محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نی نی مامانش

نظرات (32)

مامان محمدرضا
4 اسفند 90 13:04
سلام سلام . قشنگ بود . خوندمش. خب حالا مطلب رمزدار میذاری به ما هم رمز نمیدی باشه
مامان محمدرضا
4 اسفند 90 14:33
آره تنهام . تو واسه چی تنهایی؟ مگه آقا علیرضا نیست؟
مامان محمدرضا
4 اسفند 90 14:39
آخی . حمیدآقا هم صبح میره تا ظهر عصر میره تا شب . ولی من جاریم پیشمه تنها نیستم آره پیدا کنم حتما می خرم . می خواستم شکم بندشم بخرم که مال موقع بارداریه
مامان محمدرضا
4 اسفند 90 14:44
یکم دراز بکش خانوم خوشگله . تو که همش پای نتی خب معلومه سرت گیج میره عزیزم یه آب قند درست کن توش یکم گلاب بریز بخور . دستت درد نکنه گلم
مامان محمدرضا
4 اسفند 90 14:45
حتما از امروز این کارها رو می کنم . مرسی که به منم یاد میدی . دوستت دارم . منتظرم بهتر بشی ها
نانازیا
4 اسفند 90 15:04
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامانی فری
4 اسفند 90 18:13
اپ کردم منتظرت هستم مادربزرگ مرساناجون
نسترن
4 اسفند 90 20:12
lاومدم خوب خدارو شکر خوبی فردا به علی بگو واست جیگر بخره


بابام وایم خریده جات خالی بایذ فردا درست کنیم
نسترن
4 اسفند 90 20:17
نوش جانت عزیزم اون روز شمار بالای صفحه رو بردار اعصابم بهم میریزه ببخشید


دلم نمیاد
نسترن
4 اسفند 90 20:18
خودتم بیشتر اذیت میشی راستی کلاسات شروع نشده؟


خودم حسرت میخورم اما صد بار رفتم نتونستم
نسترن
4 اسفند 90 20:23
مثلا خیلی خاطره خوبی که میخوای نگهش داری اینطوری بیشتر اذیت میشی
برو به قسمت نی نی من بعد بعد تیک نی نی من فعال باشد رو بردار مهندس جان


خب یه جوری دیگش کردم ببین
نسترن
4 اسفند 90 20:26
مبارک باشه تازه عروسم الهی الهی پیوندتون مبارک


اره ببیین عروس شدمممممم
نسترن
4 اسفند 90 20:27
اون سه ساعتش منو کشته سوالم برام دقیقا چند میکرو ثانیه هم تاالان میشه


3 میکرو ثانیه دارم غش میکنم از خنده
نسترن
4 اسفند 90 20:33
ای وای شد 4 ساعت 2 دقیقه 60 ثانیه 20 میکرو ثانیه 30 نانو ثانیه
انشالله میکرو به میکرو به پای هم پیر بشین


الهی قربونت بشم الهی تو و شوهرت هم به پای هم پیر شید
بابای دوقلوها
4 اسفند 90 20:39
واقعا متاسفم. خدا بهتون صبر وو یه نی نی سالم بده


مممنون
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 1:22
اینم از عکسها
ویولا
5 اسفند 90 1:27
من کلی گریم گرفت وقتی حرفاتونو با نی نی تون خوندم ... الان دارم هی فکر میکنم وای اگه بچه ی ادم بمیره چی میشه ؟ ادم چه جوری یادش بره که یه نقطه , یه نقطه از بچه ی ادمه ؟ بعد اومدم که کامنت بذارم اون بالا رو دیدم ... عشق زندگی ِ من 1 ماه 12 روز و 9 ساعت و 5 دقیقه و 17 , 18 , 19 , 20 , ... ثانیه سن دارد . وای ... ثانیه ها که هی میرن جلو , ادمو داغون میکنن ... اشکام داره همینجوری میریزه ....
مامان امیر مهدی
5 اسفند 90 2:13
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 2:30
نایسل تنهایی می ترسم
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 2:33
تا حالا تنها نخوابیدم . فکر نمی کردم بترسم . تا الان خوب بود . ولی الان یه دفه ترس برم داشت
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 2:35
گفته فردا ساعت 7 صبح راه می افته . اگه راه بیفته تا 9 اینجاست . تو هم تنهایی؟
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 2:36
نی نی لای لای گرفتم ولی چون رنگش روشنه هنوز بازش نکردم از توی پلاستیک . گفتم باشه روز جشن باز کنم حیفه . هنوز چند دست لباس و یکم خورده ریز مونده . مامان زحمتشو می کشه
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 2:37
نه عزیز . هر موقع خواستی بخوابی برو گلم . راستی شوهرت اومد وقتی بهش گفتی؟
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 2:39
آره . کتاب داستان - حافظ - قران می خونم . کلی هم باهاش حرف می زنم و قربون صدقش میرم
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 2:49
مثل کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 2:51
خیلی جالبه
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 2:54
چه جالب . متولد چه سالی؟ خیلی باحاله . حتما دوتا دوست خیلی خوب هم واسه هم میشیم
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 2:55
من کتابداری دانشگاه فردوسی می خونم . ترم پیش ترم 6 بودم . تا وسطاش رفتم . ولی رانندگی واسم سخت بود . توی کلاس نشستن هم همینطور . دیگه نرفتم . دکتر ترم قبل رو واسم استراحت مطلق نوشت . ولی هنوز نبردم دانشگاه
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 2:58
آره خیلی سخته . شوهر خاله ی منم مال نیشابورن .
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 3:00
نصرآبادی
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 3:01
می خواستم . 5 ماه هم منتظر بودم . 4 ماه گذشت ترسیدم نکنه حامله نشم . ولی ماه پنجم پسرم اومد
مامانی درسا
5 اسفند 90 3:02
نایسل عزیزم . خوبی . مطلب خیلی زیبا بود. و اون بالا رو که تغییر دادی . اینم ایده خوبیه گلم . ولی تنها خودتو اذیت میکنی . چون باید هز چی به جلو بری . بهتر بشی نه بدتر . عزیزم بهتره برش داری یا اینکه به ساعت ازدواجت . تنظیمش کنی . مواظب خودت باش . و قوی باش .زندگی ادامه دارد.