محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

نی نی مامانش

نگرانی

1390/11/17 12:28
نویسنده : نایسل
525 بازدید
اشتراک گذاری

                  niniweblog.com

من همیشه آرزو ی این روزا رو داشتم آرزوی بچه داشتن

مادر شدن

نمیدونم شاید چون خیلی رویایی بودم خیلی

niniweblog.com

اما از همون اول همه بچه ها منو دوس داشتن منم همه بچه ها  رو دوس دام هیچ بچه ای از نظر من

زشت نبود همه بچه ها از چشم من خوشگل بون

حتی اگه کثیف بودن بازم من دوسشون داشتمو بغلشون میکردم

niniweblog.com

حاالا که خدا یه نی نی تو دلم گذاشته 

حالا که حس میکنم یکی از اونا مال خودمه

خیلی نگرانم نمیدونم این 9 ماه انتظارو تاب میارم یا نه

این فکرای الکی و بی خود ازم دور میشه یا نه

من بچمو دوس دارم دلم نمیخواد از دستش بدم

دلم میخواد تا آخر دنیا باهم باشه

خیلی بغض کردم دلم داره میترکه

 خیلی میترسممممممممم خیلی

اگه طوریش شه چی

خدایا کمکم کن!!!!!!!!!!!!!!

این فکرای بی خود رو ازم ددور کن...

                niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نسترن
17 بهمن 90 19:37
شما هم درست مثل منی میگی همه بچه ناز هستند ومعصوم .بهت فقط توصیه میکنم با دکرخدادلت اروم کن و به چیزای خوب فکرکن هرجورفکرکنی همون میشه
فاطمه
18 بهمن 90 1:41
سلام خانمی چقدر وبت ناز و زیباست. من مطمئنم وقتی کوچولوی نازت از تو ساک مسافرتی حاملگی در بیاد و بزرگ شه و با اون چشای نازش وبشو ببینه و بخونه به داشتن مامان با احساسی مثل شما افتخار می کنه عزیزم قدر این لحظات زیبایی که داری تجربشون می کنی رو بدون و ازشون لذت ببر و فقط به چیزای خوب فکر کن توکلت به خدا باشه. این و بدون منم از امشب تا روزی که فارغ شی برات آرزوی خیر می کنم دعا می کنم یه روزی وقتی وبتو باز کردم عکس کوچولوی نازتو توش ببینم. موفق باشی عزیز
دکمه
18 بهمن 90 10:30
منم نگرانم. خیلی. اما تنها امیدم به خداست. امیدوارم همه مامانا نی نیشون رو به سلامت به دنیا بیارن....
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
18 بهمن 90 12:52
سلام عزیزم قربونت برم نگران نباش نمیدونم هفته ی چند هستی ولی معمولا تا هفته ی 9 وقت هست فدات بشم.. منم منتظرم میام وبتو میخونم انشالله که نی نی سالمه سالمه
نرگسی
19 بهمن 90 14:38
خیلی ممنون که به من سر میزنی عزیزم.ببخشید دفعه قبل که شما نظر گذاشته بودی من فکر کردم که مامان آیسل جونه اشتباهی نوشته نایسل.عزیزم به چیزای خوب و روزای خوب فکر کن.فکرای بد و از ذهنت دور کن و همه چیز رو خوبش رو ببین و فکر کن.خداهم بهت کمک میکنه.مطمین باش.
مامان الینا
3 اسفند 90 23:45
خیلی لذت بردم ولی دیگه نمیتونم ادامه بدم آخه چشام درد گرفته از خوندن مطالبت سیر نمیشم فعلا بای عزیزم انشاالله که همیشه شاد باشی
مامان الینا
3 اسفند 90 23:46
راستی من دوست دارم لینکت کنم با اجازه
زيبا جون
24 مهر 91 23:58
عزيزم نگران نباش بالاخره خلاصه فكرش رو بكن پس از9ماه خلاصه يه ني ني ناناسوي شيطون بدنيا مياريهي اينجوري بوسش مي كني خلاصه بابايي باهات مهربونتر ميشهخوشبخت ميشي.نيمه پر ليوان رو ببين نه نيمه ي خالي برو،بعد هم ميبريش مسافرت خوشحالت مي كنه.


مرسی عزیزم