محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نی نی مامانش

اینا عکس بچه منه منم بلاخره یه عس از بچم گذاشتم

1390/12/12 10:29
نویسنده : نایسل
3,439 بازدید
اشتراک گذاری

الان توی یه سایت بودم خب!!!!!!!!!1

بش عکس میدی عکس بچه تو بت میده

وای وای مامانم فدات شم قربونت برم اگه تو این شکلی باشی من میخورمت

من زدم دختر و پسر فرق نداره هر چی خودش داد ولی دارم بال در میارم از اینکه تو رو بور داد

من آرزوم دقیقا همین شکلی بود بور سفید چشمای روشن خیلی دوسش دارم خیلی

وای با اینکه جنسیت نداده بودم پسر شدی آریو من

بعد من کرمم پرفت یه بچه دیگم میخواستم اینو داد

این دختر عزیزززمه لپاشو مادرش بخورههه

اینجا خودم جنسیت داده بودم

 

 

 

 

وای عشق مامانشه این پسرهههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

عليرضا
10 اسفند 90 20:23
چقد ني ني مون قشنگ عزيز دلم .قربونش بشم ..فك كنم به با با ش رفته ها ..خوشگل با با


نه خیرم به من شده خوشگله تو زشتی از هر کسی به پرسی میگه به من شده منم از تو خوشگل ترم مرسی اومدی وبلاگم خیلی خیلی خوشحال شدم مرسی برات مهم بودم عزیز دلم
مامان محمدرضا
10 اسفند 90 20:40
ای وای دعوا چقدر قشنگه که باباش واسش نظر گذاشته . نی نی تون خیلی هم خوشگله . اصلا شکل هیچکدومتون نیست شکل منه
پانيذ
10 اسفند 90 22:38
وااااااااااااااااااااااااااااااااای عزيزم
هم نی نیت نازه
هم کيکت نازه
هم دسرت نازه
هم خوووووووووووووووودت نازو خانمی عزيزم مواظب خودت باش


مرسی قرونت برم>
مامان بهی
10 اسفند 90 22:48
نی نیاتم خیلی خوشملن عسلک دعوا نکنید محصول مشترکه
مامان رومینا
10 اسفند 90 23:42
منم همین کارو کردم کلا این سایته تو کاربچه بورو چشم روشنه.رومینای منم چشاش رنگی باید باشه ولی هر چی نگاش میکنم قهوه ای تیره ست اینم یه جورشه دیگهایشالا خدا یکی همینجوری که دوست داری بهت میده عزیزم


خدا کنه ایشالا ااااا من بچه بور میخوام
>
مامان نیایش
11 اسفند 90 0:24
سلام عزیزم به منم یه سر بزن



چشممممممممممممممممم
مامان الینا
11 اسفند 90 1:08
سلام ممنون به ما سرمیزنی بهترشدی؟


آره فدات شم بهترم خواههششش
مامان نفس طلایی
11 اسفند 90 8:27
چقدر خوشگلن همشون اما من مطمئنم فرشته ی کوچولوت از همه ی اینا نازتر خواهد بود


فداتتتتتتتتت آره خیلی نازن
مامان محمدرضا
11 اسفند 90 9:37
واااااااااااای الناز
نظرات وبلاگتو تاییدی کن . نمی دونی چه چیزایی دیدم .
چرا بعضی ها اینقدر بی ادب و بی نزاکتن؟ شاید هم حسودن. نمی دونم والا . ولی بخدا شرمم میاد وقتی اینطور آدما به اسم مامان میان توی نی نی وبلاگ


چی گفتن مگه
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
11 اسفند 90 12:17
سلام عزیزم الهی قربونت برم چه مامان و بابای خشگلی داره نی نیمون انشالله به زودی یه نی نی همین شکلی خشگل و ناز میاد تو دلت عزیزم...
خوبی؟ چه خبرا؟
ببخشید من چند وقت نتمون قطع بود برا همین نتونستم بیام شرمنده


مرسی عزیزم ایشالا بیشتر باهم حرف میزنیم
نظر لطفته
نسترن
11 اسفند 90 16:29
عجله نکن خودشم دنیا میاد میبینی چه شکلیه وکلا چه خوب بود ادم میدونست دقیقا چه شکلیه


آره کاششششششششششششششششش
مامان آینده ( آرزو)
11 اسفند 90 18:09
نی نی های نازی شدن ... ولی به نظر من همین که آدم نمیدونه چه شکلیه شیرین تره و انتظار دیدنش شیرین تر ...آدم اگه میدونست خوب نبود البته نظر منه ها ... اونطوری آدم ذوق بیشتری واسه دیدن نی نی نازش داره و همش به لحظه اولین دیدار فکر میکنه ....وای چه لحظه شیرینی ...خدا نسیبه همه کنه ....آمین


اینم یه جورشه اینجوری هم قشنگه
من نی نی مو میخواممممم
مامان بهی
11 اسفند 90 19:10
نایسلی آخه من موندم کدومه شما موهاتون بوره
والا نی نی های نرگسی جونم مثل ماله شما در اومدن
البته ببخشیدااااااااا اگه شما این طوری دوس داری ایشالله که ین شکلی بشن منم میخوام عکسمونو بدم میترسم اینارو واسه منم بفرستن


شاید ممکنه بچه هامون تو راه قاطی شن X:
مامان آرینا موفرفری
11 اسفند 90 19:39
انشااله زود زود نی نی بدنیا میاد و عکس واقعی نی نی تو می بینیم.


ایشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااX:ااااا
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
11 اسفند 90 20:16
سلام نایسل جون ...
راستی شاغلی یا خونه دار؟



خونه دار و دانشجو
مامان اوا
11 اسفند 90 20:57
مرسی از اینکه از سایت اوا دیدن کردین


فداتتت
مامان محمدرضا
12 اسفند 90 10:43
خیلی نگرانم .
آخه اینطوری نبود دارم میمیرم نایسل .


نه چیزی نیست گلم
مامان محمدرضا
12 اسفند 90 10:51
اگه خیلی اذیتم کنه میرم .
نه عزیز چرا قهر؟
من خیلی هم دوستت دارم نایسل جون


منم یه عالمه دوزت دالم
مامان بهی
12 اسفند 90 11:09
سلام نایسلی ناراحن شدییییی
ببخشید منظوری نداشتم فقط اینوم خوام بگم
همه چی دست خداس ومی تونه خوشگل تر از اینارم طرح بزنه البته بهتر سالم باشن تا خوشگل


ماشوخی کردیم فدات شم
مامان محمدرضا
12 اسفند 90 11:12
توی نی نی گپ جواب نمی دی که.
آره حمیدآقا نیست . برم بیمارستان چی بگم؟ از خواهرت سونو گرفتن؟


اره اگه واقعا نگرانی بروو از نگرانی درمیای اما مطمئنم هیچی نیست
نسترن
28 مهر 91 13:47
آدرس سایت رو به ما هم بده
بور و سفید
21 آذر 91 19:41
سلام . ماشالله پسرتون خیلی نازه ! خدا براتون حفظش کنه . تو گوگل زدم عکس دختران بور و سفید اسم وبتون اومد . ازتون میخام به وب من تشریف بیارید و نظرتون رو بگید و البته برام دعا کنید .