محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

نی نی مامانش

عجیجممم....

1390/11/18 12:28
نویسنده : نایسل
573 بازدید
اشتراک گذاری

                     جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

عزیز دلم

نی نی  مادر

مامانی

امروز خیلی خیلی کار کرده خیلی هم

 

 خسته شده از صبح کبری خانوم اینجا بوده کلی همه جارو تمیز کرده

اطاق بابا رو هم خالی کردیم

تا کم کم از 3 الی 4 ماهه دیگه که شما معلو شد دختری یا پسری برات وسیله بخریمممم

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عزیز دلم امروز بابابزرگی

 برات مغز گوسفند خرید اما من ازش ترسیدم نمیخواستم

کلی جیگر کله صبح واسم اورد بخورم

تا تو قوی بشی

میبینی چه بابای مهربونی دارم هنور تو نیومدی به فکرتهwww.smilehaa.org

فدات بشه مادر

دوست دااااااارم عاشقتم مثه نی نی ها دیگه زود بزرگ شو

توروخدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

                               

 

                                     جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

راستی فهمیدم چرا بابات چند روزه بد اخلاقه هی با من دعا میکنه و نااراحتم میکنه

 

 اوضاع کارش بهم خورده

سر من خالی میکنه

نمیدونه که واسه تو بده این کارا نباید اعصاب منو خورد کنه

دست خودش نیست فشار روشه

 واسه همین همش با من دعوا داره عزیز دلم تو غصه نخوری ها درست میشهwww.smilehaa.org

بابات به خدا تورو دوست داره

میبینی گاهی سرشو میزاره رو شکمم باهت حرف میزنه اما گاهی هم فکر میکنه

همه اینا شوخیه

هنوز باورش نمیشه فدات شم

www.smilehaa.org

بابات باید یاد بگیره وقتی میبینه کار بارش یکم مشکل داره خرج الکی نکنه

گیتار الکتریک 500 تومنی Smiley

افکت فلان قیمتی نخره

لاستیکای ماشینشو اسپرت نکنه

باند و سیستم رو ماشین نصب نکنه

اینا کارای مجرداست نه متاهل ها؟؟؟

باید یاد بگیره دوربین عکاسی 2میلیونی نخره

www.smilehaa.org

ما لالان به اینا احتیاج نداریم

مانباید یه شب درمیون شام بریم بیرون با دوستامون

بابات باید یاد بگیره احساس مسئولیت کنهwww.smilehaa.org

هرچند هنوز کوچیکه اما باید یاد بگیره که بزرگ شه هر  2 تامون

چون تو رو تو راه داریم دلمون واسه تو میزنه

تو که بچه بازی نیستی تو که شوخی نیستی

هرچند گاهی تو  سر و کله هم میزنیم اما همه اینا نمک زندگیه

تو عشق ما دوتا هستی

اما میدونم که میدونی در کنار همه اینا من و بابا واسه هم میمیریم

واسه هم پر پر میزنیم

زندگی همینه دیگه

ما چون همه دوست داشتیم باهم ازدواج کردیم دیگه ع ز ی زم

 

فدات شم اگه عاشق هم نبودیم که بچه دار نمیشدیم cupid smiley, heart smiley, animated smiley, animation smiley, cupid smiley

              جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بهـــــــــــــار
18 بهمن 90 19:09
من داستان زندیگیتو دنبال میکنم اگه دوس دارید بهم رمز بدید
بهـــــــــــــار
18 بهمن 90 19:14
ببخشی عزیزم اون نظر برای یکی دیگه بود مرسی که بهم سر زدی من چن روز بستری بودم نتونستم بیام عزیزم خیلی مواظب خودت ونی نی نازت باش من همش خوب وبدم سر کار میرفتم سر حال یه دفعه اینجوری شدم الان استراحت مطلقم امیدوارم تو دچار این مشکلا نشی و نی نی نازت سالم بدنیا بیاد
مامان آینده
18 بهمن 90 19:42
انشالله که مشکلات حل بشه و نی نی شما هم صحیح و سالم بیاد بغلت
نسترن
19 بهمن 90 9:16
چه همه کارکردید خیلی عالیه فقط مواطب خودت باش
دکمه
19 بهمن 90 11:42
مواظب خودت باش! راستی.... هیچ چی مثل آیه الکرسی آدم رو آروم نمی کنه!
مامان فرزانه
19 بهمن 90 13:33
سلام نایسل جان حالت خوبه ممنون از نظری که داده بودی مواظب خودت باش
نرگسی
19 بهمن 90 14:49
لینکت میکنم عزیزم تا راحتتر بهت سر بزنم.مراقب خودت باش دوستم.برای من هم دعا کن
نرگسی
19 بهمن 90 14:51
راستی نایسل یعنی چی ؟؟
نرگسی
19 بهمن 90 19:32
خیلی ممنون از لطفت منم از مامان حناجون یاد گرفتم اگه خواستی اونجا دستورش هست.. اینم آدرسش http://khaterat-hanajoon.niniweblog.com
فاطمه
22 بهمن 90 19:37
سلام نایسل جان من عاشق روش وبلاگ نگاریتم. خیلی ناز و خودمونیه. ممنون از نظری که برام گذاشتی ایشالا نینیت سالم به دنیا بیاد مواظب خودت باش
مامان آینده (آرزو)
25 بهمن 90 12:53
سلام .. وبلاگ تو دیدم البته قبلا هم سر زده بودم ... ایشاا... که نی نیت صحیح و سالم پا توی این دنیا میذاره و زندگی برات عوض میشه ...من با اجازه شما رو لینک میکنم ... تا بیشتر بهتون سر بزنم ....
زيبا جون
25 مهر 91 0:05
سلام عزيزم اشكال نداره،خلاصه همه همينجورين همه دعوا ميكنند الان خاله من بچه داره باباش داره هر روز يعني بيشتر اوقات الكل مي خوره.دعوا ميكنند همه با هم دعوا مي كنند.عزيزم اشكال نداره خلاصه تموم ميشه اگه خواستي بيشتر دل داريت ميكنم.