محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

نی نی مامانش

دلبرکم

1390/11/30 12:47
نویسنده : نایسل
682 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی گلم قضیه منو بابات شده پت و متنیشخند

ای توالت فرنگی ما شده واسه ما مایه شوکوفایی خلاقیتقهقهه

همه .... توش مونده چه وضعی به بابات گفتم توش لوله باز کن بریز ولی آب نریز رفت همین کارو کرد آبم ریخت اثرشو بردعصبانی

هر چی میگم نکن گوش نمیده دادم روشو خوند خودشم تعجب کردمنتظر

حالال دیگه بدتر شد

امیر آقا هم گفته توش نوشابه بریز دیشب بابات با 2 تا لوله باز کن دیگه و سه تا نوشابه سیاه مشککی اومد خونه فک کن نوشابه و اوناااااااااااسبز

قهقهه

با دسته طی افتاده به جون توالت فرنگی

خوب که نشد هیچی بدتر هم شدهیپنوتیزم

باز دوباره کلید آبم زد حالا دیگه لب به لب شده نزدیکه بریزه کف حمومقهقهه

رومون نمیشه بگیم لوله واکن بیاد آخه گناه داره اون گند و کثافت رو ببینهافسوس

میبینی آخه مادر جان چه اوضاعی درست شدهچشم

 

دیشبم اومد نشت جلو من نیمرو خورد اما یه تعارف نزد اینقدر بهم برخورد گفتم من حامله ام به جایی که اول به من بدی به خودت میدی نگران

تازه بهشم بر میخوره

اصلا دعوا تو ذات ماست نمیشه همیشه باهم لج داریم چرا ما دوتا اینقدر بچه ایم

اما خوب تو دعوا خیلی خودمونو نگه داشتیم یه بحث کوچولو بود

تازه به علت دست پا چلفتی بودن منخجالت

 تلفنمون شکست دیشب بابایی یه تلفن بیسیم خرید به افتخارشتشویق

 

خلاصه من دوباره دیدیم داره ازم خون میاد دوباره آمپول زدم

امروزم از یه متخصص وقت گرفتم که برم پیشش نمیدونم دیگه مادر جان هر چی خدا بخوادمژه

شاید صلاح نیست شاید همه اینا طبیعیهمژه

نمیدونم میسپرم به خدا

دوست دارم دلبندمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد مانی
30 بهمن 90 11:38
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که بهتری ممنون از اینکه بهم اعتماد کردی.ولی نمی دونم حالا چرا هر چی میگردم پستش نیست. بازم مراقب خودت باش.باور کن این استراحت ها ارزشش را داره. دوستت دارم گلکم.
مامان محمدرضا
30 بهمن 90 14:09
سلام عزیزم خوبی؟ از دکتر اومدی خبرم کن
مامان الینا
30 بهمن 90 14:22
عزیزم من که کلی لذت بردم از خوندن مطالبت دوست دارم لینکتون کنم اگه موافق بودید بهم خبر بدید راستی وبلاگت عالیه مخصوصا آهنگش