محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

نی نی مامانش

فسقلم

1390/11/22 12:32
نویسنده : نایسل
467 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دل ماماناز دیشب خیلی اتفاقا افتاد خیلی دعوا کردیم شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

از اولش شروع میکنم به گفتن

من برای شب دوم با بابایی قهر کردم پیشش نخوابیدم

niniweblog.com

آخه اصلا به من توجه نمیکنه

حس میکنم دوسم نداره

اما اون ککشم نگرید راحت خوابید

niniweblog.com

من کلی گریه کردم آخه فیلم ترسناک میزاره من میترسم

بعد شب ترسیدم  از ترس توی پذیرایی مردم رفتم توی اطاق پیشش

niniweblog.com

 پیشش نصفه های شب یهو خودشو انداخت روم آب میخواست

خیلی ترسییییددممم قلبم تند تند میزد

تمام شکمم و زیر شکمم تیر میکشید بهش گفتم برام شربت شیرین بیار

بی اعتنا رفت دستشویی برای خودش آب و اینا خورد و اومد خوابید

سرم خیلی گیج میرفت با گریه و ناراحتی

اوقدر پاهام میلرزید و شکمم درد میکرد رفتم سمت یخچال

niniweblog.com

شربت خوردم

خیلی ترسیده بودم تا صبح آیت الکرسی میخوندم برات مادر

نصفه شبم کلی دعوا کردیم

niniweblog.com

خوابم برد

صبح دیدم بغلم کرده و داره غرق بوسم میکنه اونقدر بوسم کرد

که اخمام وا شد منم واسش کلی ناز کردمو خودمو لوس کردمشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

اونم کلی نازمو خرید باهم آشتی کردیم

در مورد تو حرف زدیم

گفت چه پسر چه دختر 4 سالگی بت پیانو یاد میده

niniweblog.com

آخه میدونی که بابات هم آهنگسازی میکنه هم خواننده گی 

niniweblog.com

هم شاعری هم عکاسی

هم نویسنده است هم فیلمسازی هم فلسفه میدونه و کلی بحث  و مناظره میکنه هم ه کار بلده غیر

شرکتو کارای دفتر و.........

بابای تو همه کاراست

همه ساز هارو بلده بزنه تخصص اصلیش هم توی گیتارالکتریکه

بابات خیلی مشهروه اینجا همه میشناسنش همه دوسسش دارنو بهش احترام میزارن

niniweblog.com

مامانتم بدک نیستا  عشق مادر تو واسم دعا کن

niniweblog.com

 

niniweblog.com

امروز باباجون بزرگی

niniweblog.com

 و مامانی زهره مهربونننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

niniweblog.com

برام کلی غذا درست کرده بودن

niniweblog.com

واییییییییییی خیلی باحال بود

من خیلی دوسشون دارم  من خوذم بهترین مامان بابای دنیا رو دارم

niniweblog.com

niniweblog.com

به مامانم که زنگ زدم تشکر کنم گفت نوش جون بچتتتت خیلی این حرفشش بهم خیلی چسبیدniniweblog.com

تازه گفته کاموا بگیرمممم برات لباس ببافه

niniweblog.com

 

 

امروز عید اول فوت شوهر عمه عزیزم بود رفتیم خونه مامانم تبریک عید

به عمه زنگ زدیم

niniweblog.com

رفتیم خونه اون عمه

شبم رفتیم بیرون کلی گشتیم

البته عصری کلی گشت و گزار کرده بودیماااااااااااااااااااا

با بهزاد دوست بابا ت رفتیم بیرون niniweblog.com

خودمون تنهایی کلی گشتیم

مامانم فدات شم هر روز میشینم وبلاگ نی نی های سایت رو میخونم خاطرات ماماناشونو از اول تا آخر

دلم واسه تو واسه تجربه کردن اون لحظه ها با تو پر پر میره

niniweblog.com

عاشقشتم فسقل مامان زود بزرگ شو خواهش میکنم

niniweblog.com

حالا هم دیگه خوابم گرفته میخوام بخوابم کی بشه بغلم بخوابی عشقم

niniweblog.com

راستی یاد رفت بگم استخاره کردم خیلی خوب اومد خیلی

دوست دارم بهترینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نرگسی
22 بهمن 90 16:06
فاطمه (مامان تو نوبت)
22 بهمن 90 22:51
ممنونم عزیز دل
دیدن نظرات دوستانتون موجب دلگرمی و امیدواری برام.
به امید سلامتی و آرامش برای شما و نی نی ناناز تو راهیت


میسیییییییییییییییییییییییییییی
مامان امیر مهدی
23 بهمن 90 2:20
سلام مامانی ممنون که به ما سر زدی
مامانی سعی کن ناراحتی به خودت راه ندی اخه واسه نی نی چوچولو خوب نیست
راستی اگه دوست داشتی لینکم کن
اگر هم خواستی من لینکت کنم واسم کامنت بزار



منم لینک کردم فدای شمااااااااااااااااا
مائده
23 بهمن 90 20:51
خودتو اصلا ناراحت نكن اول مردا بيخودي دعوا ميكنن بعدشم خودشون ميان منت كشي
زيبا جون
25 مهر 91 0:15
ولشون كن بابا مردن ديگه عسلم،كاش پيش من بودي من كلي بهت توجه مي كردم عشقم،اخي الهي به خاطر بچم كه شده با هم مهربون باشيد اخه علت اين دعوا هاتون چيه؟


ما الان باهم خیلی خوبیم