محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

روزنوشت ....

1391/4/29 21:31
نویسنده : نایسل
1,204 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه :

هاله جون زنگ زد برامون آش عدس پلو داد

مال سفره حضرت ابوالفضل بودخوشمزه دسستشون درد نکنهقلب

بعد هاله ستایش با اومدن پارک

رفتیم به اتفاق هم پارک بقیه بچه ها هم اومدن امیر واعظی  و رادین هم اومدن

الهی بمیرم برای رادین بچه اینقدر لاغر شده که نگو دپرس بود .. دلم کباب شد..ناراحت

شام همون آش و عدس پلو رو خوردیم و با بچچه ها ورق بازی کردیماز خود راضی

نمیدونم چرا همه دپرس و عصبانی بودن سوال

چی بگم به خدا ...

 

چهارشنبه :

 

رفتم سر کار مرغ بود 7700 ولی دولت اعلام کرده تعجب4700

جناب های مرغ فروش هم احتکار کردن نمیدن مرغهارو تو سردخونه ها کردن نمیفروشنمنتظر

میخواد چی ببشه خدا میدونه ...

بنده خدا ها همش میان جیگر مرغ و سنگدون مرغ میخرن

شب با علی عشورما و شیما جون و پسرشون آرتین رفتیم پارک خیلی خوش گذشت آخر شبقلب

داداش شیما آقا میشل با دختر نازش نوشا اومدن پیش ما شام ساندویچ خوردیمقلب

خیلی باحال بودووودددد بازی 21 هم بلد شدیممم ای ول هورا

 

5 شنبه:

امروزم مرغی در کار نبود....

هییییییییییییی خدا ..... چی بگم ...ساکت

آخر عاقبت ما چی میخواد بشه نمیدونم

ناهار کوکو سبزی خوردیم عصر رفتم خونه مامانم موز انبه خوردم هلو آلو وای چه حالی داد....قلب

مامانم بهم سبزی شسته پاک کرده داد

قربونش برم باز برام دوتا لباس خریده عکساش رو میزارم حتما 

ببینید دیگه الانم نمیدونم شب میرم پارک یا نه...فرشته

استرس دارم ماه رمضون اومده تو این آفتاب سوزان 

از یه طرفی میگم نی نی باشه رورزه موزه مالیده شهعینک

از یه طرفی میگن نه  الناز گامبو باید بگیری......منتظر

 

خلاصه این دعوای نفس های خوب بد منه ....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (107)

خاله سنا
29 تیر 91 21:36
ممنون نایسل جونم از اینکه به م سر زدی.....عزیزم اگه بخوای می تونی روزه بگیری
مامان آرتین
29 تیر 91 21:59
نایسل جون مرسی که میای پیش ما واااای بارداری با روزه خیلی سخته.
مامانی
29 تیر 91 22:03
ایشالا میتونی بگیری با نی نی هم نگیره بهتره اگه نی نی جون باشه
سمانه
29 تیر 91 22:05
الناز راجع به مرغ نمیدونم چی بگم .خدا به دادمون برسه مردم از خنده دعوای نفست خیلی با حال بود ولی لطفا ویراییشش کن به جای م حرف ن تایپیدی گلم. ان شالله هر چی دوست داری باشه نینی یا روزه
سمانه
29 تیر 91 22:06
ببخشید دیر جواب دادم گلم .مسافرت بودیم
حسناسادات
29 تیر 91 22:21
آزمایش دادی مگه الناز جون؟
مامان آرتین
29 تیر 91 22:32
فکر کردن بهش هم سخته عزیزم
مامانی
29 تیر 91 22:43
بارداری؟
مامان الينا
29 تیر 91 23:26
متین مامی ایلیا
29 تیر 91 23:28
سلام الناز جوووووووووووووووووووووون ، خوشحالم که خوشحالی و سر حال عزیزم
مامانی
29 تیر 91 23:52
شنبه حتما برو گلم بی بی چک نداشتی؟ شاید نشون بده
مامان ارتین
29 تیر 91 23:52
واقعا بچه داری حوصله میخاد
مامان محمد و ساقی
30 تیر 91 0:11
سلام.خلاصه چی شد؟رفتی آزمایش یا نه؟
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
30 تیر 91 0:32
سلام عزیزمممم خوبی؟ مرسی بهم سر زدی خوشحالم کردی با نظراتت دلم برات تنگ شده بود (:
دخملی
30 تیر 91 1:33
گامبو...................
مهسا
30 تیر 91 1:56
راجع به مرغ آره واقعااااا. معلوم نیست داره چی به سرمون میاد
مامان امیر مهدی
30 تیر 91 2:03
سلام الیناز جون مگه بارداری دست مامانتم درد نکنه که اینقدر به فکر دخترشه خدا حفظش کنه براتآخ جوووون عدس پلم عاشقشم نوش جونتراستی به امیر مهدی رای دادی
مامان امیر مهدی
30 تیر 91 2:04
اخه فدات شم تو به اونجا میگی گرم؟پس اگه بیای اهواز چی میگی فرقی با اتیش جهنم نداره51 درجه
مامان امیر مهدی
30 تیر 91 2:05
ما خوزستانی ها هم روزه میگیریم هم جهاد میکنیم تو این گرما
مامان امیر مهدی
30 تیر 91 2:06
حتما بری بش رای بدی ها تنبلی نکنیجایزش نصف نصف
مامان پریسا
30 تیر 91 11:14
به هر حال من براتون دعا کردم. خدا بزرگه
مامان پریسا
30 تیر 91 11:26
پس الناز جون رفت تو کار بازار... میبینی بد بختی سر مردم داره میاد
مامان زهرا
30 تیر 91 11:35
خانمی سلام امیدورام سر کارت بتونی مفید باشی و نذاری حق مردم خورده بشه نذار مرغ ها را احتکار کنند خبری از نی نی هست ؟ ازمایش دادی؟ دست مادرت هم درد نکنه بابت لباس های نو همیشه خوش بگذره راستی ماه رمضون چه جوری می ری پارک
Mumy
30 تیر 91 11:39
نمیدونم جا خوش کرده انگار فکر کنم اخر به زور درش بیارم
نگین
30 تیر 91 12:12
الناز جون این چند روز خیلی بهتون خوش گذشته خوش به حالتون البته ماهم مسافرت بودیم


خوشححالم عسیسممم
مامان آرشیدا کوچولو
30 تیر 91 12:44
الی نازم دیشب شاهین تو وب آرشیدا بود من داشتم با آرشیدا بازی میکردم دلبر
مامان دينا
30 تیر 91 12:45
خدا خودش كمك ميكنه كه روزه هاتو بگيري نگران نباش
نسترن(یک عاشقانه آرام)
30 تیر 91 13:23
بدو عکسارو ببییییییییییییییین
سمانه(مامان محمدرهام)
30 تیر 91 13:25
از یه طرفی میگن نه الناز گامبو باید بگیری..... مگه دعوای نفست نیست پس باید بنویسی میگم نه میگن................درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نسترن(یک عاشقانه آرام)
30 تیر 91 13:28
مرسی آره
سمانه(مامان محمدرهام)
30 تیر 91 13:31
پیشوازه گویا روزه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من فردا میخوام آزمایشی بگیرم فکرکنم خیلی سخت باشه.خدا یا کمک
مامان رومینا
30 تیر 91 13:36
سمانه(مامان محمدرهام)
30 تیر 91 13:40
'خب عزیزم اول وزن کم کم کن بعد جلو گیری نکن. اینطوری خیلی به بدنت آسیب میرسه. ولی اگه هست ان شالله خدا نگهدارش باشه وسالم به دنیا بیاد تو هم مثبت فکر کن
سمانه(مامان محمدرهام)
30 تیر 91 13:44
قرص که خیلی بده الناز یه راه دیگه انتخاب کن. در خواست دوستی نینی گپ رو تایید کن بعدا"با هم چت کنیم بووووووووووووووووس
مامان پریسا
30 تیر 91 13:44
خب عزیزم اینونخرن پس چی بخرن ؟ چی بذارن داخل غذاشون؟ مثلا" من چقد میتونم به بچه گوشت ندم؟ اصلا" میشه؟
مامان امیرحسین و امیرعلی
30 تیر 91 15:08
ایوای راست میگی یعنی اوضاع از اینم میخواد بدتر بشه!!! خبری نشد از نی نی... ماه مهمانی خوا هم مبارک..
مریم مامان درسا
30 تیر 91 16:44
سلام النازی همه رو خوندم ، اینجا چه خبره ؟ آزمایش دادی؟ قربونت برم من ، چرا علی رضا نی نی نمیخواااااااد؟ اشکال نداره ، غصه نخور ، همه این ها یه روز تموم میشه ، زیاد خودتو ناراحت نکن
مامانی چشم به راه
30 تیر 91 17:06
سلام ماه رمضون شما مبارک ...انشاالله ماهت مثل عسل شیرین باشه وخدایه نی نی سالم بهت هدیه بده وشیرینیش چندبرابربشه وشیرینیش روباتمام وجودت احساس کنی .. خیلی دوستت دارم وماه رمضون خوبی روبرات ارزو میکنم
الهام مامان رامیلا
30 تیر 91 17:52
سلام الی جونم خوبی خوشی سلامتی من که پدرم در اومده این جند روز رامیلا مریض شده بود دهنم صاف شد انشالله روزه هم میگیری هرچی صلاح باشه من که الان روزه ام البته اگه قبول باشه خلاصه اینکه دهن روزه رامیلا هم کم حاله اعصابم خورد میشه نفس های خوب و بدت هم خیلی باحال بودن الی
مامان امیر مهدی
30 تیر 91 18:24
سلام گلم نه من ناراحت نمیشم هر طور راحتی ولی یه عالمه که شرکت کننده نداره همش 4 یا 5 تا هستیم
مامان کیان کوچولو
30 تیر 91 19:39
سلام عزیزم .. خوبی الناز جون؟ خوش بحالتون چقدر میرید پارک ...!!! راستی تبریک میگم که رفتی سر کار .. ایشالله موفق باشی ..چقدر خوبه که اینقدر دوست دورتون دارید ... ما که تنهای تنهاییم .. فقط مامانم اینا هستن .. غروبا هم اگه وقت باشه میریم بستنی میخوریم .. ما مرغ که از قبل خریدیم اما خوب دیگه خیلی داره گرون میشه ..خدا به خیر کنه گلم رژیم بگیر که لاغر شی آخه اگه چاق باشی شانس بارداریت هم کم میشه ... بوووووووووووووووس
مامان پریسا
30 تیر 91 20:25
اینقد حرس نخور خانمی گلم به خاطر گل روی شما هم که شده من دیگه نمیخرم
مامان پریسا
30 تیر 91 20:26
خوشحال شدی موفق شدی یکی به راه بیاری
مامان پریسا
30 تیر 91 20:31
چه خبره؟ ولی مطمئن باش یه روز هم همینطور میشه
مامان امیرحسین و امیزعلی
30 تیر 91 21:35
محتاجم به دعا عزیز.
مامان الينا
30 تیر 91 21:58
خصوصي
مامان گل
30 تیر 91 22:43
سلام عزیزم مگه بارداری؟؟؟؟؟؟؟ ممنون که به ما سر زدید...
zahra
30 تیر 91 22:56
پس ما چی کنیم که خوزستانیم
zahra
30 تیر 91 23:00
الناز جان الان که دما 57هست دقیقا یعنی ثواب روزه گرفتن ما وشما یکی هست؟
سفانه
30 تیر 91 23:56
نایسل عزیزم من سفانه هستم از بچه های کلوپ پروازی ها با نام کاربری ماماجی... به کلوپ ما خوش اومدی عزیزم... ببخش که هر بار اومدی کسی نبوده... سعی کن بیشتر بیای کلوپ... اونجا باهم که حرف بزنیم مطمئن باش خیلی سبک تر میشی.. ما همه اونجا همدردیم و درکت میکنیم خانومی.... متاسفم بخاطر نینیت... آرزو میکنم خدای مهربون دلت رو آروم کنه و بهت صبر بده... مراقب خودت باش... در پناه خدا..
مامان رادین
31 تیر 91 0:13
سلام..... حالا تو دعوای دو تا نفس کی برنده شده؟ یا هنوز در حال دعوان؟؟؟؟
خاله جون
31 تیر 91 0:30
سلام عزیزم زود تر برو آزمایش بده تا بیشتر از این بین نفس خوب و بدت دعوا نشده خدا که این ماه مبارک رو برامون گذاشته طاقتشم بهمون میده
مامان امیر مهدی
31 تیر 91 2:10
فدات شم اونی که تو دیدی مسابقه لبخند یک فرشتس که مال نی نی وبلاگه من مسابقه نی نی شلخته رو گفتم
مامانی درسا
31 تیر 91 2:18
عزیزم انشاالله که همه چی خوب پیش بره .... آخه چرا نی نی نباشه .... مادرم میگه خدا خودش نی نی رو میده و برکت هم پشت سرش ..... انشاالله این ماه بهترینها برات رقم بخوره ..... راستی مرغ الان کلیویی چنده یه چند کیلو برا ما بفرست
مام پارسا
31 تیر 91 3:06
سلام عزیز دلم. سر کار رفتنت مبارک
مام پارسا
31 تیر 91 3:09
فدات بشم.من هم نمی دونم در مورد قضیه مرغ چی بگم. خدا حداقل به بچه هامون رحم کنه با این وضعیت
مام پارسا
31 تیر 91 3:11
نفس خوب و بدت هم باحال بود حالا با یکیشون کنار بیا
مام پارسا
31 تیر 91 3:12
راستی هنوز پریود نشدی؟ چند روز از تاریخش گذشته؟
مام پارسا
31 تیر 91 3:12
ایشالله هر چی که خیره پیش بیاد.
مامان باربد
31 تیر 91 3:36
سلام الناز جون آخر آزمایش رفتی یا نه؟؟؟؟؟؟؟
پري شب
31 تیر 91 8:48
عزيزم ماه رمضان خيلي خوبه دوسش دارم ولي پارسال مريض شدم 14روز نگرفتم خدا به دادم برسه اين همه روزه قضا دارم خدا بزرگه يه تواني ميده به بندهاش مواظب خودت باش
پري شب
31 تیر 91 8:50
الناز جون لباسات مبارك دست مامان درد نكنه خدا حفظش كنه برات سايه ش بالاسرت باشه ان شا الله
پري شب
31 تیر 91 8:51
گلم آش وعدس پلو هم نوش جونت
مامان نوژا
31 تیر 91 9:14
خوب زودی برو آزمایش دیگههههههه
مامان سونیا
31 تیر 91 9:37
عزیزم هنوز مشخص شده که نی نی داری یا نه خوب برو یک آزمایش بده خیال همه رو راحت کن حالا اگر نی نی بود که انشاالله قدمش خیره اگرم نبود روز میگری انقدرم نرو پارک ساندویچ بخور همه این فست فودها سرطانزا هستند مرغم همینطور بجز سرطان هیچ ارمغان دیگه واسه ما که میخوریمشون ندارند
مامان الينا
31 تیر 91 10:17
الناز جون چرا نيستي ؟بگو مگه من بيكارم مث شماها ! واسه خودت خانومي شدي دستت ميره تو جيب خودت ماشالا
مامان الينا
31 تیر 91 10:17
دلم واست تنگ شده
مامان آرشیدا قند عسل
31 تیر 91 10:27
فکر کنم بزودی بی خیال مرغ بشیم چون دیگه زیادی داره واسمون طاقچه بالا میذاره حالا مرغی که باش تخ هم میذازری خوب بذار دیگه اینهمه عشوه و ناز اومدن نداره اول و آخرش که قربونیه شکم میشی والله!!! هر چی خواست خدا باشه تو فکر نباش.
مریم مامان درسا
31 تیر 91 10:32
سلام خوبی؟ بالاخره روزه هستی یا نه؟
مامان جون نی نی
31 تیر 91 10:40
ان شاا... خدا طاقتشو می ده البته بعشیها توی ماه رمضون چاقتر می شن مثل خود من
سحر
31 تیر 91 10:44



بوسس
مامان رهام(✿◠‿◠)
31 تیر 91 11:03
سلام النازم
مامان رهام(✿◠‿◠)
31 تیر 91 11:03
يه جورايي با بابام و همسرم همكار شديا ..آخه ما هم مرغداري داريم
مامان رهام(✿◠‿◠)
31 تیر 91 11:04
اين گروني مرغ هم پدر همه رو درآورد حتي ما كه مثلاً مرغداريم همش استرس داريم همه چي و دولت بهمون گرون ميده بعد بايد منتظر باشم ببينيم سود مي كنه يا ضرر
مامان رهام(✿◠‿◠)
31 تیر 91 11:05
قدر اين روزارو بدون من كه بخوام يه شب برم پارك بايد 24ساعت قبلش كارامو تنظيم كنم با بچه خيلي سخته به خدا البته منم يه كم سخت مي گيرم
مامان رهام(✿◠‿◠)
31 تیر 91 11:06
حتماً برو آزمايش بده اگه ني ني داري روزه نگيريمي كشمت
مامان رهام(✿◠‿◠)
31 تیر 91 11:06
دست مامان گلتم درد نكنه
فرزندما
31 تیر 91 11:28
چی شد عزیزم؟ مامان شدی یانه؟!
مادر کوثر
31 تیر 91 11:36
سلام عزیزم مرسی از حضور و نظرات خوبت چه بامزه و جالب مینویسی لباس نو مبارک دست مامانی درد نکنه سبزی پاک کرده و آش و عدس پلو نوش جونت
مادر کوثر
31 تیر 91 11:37
راستی با پست های جدید و برنده شدن دخملم به روزیم. بیا پیشمون. بوس
❤。★مامان رضا جون★。❤
31 تیر 91 11:43
سلام خوبــــــــــی خانمی پرید، مرید شدی یا نه؟؟؟ وای فک کن مامانـــــــــــــــــــی زودی بیا خبرش رو بهم بده
مامان زهره
31 تیر 91 12:00
آخر جشن بهش خوش گذشت .اولش كه عمرم را خورد چرا برنده نشدم؟چرا اسم مارا صدا نكردند؟
مامان امیرناز
31 تیر 91 13:16
سلان عزیزم چرا نمیری ازمایش مطمئن شی نی نی هس یا نه؟ فدااااااااااا ماه رمضان مبارکککککککککککک
نی نی گوگولی
31 تیر 91 13:56
مبارکه جیگر من نمیدونستم بارداری مواظب خودت با ش یه عااااااااااااااااااااااااالمه راستی به وبلاگ ما هم سربزن...کم پیدایی اپ کردم.منتظرماااا
آسمونی ها
31 تیر 91 14:08
سلام چی شد جواب آزمایشت؟
zahra
31 تیر 91 14:14
تبادل لینک کنیم آجی؟
مامان محمد مانی
31 تیر 91 14:26
سلام عسل بابا یه آزمایش برو خیال خودت را راحت کن عزیزم. ولی خدایی روزه گرفتن تو این گرما...........
♥ مامان آینده ♥
31 تیر 91 15:03
سلام عزیزم خوبی؟! واای آره هیچ جا مرغ نیست و من نمیدونم چه کار کنم خدایا افطار و سحر چی درست کنم؟؟!! آخه بیشتر غذاها هم با مرغه...!!!!
نگین
31 تیر 91 15:04
ماه رمضونه روزه میگیرید؟


بازم آدرس نذاشتی که گلمم
♥ مامان آینده ♥
31 تیر 91 15:05
ماه رمضون مبارک..... من عاشق این ماهم...!! این اولین ماه رمضون زندگی مشترک ماست عزیزم اینطور نگو حتما میتونی بگیری خوب هر چقدر هم که گرم باشه مطمئن باش بی جواب نمیمونه و ثوابش هم بیشتره خدا همین دو کار رو از ما خواسته نماز وروزه....!! دیگه اگر اینکارارو هم با مسل و رغبت انجام ندیم که دیگه واقعا بنده های ناشکری هستیم....
مامان سانلی
31 تیر 91 15:34
سلام مامان بهناز.قربونت برم اینقدر مهربونی مدام سراغ ما رو میگیره. الکی که اینهمه دوست دورو برتو نمیگیرن از بس تو ماهی..... گفتم ماهی یاد مرغ و گوشت و ماهی افتادم دست مسببش درد نکنه
مامان آرینا موفرفری
31 تیر 91 16:21
خالق من "بهشتی "دارد ، نزدیک ،زیبا ، و بزرگ و "دوزخی " دارد ، به گمانم کوچک و بعید و در پی دلیلی ست که ببخشد ما را ، گاهی به بهانه یک دعا در حق دیگری .... شاید امروز آن روز بی دلیل باشد. دعا گویت هستم ، دعایم کن . رمضان مبارک...
مامان ایلیا گلی
31 تیر 91 16:40
وای الناز حون برو دیگه از بده من جای تو استرس دارم....زودی بری گلم خوببببببببببببب
نسترن(یک عاشقانه آرام)
31 تیر 91 17:10
ای جان خدا نگه داره بابا به این ماهیو برات لباساتم خشگل بودننننننننننن مبارکت باشه این مال پست بالاست اما متاسفانه نمیتونم براش نظر بذارم!
❤。★مامان رضا جون★。❤
31 تیر 91 17:47
سلام علیکم خوبی خانمی رفتی آزمایش که داری روزه می گیری همین جوری راستی کلیپ توی پست ثابت وبم رو نگاه کردی؟
سمیرا
31 تیر 91 17:59
نه مثل شوشوی تو نه مثل شوشوی من که از دم در دوست نداره اونور تر بره
ilijoon
1 مرداد 91 12:16
هي خواهر دلمون نمياد تو اين گروني مرغ بخريم
مامان آراد(خاطره)
1 مرداد 91 12:54
حالا خانومی شما چرا این همه گیر دادی به این مرغا... فوقش نمی خوری دیگه...من که از مرغ بدم میاد...از شانس من هم شوشو جونمم خوشش نمیاد... مرغ چیه آخه؟؟؟؟گوشت خوشمزه تره...
نگین
1 مرداد 91 19:22
آخخخ ببخشید این دفعه دیگه ادرس گذاشتم
Windysmith
1 مرداد 91 20:08
بارداري؟به نظر من اگه بارداري بهتره روزه نگيري ممكنه به بچه آسيبي برسه.اگه آزمايش دادي صبر كن تا جوابش بياد قطعي بشه كه باردار نيستي بعد روزه بگير. ايشالا ميتوني روزه بگيري. سعيتو بكن
Windysmith
1 مرداد 91 20:18
معني اسمت يعني منظورم نايسل خيلي جالبه چيزي كه كشف كردي.
ملی مامان میکاییل
1 مرداد 91 22:31
ههههههههههه مردم از خنده خیلی وقت بود واژه گامبو رو نشنیده بودم یادم رفته بود
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
3 مرداد 91 8:15
التماس دعا الناز جون. قدر این مامان و بابای نمونه رو هم بدون. راستی ازشون یاد بگیر فردا باید برای نی نی سنگ تموم بذاری
مامان دو قلوها
3 مرداد 91 10:54
منم تازه یه وب در مورد دو قلوهایی زدم که منتظرشونم اول میخوام بگم برام دعا کنید سلامت دنیا بیان دوم اینکه تو شادی حضورشون دعوتتون کنم میگم حضور چون وقتی حرکت میکنن حسشون میکنم وبتون زیباست
نیلو
5 مرداد 91 18:13
وای نایسل جون بارداری؟؟؟؟؟؟ تبریک می گم.