محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

نی نی مامانش

رویای کودکی

1390/12/3 23:10
نویسنده : نایسل
433 بازدید
اشتراک گذاری

کودکی هایم را درست به خاطر ندارم اما خوب می دانم که کودکی هایم از عشقی کودکانه سرشار بود... عشق به پرواز.. به بالا رفتن.. به دیدن آنچه دیدنی نیست. فکر می کردم وقتی سوار تاب می شوم ، هر چه بالاتر روم بهتر می توانم به آنچه که می خواهم برسم و با دستان کوچک خود لمسش کنم... این روز ها که از گذشته یادی کرده ام، تازه فهمیده ام که آنچه دیدنی نبود، لمس کردنی هم نبود... اما هنوز دوست دارم در آغوش بکشم آنچه را که رویای کودکی ام را پر می کرد.. کاش می دانستم با او ماندن را کی فراموش کردم.. آن وقت برمی گشتم .. تا هر جا که لازم بود .. و پیدا می کردم دوست داشتنی ترین رویای کودکی را .... و با او عهد می بستم که تا همیشه بمانم .. حتی تنها.. با او.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

نرگسی
3 اسفند 90 16:17
عزیزمممممممممممم
نسترن
3 اسفند 90 17:07
به نظرت چنددرصد به زنهاشون اهمیت میدن


50 درصد
مامان محمدرضا
3 اسفند 90 21:55
سلام سلام . من اومدم . کلی وسیله خوشگل خوشگل خریدم واسه پسری 600 تومن خرج شد . طفلی مامانم
مامان محمدرضا
3 اسفند 90 22:04
فردا شب عکساشو می ذارم . باز همسر گرامی من فردا فکر کنم میخواد بره شیروان عروسی . منم تنهام .البته خیلی اصرار کرد که منم برم ولی من جواب منفی دادم . چون هفته ی پیش کلی اذیت شدم .
مامان محمدرضا
3 اسفند 90 22:06
بابایی بابای خودمه باباجون بابای خودش آقاجون پدرشوهرم
مامان محمدرضا
3 اسفند 90 22:08
خوبه چرا بابا . الان هم یکم آروم شده داره خودشو واسه شب آماده می کنه نذاره مامانش بخوابه
مامان محمدرضا
3 اسفند 90 22:12
سرویس کالسکه رو سبز پسته ای خریدم . سرویس تخت و کمدش قرمز و مشکیه
مامان محمدرضا
3 اسفند 90 22:14
الان عکسشو میذارم واست
حسینی
3 اسفند 90 22:17
با سلام دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید . اگر مایل به دریافت مقاله و مشاوره در زمینه کودک هستید با موضوعیت های پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ... و همچنین سرگرمی و مسائل دیگر مربوط به کودکان از پرتال جامع مهدکودک و خانواده دیدن کنید و حتما تو قسمت خبر نامه عضو بشید تا مقالات براتون ارسال بشه . در صورتی که مایل بودین لینک پرتال رو هم در لیست دوستانتون قرار بدید تا دیگران هم از سایت استفاده کنند برای هر گونه همکاری مشتاق حضور شما در بزرگ ترین سایت کودکان هستیم www.mahdportal.com
مامان محمدرضا
3 اسفند 90 22:21
گذاشتم ببین
مامان محمدرضا
3 اسفند 90 22:23
مرسی عزیزم . خیلی لطف داری گلم
مامان محمدرضا
3 اسفند 90 22:27
فردا عصر قراره بچینیم تخت و کمدش رو که گذاشتیم . وسایل رو باید بچینیم دیگه
مامان محمدرضا
3 اسفند 90 22:29
حتما خانومی . ایشالله فردا شب می ذارم عکساشو
مامان محمدرضا
3 اسفند 90 22:29
اسمم سروره ست عزیزم .
مامان محمدرضا
3 اسفند 90 22:32
soroore
مامان محمدرضا
3 اسفند 90 22:36
مرسی عزیزم . لطف داری


فربونت فدات شم
مامان الینا
3 اسفند 90 22:43
عالی بود لذت بردم


ممنون
مامان الینا
3 اسفند 90 22:45
خانومی ببخشید میشه یکم درشت تر یاداشت کنید البته ببخشید


حتما
مامان امیر مهدی
3 اسفند 90 22:53
مامان الینا
3 اسفند 90 23:12
چرا2 سال؟این نظره دکتره یا خودتون اینطور میخواید


خودم اینجوری میخوام
مامان الینا
3 اسفند 90 23:19
پیشنهاد میدم که قرص نخوری آخه این قرصا خودشون مشکل بوجود میارن البته اینا خصوصیه وفقط یک راهنمایی بود
مامان الینا
3 اسفند 90 23:21
برای جلو گیری
مامان وندا
4 اسفند 90 3:41
سلام عزیزم،من تازه وبتونو دیدم،نمیخوام داغ دلتونو تازه کنم اما درکت می کنم چون بارداری منم ناخواسته بود وانقدر از لحاظ روحی بهم سخت گذشت که یه بار خودم می خواستم بچمو سقط کنم اما باز که حالم بهتر شد به خودم نهیب زدم و لعنت فرستادم،منم هم از مادر شوهرم کشیدم که گفتم ازش نمیگذرم و واگذارش کردم به خدا هم از شوهرم،اما عزیزم سعی کن خودتو آروم کنی،تا بیشتر از این داغون نشی
دکمه
4 اسفند 90 10:31
نمیدونم چرا دل منم گرفته. خیلی.