محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

نی نی مامانش

dostan

1390/11/25 12:44
نویسنده : نایسل
741 بازدید
اشتراک گذاری

 

dostam man yeho khon rizi kardam alan behem ampule perejesteron zadan goftan nabayd asan

bloand sham ya beshinam faghat deraz keshide toro khoda vasam doa konid taze goftan geryam nakonam be zoor khodamo negah dashtam

man be done un mimiram nemikkham torish she

dg nemitonam javabe nazaratetun ro bedam chon ba mobilam up kardam, 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان دخملی
25 بهمن 90 18:02
سلام عزیزم خدا بد نده اشکال نداره استراحت کن زودی خوب میشی
نسترن
25 بهمن 90 18:11
عزیزدلم مواظب خودت باش وبه حرفهای دکتر گوش کن و الان که دراز کشیدی واسه خودت قرانن بخون یا گوش بده که یاد اون دلهارو اروم میکنه
مامان محمد مانی
25 بهمن 90 21:17
عزیزم انشالله چیزی نیست. استراحت واستراحت تنها را کم شدن خونریزی است. من اگه سر اولی این کار را کرده بودم الان داشتمش، ولی سر محمد مانی برام تجربه شد و استراحت کردم مشکلم حل شد. ما را از حال خودت با خبر کن
مامان آینده
25 بهمن 90 21:37
عزیزم انشالله که چیزی نیس و به خیر و خوشی میگذره... حتما خوب خوب استراحت کنی,یکی از دوستای منم این طوری بود با استراحت بهتر شد برا منم دعا کن ....
بابای ملیسا
25 بهمن 90 22:55
خواهر گلم ، خدایی که خالق کوچولوی شماست ، حتما نگهدارش هم هست . این تقدیرات جزعی از زندگی ماست . شاید خدا می خواد با ایم کار به شما گوشزد کنه که چقدر این کوچولو می تونه براتون عزیز باشه و چه وظیفه سنگینی در قبالش خواهید داشت . انشالله یه حق شش ماهه حسین ، هیچ مشکلی نیست و صحیح و سالم به دنیا میاد . فقط خواهشی که دارم اینه که به دستورات پزشک عمل کنید و اصلا بی مبالاتی نکنید . انشالله سالم و تندرست به دنیا میاد این فرشته مهربون شما . خوشحال میشم خبر به دنیا اومدن فرشته کوچولو رو تو وبلاگ دخترم به ما بدید .
مامان بهی
25 بهمن 90 23:10
سلام عزیز دلم فقط واسه خودم نالاحنم که چرا وقتی این پستو گذاشتی من بهت سر زدم.ایشالله که خوب خوب شی مواظبت خودتم باش خیلی وب خوبی دارین خدایی که اون نینی رو تو دل شما گذاشته حتما مواظبشم هس نگران نباش با اجازتون می خوام لینکتون کنم ایشالله وقتی خوب خوب شدی به مام بسر راستی من سیدم الان از ته دل دعات کردم
مامان آرینا موفرفری
26 بهمن 90 1:24
سلام عزیزم.خیلی ناراحت شدم.فقط استراحت استراحت استراحت.یکی از دوستای من هم این مشکل براش پیش اومد ولی با استراحت مطلق خوب شد و الان کوچولوش دوساله هست.نگران نباش عزیزم .
مریم مامان نخودچی
26 بهمن 90 7:25
وای تو رو خدا مراقبه خودت باش.... اصلا از جات بلند نشو.... چیز خاصی نیست.... راستی هنوز رمز ندادی؟؟؟؟
دکمه
26 بهمن 90 8:17
قربونت برم. نگران نباش. مواظب خودت باش. استراحت کنی خوب می شی. من شیاف پروژسترون استفاده کردم اوایل یک ماهگی. توکلت بخدا باشه. از خدا بخواه نی نیت رو سالم نیگر داره. برای سلامتیش قرآن بخون.
مامان محمد مانی
26 بهمن 90 15:15
نگرانت بودم آمدم ببینم در چه حالی ؟ ولی خبری ازت نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! انشالله هر چی صلاح و مصلحته رخ بده خیلی مراقب خودتون باش عسلم به چیزای خوب فکر کن هر وقت شرایطش را داشتی منو از احوالاتت با خبرکن. این روزها سخته ولی میگذره. خوب درکت می کنم.
مامان فرزانه
26 بهمن 90 16:10
سلام نایسل جون خدا بد نده من تو 6هفتگی لکه بینی داشتم برای من شیاف پروژسترون نوشتن استراحت کن یواش راه برو خوب میشی راستی زعفران هم نخوری من زعفران خوردم اینطوری شدم توکلت به خدا سوالی داشتی بپرس مواظب خودت باش روز خوش.
بهـــــــــــــار
26 بهمن 90 17:26
عزیزمممممممممم خیلی مواظب خودت باش خیلی استراحت کنی خوب میشی نشین و به ارامی راه برو منم الان استراحت مطلقم سر کار نمیرم خیلی مواظب نی نی باش
مامان حنا
26 بهمن 90 17:30
سلام نایسل مهربونم انقده به دلت بد راه نده عزیزم هر چی قسمت و تقدیر خدا باشه همون میشه خیلیا بودن که یهو بدون اینکه براشون اتفاقی افتاده از دستش دادن و یکی هم این همه مشکلات و یا اتفاق ناجور افتاده ولی با این وجود صحیحو سالم بدنیاش آوردن این ملاک نیست که فکر کنی خونریزی داری باید خیلی بترسی خدا خودش بخواد مطمئن باش نگهش میداره حالا اگه زمینو زمان هم به هم بریزه گاهی اوقات خونریزی بوجود میاد خوب پیش دکتر برو علتش رو با سونو بهت میگن الان دیگه قدیم نیست که علم ضعیف باشه امیدوارم هیچ اتفاقی نیافته وبا خوشحالی بیایی برامون بگی که چیز مهمی نیست برات بهترینها رو آرزو میکنم و ایشالله به سلامتی فارغ هم بشی می بوسمت گلم
نرگسی
26 بهمن 90 23:31
عزیزمممم خیلی خیلی مراقب خودت باش و همون چیزایی که گفتن رو انجام بده که انشاالله به خیر میگذره و چیزی نمیشه..
مامان آنیسا
27 بهمن 90 0:42
نگران نباش .با استراحت این مشکل حل میشه.به امید خدای مهربون
مامان پارسا قند عسل
27 بهمن 90 1:55
عزیزم توکل کن به خدا و اصلا غصه نخور.هر طور که خدا بخواد همون میشه عزیزم.ایشالله که همه چیز درست بشه و نی نی گلت هم صحیح و سالم باشه عزیز دلم
مریم مامان نخودچی
27 بهمن 90 9:25
سلام عزیزم... خوبی؟؟؟ بهتری؟؟؟؟ حتما از خودت خبر بذار...
بهـــــــــــــار
27 بهمن 90 12:36
عزیزم چی شدی یه خبر بذار نگرانتیم
الهام
29 بهمن 90 17:24
ایشالا که چیزی نیست امیدت به خدا باشه.این شرایط واسه خیلیا پیش میاد.اگه تونستی یه خبر از حالت بده


فدات شم من خوبم
مرسی به فکرمی کاش یه آدرس وب میدادی بوس