محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

todayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

1391/4/31 17:12
نویسنده : نایسل
4,220 بازدید
اشتراک گذاری

             

سلاممممممم سلام صد تا سلاممم

خوبیننننننننننننن خوشیننننننننن دماغتون چاقه ....شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 

واییییییییییی خدا دهنم امروز سرویس شد امروز روزه بودم ....دقیقا اینجوری بودم....

حالا قضیه بودمشو بهتون میگمچرا  میگم بودم ....

از اونجایی که هیچی خونه نداشتیم

بی سحری روزه گرفتیممم و رفتیم سرکار...

وای مرغ هم که  اعتصاب کردن مرغ فروشا نمیدن قحطی شده ....

هی میگن مرغ میشه ١٥٠٠٠ کیلویی .......

دلمون خوش بود مرغ ارزونه ... به جای گوشت مرغ میخوریم اونم که ....

بابای  جیگر طلای ناز نازی امقلب اومد ساعت ١٢ دنبالم بریم خرید 

قرار بود امروز مهمون داشته باشم که مادر شوهر گرام دعوت رو رد کردن منم گفتن به ......

من انجام وظیفه کردم...خنثی

امروز همه رو باسکول خودشون رو وزن میکردن من روم نشد از ترسم آخه میترسیدم      

                                                                                     

 

حالا بماند رفتیم با بابا جیگر خریددددد وای وایHappy Dance

منو برد یه فروشگاه یه سبد گرفتم دستم وایییییی....

اینیقدر حال داد تو سبد همش چیزی میریختم وای یعنی عشق کردم

بابام میگفت نه گرون میشه میگفت ور دار بابا جان عب نداره

الهی فداتتتتتت بشممم من اینقدر ماهی خلاصه ١٠٠ هزار تومن خرید کردمم

بعد رفتیم برنج فروشی برام برنج خریدAlbert 
Einstein

ادویه ... زردچوبه و فلفل سیاه خرید

بعد رفتیم میوه فروشی میوه خریدیم

بعد رفتیم مواد اولیه قنادی ها.... آرد گلاب بادوم شکر...... برای ماه رمضونی خریدChef

 

هنوز خریدم مونده ها شد١٨٠ هزار تومنچشم

الهی فداش شم .....

گفتم پولشو بهش میدم یعنی علیرضا میخواد بده شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

بعد حالا قراره یکمم خرید دیگه دارم انجام بده برم عصر ازش بگیرم الهی قربونش بشم من...

 

مامانم که نگو گفتم برام لباس خریده حالا توادامه مطلب عکساشو میزارم

 

خلاصصه مامان بابا به جیگریییی مامان بابای من کی داره  تو دنیا آخه قلبقلب

  عاشقشششونم

دیگه داشتم میمردم اومدم خونه......چشام دو دو میزد

دراز کشیدم یهووو کلی آب خالی با اسید معده بالا اوردم

روزم باطل شد.... آق جون آق جون......

خیلی حالم بد بوددد میخواستم بشنم دیگه از روزه بودن گریه کنم

خدارو شکر معده ام به دادم رسید..... الان خیلی حال میکینم نمیدونین چقدر

 

وایییییییییییییییییییییییییییییییییی شلیل  باورتون میشه از صبح بوی شلیل تو دماغمه

قراره بابا عصر برام بخره من شلیل میخوام اینقدر هوس کردم دارم میمیرممم

 

 

دیگه الانم خسته کوفته موفته باید خریدام جا به جا کنمhttp://www.millan.net/minimations/smileys/sadhugsmiley.gif

 

آخر این هفته میرم آزمایش .....

نمیرم الان  دلیل داره چون خودم میدونم کی .... شدم برای همین میگم

27cd84fd58b570baed692a24169bc74a.gifآخر این هفته برم اگه هستم هورمونم بتام بالا بره زیر ١٠ نباشه باز دوباره برم ....

اونم تو ماه رموضنی هی بری خون بدی....

 

 

 

 

٥ شنبه :‌

شب با بچه ها رفتیم پارک وحید سارا دعوایی بودن خلاصه ما هم دپرس شدیم دیگه

گناه داشتم حق داشتن جفتشون شام بندری خوردیم

 

جمعه :

منو علیرضا خوابیدم  یادم نیست تا کی بود فکر کنم١  اینا بود بعد تا ٣ بیدار بودیم باز خوابیدیم تا خمیازه٦

بعد علیرضا رفت بیرون

٩:٣٠ اومد دنبالم رفتیم دوتایی پارک بهم بازی ٢١ ورق رو یاد داد خیلی باحال بود خیلی...Hippie

 

اگه میخواین عکسای لباسا رو ببینید و خریدام برین ادامه مطلب......

 

 

           

          

 

لباسایی که برای رادمان رادمهر خریدم دستی ٣٤٠٠٠ تومان .....

تاپشم قلاب بافی خیلی تو تن نازه

خوب با حجابه برای مهمون میاد..

اون قسمت سفید مشکی پولک های ریز ریزه

از اونجایی که من چاقم لباس مشکی منو لاغر تر نشون میده دست مامانم درد نکنه

این طلایی نمیدونم چرا این رنگی افتاد...

اینو آجی جونم برام خریده از دبی.... هنوزم کلی سوغاتی دارم حالا میزارم

 

 

اونم پای منه ...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (176)

مامان فاطمه
31 تیر 91 17:23
الناز جون خداییش بابا مامان خوبی داری قدرشون رو بدون
البته همه ی مامان بابا ها خوبن .
دست حا ج آقا هم درد نکنه
راستی چرا روزه می گیری شاید باردار باشی اون موقع برای بچه ضرر داره . حالا تا آزمایش ندادی روزه نگیر گلم.

کاش عزیزم آدرس وبت رو میزاشتی شرمنده ات شدم
مامان فاطمه
31 تیر 91 17:24
لباس مشکیه خیلی خوشگله . مبارکت باشه.


قابل نداره خوشگلم
مامانی
31 تیر 91 17:30
لباسات و خریدات مبارکه راستی چون به قصد اب معده نیومده و دوباره قورت ندادی روزه ات صحیح بوده چرا باز کردی روزتو؟ الان شد به قصد شکست روزه پس چطور میخوای بقیه راهو بری؟ همون لحظه که اسید معده میاد زودی باید خلیش میکردی که نره داخل گلوت دوباره مگر اینکه بهقصد باشه
جوجوهای ناز ما
31 تیر 91 17:34
دست بابا و مامان و آجی درد نکنه.خدا حفظشون کنه.خیلی خوشمل بودن.من از سوغاتیت خوشم اومد.بگو قابل ینداره تا بیام ازت بگیرمش!جالب اینجاست که اندازم نمیشه
مامان علي خوشتيپ
31 تیر 91 17:35
الهي چه مامان و باباي ماهي.الهي 1000 ساله بشن
مامان علي خوشتيپ
31 تیر 91 17:36
به جا شليل خوردن بشين قرآناتو بخون
نسترن(یک عاشقانه آرام)
31 تیر 91 17:36
قربونت برممممممم اینقدر خسته شدم به خدا پدرم دراومد تو این سفرای اخیر...از بس که برنامم فشرده بود! حالا از فردام باید برم سرکار!
مامان علي خوشتيپ
31 تیر 91 17:39
ميبينم آهنگامون مثل همه
مامان علي خوشتيپ
31 تیر 91 17:40
لباسات خيلييييييييييييييي خوشگلن.مباركهههههههههههه.منم بيشتر لباسام مشكين
مامان علي خوشتيپ
31 تیر 91 17:40
ايشاالله سه قلو باردار باشي
نسترن(یک عاشقانه آرام)
31 تیر 91 17:41
آره دیگه منم برای حقوقش میرم دیگه اگه بخوایم زودتر عروسی کنیم منم باید کار کنم دیگه.البته من کارم مرتبط با رشته تحصیلیمه و دوسش دارم جدای از حقوق و پولش
مامان امیر مهدی
31 تیر 91 17:42
ایول دست بابا جونت درد نکنه چقدر دو.ست داره زنده باشه
سمیرا
31 تیر 91 17:43
عزیزممممممممممممم مبارکه عاشق تاپ شلوارکا شدم نایسل
خرید اینترنتی محصولات پنبه ریز تخفیف و ارسال رایگان
31 تیر 91 17:45
سلام. من نماینده فروش اینترنتی محصولات پنبه ریز هستم. کد معرف خود را یادداشت کنید: 0030151151 شما می توانید با این کد به سایت پنبه ریز panberes.ir مراجعه و ثبت نام کنید و از امکان خرید با تخفیف و ارسال با پست رایگان استفاده کنید و محصولات را مستقیم دم در خانه تحویل بگیرید. برای ثبت نام و استفاده از این تسهیلات داشتن کد معرف ضروری است. آن را گم نکنید. با بهترین آرزوها برای شما خانواده عزیز و گرامی انشالله که نی نی به سلامت دنیا میاد و پوشک هاش رو از سایت پنبه ریز با تخفیف می خرید.(دستمال کاغذی نوار بهداشتی پوشک رول حوله ای و ... هر محصولی بخواهید می توانید الان بخرید)
نسترن(یک عاشقانه آرام)
31 تیر 91 17:46
من یه ماه آموزسی میرم حقوقش 400 تومنه بعدش بیشتر میشه ولی فکر نکنم از 600 بیشتر بشه نهایتا!
جوجوهای ناز ما
31 تیر 91 17:46
ای خواهر جان تو که خسیس نبودی. میگم چون برام بزرگه اندازه نیست دیگه.احتمالا تا بپوشم از تنم میفته
مامان امیر مهدی
31 تیر 91 17:46
دستت درد نکنه چه لباسای خوشملی براشون خریدی البته پولشم خوبه
مامان امیر مهدی
31 تیر 91 17:47
لباسای خودتم خیلی قشنگه مبارکت باشه گلم به خوشحالی بپوشی
خاله مهتــ♥ـــاب
31 تیر 91 17:47
نایسل جون میبنم که کلی خرید پرید و کادو مادو داشتی ای ول مرسی به وبلاگم سر زدی عزیزم
سمیرا
31 تیر 91 17:48
مرسی عزیزم تو چقدر خوش میگذرونی بهت حسودیم میشه
sepide
31 تیر 91 17:50
dame babaye shoma garmmmm ehyanan dokhtar khande nemikhad? ahle kodoom shahri? lebasatam kheili doos dashtam makhsoosan dovomi vaaaaaay manam lazaniaaaaaa
مامان امیر مهدی
31 تیر 91 17:51
خدا حفظش کنه من که از داشتنش بی نصیبم
مامان امیر مهدی
31 تیر 91 18:00
فدات شم من اگه بخوام مشکلات زندگیمو بگم میگی خوش بحال خودم
مامان امیر مهدی
31 تیر 91 18:01
ممنون گلم مبارکت باشن
مامان دخملی
31 تیر 91 18:02
سلام چه لباسای قشنگی مبارک باشه دست بابایی هم واقعا درد نکنه
نسترن(یک عاشقانه آرام)
31 تیر 91 18:03
مرسییییییییییییییییییی شما هم موفق باشییی
مریم مامان نخودچی
31 تیر 91 18:04
به به مبارکت باشه... چقدر سوغاتی... زود باش بقیه اشو هم بذار... دوست دارم عاجقتم....
مامان امیر مهدی
31 تیر 91 18:05
عزیزم ایشالا برا نی نی خودتم میخری
مامان امیر مهدی
31 تیر 91 18:09
اونوقت اونها باید تلافی کنن واسه نی نی تو بخرن
مامان امیر مهدی
31 تیر 91 18:15
گلم مگه میشه به کسی لطف کنی یادش بره.اگه دستش به خرید باشه حتما قیمتها رو میدونه.تمام لباسهای بچه گونه از بزرگسال گرون تره
مامان امیر مهدی
31 تیر 91 18:18
راستی دزد وسایلتونو گرفتین؟
❤。★مامان رضا جون★。❤
31 تیر 91 18:19
می خواستم بدونم برای درست کردن این جور کلیپای ساده ای خوده کامپیوتر برنامه ای نداره؟
مهتاب
31 تیر 91 18:20
سلام الی جون میبینم باز مامانی .بابایی برات کلی خرید کردند. چه لباسهای قشنگی منم اون سومی دارم تو تن خیلی قشنگگ. راستی از نینی چه خبر اگه باردار باشی میخوای چطوری ادامه بدی کارتو هنوز تحو سراغت نمیومده ؟ وای امیدوارم مثل دوستت یک دوقلو قشنگگ داشته باشی . دوستت دارم
مامان الينا
31 تیر 91 18:30
نازنازي بيا پيش منم ؛مگه نگفتم دلم واست تنگ شده دوستم خوش بحالت مامان و باباي ماهي داري،باور كن دختر عروس ميشه مادر وپدرها از اين كارا نميكنن !
مامان امیر مهدی
31 تیر 91 18:30
ایشالا زودی دسگیرش کنن
مامان الينا
31 تیر 91 18:31
پياما رو اكي نكردي؟ كلي واست پيام گذاشته بودم اما نبود ؛شايد باهام دوس نيستي
مریم مامان نخودچی
31 تیر 91 18:34
الی راستی از نسترن خبر نداری.... نگرانش شدم... شماره موبایلشو داشتم... گوشیم فرمت کردم پاک شده... بهش بگو برام یه زنگ بزنه... ممنون قربونت برم...
مهتاب
31 تیر 91 18:40
الی جون امیدوارم حسی که داری درست باشه . فکرشو نکن همچیزو بسپر به خدا . تازه چون هنوز اولش میتونی روزه هات بگیری . فقط مواظب خودت باش گلم اینجا تو نی نی وبلاگ یک عالمه دوست داری . که آرزو دارند شما نی نی خوشگل داشته باشی . همسرت هم بهش فرصت بده کم کم علاقمند میشه
مهتاب
31 تیر 91 18:42
خصوصی داری
❤。★مامان رضا جون★。❤
31 تیر 91 18:44
مرســـــــــــــــــــــــــــــی عزیزم
مهتاب
31 تیر 91 18:48
برام تعریف کرده خیلی براش ناراحتم منکه خیلی دلداریش دادم . فکر میکنم بهترین کار و کرده
مامان الينا
31 تیر 91 18:50
بي ني ني گپ دوستم
مامان الينا
31 تیر 91 18:52
مامان جونيات اين كارار رو ميكنن شوهري خيلي خوش بحالش ميشه كه!
مامان ریحان عسلی
31 تیر 91 18:56
سلام لباسات مبارک خیلی قشنگ بودن ایشالا به شادی و تندرستی بپوشی خدا سایه ی پدر و مادرتم کم نکنه و خدا برات حفظشون کنه
مهتاب
31 تیر 91 18:58
الی جون دیگه قرار شد فکر شو نکنی فکرهای خوب بکن . راستی آزمایش من نشون داد که همچیز خوب بود فقط استرس باعث .... شده اما بقول همسری میگه دکترها هرچی که حالیشون نشه ربط میدن به استرس بگذریم بیا شما از همین الان استرس نداشته باش هر موقع فکر بد اومد سراغت منو صدا کن بیا خفش کنم.
مهتاب
31 تیر 91 18:59
الی جون همسری دخملی دارن افطاری درست میکنن برم ببینم چکار کردند فعلابای
مام پارسا
31 تیر 91 19:13
برو خصوصی
مام پارسا
31 تیر 91 19:15
ای ناقلای تنبل خوشحالی که روزتو خوردی. ولی الناز دارم می میرم از تشنگی.یعنی قشنگ دارم هلاک میشم تازه اونم توی خونه و زیر کولر نشستم.
مام پارسا
31 تیر 91 19:15
الهی من قربون مامان بابات برم که انقدر ماهن. توروخدا الناز قدرشون رو بدون.
مام پارسا
31 تیر 91 19:16
مامانم به من گفت افطار بیاید اونجا ولی حالم خوب نبود قبول نکردم. حالا انقدر عذاب وجدان دارم.
مام پارسا
31 تیر 91 19:18
من و همسری هم چند روز پیش رفتیم خرید. اوووووووووووووووووووف با چرخ دستی خیلی حال میده. بیشتر از ما پارسا حال کرد کلی خرت و پرت که ما نمی خواستیم میذاشت توی سبد و ما هم پشت سرش برشون میداشتیم
مام پارسا
31 تیر 91 19:21
باز خوبه روزه ات رو عمدی نخوردی. آخه اون طوری آدم عذاب وجدان می گیره
مام پارسا
31 تیر 91 19:21
الان غذا خوردی؟
مام پارسا
31 تیر 91 19:22
شاید گرما زده شدی. امروز ساری که خیییییییییییییییییییییییییلی گرم بود
مام پارسا
31 تیر 91 19:24
الناز خیلی دوستت دارم. مواظب خودت باش
مام پارسا
31 تیر 91 19:25
واااااای تو که حالت بده چرا غذا نخوردی. با شکم خالی آب خوردی خب حالت تهوع می گیری بیشتر
مامانی
31 تیر 91 19:30
میدونم گلم روزه داری به این سختیاشه دیگه باید تحمل کرد
مامان کورش
31 تیر 91 19:30
سلام عزیزم خیلی لباست قشنگ بخصوص مشکی
مام پارسا
31 تیر 91 19:31
ای قربونش برم پس دیگه دارم خاله میشم. من هم سر پارسا هوسم از آلوچه شروع شده بود بعد آش.
مامان کورش
31 تیر 91 19:32
دست مامان وبابات درد نکن فوق العاده هستن البته همه مامان وبابا ها خوب هستن
مام پارسا
31 تیر 91 19:32
باورت نمیشه با عطر سبزی خوردن توی بازارآب از دهنم راه می افتاد
مام پارسا
31 تیر 91 19:32
الی جون من دیگه برم برای بساط افطار
مام پارسا
31 تیر 91 19:33
خیلی وقت بود باهات صحبت کرده بودم. دلم خیلی برات تنگ شده بود.
مامان کورش
31 تیر 91 19:33
عزیزم شکلک های زیبایی میزاری میشه ادرسش بدی ممنون گلممممممممممممم
مام پارسا
31 تیر 91 19:33
حتماً غذا بخور
مام پارسا
31 تیر 91 19:33
مام پارسا
31 تیر 91 19:33
بای بای مهربونم
خاله جون
31 تیر 91 19:48
آخی هنوز یکی نگرفته بالا آوردی تا آخر ماه رمضان می خواهی چیکار کنی
خاله جون
31 تیر 91 19:54
خدا واسه تنبلا میسازه
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
31 تیر 91 19:55
دم بابا و مامانت گرم
خاله جون
31 تیر 91 20:04
شوخی کردم انشاالله 4 قلو باردار باشی خریداتم مبارک باشه خیلی خشملن مخصوصا تاپ مشکی و دست مامان جون با سلیقه ات درد نکنه
مامان پریسا
31 تیر 91 20:24
ای وای روزتو خوردی اشکاتل نداره حالت بد شد دیگه....
مامان پریسا
31 تیر 91 20:25
واقعا" دست بابا درد نکنه که به داد الناز جون رسید
مامان پریسا
31 تیر 91 20:25
دست مامان هم درد نکنه .بابا ای ول چه لباسا خوشکلی . مبارکه خیلی نازن
مامان الیناجونی
31 تیر 91 22:02
خیلیییییییی ماهههههنننن قدرشونو بدوووون
سارا
31 تیر 91 22:12
سلام.خوبی؟الی جون نوشته هاتو خوندم یاد مامان بابای خودم افتادم. خدا نگهشون داره.منم وقتی پیششون بودم همینجوری بهم میرسیدن.الانم که ازشون دورم هر وقت میرم پیششون با یه ساک میرم و با سه تا ساک برمیگردم.قدرشون رو بدون.البته فکر کنم مثل من عشق باباییت باشی.
مامان بهی
31 تیر 91 22:15
مبارکتتتت باشه عسلکمممممممممم
مامان رادین
31 تیر 91 22:25
باز خوبه نفس خوبه پیروز شده مهم همینه دیگه بقیش که مقصر تو نبودی ههههههه دست باباجونت درد نکنه و همینطور مامان جون واقعا قدرشونو بدون ایشالا 10000ساله بشن.............لباسات خیلی خوشگلن....
مامان رادین
31 تیر 91 22:25
سلیقتم ماشالا خوبه لباسای دوقلوها خیلی خوشگلن
مامان فاطمه
31 تیر 91 23:35
عزیزم شما که مرتب به وب من یعنی وب دخترم سرمیزنید چطور آدرس نداشتی عزیزم.
مامان فاطمه
31 تیر 91 23:37
الناز جون تولینک دوستان به اسم بهار لینکم کردی جلوش بنویس فاطمه که بدونی منم
مامان رادین
31 تیر 91 23:53
همشون برارنده صاحبشونه ....ممنون عزیزم....ایشالا همیشه با دل خوش بپوشی عزیزم
سارا
1 مرداد 91 0:46
عدد بتا صفر بود اما بی بی چک دو تا خط داشت.نمیدونم شاید هنوز قسمتم نبوده
مامان سویل
1 مرداد 91 0:47
عزیزم چه لباس خوشگلی خریده مامانت برات الهی هم مامانت هم بابات100سال دیگه عمر کنن
مامان سویل
1 مرداد 91 0:48
چه خوب پس شماهم اون کوکو رو صرف کردین نوش جونتون
نرگسی
1 مرداد 91 1:06
خدا نکنه عزیزم .. دست بابا و مامان هم درد نکنه .. ایشالله همیشه تنشون سالم باشه و سایشون رو سر خانواده ..
سمانه(مامان محمدرهام)
1 مرداد 91 1:09
دست مامان وبابابی گلت درد نکنه ان شالله سایشون روی سرت مستدام باشه عزیزم
سمانه(مامان محمدرهام)
1 مرداد 91 1:10
خوراکیها نوش جونت ولباسهاتم مبارکت باشه وان شالله همه ر و به شادی وسلامتی استفاده کنی
یاس
1 مرداد 91 1:20
عزیز دلم.دوستت دارم.خوشحالم که حالت خوبه.روبه راهی.بووووووووسسسسسسسسسسسسسسس
مامان آریا
1 مرداد 91 1:40
سلام خوفی ؟ اینقدر سرت شلوغه که فقط میای شکلک میذاری ها ؟ میگم این بابای عزیزتو یه مدن قرض نمیدی به ما ؟ راستش یه کمی خرید دارم بابا رو سفت بچسب شوشو میخوای چیکار ؟ منتظر یه خبر فوق العاده ازت هستم این روزا . راستی رفتم کلیپ علیرضا خان رو هم دیدم دلچسب بود همونجوری که من میپسندم . خلی دیر شد ببخشید این روزا خیلی سرم شلوغ بود یه کمی کار حسابدار ی قبول کرده بودم توی خونه انجام میدادم شبو روزم قاطی شده بود . اینقدر هم فست فود نخور مریض میشی ها خدای نکرده . یه کمی این روزا بیشتر مواظب خودت باش تا نتیجه آزمایشتم مشخص نشده روزه نگیر عزیزم . تا خدای نکرده اگه انشالله نی نی داشتی ضرری نداشته باشه . میبوسمت . فدات ...
مامان آریا
1 مرداد 91 1:41
میگم نایسلی هر وقت میای نت این نی نی گپتو روشن کن تا یه کمی چت کنیم . بیشتر شبا از 10.30 تا 1.30 هستیم در خدمتتون .
مامان وندا
1 مرداد 91 2:11
لباسات خوشگل بودن مبارکت باشه به شادی بپوشی
مهدی کوچولو
1 مرداد 91 2:31
دست بابای گل و مامان مهربونت درد نکنه ایشالا جبران کنید براشون
مهسا
1 مرداد 91 3:21
دستشون درد نکنه
مامانی
1 مرداد 91 5:41
سلام عزیزم خوبی خانومی؟ طه جونم 5 ماهه شد من و طه منتظریم یاحق
مامان یاس تنها
1 مرداد 91 8:06
سلام گلم چون خیلی دوندگی کردی روزه بهت فشار وارد کرده ولی باید سعی میکردی یه دفعه همه خرید ها را نجام نمیدادی یا لیست میکردی که اینقدر بهت فشار نمی اومد البته من خودم میگم ولی عمل نمیکنم چون واقعا حتی باخستگی زیاد عاشق خرید کردن هستم اونم مواد غذایی آخ جووووووووون لباس هات هم خیلی ناز هستند البته مشکی هم خوبه ولی رنگ روشن توی خونه خیلی بهتره نازتر میشی
مامان احسان
1 مرداد 91 9:33
سلام خانوم گل خوبی خوشی سلامتی ؟ امیدوارم که همین جورباشه میبوسمت
آیدا
1 مرداد 91 9:42
خدا بابای نازنینتو برات نگه داره عزیز دلم ... دستش درد نکنه حسابی ترکونده هااااااااااا چه لباسای نازی دست مامان و خواهر گلت هم درد نکنه ... ایشالا همیشه سایشون بالا سرت باشه... بیشتر مواظب خودت باش عزیزم
دخترم عشق من
1 مرداد 91 9:47
لباس مشکیه خیلی قشنگه مبارکه . چقدر خرید کردی عزیزم معلومه که خیلی خسته شدی که پاتو اون وسط دراز کردی! مامان بابای مهربونی داری قدرشونو بدون عزیز دلم
مامان نيما
1 مرداد 91 9:48
دست بابا مامانت درد نكنه همه پدر مادرا اينجورين قربون همشون
مامان نيما
1 مرداد 91 9:49
عزيزم ديگه بهمون سر نميزني
مامان نيما
1 مرداد 91 9:50
اكثرا براي خريد با پدر مادرت ميري مگه شوشو وقت نداره گلم
مامان نيما
1 مرداد 91 9:51
منتظر جواب آزمايشت هستيم ان شااله مثبت باشه عزيزم
مامان ایلیا گلی
1 مرداد 91 10:09
وایییییییی...چه خشملن این لباسا.... بوس ایشالله این بابا و مامان خوب 1000 ساله باشن
مامان نوژا
1 مرداد 91 10:13
وای چقدر خرید من عاشق خریدمچه مامان با سلیقه ای .چه پای قشنگی
نگین
1 مرداد 91 10:44
وای خدا چقدر خریدلباس ها خیلی خوشگلن دست مامانتون درد نکه راستی رمز روندادید که
مامان و بابا
1 مرداد 91 11:57
ای جانمممممممممممممم اگه نی نی داشته باشی که خیلی عالی میشه
مامان و بابا
1 مرداد 91 12:00
اوفففففففففففففففففف چقدر خرید کردی
ilijoon
1 مرداد 91 12:09
دست بابا جوني درد نكنه هميشه سالم باشه وسايه اش بالاي سرت
ilijoon
1 مرداد 91 12:10
هميشه خوش باشي جيگر
ilijoon
1 مرداد 91 12:12
خيلي لباسهات خوشگل بودند ان شاالله با دل خوش ازشون استفاده كني دست آبجي جون وماماني درد نكنه تا باشه از اين كارها
ilijoon
1 مرداد 91 12:13
لباسهاي دوقلوها هم خيلي قشنگه دست خودت هم درد نكنه ان شاالله برا ني ني خودت بري خريد
ilijoon
1 مرداد 91 12:13
مامان رهام(✿◠‿◠)
1 مرداد 91 12:15
سلام الناز جون خوبي عزيزم
مامان زینب خانم
1 مرداد 91 12:15
سلام دوست خوبم خوشم با خوشی هایت هنوز هم کودک درونت ساده صادق و با صفاست سوغاتی ها و خریدات مبارکت باشه انشالله همیشه شاد باشی دختر
مامان رهام(✿◠‿◠)
1 مرداد 91 12:17
به به چه لباساي خوشگلي دست مامان جونت درد نكنه مه با مناسبت يا بي مناسبت برات هديه مي خره گفتي فقط دوتا خواهرين؟
مامان رهام(✿◠‿◠)
1 مرداد 91 12:18
لباسات يكي از يكي خوشگلتر بودن جدي ميگم مبالكت باشه عسيسم
مامان رهام(✿◠‿◠)
1 مرداد 91 12:19
چه لباساي خوشگلي واسه دوقلوها گرفتي معلومه با سليقهاي ها
مامان رهام(✿◠‿◠)
1 مرداد 91 12:20
ايشاله كه هر چي به صلاحته همون شه اگه صلاح بر اينه كه ني ني دار شي خب خدا يه ني ني ناناس بهت بده آمين
مامان کیان
1 مرداد 91 12:26
سلام الناز جون.ممنون که به ما سر زدیانشاالله به حق همین ماه عزیز به زودی گرفتار یه پسر شیطون مثل پسر من بشیراستی وب باحالی داری
الهه مامانی طهورا
1 مرداد 91 12:31
می شود این رمضان موعد فردا باشد آخرین ماه صیام غم مولا باشد می شود در شب قدرش به جهان مژده دهند که همین سال ظهور گل نرگس باشد التماس دعا
الهه مامانی طهورا
1 مرداد 91 12:32
لباسات خیلی خوشگلن دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه مبارکت باشه خانمی
مامان فافا
1 مرداد 91 12:41
عزیزم بابای خیلی خوبی داری...انشاالله سالهای سال سایه اش رو سرتون باشه لباسای نی نی ها عالی بودن دستت درد نکنه لباسای خودت هم قشنگند.مبارکت باشن
رومینا
1 مرداد 91 12:43
لباسهای خوشکلی بودن. مبارکت باشه دست مامان بابات درد نکنه
مامان آراد(خاطره)
1 مرداد 91 12:48
سلام...خانمی مبارکت باشه ...ایشالا به سلامتی بپوشی و استفاده کنی... مامان و بابای مهربونی داری ...قدرشونو بدون... راستی پیش ما هم بیا...خوشحال میشیم بیشتر با م آشنا بشیم...
مامی مهدیار
1 مرداد 91 13:28
سلام عزیزم لباسات خیلی خوشکل بودن دست مامان جونت درد نکنه موفق باشی گلم
zahra
1 مرداد 91 13:32
سلام گلم. اون لباس مشکیه خیلی نازه .مبارکت باشه
مامان ترانه
1 مرداد 91 13:38
سلام گلم خیلی با نمک مینویسی ....قدر مامان و بابا رو بدون انشالله خودتم مامان میشی و از این کارها واسه نی نی انجام میدی تپل من اگه میخواهی راحت و زود باردار شی حتما پیاده روی کن خیلی تاثیر داره آخه من خودم خیلی تپل بودم با پیاده روی جواب گرفتم لینکت کردم دوست دارم نوشته هاتو بخونم
مامان جون نی نی
1 مرداد 91 14:22
خدا برات بابا و مامانتو نگه داره ولی اون مادرشوهر چشم سفیدتو بکشه
مامان جون نی نی
1 مرداد 91 14:23
لباسهات هم خیلی خوشگله الناز جون مبارک باشه به سلامتی و توی شادی بپوشی عزیزم
مامان امیرناز
1 مرداد 91 14:55
سلام عزیز دلم چه مامان بابای گلی خدا حفظشون کنه حال کردی با این همه خرید حالا ببینیم با این همه مواد چه غذاهایی درس می کنی منکه با دهن روزه دلم اب شد
مامان آرشیدا کوچولو
1 مرداد 91 14:57
میبینم نی نی نیامده از پنبه ریز برات کارت دعوت اومده
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
1 مرداد 91 14:59
مبارکه نایسل خانمی خدا بابا و مامان گلت رو برات نگهداره
الهام مامان آوینا
1 مرداد 91 15:01
سلام قدر پدر و مادرت را خیلی خیلی خیلی بدون عزیزم. لباسات خیلی قشنگ بود علی الخصوص صورتیه... الهی که صد هزار تا شو بپوشی و سرت درد نگیره....
مامان محمد و ساقی
1 مرداد 91 15:20
سلام.خوبی گلم؟ دست بابای گلت و مامان مهربونت درد نکنه.امیدوارم قدرشون رو بدونی. لباسات خیلی قشنگن.مامانت خیلی خوش سلیقس. خوب خرید کردی عزیزم. ایشاا... حامله ای.اینطور که هوس شلیل کردی مشکوک میزنی. راستی انگشتتم خوشگله.
مامان کوروش ( زهره )
1 مرداد 91 15:53
التاز چه جوری اهنگ گذاشتی؟ ببین میدونم از ابزار کاربردی و اینا, اهنگمم اپلود کردم و ادرس اپلود شدشم گذاشتم ولی بازم پخش نمی کنه!! راستی من از اون مانتوت خیلی خوشم اومد. شایدم شبیه مانتو بوده. النار یه چیزی بگم ناراحت نمیشی؟ ببین خوشگل خواهر مردا غرور دارن وقتی تو با بابای مهربونت میری خرید از مسئولیت شونه خالی میکنه شوهرت و غرورش تیکه تیکه میشه. ینی خودش نمیاد خرید؟
خاله جون
1 مرداد 91 16:07
خدایا به این نایسل عزیزم یه دونه تخفیف بده وسه قلو بهش بده
خاله جون
1 مرداد 91 16:09
جوجوهای ناز ما
1 مرداد 91 16:53
درود با مطلبی درباره ماه رمضان به روزم.منتظر تشریف فرماییتون هستیم.
پري شب
1 مرداد 91 17:07
سلام گلم چقدر توباحالي اينقدر قشنگ مي نويسي وقتي بابايي پير شد يادت نره اين خوبياشو خدا عمر باعزت به پدرومادرت بده عزيزم چه خريدي حال مي كنيا تپل خانوم نوش جانت همشون
پري شب
1 مرداد 91 17:08
لباساتم مبارك دست مامان گل درد نكنه به دل خوش بپوشي گلم
پري شب
1 مرداد 91 17:09
مبارك...مبارك...لباساتم مبارك...
مامان زینب خانم
1 مرداد 91 17:26
سلام بازم که نیستی دخملو به زینب خانم هم که دیگه سر نمیزنی فک کنم حسابی روزه بردتا اگه تا حالا نخورده باشیش
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
1 مرداد 91 17:46
دعا کن بشه دفعه اول
baran
1 مرداد 91 18:18
سلام عزیزم دست بابا مامانت دردنکنه .....قدرشونوبدون گلم..... انشاالله که حامله ای عزیزم ...خوشحال میشم بهم سربزنی
فریبا
1 مرداد 91 18:49
سلام عزیزم ، واقعا دست یه همچین مامان و بابایی درد نکنه ، خدا برات نگهشون داره، راستی الناز جون جواب آزمایش چی شد ؟ بارداری؟
خاله جون
1 مرداد 91 18:54
قابلت رو نداشت
Windysmith
1 مرداد 91 18:55
سلام ميشه باهات دوست بشم؟وبت خيلي باحاله خيلي قشنگ مينويسي. اميدوارم بتوني تمام ماه رمضون رو آسون روزه بگيري. اگه ميشه جوابتو زيرنظرم بده. مرسي


سلام عزیزممم مرسی ... چرا که نه
چرا ادرس وبتو نزاشتی
منم برای تو همین ارزو رو دارم
کودکانه های من
1 مرداد 91 18:55
آخه عجیجم غیر عمد بیاری بالا که روزت باطل نمیشه،چرا خوردیش؟
Windysmith
1 مرداد 91 20:02
سلام ببخشيد اينم آدرس وبم يادم رفته بود بذارم. مرسي كه برام چنين آرزوي قشنگي كردي
Windysmith
1 مرداد 91 20:22
ايييي ول پس رفتي كلي خريد كردي حالشو بردي. لباسات خياي حوشگلن مخصوصا سوغاتيت. لباسايي كه براي رادمان و رادمهر جون خريدي خيلي خوشگلن. مباركشون باشه.
خرید اینترنتی محصولات پنبه ریز تخفیف و ارسال رایگان
1 مرداد 91 21:09
با عرض پوزش متاسفانه کد معرف اشتباه تایپ شده بود. کد معرف شما این است: 0030151181 لطفا اگر یادداشت کرده اید تصحیح بفرمایید . اگر یادداشت نکرده اید حتما یادداشت کنید برای خرید با تخفیف و ارسال رایگان به درب منزل شما . با تشکر
ملی مامان میکاییل
1 مرداد 91 22:28
ابرفرزززززززززززززززززززززززززززززز 150 تا کامنت !!!! خیلی کیف داره بی دغدغه بری خرید و سبدت رو پر کنی اما وقتی میای خونه می خوای جمع و جرش کنس همش از دماغت میاد بیرون خدا مامانو بابای گلت رو واست نگه داره
نم نم باران
1 مرداد 91 23:42
سلام نایسل جان میشه من و شما با هم دوست باشیم من شمارو لینک کردم شما هم منو لینک کنید اگه میشه
دوستون دارمبه من هم سر بزنید لفن(لطفا)

آدرس نزاشتی گلم ....
مامان آیدین
2 مرداد 91 0:53
رمضان مبارکالتماس دعا دارم عزیزم خریدات مبارکت باشه وااااااااای عزیزم هر روز میام بهت سر میزنم میخوام یه خبر خوب بشنوم ایشالا هر چه زودترررررر
الهام مادر اينده
2 مرداد 91 2:28
خدا سايه مامان باباتو كم نكنه . دستشون درد نكنه . لباسات نازن مباركت باشه
الهام مادر اينده
2 مرداد 91 2:30
تا از بارداريت مطمئن نشدي روزه نگير . شايد باشي ضرر داره
زری مامان مهدیار
2 مرداد 91 9:56
نایسل جونم ایشالا به زودی خبر مامان شدنت رو بنویسی خریدات و کادوهات هم مبارک عزیزم
مامان محمدرضا2
2 مرداد 91 10:16
سلام دوس جون مبارکه لباسهای قلمبه شدن هم که رسید. یه پیشنهاد دارم تا روز تولد امام حسن (ع)صبر کن بعد برو آزمایش
مامان یسنا گلی
2 مرداد 91 11:23
الناز جون قدر مامان و باباتو حسابی بدون.خیلی گلن.خدا همیشه واست نگهشون داره. راستی تا آزمایش نرفتی روزه نگیر عزیزم.
نسرین
2 مرداد 91 14:42
خاله جون ناز نازی مرسی پیش ما اومدی برای نینیت خیلی ناراحت شدم. انشاالله خدا یکی دیگه سالم و سلامت بهت میده قربونت برم. روزه هات هم قبول باشه نانازی
مامان ترانه
2 مرداد 91 17:17
سلام الناز جان چه خبر مامان شدی یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کشتی ما رو خبر بده دیگه!!!!!!!!!!!!!
خاله جون
2 مرداد 91 19:10
سلام عزیزم ممنون که به وب ما سر زدید و وبلاگ شما واقعا عالیه,من مطالبتون رو خوندم و خیلی خوشم اومده خوشحال میشم باز هم بهم سر بزنید
متین مامی ایلیا
2 مرداد 91 21:02
الناز حامله ایییییییییییییییییییییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟ رفتی ازمایش؟ مباااااااااااااااااااااااااااااااااارکه
مامان کیان کوچولو
2 مرداد 91 23:33
عزیزم چه بابای مهربونی ... دست گلش درد نکنه که اینقدر هوای دخترشو داره .. واقعا دمش گرم ... تو هم قدرشو نو بدون خانومممم
نم نم باران
3 مرداد 91 0:24
یادم رفت عزیزم www.parvanehashegh.niniweblog.com اینم آئرس من جیگررررررررر
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
3 مرداد 91 8:12
به به می بینم که .... این بالا آوردن و هوس شلیل و ... یعنی ممکنه البته انشااله هرچی خیر و مصلحت شماست پیش میاد... استرس و نگرانی و فکر بد و خوردن غذاهای خیلی گرم فعلا ممنوع
دخملی
3 مرداد 91 12:34
سلام خاله جون... یه وب دیگه دارم با یه عالمه شکلک خوشمل خوشمل....اینم آدرسش http://anis1391.niniweblog.com/ لطفا بلینکش و شکلکای باحال از اونجا بیار.....میسی....
مامی سویل
3 مرداد 91 13:35
سلام عزیزم خیلی ازت ممنونم که بهمون سر زدین واینکه قدر مامان وبابای گلتو بدون. خیلی مهربونن . واینکه منم لمز می خوام فعلا بای
مامان تارا و باربد
3 مرداد 91 13:38
عزیزم قبول باشه نماز و روزه خریدات ه مبارک دست بابا و مامان درد نکنه ایشالا سایشون همیشه بالاسرتون باشه دلم برات تنگ شده بود راستی اوضاع احوال نیشابور مرتب شده خبرایی شنیدم تو این روزا
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
3 مرداد 91 16:52
وااااااااااااااااااااااااااای چقدر خرید خوش به حالت.جه حالی کردی جای منم خالی سلام من مامان حسام کوچولو خوشحال میشم به وبلاگ پسرم سر بزنید.احوالاتتون رو خوندم امیدوارم باردار باشی.اگر بودی سریع خبر بده وخوشحالمون کن
مبین ومتین
3 مرداد 91 17:24
مال کدوم شهری و رمز به ما ندادی اگه دوست داشتی برام بفرست
مامان آرشیدا قند عسل
4 مرداد 91 9:21
وای چه مامان و بابای فرشته ای خدا برات حفظشون کنه و سایه اشون سالیان سال بالا سر بچه هاشون باشه.
نیلو
5 مرداد 91 21:17
نایسل جون ادرس وبلاگم رو اشتباه وارد کردی لطفا حذفش کن و این ادرس رو بنویس. http://niloofarabi78.blogfa.com ldsd
مامان ترانه
5 مرداد 91 21:25
الهی به حق این شب عزیز خدا یه دخمل ناناز مثل دخمل من نصیبت کنه همیشه برات دعا میکنم...
فرشته
4 مهر 91 19:46
خدا حفظشون کنه