محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

نی نی مامانش

شوک

1390/11/23 12:33
نویسنده : نایسل
738 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز مامانی خوب بوداااااااااا اما یهو خور تو پرم همین الان تو یه  وبلاگ  از نی نی های سایت

خوندم که یه مامانی قلب جنینش تشکیل نشده بود و سقط کرده بود

نی نی جونی یاد خودم افتادم که رفتم سونو گفتن هنوز 3 هفته هستی هنوز فقط ساک حاملگی دیده

میشه

خیلی ترسیدم نکنه تو نباشی اگه نباشی من میمیرم دارم از غصه دق میکنم نمیدونم چی کار کنم واقعا

نمیدونم مامان من عزیزم خیلی دوست دارممم تنهام نزار الان که دارم می تایپم اشکام همین جوری شر شر

 میاد یهووووووووووووووووووو همین الان دیدم تو یه وبلاگ قلبم داره از جاش در میاد نی نی تو رو خدا قلب

داشته باش ازت خواهش میکنم من بدون تو میمیرم

کاش بابات خونه بود کاش زودتر بیاد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نرگسی
23 بهمن 90 14:54
بد به دلت راه نده عزیزم.. انشاالله به امید خدا که سالمه نی نی .. به خدا توکل داشته باش دوستم..
فاطمه
23 بهمن 90 15:15
مرسی فاطمه جون
مامان آرشیدا کوچولو
23 بهمن 90 15:29
همیشه اینطور نمیشه دلبری نگران نباش بیشتر وب نی نی خوکشک ها رو ببین


من همش دارم همین کارو میکنم حسرت همه مامانا رو میخورم
مامان الی
23 بهمن 90 15:58
عزیزم غصه نخور بابا
نی نی ناز تو کوچولویه
ایشا... هفته 8 که رفتی تالاپ و تولوپشو می شنوی
اوکی
نبینم دوست من نالاحته


دوست جونممم برام دعا کنننننن
ایشالله
نانازیا
23 بهمن 90 16:18
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامان محمدرضا
23 بهمن 90 16:27
نگران نباش خانومی . نی نیت جاش محکمه .
می خوای از اینجا واست پست کنم؟؟؟


مرسی فدات شم
مرسی مهربونم
مامان محمدرضا
23 بهمن 90 18:13
ایشالله که هم بچه ی تو هم محمدرضای من هردو سالم باشن


----------------
مید به خدا ایشاالله
مامان دخملی
23 بهمن 90 18:56
سلام عزیزم
خدا نکنه بد به دلت راه نده
قرار نیست واسه همه اتفاق بد بیوفته
به خدا توکل کن


واسم دعا کنیددد
میدونم خدا خیلی بزرگه
نسترن
23 بهمن 90 19:15
ببخشیدنایسل جونم چندروزی نبودم همه رو خوندم انشالله همه چیز بروفق مرادت باشه خانم گلم و نی نی شماهنرمندبشه من عاشق هنرم



وایی عسیسممممم تو فکرتتت بودممممممممم الاننننننن
آ[ی چه باحال
مرسییییییییییی ایشالله
مائده
23 بهمن 90 20:54
بدون هيچ دليلي هيچوقت ازين اتفاقاي بد نمي افته مطمئن باش
مامان آینده
23 بهمن 90 21:38
عزیزم فکرای بد نکن!نی نی میفهمه ناراحت میشه ها!هرچی خدابخواد همون میشه. قرآن بخون مخصوصا سوره یس ... به آدم آرامش می ده
بهـــــــــــــار
23 بهمن 90 21:59
عزیزممممممممممممم نگران نباش اصلا استرس نداشته باش ایشاله نی نی تو سالمه سالمه نگران نباش بهت قول میدم نی نی سالمه
مامان آنیسا
24 بهمن 90 0:37
نگران نباش.یه روز به نگرانیهات میخندی . برای منم این اتفاق افتاد که بار اول که رفتم پیش دکترم نتونست صدای قلب جنین رو بشنوه و منو فرستاد سوناگرافی و من تا لحظه اخر که جواب سونوم رو خوندم داشتم میمردم و همین فکرا توی سرم میومد.گاهی اطلاعات زیاد داشتن بده باعث ناراحتی ادم میشه . حالا با به یاد اوردن اون روزا به خودم میخندم که چقدر خودمو حرص دادم
مامان حنا
24 بهمن 90 1:37
سلام نایسل جونم ایشالله چیز مهمی نیستو نی نیت هم سالمه بد به دلت راه نده عزیزم نگرانیات طبیعیه تا زمانی که توی وجودت داره رشد میکنه و نمی بینیش همینجوریه منم مثل تو بودم مشکلات خانومهای حامله رو می دیدم به خودم نسبتشون میدادم نگران نباش ایشالله با خبرهای خوش برامون میای
دکمه
24 بهمن 90 9:32
نگران نباش عزیزم. خدا بزرگه. نگرانی برای نی نی کوچولوت بده ها.... فقط توکلت بخدا باشه.