محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نی نی مامانش

یه احساس

1390/12/10 23:18
نویسنده : نایسل
1,303 بازدید
اشتراک گذاری

عشق دست نیافتنی من

دیشب مهمون داشتیم منو بگو هیچ کارمو نکرده بودم تا ساعت 9 فقط میدویدم تو خونه از این ور به اون ور

تصمیم گرفتم واسه مهمونا فقط مرغ بپزم تا معذب  نیشخندنشن .. بنا به دلایلی

سوپ و دسر و کیک هم درست کردم و باقالی پلو

عکس دسرمو میزارم و همین طور کیکم 

 خیلی خلاصه 2 شب مهمونا رفتن

و من 8 صبح واسه رنگ مو رفتم آرایشگاه ... خیلی قشنگ شد فردا هم میرم روشون رو مش میکنم

 امیدوارم بابات خوشش بیاد آخه دهن منو سرویس کرده از بس میگه برو برو برو مش کن

منم بدم نمیاد که قراره 70 درصد موهامو مش کنم تیره روشن شه

فکر کنم خوب شه ایه موهام که خیلی قشنگه

مامان زهره و بابا بزرگی امروز براشون کیک و دسر فرستادم خیلی خوشش اومد

 

خیلی همش تعریف میکردن آشپزی ام خوب شده هاااا

خیلی حال میده من داره از آشپزی خوشم میاد

خیلی باحاله

حیف فقط یه قاچ کیک مونده اما بازم عکسشو میزارم

 

شکله اصلیش اینه

 


  دلم برات خیلی تنگ شده خیلی

اونقدر که وقتی یادم میاد نیستی اشکام میاد اما به زور نگهشون میدارم کسی نبینه

کاش هیچ وقت نمیرفتی و تو دلم بودی

اونوقت چقدر من و تو خوشبخت بودیم

نی نی دلم برات تنگ شده کاش میشد یه طوری بشه برگردی

 من دلم خیلی تنگه خیلی

 واسه مامان بهی و سروره جون دستور این دوتا رو گذاشتم

سروره جونم

اول رله هامو تو ٤ رنگ درست کردم مثه حالت معمولی بعد میزاری توی دمای محیط تا سرد شن

بعد یه رنگش رو انتخاب میکنی توش بستنی میزنی بستنی وانیلی حتما

٤ ٥  قاشق بسه بستنی  بعد اینقدر همش میزنی تا یک دست شه میزاری توی یخچال یه ربع بعد که

خودشو گرفت رنگ بعدی رو  بستنی میزنی میریزی روش میزاری تو یخچال همین طور تا آخر


برای مامان بهی عزیزم

قبل هر چی فر روشن کن و کف سینی تو /آرد و روغن بزن

ببین گلم سه تا تخم مرغ + ١ قاشق چای خوری  وانیل+١ لیوان شکر میکنی

اونقدر هم میزنی که کش دار بشه

٣ لیوان آرد داریم ٤ قاشق غذا خوری ازش آرد بر میداریم میزاریم کنا

بعد بقیه آردو + جوش شیرین +‌بکینگ پودر میکنی و الک میکنی

 

بعد ١ لیوان روغن مایع رو به مواد تخم مرغ اینا اضافه میکنی حسابی هم میزنی

بعد ١ لیوان شیر رو بهش اضافه میکنی و خوب هم میزنی

بعد آردو اضافه میکنیی و خوب هم میزنی

 

بعد مواد رو نصف میکنی توی یکی ٢ قاشق غذا خوری آرد میزنی

تو نصفه دیگه ٢ قاشق غذاخوری پودر کاکائو

بعد توی قالب یه ملاقه از این کرم  میریزی یه ملاقه از اون قهوه ای

بعد خودش طرح دار در میاد

نگا وسط قالب خب که گرده یه ملاقه مواد کرم میریزی یعد باز وسط اون یه ملاقه مواد قهوهای صبر میکنی مواد باز شن

بعد هی تا آخر همین طوری حلقه حلقه میشه

بعد از طرف مرکز

 

به مدت ٤٥ دقیقه با حرارت ١٨٠ درجه سانتی گراد میزاری

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان محمدرضا
10 اسفند 90 17:23
اءءءءءءءءءءءءء
باز که از گذشته گفتی .
چه کیکی ............چه دسری . منم می خوام
دسرت رو چطوری درست کردی؟


مامان محمدرضا
10 اسفند 90 17:23
چشم خانومی حالا می ذاری منم عکس خواهرزادتو ببینم
مامان محمدرضا
10 اسفند 90 17:27
عزیزم سعی خودمو می کنم خوب باشم . ولی بخدا بعضی موقع ها دست خودم نیست . فکر کنم از بارداریه .
مامان محمدرضا
10 اسفند 90 17:31
مرسی گلم . هوس کردم
منم درست می کنم


منو شوشو خیلی دوس داریم
مامان محمدرضا
10 اسفند 90 17:37
راستی چه رنگی کردی؟ مش چه رنگی می زنی؟

فدات شم یه تنی از قهوه ای این حدودا شمارش 7

مامان محمدرضا
10 اسفند 90 17:39
حتما خیلی خوشگل میشه . مبارکت باشه گلم


قربونت برم عشقم
مامان محمدرضا
10 اسفند 90 17:43
نگران نباش تو خودت که خوشگلی پس حتما قشنگ میشه


نظر لطفته فدات شم
مامان محمدرضا
10 اسفند 90 17:45
توی نی نی گپ که آفی؟


آن شدم
مامان تربچه نقلی
10 اسفند 90 17:46
به به چه خانم هنرمندیراستی میخوام یه غلط املایی ازت بگیرم مجید دلبندم معذب با عینه


من تو عمرم املا مو 20 نشدن
مامان تربچه نقلی
10 اسفند 90 17:54
عیب نداره پیششش میاد دیگه حالا تو خودشو ناراحت نکن


عزیزممم
مامان محمدرضا
10 اسفند 90 17:57
پیامهات به من نمیرسه عزیزم
عليرضا
10 اسفند 90 20:04
آفرين عشقم خيلي خوب درست كرده بودي من كه حسابي حال كردم جلو مهمونا آفرين آفرين هزار و سي صد آفرين

وای اولین بار اومدی اینجا نظر دادییی وای عشقم مرسییییییییییییییییییییییی
مامان بهی
10 اسفند 90 22:46
بابا هنرمند کیکم شما که بهتر شده طرز تهیه شو می تونی بزاری واسم ممنون میشم
خیلی خوب در اومده


فدات شم توی ادامه مطلب برات گذاشتم
مامان بهی
10 اسفند 90 22:57
النازی چطور اون طرح در میاد اون وقتببخشیدا من یه خورده شاگرد تنبلم راستی مرسی واسم نوشتی
نرگسی
10 اسفند 90 23:32
آفرینننننننننننننننننننننننن نایسلیییییییییییییییی .. عالی بود بابا چه حرفه ای عمل کردی .. ترکوندی دیگه جلو مهمونا .. میبینی چه حس خوبی به آدم دست میده .. من که اعتماد به نفسم زیاد میشه..


فدات شم پلم نظر لطفته آره واقعا
مامان بهی
11 اسفند 90 0:14
okمرسی عسیسم


قربونت
مامان نفس طلایی
11 اسفند 90 8:35
واااااااااااااااااااااای عالی بود چه با سلیقه ممنون که دستورش و گذاشتی


فدات عزیزم نوش جونت
مامان آرشیدا قند عسل
11 اسفند 90 11:00
به به چه کیک و دسر خوشگلی حتماً خوشمزه هم بودن،چه کدبانویی هستی شما، چه بچه های خوشملی بابا مگه چند تا بچه میخوای انشاالله خدا از این خوشگلترهاشو بذاره توی دلتون راستی خاله جون ما که تو لینکتون نیستیم


من 4 تا بچه میخوامممممم ببخشید الان لینک میکنم >
نسترن
11 اسفند 90 16:28
ای کدبانو عجب آشپزی شدی خوو منم دلم کیک میخواد ولی چون خونه تکونی دارم میکنم چطوری درست کنم


میسییی فدا تتتتت شممم
مامان نفس طلایی
11 اسفند 90 23:56



میسیییییییییییییی
مامان کوروش
14 اسفند 90 16:14
ilijoon
28 فروردین 91 23:03
بهبه چه دست پختي داري بابا هنرمند
ilijoon
28 فروردین 91 23:07
شرمنده من چون از ابتدا دارم وبتو ميخونم دلم نميادربعضي جاها كامنت نذارم