محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

آشپزی

1391/5/14 18:59
نویسنده : نایسل
3,217 بازدید
اشتراک گذاری

شربت  نعنا و فرنی بادوم رو بلد نیستم مامانم درست کرده ولی بقیشو براتون میزارم دستورشو ...

 

 

 

http://maralaghapour.niniweblog.com/ اینجا هم برین میتونین مدل مامان ماراال هم درست کنین

 

خرما ها ...

ما اینطروی درست میکنیم :

یه جعبه خرما رو پوست کردم و هسته هاشو در اوردم بعدش سک بسته ساقه طلایی یا هر بیسکویت

سبوس دار دیگه ای... رو بهش اضافه کردم و چرخ کردم با گردوو البته

گلوله های کوچولو درست کردم توی پودر پسته و نارگیل غلطوندم برای نارگیل های رنگی رنگ مجاز

خوراکی استفاده کردم بعدش یک عدد خلال بادام رو توش کردم ....

 

 

فرنی نشاسته ...یعنی قسمت سفید رنگش ....

2 لیوان شیر رو ریختم تو ظرف + شکر شیرینی اش به میل خودتونه

تو نصف لیوان گلاب نصف لیوان نشاسته رو حل کردم و ریختم توش

رو حرارت گذاشتم هی هم زدم توش وانیل و گودر نارگیل هم زدم اینقدر هم میزنین قوام بیاد

بعد ریختم تو ظرف سرد شد

ژله بلوبری رو روش ریختم

فرنی بادوم یا همون قسمت شکلاتی اش  رو مییپرسم بهتون میگم عزیزای دلم ...

روی فرنی ها هم مرباست مربای گل رز من مامانم برام درست کرده بود برای روی جهازم

مربای ترب سفید .. ولی خوب من آمادشو هم از شمال گرفتم ...

 

اینم یه نوع سالاد که من از توی وبلاگ آشپزی های مامانم یاد گرفتم ولی خودم یه مدل دیگه دررستش

کردم همشم خورده شد خیلی خوش خوراک بود....

 

سیب زمینی آپ پز نگینی خورد شده.......

خیار شور نگینی خورد شده........

هویج نگینی خورد شده........

نخود فرنگی آپ پز شده .....

کالباس نگینی خورد شده

ذرت  آپ پز شده .....

تخم مرغ آب پز  نگینی خورد شده

زیتون نگینی خورد شده

سس مایونز رو آب لیمو نمک فلفل و آویشن قاطی کردم رختم قاطی مواد خیلی خوشمزه شد خیلی

 

آلبالو رو با 1 لیوان آب جوش قاطی کردم  بعد 1 دقیقه گذاشتم تو ماکروفر تا خوب حل شه بعد گذاشتم

خوب سرد شد

بعد توش فالوده شیرازی ریختم .... از بازار خریدم ....

بعد گذاشتم خودشو گرفت وقتی خودش گرفت

دو بسته  شاتوت رو توش 4 ق غذا خورری بستنی وانیلی ساده زدم ..... خوب هم زدم ریختم روی

مواد 10 مین هم نکشیده خودشو گرفت اینم خیلی خوشمزه است خیلی خصوصابستنی اش

 

 

بادنجون رو اسلایس کردم نازک گرفتم و گذاشتم سرخ شد البته نه خیلی ها که نرم بمونه

بعد اول یک دونشو لوله کردم بقیشو دورش پیچیدم و خلال دندون زدم مراقب باشین اب روش نرزین

وا میره من رو گوجه چیدم با بخار یکم نرم شد ..... کنار ظرف خیلی شیکه خیلی...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
14 مرداد 91 16:48
سلام عزیزم ایشالاه که بهتر شده باشی اهنگه وبت قشنگه یاسی مشغول بالا و پایین پریدنه وپارسا داره با اهنگ عقب و جلو میره
مامان یاسمن ومحمد پارسا
14 مرداد 91 16:50
افرین به این خانم کد بانو
نسترن
14 مرداد 91 17:32
مرسی عزیزم از اموزشت انشالله زود تر خوب بشی راستی چک نکردی ببینی اخر نی نی داری یانه؟
خاله جون
14 مرداد 91 18:15
مرسی عزیزم از آموزشت
نی نی جون
14 مرداد 91 18:20
اره ولی من دوست دارم نینیم زود بشه تا دل مامانم شاد بشه انشاا...
فرشته ام "امیرحسین"
14 مرداد 91 18:39
به به چه غذاهای خوشمزه ای انشاله زودتر خوب بشی عزیزم
مامان ریحان عسلی
14 مرداد 91 19:06
به به کدبانو الناز جون دستتت درد نکنه
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 91 19:25
آفرین به نایسل آشپز
کودکانه های من
14 مرداد 91 19:53
وای چقد زحمت کشیدی نی نیتم که سوزوندی خیلی هنرمندی عشخممممممممم بوسسسسسسسسسسسسسسس
الهام مادر اينده
14 مرداد 91 20:10
خيلي كد بانويي ميدونستي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
❤。★مامان رضا جون★。❤
14 مرداد 91 22:52
سلام خانم هنرمند مربای گل رزت رو با چی درست کردی اینقده خوشگل پیچیده و باز هم نشده
مامان اریانا
15 مرداد 91 0:45
سلام ممنون عزیزم سایت قشنگیم داریین
مامان باربد
15 مرداد 91 3:35
عزیزم تو چقدر هنرمندی
مامان نوژا
15 مرداد 91 8:55
عزیزم مواضب خودت باش نازی شمکت
زهرا از نی نی وبلاگ213
15 مرداد 91 10:07
آفرین چه با حوصله و با سلیقه تو حتما مامان خیلی خوبی میشی من مطمئنم
مامان و بابا
15 مرداد 91 11:14
اووو حالا ک خودت درست کردی پس ایول داری مخسی برا دستورا اشپزیا
مامان پریسا
15 مرداد 91 11:23
الناز جون این پستت رو من الان دیدم. منظورم همین بود دیگه
Windysmith
15 مرداد 91 11:55
خيلي ممنون از توضيحات. حتما سرفرصت بعضياشو درست ميكنم.
مامان آنیسا
15 مرداد 91 13:38
به به به ...همون کدبانوی قشنگی که میگن تو هستی
مامان آنیسا
15 مرداد 91 13:39
خیلی خوشگلن
مامان امیرناز
15 مرداد 91 16:08
سلام عزیزم مرسی از تبریکت یه پا واسه خودت هنرمندی هاااااااااااا
مامان نفس طلایی
15 مرداد 91 17:19
عالی بود حیف دیر دیدم والا برای مهمونی امروزم درست می کردم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
15 مرداد 91 17:45
ای ول خیلی هنرمندی چه حالی کردن آدمایی که اینا رو خوردن راستی بهتر شدی ؟
الهه رادین
17 مرداد 91 10:23
ممنون از آموزشت عزیزم...حتما خیلی خوشمزس
مامان گیسو جون
17 مرداد 91 12:35
می کشمت می خوای بترکم از چاقییییییی ههههههه چرا کلوپ نمیآی رفیق
مامان نازنین جون
17 مرداد 91 13:35
خیلی قشنگ بودن نایسل جون منم عاشق اشپزی های رنگینم وای خیلی خوشمزه ان
مامان یاس
17 مرداد 91 21:52
سلام خانم گلی کولاک کردی ها!!!
فرشته
4 مهر 91 23:31
بابت توضیحاتت ممنونم