محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

بوس بوسسس

1391/5/14 17:21
نویسنده : نایسل
2,646 بازدید
اشتراک گذاری

ماچ

5 شنبه شب رفتیم با علی پارک شکمم که بسته است هی باید پماد بزنم و پلاستیک بزارم

افطاری پدر خانوم دایی ام بود علیرضا تنها رفت من نرفتم چون نمیتونم لباس مجلسی بپوشم

بعدش زنگ زدیم هاله مصطفی اومدن ...شام ساندویچ خوردیم ...خوشمزه

شروع کردیم ورق بازی..

هوا سرد بود و پارک خلوتhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/gargleblasterf.gif

به پیشنهاد من قرار شد بیریم خونه ولی اونا گفتن بیاین خونه ما خلاصه رفتیم خونه هاله شون

 

سحری نون پنیر خیار گوجه خوردیم جاتون خالی...

 

هاله جون باقالی پلو با کشک بادنجون درست کرده بود ... دستش درد نکنه

بعدش اومدیم خونه ....

عصرش علیرضا هی زنگ میده به خط هاله شمارشو با مصطفی اشتباه میگرفته

هاله فکر میکنه مزاحمه میده گوش کسی هر چی از دهنش در میاد به علیرضا میگه

علیرضا بدبخت شوکه شده بود که من زنگ زدم سو تفاهم حل شد..

ولی هاله طفلکی خیلی خجالت کشید 212919_4chsmu1.gif

افطار من رفتم خونه مامانم براش دسر فرنی بردم و خوردیم ...قلب

بابام برام کلی شلیل باحال خریده بودنیشخند

الهه و حسی اقا رفتن تهران .....Hello

 

رفتیم دوباره پارک علی و شیما آرتین اومدن کلی حرف زدیم و ...قلب

شامم ساندویچ خوریم جاتون خالی.....قلب

دیشب من خیلی زود خوابیدم ....

تو خواب خواب میدیدمم

خواب بچه مو دیدم که دنیاش اوردم و یه سرهمی سبز فسفری تنش بود بهم گفتن دختره

هی طراوت طراوت میکردن واییییییییییییی چه حسی بودد

اینقدر قشنگ بود که نگو قلبم تند تند میزد که خدا این بچه منه ..... وای اینقدر خدارو شکر میکردمقلب

دختر نازمممممممممممم بود همش میگفتم وای دختره .. همون که میخواستم حالا هر چند بعضی ها

دپرس بودن پسر دلشون میخواست ولی من از ذوق داشتم میمردددم

سالم سالم بوددد واییییی دستاش اینقدر کوچولو بووود انگشتاششش هی بوس میکردم....قلب

یهو از خواب پردیممممم نگران

بعد دوباره تو همون خواب میگفتن اه چرا خواب بود چرا.... اینقدر گریه کردم تو خواب که نگوووگریه

اصلا دوست نداشتم بیدار میشدممم

خلاصه از فکرش در نمیام یه کله پر پشتی داشت بچه ام که نگو...

 

پ.ن :

تولد رهام جون ناز نازی هم تبریک میگم ١٢٠ ساله بشی عزیز دلمم 

تولد قمری الینا جون هم مبارک باشه .....

تولددددد مامان پریناز جونم با تاخیر مبارککک

تولد متین جون مامی ایلیا هم هست

 

اگه کسی از قلم افتاد به دل نگیره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (87)

روزهای شیرین
14 مرداد 91 17:01
آخه من فدات شم تو که هنوز سنی نداری انقد بچه دلت میخواد! عجله نکن هر وقت وقتش شد میاد فعلا بهترین کاری که میتونی بکنی اینه که از این روزا لذت ببری. نگران نباش دیر یا زود میاد اما این استرسی که تو داری به نظرم خوب نیس حتی شاید از لحاظ روتنی مانع حاملگی موفقیت آمیزت بشه.آروم باش به خدا توکلکن
مامان حسناسادات
14 مرداد 91 17:02
نرفتی دوباره آزمایش بدی؟
سمانه(مامان محمدرهام)
14 مرداد 91 17:03
آخیییییییییی جونم ان شالله که خوابت به زودی عبیر میشه مامان خانومی
نیاز
14 مرداد 91 17:10
سلام نایسل جان خیلی وقته میام وبت ومطالبتومیخونم خیلی خوبه وبت عالیه عزیزم میتونم لینکت کنم
روزهای شیرین
14 مرداد 91 17:13
یه دوستی داشتم مثل تو فکر میکرد مشکلی چیزی دازه که بچه دار نمیشه! نمیشدا واقعا اما راحت بگم تو هر رابطه با همسرش به فکر بچه بود دو سه سال طول کشید تا مثل تو دقدقا حامله شد ولی انقد که استرسی شد بچه سقط شد بعدش دیگه کلا نا امیدو...تا اینکه کلا بیخیال بچه شده بود میگفت دیگه نمیخوام اصلا میخواد بشه میخواد نشه! باور نمیکنی اما خیلی زود حامله شد و الان نه مهشه انشا.. مه بعد زایمان میکنه! توام انقد خودتو عذاب نده هم برا حامله شدنت هم برا رابطت با همسرت اثر بدی میذاره کم کم. منم برات دعا میکنم تو این روزای ماه رمضونی که به آرزوهات برسی
نی نی جون
14 مرداد 91 17:19
سلام انشاا.. چند روز دیگه خبر مامان شدنم میگم به امید خدا نینی میشه عزیزم.دعام خیلی زود میگیره مردم میگیره انشاا.. زود مامان میشیم
روزهای شیرین
14 مرداد 91 17:22
خوابی که دیدی نشون میده هنوز به فکر بچه ای! به نظرم با یه مشاور یا روانپزشک مشاوره کن. من یه بار خودم سقط کردم چون فکر میکردم زوده واسمون. به هیچ کسم نگفتیم ترسیدیم اگه نشه سرزنش کنن! اما خداروشکر خواستیم و شد. اصلا نترس.به نظرم این روزا فرصت خوبین حتی اگه روزه نمیگیری بشین و دعا کن تا خدا بهت آرامش بده. زندگی که فقط بچه نیست خاله من 13 ساله ازدواج کرده سه بار خودش سقط کرده بچه شو!!! میگه نمیخوام دوست ندارم میخوام راحت باشم! حالا توام عجله داری!
الهام مامان آوینا
14 مرداد 91 17:32
سلام عزیزم تا دوشنبه وقت دارید برید وبلاگ کودک من به اویناجون شماره 11 رای بدین مسابقه دوروی سکه میسی بازم پیش ما بیاین اینم ادرس وبلاگ کودک من http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
نسترن
14 مرداد 91 17:36
انشاالله که هستش و زندگیت شیرن که هست شیرینتر میکنه راستی سر کار نمیری؟
روزهای شیرین
14 مرداد 91 17:37
میتونم بفهمم چه احساسی داری اما باور کن خودتو عذاب میدی الکی این اتفاق برای همه میتونه بیفته مهم اینه که بتونی موقعیتو جمع و جور کنی حتما خدا برات بهترشو خواسته تو یه موقعیت بهتر! ما که نمیدونیم چی میشه آخرش ! قضیه مشاورم حتما دنبالش باش!میدونی منم سر قضیه کنکور ارشد مثل تو شده بودم انگار دنیا بدون مدرک ارشد برام ارزش نداشت! این دفعه هم با اینکه خوب خونده بودم اما چون حامله بودم و فکر میکردم آخرین شانس کنکور دادنمه استرسی شدم خراب کردم کنکورو کلی هم اعصاب خوردی کشیدم. اما الن میبینم چه احمق بودم انقد عذاب دادم همه رو حتی نینی رو هم دیگه دوست نداشتم فکر میکرم مقصر اونه!خیلی بده ها! الان فهمیدم هیچی ارزش اعصاب خوردی نداره و به موقعش همه چیز اتفاق میافته!
مامان سبحان جون
14 مرداد 91 17:41
عزیزم به پیسملی تو مسابقه رای میدی؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
روزهای شیرین
14 مرداد 91 17:47
حالا تو هی بگو اما من به عنوان یه مامان حامله دلم روشنه که تو مامان میشی و یه نی نی خوشگل شبیه ودت دنیا میاری و به یاد این روزا کلی خداروشکر میکنی! بعد میای وبلاگ ما نظر میذاری راس میگفتیااااااا الکی جوش زدم!
نسترن
14 مرداد 91 17:48
میگمچه حالی میده مامان شده باشی من که حسودیم میشه گفته باشم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
14 مرداد 91 17:48
میدونی عزیزم قشنگی دنیا چیه؟اینکه تو بی خبر باشی و کسی شادیتو از خدا بخواد.....خداوندا عزیزی دارم که فرصت دیدارش را ندارم پس انگاه که دست نیاز به سویت بر می داردپر کن دستانش را از انچه در مرام خدای توست
مامان امیر مهدی
14 مرداد 91 17:53
سلام گلم ایشالا خوابت زود تعبیر بشه و مامان بشی راستی آشپزی هات عالی بود. تولد همه عزیزان هم مبارک
نی نی جون
14 مرداد 91 17:54
نایسل جون انشاا... زود ز.د نینیمون میشه.ولی تو نمیدونی من چقدر تنهام چقدر دلم پره کسی رو ندارم چیزی بگم
مامان مارال فرفری
14 مرداد 91 18:01
سلام امیدوارم خوابت تعبیر بشه گلم راستی خوشحال میشم از عکس های تولد مارال دیدن کنی
مامانی
14 مرداد 91 18:10
سیلااااااااااااااااااااااااااام به به پس حسابی خوش گذشته ها مامان باباتم قدرشو بدون مامانم هم هکثر روزا میدونه باردارم و سختمه برام اش رشته میپزه به به ایشالا خدا بهت یه نی نی خوشگل بده
نی نی جون
14 مرداد 91 18:12
هیچ کس نمیتونه منو درک کنه میگن طرف فلان کاش بابام بود تا دلیل دلتنگیم نمیشد.اخه من حتی بابام ندیدم حتی عکسشو.مامانم وقتی بعد 6 سال حامله میشه بابام تصادف میکنه حتی نمیفهمه مامانم حاملس نمیفهمه دختری داره.خدا رو قسم میدم به عزت و جلالش دل مامانمو شاد کنه. گریم گرفت نه من مشکلی ندارم ولی دلم زودی میخواد نی نی
مامانی
14 مرداد 91 18:13
ایشالااااااااااااااااااااااااااا
مامان علی (نازی)
14 مرداد 91 18:15
عزیزم ایشاا... به خواستت می رسی منم براتون دعا میکنم خوشحال می شم مارو هم بین دوستای وبلاگیتون قبول کنین درضمن لینک هم شدین
خاله جون
14 مرداد 91 18:16
ایشالا خوابت تعبیر بشه
مامان کوروش
14 مرداد 91 18:18
عزیزم برای سوختگیت اصلا دکتر نرفتی ؟ بری بد نبست آز دادی یا نه
majidjo0n
14 مرداد 91 18:34
♥♥♥♥♥ســـــــــ♥ــــــــــــلام....وبت خيلي قشنگه[بوسه]♥♥♥♥♥ ♥♥♥تو خم ســــــــــــــــــر بزن♥♥♥ ♥♥♥نويسنده هم ميتوني بشي♥♥♥
ماما بهی
14 مرداد 91 18:36
ایشالله که به این زودیااااااااا خوابت تعبیر شه عسلکمممممم
مامان فاطمه
14 مرداد 91 18:44
سلام اول اینکه قالب وبت خیلی قشنگه . دوم اینکه انشاالله هر چه زودتر خوابت تعبیر بشه. منم وقتی بچه نداشتم همیشه خواب یه دختر تپلی وسفید می دیدم .پیش خودم می گفتم هم من هم شوهرم سبزه هستیم چطور می شه بچه مون سفید بشه . ولی وقتی فاطمه دنیا اومد دیدم سفیده گفتم خدای من خوابم تعبیر شده بعد هم همونی بود که تو خواب می دیدمش .باور کن راست می گم.
خاله جون
14 مرداد 91 18:47
فدااااااااااااااااااات
ترکان
14 مرداد 91 18:47
ممنون الی جونشرمنده شما در ماه چقدر خرج ساندویچتون میشه؟ایشالا به زودی خوابت تعبیر بشه عزیزمتولد همه اینا هم که نوشتی مبارکراستی عکس گوشه وبلاگ خودتی؟؟
نسترن(یک عاشقانه آرام)
14 مرداد 91 18:48
خصوصی
مامان ریحان عسلی
14 مرداد 91 19:04
سلام چطوری الناز جون خوبیییییییییییی ؟ آخی چرا مواظب نبودی خیلی اذیت شدی الهییییییی هر چی خوردی نوش جونت گوشت بشه به تنت آخی از بس به فکرشی عزیزم ایشالا که همین روزا بیآی خبر مامان شدنتو بدی
مامان کورش
14 مرداد 91 19:16
سلام الناز جون امیدوارم زود زود خوابت تعبیر بشه همه ما رو خوشحال کنی
مامان کورش
14 مرداد 91 19:17
عزیزم قالب جدید مبارک باشه
مامان رادمان
14 مرداد 91 19:19
نایسل عزیز سلام.خوش به حال شما که هوا سرد شده اینجا که شب و روزش جهنمه.منم قبل از بچه دار شدن خواب دیدم یه دختر ناز به دنیا اوردن. مامانم میگه اگه کسی خواب دختر ببینه یه اتفاق خوب براش میفته.یه هفته بعد از دیدن خواب ازمایش حاملگیم مثبت بود. انشالله برای تو هم بهترین تعبیر رو داشته باشه.موا ظب خودت باش
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 91 19:24
سلام عزیزم.چه خواب قشنگی دیدی.ایشا... تعبیر خوبی هم داره عزیزم. ممنون که اومدی پیشمون.
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 91 19:24
این قالب خیلی خوشگله.مبارک باشه.
الهام مادر اينده
14 مرداد 91 20:11
واي الهي زودتر خوابت حقيقي بشه .و ني ني گلت طراوت بياد تو بغلت خيلي مواظب شكمت باش
مریم
14 مرداد 91 21:37
مامان آراد(خاطره)
14 مرداد 91 21:49
سلام خانمی بهتری؟ میگماااااااوقت کردی یه کم برو پارکی مارکی جایی. قربونت برم کار و زندگی نداری. من که صبح تا شب توی خونه کار میکنم بازم وقت کم میارم...
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 91 22:05
ممنون از همدردیت عزیزم.شما دوستای فراموش نشدنی من هستید. ای کاش کمی دور و بریامون یاد می گرفتن. ایشا... سوختگیت زود خوب میشه گلم.چی کشیدی از درد؟
نگین
14 مرداد 91 23:16
سلام اینئ شالله همیشه شاد باشید
مهدی کوچولو
15 مرداد 91 0:08
نگاه کن با شکمش چیکار کردهزود خوب شی الهیببین آبجی جونم تولد یه فرشته یعنی اضافه شدن یه انسان به آفریده های خدا که باید خیلی حساب شده باشه در درگاه الهی که خودش این حساب و کتاب رو خوب میدونه و ما بنده ها از درکشون عاجزیم پس زمان آفریده جدیدش رو به خودش واگذار کن و اینقدر فکر و خیال نکن و امیدت به خودش باشه
مامان کوروش
15 مرداد 91 0:18
ای داد بیداد حواست کجا بود دختر الان بهتری؟ سوختگی مبارکه به نیت خیر بگیرش عزیزم منم در حسرت بچه بودم که کوروش رو تو خواب دیدم وچند وقت بعد به ارزوم رسیدم تو هم به ارزوت میرسی گلم فقط صبور باش
مامان آراد(خاطره)
15 مرداد 91 0:45
عزیزم همیشه خوش باشی...راستی من خیلی سختم میشه بیرون برم... واسه همینم باید کاملا بیکار باشم تا برم بیرون... حالا فعلا که بچه نداری کیف کن... بوسسسسسس
مهدی کوچولو
15 مرداد 91 1:55
امیدوارم خدا بزودی یکی از آفریده هاش رو به شما امانت بده برای اینکه به نحواحسن ازش نگهداری کنید و کلید ورودتون به بهشت بشه
مهسا
15 مرداد 91 2:00
منم چندبار خواب دیدم بچه دار شدم. خیلی حس جالبیه. تو خواب خیلی کیف میکردم.
مامان باربد
15 مرداد 91 3:33
از گابریل گارسیا مارکز می پرسند اگه بخوای یه کتاب صد صفحه ای در مورد امید بنویسی، چی می نویسی؟ می گه 99 صفحه رو خالی می ذارم. صفحه ی آخر سطر آخر می نویسم امید آخرین چیزی است که می میرد. الناز عزیزم امیدوارم به آرزوت برسی .
مریم مامان عسل
15 مرداد 91 5:55
الی جون منم قبل از بدنیا اومدن عسل و حتی قبل از اینکه باردار بشم چند بار خواب دیدم یه دختر بدنیا آوردم!!! حتما خواب شما هم به حقیقت نزدیک میشه ایشالا. راستی اوضاع سوختگی شکمت بهتره؟ انقدر ساندویچ نخور دختر جان! من به این ساندویچ خوردن شما آلرژی گرفتم! آشپزی به این خوبی بلدی. غذای خونگی بخور.
نرگسی
15 مرداد 91 6:20
سهلام من اومدم دوستم ، همینجوری که یه نگاهی انداختم فهمیدم که شیمکت سوخته .. خیل ناراحت شدم دوستم ، ایشالله که زودی خوب شه .. کاشکی همون موقع زودی روغن میزدی روش خیلی کمک میکرد که زودتر خوب شه ، سر فرصت میام مطالبت رو میخونم .. مراقب خودت باش التماس دعا
مامان نيما
15 مرداد 91 8:06
الهي قربونت برم چه خواب خوبي ديدي ان شااله كه زود زود تعبير بشه
مامان نيما
15 مرداد 91 8:06
مواظب خودت باش كه شكمت زود خوب بشه
پری شب
15 مرداد 91 8:38
ان شا الله که خوابت راست میشه یه بچه ی سالم وتپل مپل مثل مامانی تپلی وای خدا یه روزم تو این وب یه عکس ناز میاد اسمش طراوت چه اسم قشنگی
پری شب
15 مرداد 91 8:40
دستت درد نکنه گلم به به چه با سلیقه چه بستنی خوشمزه ای چه دسر فرنی باحالی همش نوش جونت گلمبگو ای ولا النازی
پری شب
15 مرداد 91 8:42
تقدیم به تو که بهترینی
نسترن(یک عاشقانه آرام)
15 مرداد 91 9:03
مرسی عزیز دلمممممممممممممممممم
آیدا
15 مرداد 91 9:57
ایشالا زودتر به آرزوت برسی عزیز دلم ولی اینقدر بهش فکر نکن اصلا خوب نیست الناز جونم... اینقدرم ساندویچ نخور اگه میخوای لاغر بشی فداتشم...
مامان جون نی نی
15 مرداد 91 9:58
ان شاا... این خوابت به خوبی و خیر تعبیر بشه و یه نی نی خوشمل و سالم بیاری
زهرا از نی نی وبلاگ213
15 مرداد 91 10:05
سلاااااااااام خوشحالم که بهتری
زهرا از نی نی وبلاگ213
15 مرداد 91 10:06
چه خواب قشنگی ایشالا زود تعبیر بشه
مامان آنیسا
15 مرداد 91 10:19
عزیزم هر چی خدا بخواد همون میشه نگران نباش
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
15 مرداد 91 10:26
سلام گلم دختر توخواب بی غمی انشالله زود حامله میشی گلم
مامان زهرا
15 مرداد 91 10:59
خوبی خانمی دیگه به ما سر نمی زنی ؟ امیدوارم هرچه زودتر هرچی از خدا می خواهی بهت بده و امیدوارم خوابت هم تعبیربشه باز م بیشتر مواظب خودت باش راستی از دزد خبری نشد؟
مامانی درسا
15 مرداد 91 11:12
عزیزم انشاالله نی نی میاد با یه دنیا خوشبختی و سعادت ..... ولی بگم ها نی نی اومد دیگه نایسل خانوم هی دم به دقیقه ساندوی{ میل نفرمایید ها نی نی مون باید شیرش مقوی باشه ........ راستی نایسلی دلم برای نسترن خیلی تنگ شده اینترنت هنوز نداره ...... وای که در اوج بی حوصلگی هم بودی به وبش که میرفتی یه دنیا حوصبه و اشتیاق میمومد سراغت ..... تورو خدا تماس داشتی یه سلام گنده از طرف من برسون .......
مامان پریسا
15 مرداد 91 11:25
من تولدم اسفنده پس از قلم نیفتادم. ایشالله خوابت تعبیر بشه. حالا یعنی خوشحالی که با علی رضا نرفتی مهمونی؟
Windysmith
15 مرداد 91 11:57
ايشالا زودتر دلت خوب شه
Windysmith
15 مرداد 91 11:58
ايشالا خوابت زودتر به واقعيت تبديل شه
مامان رهام
15 مرداد 91 12:09
سلام الناز جون خوبی شکمت بهتر شده عزیزم
مامان رهام
15 مرداد 91 12:09
ان شاله خوابت به زودی زود تعبیر شه عسیسم
مامان رهام
15 مرداد 91 12:10
وای مرسی بابت تبریک تولد رهامم.............لطف کردی الی جون
مامان رهام
15 مرداد 91 12:14
اگه زحمتی نیست دستور نعنا رو برام لطف کن بزار.بابت دستور بادنجونم ممنون هنرمند
مامان آنیسا
15 مرداد 91 13:19
مامان آنیسا
15 مرداد 91 13:37
سلام عزیززززززززززززززززم. فدای تو که اینقدر مهربونی.حالت خوبه؟ چرا خودتو سوزوندی عزیزم.الهی زودی خوب بشی.خیلی ناراحت شدم.
مامان زهره
15 مرداد 91 14:23
سلام عزيزم بهتري مراقب خودت باش
نی نی جون
15 مرداد 91 14:44
سلام نمیدونم مال کی هستش میدونی هیچ کس نمیدونه به من چی گذشته از خدا میخوام قسمت هیچ کس نشه.میترسم برم ازمایش بدم منفی باشه
نی نی جون
15 مرداد 91 15:09
چی؟
ستاره زمینی
15 مرداد 91 15:59
سلام خانمی چه خواب شیرینی.....انشالا زود زود به چشم ببینی طراوت عزیزما.
مهتاب
15 مرداد 91 16:05
سلام الی جون خوبی این قالبت خیلی نازه بخصوص اون دختر بالای صفحه با خوابت هم جور در میاد یک دخمل خوشل تپلی الی جون رفتی آزمایش خبرش بهم بده باشه . میخوام اولین کسی باشم که اسمت بزارم مامان طراوت نازنازی
مامان علی اکبر
15 مرداد 91 16:33
سلام عزیزم خوبی؟ ایشالا زود زود خوابت تعبیر میشه. برو خصوصی...
مریم--------❤
15 مرداد 91 17:07
خصوصی
مامان نفس طلایی
15 مرداد 91 17:16
وای چه خواب نانازی دیدی خیر باشه
مامان الينا
15 مرداد 91 17:37
خصوصي
مامان عسل و آریا
15 مرداد 91 18:27
انشالله نی نی دار بشی گلم.
مامان وندا
15 مرداد 91 18:48
عزیزم ایشالا به وقتش نی نی خوشگلتو تو واقعیت بغل میکنی، می بوسمت گلم
مامان نی نی ناز
15 مرداد 91 19:04
خصوصی داری ...


آدرس چی پس؟
Mumy
15 مرداد 91 20:35
من میخوام اسمتو بذارم ننه نایسل پس کی میری آز؟
مامان علی اکبر
15 مرداد 91 22:51
سلام نظر هام نیومدن براتتت؟؟؟؟؟؟
الهه رادین
17 مرداد 91 10:29
ایشالا زودی شکمت خوب بشه عزیزم چه خواب قشنگی ایشالا تعبیر خوبی داشته باشه واست
ilijoon
17 مرداد 91 13:16