محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

نی نی مامانش

خاله رکسانا و دوقولو هاااای جدیدشششش

1390/11/20 12:29
نویسنده : نایسل
581 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزززز دلم

نی نی های خاله رکسانا پسرنن

وای یعنی رادین کوچولو دوتا داداشششش داره

آخییییییییییی

دیدی گفتم پسر داره   وای 3تا پسررررر

دلم می خواد تو هم دختر باشی هم پسر

نمیدونم کودوم میشی اما دلم واسه دوتاش ضعف میره

اگه دختر باشی میتونم همه جا با خودم ببرمت

ولی خوب پسرم دوس دارم آخه اسمشو انتخاب کرد آریو

فدات بشم عزیز دلم

اگه پسر باشی مامان و بابام خیلی خوشحال میشن

آخه اونا تا حالا پسر نداشتن

خدا بهشون دوتا  دختر داده بوده

نوه اولشونم که عاششقشن دختر بوده

تو واسشون جدید میشی

اما من میدونم فرقی نداره

مطمئن باش هر چی باشی دوست دارن

ولی باید بدونی فاطمه جون دختر خالت نوه اول اوناست اون باید عزیز تر باشه

 

نمیخوام حسودیش بشه بچم

من عاشق فاطمه جونم توام باید خیلی دوسش داشته باشیشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

فهمیدی؟؟؟

دوست دارم عشق مامان کی بشه منم برم سونو ببیینم تو چی هستی

فرشته ی مادر

عاشقتم عاشق

کی بشه بیای تو بغلم لالا کنی نفسم

 

این عکس تو و فاطمه و مامانی و بابابزرگیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگسی
20 بهمن 90 20:36
چرا من تو لینکات نیستم ؟؟؟ مگه منو لینک نکردی ؟؟ مگه من دوستت نیستم ؟؟ ها ؟؟ ها ؟؟
نرگسی
21 بهمن 90 2:51
مامان محمدرضا
21 بهمن 90 11:26
سلام . خوبی؟ نی نیمون خوبه؟ آخ آخ . ما که اینجا بودیم اینطوری بود . وای به حال شما که اونجا بودی و طبقه ی پنجم هم بودی همسر من هفته ی قبل رفت تهران . خوندی پستشو؟ داشتم دیوونه میشدم توی این 6 روز