محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

نی نی مامانش

فرشته ای به اسم مادر و فرشته ای به اسم پدر

1390/11/29 12:52
نویسنده : نایسل
462 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام یه بار دیگه آپ کنم من یه عادت دارم وقتی به یه وبلاگ تازه سر میزنم میرم آخرشو میخونم یعنی اولین پستی که تو وبلاگ گذاشته  نویسندش..

خیلی واسم جالبه توی این مدت خیلی مادر هارو دیدیم از دوران حاملگی نوشتن از لحظه به لحظه از بی بی چک هاشون عکس گرفتن جون دلممممممم

خیلی واسم قشنگه این حس مادری که فقط مامانا میفهمن..خیلی واسم جالبه نوشته هاشون

 اونقدر  برام جالبه که باهاشون گریه میکنم خنده میکنم عشق میکنم منم حس میکنم حسشون رو میتونم لحظه به لحظه تصورشون می کنم و خودمو جاشون بزارم

برام خیلی قشنگه خیلییییییییی واقعا حالا قدر مامان و رو میدونم چقدر مامانم فرشته است چه فرشته ای داشتم و این همه مدت 23 سال واقعا قدرش رو نمیدونستم چقدر من احمق بودم

مامانم چقدرررررررررررررررررررررررررررر خوبه

خدایا هیچ وقت سایشو از سرم کم نکن دلم میخواد دستو پاهاشو ببوسمم دلم میخواد واقعا برم بغلش کنم وااسه همه روزایی که سرش داد زدم دلشو شکوندم اذیتش کردم داغونش کردم حرصش دادم درس نخوندم  ازش معذرت میخوام حالام که خونه خودمم اون مثه یه فرشته مراقبه ازم مراقبت میکنه واقعا فکر نبودشو میکنم میبینم با اینکه خودم زندگی دارم هیچیم

وای خدا تو چقدر خوبی که ماهارو سپردی به یه فرشته به اسم مادررررر

واییییی اصلا همین جوری اشکام میریزهه

واییی بابام رو هم خیلی دوس دارم اونم جونش رو واسم گذاشته خدایا حالا میفههم وقتی 11 سالم بود چرا بابام که دم مرگ بود رو بهمون دوباره دادی

وای حالا میفههم خدااااااا چقدر به من و خواهرم لطف کرد که پدرمون رو بهمون برگردوند همیشه واسم مسخره بود که خواهر بزرگم می اومد خونه و دست و مامان و بابام رو می بوسید من بهش میخندیدیم می گفتم پاچه خوار حالا میفهممشش که اونم این حس منو داشتتتتتتت اونم به این رسیده بود

مرسی خداکه بهم اینو فهموندی  و بهم فرصت دادی که جبران کنم واقعا نمیزارم دیگه هیچی توی دنیا آزارشون بده سعی میکنم خوشبخت باشم دیگه نمیزارم هیچ کس اذیتشون کنه یا ناراحتشون کنه میخوام سعی کنم راضی شون کنم

باید اونقدر خوشبخت باشم که مامان و بابام از دیدن خوشبختی من لذت ببرن میدونم آرزوشون همینه

خدایا برام نگهشون دار ازم نگیرشون بزار سایه شون هزار سال بالای سرم باشه

خدایا همه مامان و بابا هارو سالم نگه دار به همه بچه ها فرصت فهم اینو بده قدر این فرشته های زمینی رو بدونن خدایا هیچ فرشته ای رو از ما نگیر  اونایی هم که برگشتن پیشت بیامرز

 آمین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کوروش
29 بهمن 90 17:18
سلام من دانشجوی فردوسی بودم. روانشناسی خوندم شاید اومدین دانشگاه ما من و دیدین. نمی دونم خوش اومدین به وبلاگ کوروش گلیه من بازم بیاین
مامان بهی
29 بهمن 90 17:42
سلام گلم .عسلم زیاد گریه نکن برات خوب نیس تو بنویس من جای تو گریه میکنم
خیلی با احساس بود منم گریه ام گرفت
ولی خوش بحالت که این حسو درک میکنی این خودش خیلی شکر داره النازی


مرسی مهربونم
نمیدونم چرا اینقدر دل نازک شدم تا تقی به توقی میخوره گریم میگیره
به قول شوهلی اشکم دم مشکممه =))
=)


مهسا مامان مرسانا
29 بهمن 90 20:22
سلام عزیزم...خیلی احساس زیبایی داری...امیدوارم سالیان سال سایه پر مهر مامان وبابا بالای سرتون باشه......پیش ما هم بیا خانومی...ر.استی شما کدوم شهری؟؟؟؟؟؟
مهسا مامان مرسانا
29 بهمن 90 20:27
الان وبلاگت رو خوندم...نیشابوری....هر موقع مشهد امدی در خدمتیم ها......خیلییییییییی مواطب خودت وکوچولو باش......مشهد امدی من یبه دکتر عالی می شناسم بهت مرفی می کنم اگر خواستی...... من مرسانام رو اول از خدا بعد از اون خانم دکتر دارم......
مریم مامان درسا
29 بهمن 90 20:41
سلام عزیزم خیلی قشنگ نوشتی ، خیلی با احساس بود من اولین باره که اومدم تو وبت،خیلی خوشم اومد با اجازه لینکت کردم،پیش منم بیا
مامان پارسا قند عسل
30 بهمن 90 1:24
عزیز دلم.نبینم گریه کنی مامانی جونی.خدایا همه مامانا و باباها رو واسمون حفظ کن تا این مامانی بیشتر از این غصه نخوره چون اصلات براش خوب نیست.میبوسمت عزیزم
مریم
30 بهمن 90 1:25
سلام دوست عزیز. اگر برای کوچولوی نازتون دنبال شیک ترین لباس از بهترین برندها میگردین. اگر میخواین نینی توی یه جمع بدرخشه و تک باشه حتماً از ما دیدن فرمایید. http://babybrandsstore.blogfa.com امکان خرید حضوری همراه با همسر و نینی فراهم هست. قابل ارسال بوسیله پست به تمامی نقاط ایران. با خرید تا 15 اسفند از 10 درصد تخفیف زمستانی ما بهره مند شوید.
مامان آرشیدا قند عسل
30 بهمن 90 9:53
سلام خیلی قشنگ نوشتی و به ما هم تلنگری زدی ممنونم مواظب خودت و نی نی باش