محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

نی نی مامانش

عسل مامان

1390/11/29 12:46
نویسنده : نایسل
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگگگگررررررک  مامان النازززززقلب

فدات شممم  جدیدا صبحا که بیدار میشم یه مقدرای حالت تهو دارمسبز  

عزیزممم همش دعا دعا میکنم تو توی دلم باشی سالم باشی هفته دیگه میرم دکتر بابایی رفت

نوبت بگیره استرس

 میخوام یه دکتر خوبم مشهد  برم اینجا نیشابور دکتر خوب نیست     

راستیییییی خاله الهه مشکلش حل شددد خدایا صد هزار بار شکرت که مشکل خواهرمو حل کردیقلب 

از همه مهمتر اینه که منو بابا علیرضا دیشب تصمیم گرفتیم کههورا  

دیگه با هم دعوا نکینم به خاطر تو کلی باهم آشتی کردیم و عششقووولانه شدیمقلب 

بعدشم بابایی زنگ زد بیرون برامون شام اوردننیشخندمن عاشق مکدونالد هستم

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییچشمک                                                                      

الان که یایدش میافتم دهنم آب  میافتهخوشمزه                                                                       

خیلی خوشمزهه بودبعدشم کلی تلویزیون نگا کردیم بغل بغل کردیممممبغل                            

واییییییی اینقده خوب بودزبان                                                                                        

بابات پاشو کرده تو یه کفش میگه آرمانیول                                                                       

اما من خیلی باهاش حال نکردم هنوز یه اسم پیدا نکردمممم که به دلممم حسابی بشینهافسوس     

خیلی سخته دیگه جونم برات بگه که ذوست دارم عشقکمقلبقلبقلب

مامان الناززززززز میمیره برات میدونستیییی نفسممممم میدونستییییی عشقممممممممقلبقلب        

کی بشه بغلت کنمممممم بغل

راستی توالت فرنگی ام بند شده نمیدونم چراقهقههآخه من چه جوری ... کنم چشم                         

من دیگه یادم رفته تو اون دستشویی .. کنمعینک  

تازشم با بابات دعوام میشه چون ما توالت فرنگی مال من بود اون یکی مال بابات هر کسی ام مال

خودشو تمیز میکردگریه جرات نمیکنم به بابات بگم اخه توش دستمال انداختم واسه همین بند شدهساکت

 اگه بفهمه استرسواییییییییی  درست شه آخ 

فوق فوقش یواشکی وقتی نیست از تولتش استفاده میکنم بهشم نمیگم شیطان

قهقههقهقهه                                                                                                                نه اجازه میگرم بازنده

 آخه میفهمه رو دمپایی هاش نشونه گذاشته قهقهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمدرضا
29 بهمن 90 10:53
سلام . دکتر من خیلی عالیه . گفتم اگه یه وقت خواستی آدرس و شملرشو بهت بدم . دکتر متقی
مامان آرشیدا قند عسل
29 بهمن 90 10:53
سلام امیدوارم تک تک روزهای بارداریتون رو بسلامت بگذرونید و نی نی تون سالم سالم بیاد توی بغلتون تصمیم خوبی گرفتید حتما هم بهش عمل کنید با اجازه لینکتون کردم به ما هم سر بزنید
نسترن
29 بهمن 90 11:53
خوشحالم بهتر مراقب خودت بیشتر باش حالت تهوع هم عادیه درضمن هرکس خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه پس این حالت تهوع به نظرمن قشنگترین بدترین حال دنیاست سپندارمذگانت هم مبارک
نسترن
29 بهمن 90 12:35
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی -------------------------------------------------------- واسه این روز دوتا ستاره تقدیمت می کنم یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
مامان بهی
29 بهمن 90 13:28
سلام الناز ج.نی خیلی ممنون که سر زدی راستی خدا رو شکر می کنم که حالت خوب شده عسیس ولی مواظبت خودت باش.راستی می خواستم بهت بگم خواهش می کنم زیا حرص نخور و ناراحل نشو رو بچه تاثیر بد میز ارهااااااااا.اگه میخوا ی بچه آرومی داشته باشی باید خودتم آروم باشی وحرص الکی نخوری چشم منم سعی می کنم دیگه استرس نداشته باشم .راستی رمز اون پستو میدی بهم
نرگسی
29 بهمن 90 13:48
مامان پارسا قند عسل
30 بهمن 90 1:20
تو هم خیلی بلااااااایی ها. ایشالله که همیشه خنده مهمان لبات باشه عزیزکم
مامان آنیسا
30 بهمن 90 1:50
ُسلام.خوشحالم میبینم باز دوباره شاد شدی و داری شیطونی میکنی حالا حالاها با توالت فرنگی کار داری پس مواظبش باش.