محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

نی نی مامانش

خنده بازار

1390/11/24 12:40
نویسنده : نایسل
442 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

سلام نی نی جون میبینی مامانت چه دوستای خوبی توی سایت پیدا کرده

niniweblog.com

چه دوستای مهربونی داره

نسترن جون- نرگس جون-مامان دکمه جون-مامان حناجون -مامان محمد رضا جون -مامان مهدیارجون

مامان انیسا جون-مامان بار عزیز-مائده جون- مامان آینده عزیز-مامان دخملی جون-مامان الی جون

مامان آرشیدا جون-مامان آوین -یاسمن جون-مامان امیر مهدی و ........

                                                    

همشون کلی بهم دلداری دادن که تو سالمی  نیشخند

niniweblog.com

پس حتما تو سالمی من امیدم به خداستتتتت میدونه تو بری من چقد داغون میشم پس فقط ازش

سلامتی

 تو میخوام عشششققق کوچولوی من

 دیشب رفتم خونه مامان بابام

بابام خونه نبود ---------واسه خاله الهه خیلی دعا کن مشکلاتش حل شه مامانم خیلی غصه میخوره و

 نگرانشه  دیدم روحیه مامانم بده کلی دلداریش دادم خندوندمش

بابا علی رضا اومد دنبالم رفتیم دنبال وحید و سارا

با ماشین ما رفتیم  بیرون

رفتیم نایس فود وقتی شنیدن تو رو تو راه داریم از خوش حالی جیغ کشیدنن

و کلی تبریک گفتنو سور خواستن

کلی غذا خوردیم

niniweblog.com

و خندیدیممممممممممممممممممممممممممممممم  همه نایس فود رو روی سرمون

 گداشتیم چون همش قهقهه میزدیم چون وحید روی غذاش حساسه و علی رضا همش میخواست از

غذاش کش بره  وای مرده بودیم از خنده بعدم رفتیم توی ماشین و کلی دور زدیم دوباره

niniweblog.com

انگشت عمو وحید سوختتتتتتتتتتتتتت  با فندک ماشین و کلیییییییییییییییییییییییییییییی خندیدیم از اداهایی

که در می اورد وای مادر اون ٣ ساعتی که بیرون بودیم یه سره قهقهه زدیم

دلم درد میکنه هنوز از دیشب

niniweblog.com

من ساعت ١١ و نیم تازه به زور از خواب بیدار شدم دیدم همه کارام مونده هیچ کارم نکردم

باباتم که نمیاد امروز میخواد با دوستاش بره مشهد

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بدجنسه خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

راستی یادم رفت واست تعریف کنم اون شب بابابایی یه جناع شیکوندیم یادم تورو فراموش

من ازش بردم

niniweblog.com

بعدم کلی سر ناف بابات خندیدم

niniweblog.com

نصفه شب دوتایی مون کف خونه غلط میزدیم خلاصه روزای خوبی بودن این روزا

مامان باباتم که هنوز اصفهانه  ایشاالا تا عید بمونه پیش خواهرش این جوری بهتره

روحیش خوب میشه دور برش شولوغه ما هم راحتیم من مجبور نمییشم شب تنها بخوابم تا بابات بره

پیشش

بعضی اوقات حس  میکنم خیلی بد  جنسم اما اونام منو اذیت میکنن دوس ندارم بیان

میخوام یکم شوهرم مال خودم باشم

دعا  کن زود خوب شه هیچ وقت مریض  نشن واقعا من از خدا اینو میخوام

تا زندگی ما هم خوب باشه

                                                                                            

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دکمه
24 بهمن 90 12:40
سلام! خداروشکر که روحیه ات بهتر شد! مادر شوهر منم مریضه.... خداکنه حال همه مادرشوهرا خوب باشه که دیگه این شوهرا هوایی ماماناشون نشن! دعام کن مامانی!
نسترن
24 بهمن 90 22:33
نایسل جونم فقط مواظب خودت باش زیاد سعی کن بیرون نری وتا اونجا که ممکنه مراقب باش که انشاالله تا چند ماه دیگه ما عکس نی نی شمارو ببینیم وکلی دوق کنیم وقربون صدقه شادونه بریم
مامان امیر مهدی
25 بهمن 90 0:03
سلام آپم زود بیا ************** ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ـ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_ـ_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ سلام ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__ـ_¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپـم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گـذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________________¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤/ _______________________¤¤
مامان پارسا قند عسل
25 بهمن 90 1:14
عزیزم ممنون که به وب پسرم سر زدید.ایشااله که نی نی کوچولویه ناز شما هم به سلامتی دنیا بیاد و با خودش شادی و نشاط بیاره.مامانی مراقب خودت باشیا.
نرگسی
25 بهمن 90 1:48
66.10.16
بهـــــــــــــار
25 بهمن 90 12:18
تو چت هم میری کدوم اتاقی تا باهم بحرفیم؟