محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

نی نی مامانش

نی نی چوچوووولووووو

1390/11/28 12:40
نویسنده : نایسل
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جیگرررریی

امروز مامانت حالش خوب بود فقط حالت تهو دارم

دیشبم با بابایی یک دعوای سخت داشتیمممم خیلی سختتتتتت چشم

سر ...... نمیتونم بگم بیخیالچشم

امروز مامان زهره مهربون و بابا بزرگییییی جیگگگگر برامممم غذا اوردنقلب

دیروز قرمه سبزی امروز رولت مرغ هورااااااااااااااااااااااااهورا

خیلی خوشمزه بود الان با پدرت توی سایت اسم بودیم و داشتیم اسم انتخاب میکردیمنیشخند

آریو - آرمان- باربد فعلا کاندید شده آخه تا حرف ب بیشتر نگا نکردیم

خلاصه جوجووو دیشب تولد خاله سارا بود ما نتونستیم بریم چون حال مامان الناز خوب نبودشیطان

فدات شمممم

بابات داره میره سرکارررر آخه اسفنده من دوباره تنهامیول

آمپولامم تموم شد فقط میخوام تو سالم باشی

نی نی جونی

امروز صبح بعد چند روز بوی جوراب باباتو حس کردممم که بهش حساس بودمقهقهه

نمیدونی چقدر خوشحال شدم

آخه امیدم به بودن تو توی دلم بییشتر شد

ذوست دارم مامانی

مراقب خودت باش عشقم بوسسس بوسسس بوسسسسماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسترن
28 بهمن 90 19:40
عزیزم فکرنمیکنی هرنوع استرسی الان واست چقدربده بیخیال دنیاباش و فقط به جوجوت فکرکن تا انشالله به سلامتی به دنیا بیادبعدانشاالله وقت واسه دعوا زیاده مراقب خودت بیشترباش لطفا لطفا
مامان پارسا قند عسل
28 بهمن 90 23:56
خدا رو شکر که یکمی حالت بهتر شد عزیز دلم.نگران هیچی نباش و فقط به چیزایه خوب و مثبت فکر کن
مامان حنا
29 بهمن 90 1:18
نایسل عزیزم خیلی خوشحالم که اتفاقی برای نی نیت نیافتاده مواظب خودت باشو و به هیچ چیز دیگه ای جز خودتو نی نیتو همسری فکر نکن ایشالله به سلامتی به دنیا میاد وبعد می بینی چقده الکی حرصشو خوردی بوس بوس
نرگسی
29 بهمن 90 2:04
خدارو شکر که حالت بهتره ولی بازم مراقب خودت باشششششششششششش..مرسیییییییییییییییی..................