محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

نی نی مامانش

ولنتاین

1390/11/25 12:40
نویسنده : نایسل
543 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه توی این پست میخوام تشکر کنم از همه مامانی مهربون نی نی سایت که منو درک میکنن

دلداریم میدنقلب

از همه دوستای خوب نی نی وبلاگی هزار هزار بار ممنونم و بوس برای همتون دوستون دارم یه عالمهقلب

وااقعا از تنهایی در اومدم و ذوق دارم برای اینکه بیام صفحه مو باز کنم نظراتتون رو بخونم بهتون سر بزنم و

منم تو شادی ها و غم هاتون شریک بشم برام مثه خواهرای اینترنتی شدینخجالت

دوستون دارمممممممم

بوسسسسسسسسس بغللللللللللللللللللللللللللل یه عالممممممممم

ماچقلب


 

نی نی خوشملم

دیشب شب خوبی بود و نبود خیلی غصه خوردم الکی برای همین امروز یکم حالت تهو دارمسبز

امشب دوستای بابات شام میان خونموناوه

هنوز هیچ کار نکردم هیچی

میخواستم بهت بگممم دیشب رفتم تا صبح بغل بابات خوابیدم هرچند براش سخت بود

خیال باطلکه من تو بغلش باشم و اونجوری خوابش نمیبره اما دیشب چون دید حالم خوب نیست بیدار شد

بغلم کرد

تا صبح خیلی آروم شدیم هم من هم توقلب

این عکس خرسی جونه

خیلی دوسش دارم همش بغلمه

اون هم جعبه و اون هم یه لبه بابات میگه شبیه لبای منه خندهقهقهه

آخه نمیدونم کجاش شبیه منهمژه

اینارو بابات برام خریده واسه ولنتاین منم باید برم براش بخرممم خیلی دوسش دارم واقعاااا منو سورپرایز

کرد خیلی خوشحالمممم خیلییی

میدونم تو ام خوشحالی الان راحیل جون زنگ زد حالمو پرسید

گفت حرفای حسین رو به دل نگیررررراز خود راضی

خلاصه اینم عکس کاکتوس منه که میخواستم به خاله نرگس جون نشون بدممممخندهنیشخند

دوست دارمممم نی نی جونی بوسسسسسسسسسسسسسس

راستی به مامانم زنگ زدم گفتم داداشش چی گفته گفت غصه نخور برای نوه ام بده از خود راضی

کلی ذوق کردم گفت یه سیسمونی بهت بدم همه کیف کننفرشته

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااهورا

آق جونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

راستی منو بابا جونی عید میخواهیم بریم ماه عسل فکر کننننهورا

با تو میریم ماه عسلابله

 

بوس مامانم مراقب خودت تو شکمم باش مخوام زودتر ببیینمتتتت عشقققققکمممم فداتتت شمممم نفسممممم

ماچ

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نرگسی
25 بهمن 90 14:58
واییییییییییییی خوش به حالت آخه هادی من اصلا تو این وادیا نیست مثلا اصلا نمیدونه ولنتاین کیه که بخواد سورپرایزم کنه .. کاکتوس تو هم خوشگله عزیزممم مگه شما چند وقته ازدواج کردین ؟؟؟
مامان نرگس
25 بهمن 90 16:18
عزیزم وبلاگتو خوندم ...دلم گرفت ...چون یاد روزای اول حاملگی خودم افتادم ... که ازون روزا فقط بدیهاش یادمه..امیدوارم حاملگی خوبی سپری کنی سرتاسر از خاطره های خوب..... ولنتایمتم مبارک ....کادوهاتم مبارکت باشه به ما هم سر بزن خوشحال میشیم.
مامان حنا
25 بهمن 90 16:29
_______♥█████████♥_______♥█████████♥ _____♥█████████████♥___♥███████████♥ ___♥█████████████████♥████♥_____♥████♥ __♥████████████████████████♥_____♥███♥ _♥███████████████████████████♥_____♥███♥ ♥███████████████████████████████___♥███♥ ♥█████████████████████████████████♥♥███♥ ♥██████████████████████████████████♥███♥ _♥█████████████████████████████████████♥ __♥███████████████████████████████████♥ ____♥████████████████████████████████♥ ______♥████████████████████████████♥ _________♥███████████████████████♥ ____________♥██████████████████♥ ______________♥█████████████♥ _________________♥████████♥ ___________________♥████♥ ____________________♥██♥ عزیز دلم ولنتاینت مبارک رها جونو ببوسید
مامان حنا
25 بهمن 90 16:34
نایسل جونم منو ببخش چن تا وبلاگای دوستانرو باز کردم که ولنتاینو بهشون تبریک بگم قالب وبلاگت درست شبیه قالب مامان رها جون شده بود اشتباهی برات رها جونو نوشتم شرمندتم مثل اینکه قالبتو تغییر دادی خلصه شرمندههههههههههههههه
مامان حنا
25 بهمن 90 16:41
نایسل جون من هم جزو دوستانت هستم رمزو بدی
مریم مامان نخودچی
25 بهمن 90 16:47
پس کجایی من پشت درم...
نسترن
25 بهمن 90 17:39
ولنتاینت مبارک .انشاالله همیشه شاد وخوشحال باشی عزیزکم
بهـــــــــــــار
25 بهمن 90 23:29
مبارکت باشه کادوهاتو میگم ولینتاین مبارک
مامان آنیسا
26 بهمن 90 0:09
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک
دکمه
26 بهمن 90 8:20
من دیروز ولنتاین واسه همسرجان پفک خریدم!!! همه اش رو هم خودم خوردم!!!!