سرعتم دیشب پایین بود واسه همین رفتم خوابیدم
مامان محمدرضا
17 اسفند 90 9:55
دیدی عزیزم . دیدی به فکرت بود؟ حالا ببین شوهر من چکار کنه
نسترن
17 اسفند 90 10:00
الناز رفتی؟
نسترن
17 اسفند 90 10:05
هی هرروز قالبش عوض کن بچه مگه تو ثبات انتخاب نداری
نسترن
17 اسفند 90 10:10
نگو که خوشت اومده اینقده بدم میاد از این ادما
نسترن
17 اسفند 90 10:12
پس علیرضا بیچاره شده سالی یکبار باید همه وسایل عوض کنه چون دل الناز خانم زود میزنه یا نه چیزایی که مجانی هستند زود دلت میزنه
نسترن
17 اسفند 90 10:14
میدونی این ادما یک جور برخورد میکنند که انگار فقط اینا هستند که شوهراشون دوست دارن مثلا میخوان کلاس بگذارند
نسترن
17 اسفند 90 10:18
شوخی نکن خوشت اومد نگا من نمیگم کارش بد بوده ولی به نظر من اصلا جالب نبود گذاشتنش ای خواهر ما رو که مهدی صبح با کتک بیدار میکنه بد میریم خونه مردم لباس شستن اینا بعد هم شب هم یک دست کتک دیگه میخوریم کو حرفای عاشقانه خوش به حالشون
نسترن
17 اسفند 90 10:24
خوو اونکه همه چیزو تو خصوصی میگذاشته رمز هم به کسی نداده اینم مربوط به خصوصیش مگه نمیشه؟ اگه تو بودی میگذاشتی اینجا؟
نسترن
17 اسفند 90 10:29
من نه عکسش میگذاشتم نه متنشو ولی شاید فقط واسه تو عکسش میل میکردم که دلت بسوزه داری معرفت
نسترن
17 اسفند 90 10:30
جو گیر من گفتم ازش خوشم نمیاد تو الان داری وبش رو هم میخونی
نسترن
17 اسفند 90 10:34
میدونی الناز بس که علیرضا ومهدی رمانتیک نیستند واسه همین از این لوس بازی ها حالمون بهم میخوره ندیدیم و نکردن واسمون لوسه
نسترن
17 اسفند 90 10:42
الناز مامان رضا جونی رو هم لینک کن خیلی دوست جون خوبی اسمش ملیحه است
نسترن
17 اسفند 90 10:45
نکنه تو هم حساسی ما نمیدونیم
فاطمه سادات
17 اسفند 90 10:47
ممنون عزیـــــــــــــــــــزم
نسترن
17 اسفند 90 10:47
میگم الناز من امروز تصمیم گرفتم مثل اونا باشم میخوام نامه بدم ولی میدونی تهش خریدای عید رو هم مینویسم با اینکه هنوز واسه گردنبندم چرا زنجیر نخریده
نسترن
17 اسفند 90 10:55
خوو از این کارا نکردیم که یاد داشته باشیم تازه اگه این کار بکنیم اونا خودشون فکر میکنند باز چی میخوایم که داریم چاپلوسی میکنیم شایدم از تعجب شاخ در بیارن
نسترن
17 اسفند 90 10:56
من تصمیم دارم از امروز مثل اونا بشم بد میدونی اسم وبم چی میگذارم زیرخاکی ها
مامان محمدرضا
17 اسفند 90 10:56
اگه بیای که خیلی عالی میشه . انقدر خوشحال میشم که نگو
مامان محمدرضا
17 اسفند 90 10:59
من رفتم ولی خیلی معمولی بوده . اومدن زدن و رقصیدن و وسایل بچه رو دیدن و رفتن . همین . من می خوام برم آرایشگاه و بعد برم چندتا عکس بارداری تو آتلیه بگیرم که یادگاری از دوران بارداریم داشته باشم
نسترن
17 اسفند 90 11:02
راستی الناز یک پست مخصوص واسه علی بگذار یک تشکر جانانه ازش بکن (جو گیر شدم رفتم تو اون وب) ولی واقعا گفتم
مامان محمدرضا
17 اسفند 90 11:03
من هیچی عکس از دوران بارداریم ندارم . گفتم دو سه تا می گیرم میذارمم اول آلبوم محمدرضا
نسترن
17 اسفند 90 11:04
کجادارین همو دعوت میکنید پس من چی؟
مامان محمدرضا
17 اسفند 90 11:05
البته فکر نکنم پسر با این چیزا خوشحال بشه . ولی اگه به من بره ذوق مرگ میشه
مامان محمدرضا
17 اسفند 90 11:11
من برم غذا درست کنم . کارهام تمووم شد میام اگه بودین
نسترن
17 اسفند 90 11:12
الناز جان من رفتم دیگه واسه شوشو نامه بنویسم میخوام یک قلب با تیر توش هم واسش بکشم بعد هم تهش بنویسم عشق زیر خاکی ما (دارم میرم دنداپزشکی )
دکمه
17 اسفند 90 11:16
مرسی از راهنماییات خانم دکتر! ولی پیشبینی نهایی رو نکردی که....
مامان آینده ( آرزو)
17 اسفند 90 11:37
سلام عزییزم......... تولدت رو با یه روز تاخیر تبریک میگم ببخشیدااااااااااااااااا..... راستی ...کادوتم مبارک کار خوبی کردی همین که به فکرت بود خودش کلی ارزش داشت ....... یادم رفت بگم انگشترتم خیلی نازه هااااامن این مدل انگشترا رو خوشم میاد ... کلی ارزش داره همون .... همش قشنگن ...حالا با اون 200 هر چی بخوای میتونی خودت بخری ...بزن به افتخارش اون دست قشنگه رو
دکمه
17 اسفند 90 11:38
مرسی عزیزم! دعام کن!!!! قربونت!!!!
دکمه
17 اسفند 90 12:21
http://www.khabaronline.ir/detail/202686/society/events
مامان بهی
17 اسفند 90 13:21
مبارکت باشه عسلی انگشتره خوشملترهههههههه چه قانعم من خیلی ماهی نایسلی
مامان آرشیدا کوچولو
17 اسفند 90 13:33
ای بلا من که میدونم چند روز دیگه باز براش شیرین زبونی میکنی و سرش کلاه میزای و گوشی رو پس میگیری اون موقع هم انگشتر هم 200تومن هم گوشی برا خودت میشه میگی نه؟؟!!! پس ببین
مامان آینده ( آرزو)
17 اسفند 90 13:44
ممنون دوستم ... آره منم راجع به این خیلی مطلب دیدم .... هر چی خدا بخواد فقط سالم باشه .... راجع به انگشترم دسسسسسسسسست گلت درد نکنه ...
مامان آینده ( آرزو)
17 اسفند 90 13:53
مامان آرشیدا کوچولو
17 اسفند 90 13:56
ای بلا راستی تولدت هم مبارک
مامان ماهان نفسی
17 اسفند 90 14:14
تولدت مبارک عزیزم افرین به کاری که کردی اینجا معلومه شوشورو خیلی دوستداری اخه چیزیرو که دوستداشتی دادی به کسی که از همه چیز بیشتر میخوایش دوستدارم بوسسسسسسسس
مامان الینا
17 اسفند 90 15:08
سلام عزیزم تولدت مبارک
نسترن
17 اسفند 90 16:18
الناز تشریف مکرم رو دارید
نسترن
17 اسفند 90 16:23
تو خجالت نمیکشی یکسره تو نت پلاسی از من یاد بگیر
نسترن
17 اسفند 90 16:24
راستی فکر کنم اخر منصوره نرفت توی اون سایت دل و قلوه
نسترن
17 اسفند 90 16:29
ببین من نامه نوشتم به این صورت ای زیز دلم ای نفسم ای شقم ای کسی که زحمت میکشی من بی تو میمیرم تو همه زندگی منی تو همه وجود منی خوو پس چرا زنجیر واسه گردنبندم نمیگیری این عیدی نصفه ات قبول نیست بعد نگی چرا عقده ایی شدم چرا معتاد شدم عاشق تو عشق زیرخاکی ما
نسترن
17 اسفند 90 16:29
تو واسه علی چی نوشتی
نسترن
17 اسفند 90 16:32
خوب پس بی زحمت ادرس میدم اونی که دوست نداری بفرست برای من با تشکر مستمند گوشی
نسترن
17 اسفند 90 16:35
lمیبینم که محبتت سرریز شده و علیرضا رو کلی تحویل گرفتی
نسترن
17 اسفند 90 16:37
اوونو ببر بده مزه اونا بیشتر خوشحال میشن راستی مامان ماهان نفسی هست؟
نسترن
17 اسفند 90 16:42
خیلی عالی شوشو رو 160 تومن دم عیدی پیاده کردم خوب چیزیه دندون پزشکی راستتش بگو الناز چه فیلمی بازی کردی که گوشیت رو داد نامه عاشقانه نوشتی
نسترن
17 اسفند 90 16:42
الناز میدونی بچه مامان زیر خاکی و بابا زیر خاکی چی میشه؟حدس بزن
ژاله
17 اسفند 90 16:43
مرسی عزیزم به وبلاگ ما سر زدی.تولدتم خیلی مبارک باشه عزیزم.
نسترن
17 اسفند 90 16:44
راستی الناز مامان ارشیدا خورشید اریایی دیگه نمیخواد آپ کنه یا من اشتباه متوجه منظورش شدم؟
ژاله
17 اسفند 90 16:45
چشمات قشنگ می بینه ایشالا نی نی ناز شما
مامان آرشیدا کوچولو
17 اسفند 90 16:47
بلا نگیری دختر دیدی گفتم گوشی رو پس میده
نسترن
17 اسفند 90 17:05
خوو نمیدادی باید زود میجنبیدی میرفتی گوشواره میگرفتی ببین الان دیگه به یک نامه عاشقانه نیاز داری واسش بنویسی
نسترن
17 اسفند 90 17:13
تو رفتی نینی گپ
نسترن
17 اسفند 90 17:18
به به کاش همه چی مفت بود الناز مامان ماهان نفسی میگه بیاین نی نی گپ چرا خرابه؟
مامان آرشیدا کوچولو
17 اسفند 90 17:20
خاله چرا شما و نسترن جون فکر کردید دیگه میخوام ننویسم؟؟!!! والا قرار بود دوشنبه بریم اصفهان بلیط هواپیما هم گرفته بودیم اما توی یه حادثه تصادف توی پالایشگاه شوشو دو تا از کارگراش رو از دست داد روحیش حسابی خرابه به ما گفت شما برید اما من قبول نکردم رفتم بلیط ها رو کنسل کردم حالا قراره شب عید با هم بریم
نسترن
17 اسفند 90 17:26
نه اقا اونجا نریم من اینجارو بیشتر دوست دارم داری وفاداری
نسترن
17 اسفند 90 17:31
اهان خیلی قشنگه واسه من هیچ کدوم از اهنگ های وبلاگها پخش نمیشه
مامان آرشیدا کوچولو
17 اسفند 90 17:31
قربون دل کوچیکت برم من این روزها مثل باد میگذره قولت میدم سال دیگه همین موقع یه خوشکل ترش تو بغلته عسییسم هم شما و هم نسترن جون
مرجان مامان پریساجون
18 اسفند 90 0:38
مبارکه.دست شوشو هم درد نکنه.اگه اجازه بدین تبادل لینک.....