محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

من خوبم خیلی خوب....

1391/4/27 21:17
نویسنده : نایسل
2,011 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خیلی حالم خوبه ...نیشخند

همه چی سپردم به خدا با حرص جوش خوردن که چیزی حل نمیشه ....قلب

با دونفر حرف زدم که خیلی کمکم کردن هنوز کاری نکردم ولی خودم خیلی آروم تر شدم خیلی...نیشخند

سعیده جون  و مامان زینب جون ... ازشون ممنونمقلب

جونم براتون بگه که..................

 

دوشنبه :

دیروز اینقدر خوابم می اومد هیچ جا نرفتم کلی خوابیدم نیشخند قهرم بودم با علیقهر

فقط یکم خونه رو مرتب کردم و کشوو هارو دوباره چیدم ....زبان

ناهار کوکوی سیب زمینی پختم ... کلی بهش برخورد ایراد گرفت ... نخورد....منتظر

شبشم اومد براش تافتون گرم کردم با پینیر  خورد خنثی

11  رفتیم پارک مصطفی و هاله هم اومدنزبان

بعدش با بچه ها بلف بازی کردیم خیلی خندیدیدمقهقهه

اومدیم خونه خوابیدیم ...خواب

 

سه شنبه :

امروزم کلی خوابیدم تا12 خجالت

خونه هارو جارو کردم و گرد گیری فکر کنم خودمم آروم ترشدم خونه ام مرتب شدزبان

یه ناهار خوشمزه پختم قرمه سبزیی بازم ...نیشخند

خیلی خوشمزه بود هیچی نموند خوشمزه

بعدش باز خوابیدیم اون رفت سر کار من تا 6 و نیم خواب بودم خمیازههنوزم خوابم میااد

بعد الانم که اومدم پیش شما شب هم با بچه ها میخوایم بریم بیرون نیشخند

 

پ.ن:

بهش گفتم علیرضا اگه حامله باشم چی کار میکنی با عصبانیت گفت طلاقت میدم استرس

تصمیم گرفتم این یه هفته آزمایشی رو برم  کار دیگه ام نیستناراحت

دایی ام که بدمو نمیخواد قول داده عوض کنه حالا ماهی 200 تومنمغنیمته پس میرم خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (107)

zahra
27 تیر 91 21:30
چرا مگه بچه آوردن بده؟چرا دوس نداره؟من که با خودم عهد کردم 3تا 5 قلو بیارم .هه. چقدر میخوابی تو آجی؟
شاهده
27 تیر 91 21:41
سلام نایسل جونی ممنونم که بهم سر زدی عزیزم اون آمپول برای آمادگی تخمدان ها و تخمک ها واسه عمل ivf هستش...
کودکانه های من
27 تیر 91 21:54
سلام زلزله جونم خوبی؟چه خبرا؟هنوزم غر میزنی؟ خدا رو شکر پریروز امتحانام تمام شد،خیلی وحشتناک بود،هر ترم وحشتناک تر میشه دلم برات تنگیدههههههههههه
مامانی
27 تیر 91 22:08
عزیزم نی نی که خوبه این مردا چزا اینطوری میکنن حرف حسابشون معلوم نیس ایشالا نی نی جونت میاد
دخملی
27 تیر 91 22:26
واااااااااااااااای خدایا حامله باشی هرچی هم دعوا بشه ولی شکمه که قلمبه شه دنیا یه چیز دیگه میشه............
مامان الیناجونی
27 تیر 91 22:28
سلام عزیزم امیدوارم همیشه همینطور با انرزی و قوی باشی.. آفرین
مامان الیناجونی
27 تیر 91 22:31
به به خانم مدییییییییررر آفرین برو یه سابقه کار مدیریتی هم میاد تو پرونده ات مگه بده راستی دخمل منم تو مسابقه شرکت کرده تا ببینیم چی میشه
مامان الينا
27 تیر 91 22:36
گلم كاش بتونم كاري واست كنم .دوس ندارم كسي سختي بكشه آخه خودم با پوست و جونم سختي رو حس كردم .توكلت به خدا باشه همه چي درست ميشه .خدا هيچ وقت بد براي بندش نميخواد دوستت دارم
مامان الينا
27 تیر 91 22:37
الناز جونم مردها عاشق بچه اند شوهري يه چيزي گفته الان تويه حال وهواي ديگست وقتي كمك كني دربياد اون حس پدرانشم نشون ميده .مطمين باش
مامان الينا
27 تیر 91 22:43
خصوصي
نسترن
27 تیر 91 22:50
چرا طلافت بده؟ به سلامتی گلم.بالاخره تصمیم خودته که مهمه.
جوجوهای ناز ما
27 تیر 91 23:11
چلا نی نی دوست ندارههههههه؟اخم امشب عصبانیم شدید. به این شوشوت بگو یکی هست هنوز شوهر نکرده داره خودشو میکشه واسه اینکه ازدواج کنه زود حامله بشه یکی مثل تو اگه خانومش حامله بشه طلاقش میدی.
مامان آریا
27 تیر 91 23:36
سلام نایسلی اخییییییییییی چند وقت نبودم الان فهمیدم ماجرای دزدیو اخیییییییییییییی چه ضد حالی واقعا
مامان آریا
27 تیر 91 23:37
واااااااااااااااااای یعنی واقعا داری نی نی دار میشی... به قول خودت اق جون اق جون
مامان آرشیدا کوچولو
27 تیر 91 23:41
الی بچه بیاری طلاقت میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
الهام مادر اينده
28 تیر 91 0:46
سلام عزيزم . چرا اين شوهري اينجوري شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بهش اهميت نده .اگه باشي همچين عزيز بشه براش .كه نگو .منم وقتي فهميد حامله ام ناراحت شد و فقط ميگفت سقط ؛اما الان براش ميميره . يكي از علايم حاملگي خوابه زياده ،ميدونستي؟ راستي كارت چيه؟ مبارك باشه
مامان ریحانه
28 تیر 91 1:46
سلام. میشه منم رمز مطالبتون رو داشته باشم؟
مهسا
28 تیر 91 2:00
راستی گفتی کارت پاره وقته؟ تایم کاری چند تا چنده؟
مامان ریحان عسلی
28 تیر 91 2:04
سلام نوش جونت تا می تونی از این روزات استفاده کن که دیگه وقت سر خاروندنم با بچه پیدا نمی کنی
مام پارسا
28 تیر 91 2:04
خدا رو شکر خدا رو شکر خدا رو شکر این همه خدا رو شکر برای اینه که بالاخره بعد از چند روز حالت خوب شده و روبه راه شدی
مام پارسا
28 تیر 91 2:05
خوشحالم که سر کارت رو می خوای بری. بابا از بیکاری که بهتره. تازه یه پول هر چند ناچیزی هم میره توی جیبت. کجاش بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس کار جدید مبارک
مام پارسا
28 تیر 91 2:06
علیرضا هم الان متوجه نیست یه چیزی میگه بذار قشنگ که درک کرد داره بابا میشه اون وقت دلش قیری ویری میره برای دیدن بچه
مام پارسا
28 تیر 91 2:07
تازه بهش بگو زن حامله رو توی هیچ محضری طلاق نمیدن.
مام پارسا
28 تیر 91 2:08
مرتب کردن خونه خیلی روحیه آدم رو عوض می کنه. مخصوصاً اینکه بعد از مرتب شدنش بشینی و یه جایی تازه دم بخوری و خونه ات رو نگاه کنی و حظش رو ببری
مام پارسا
28 تیر 91 2:09
خیلی دوستت دارم.
مامان باربد
28 تیر 91 3:50
خدا را شکر که خوشحالی امیدوارم همیشه به زندگی بخندی . این شعر هم تقدیم تو که تمام غمهایت را تا اطلاع ثانوی پنهان میکنی (جائی پشت لبخندهایت) زندگي ، سبزترين آيه ، در انديشه برگ زندگي ، خاطر دريايي يک قطره ، در آرامش رود زندگي ، حس شکوفايي يک مزرعه ، در باور بذر زندگي ، باور درياست در انديشه ماهي ، در تنگ زندگي ، ترجمه روشن خاک است ، در آيينه عشق زندگي ، فهم نفهميدن هاست زندگي ، پنجره اي باز، به دنياي وجود تا که اين پنجره باز است ، جهاني با ماست آسمان ، نور ، خدا ، عشق ، سعادت با ماست فرصت بازي اين پنجره را دريابيم در نبنديم به نور ، در نبنديم به آرامش پر مهر نسيم پرده از ساحت دل برگيريم رو به اين پنجره، با شوق، سلامي بکنيم زندگي ، رسم پذيرايي از تقدير است وزن خوشبختي من ، وزن رضايتمندي ست زندگي ، شايد شعر پدرم بود که خواند چاي مادر ، که مرا گرم نمود نان خواهر ، که به ماهي ها داد زندگي شايد آن لبخندي ست ، که دريغش کرديم زندگي زمزمه پاک حيات ست ، ميان دو سکوت زندگي ، خاطره آمدن و رفتن ماست لحظه آمدن و رفتن ما ، تنهايي ست من دلم مي خواهد قدر اين خاطره را دريابيم.
الهام مامان یاسمین زهرا
28 تیر 91 6:03
سلام من امروز با وبتون آشنا شدم و نشستم یه جا همه مطالبت رو خوندم چه جالب هم رشته هم هستیم اکثرا آقایون همینجورین و میگن بچه نمی خوایم ولی بچه که بیاد میشه جوووووونشون ههههههههه
دخترم عشق من
28 تیر 91 8:33
خصوصی داری عزیزم
مامان نفس طلایی
28 تیر 91 9:21
سلام عزیزم برو خصوصی
آیدا
28 تیر 91 9:50
وااااااااااااااااا؟ بیچاره تو تقصیر تو چیه؟ چقدر این مردا گاهی خودخواه میشناااااااااا!!!!!!! انگار تو خودت خود به خود به اراده ی خودت حامله شدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عصبانیم!!!!!!!!!!!!!
مامان رهام(✿◠‿◠)
28 تیر 91 11:10
سلام الناز جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
مامان رهام(✿◠‿◠)
28 تیر 91 11:10
الناز جون خوشحالم كه حالت بهتره
مامان رهام(✿◠‿◠)
28 تیر 91 11:11
الناز جون آفرين كه قبول كردي بري سر كار برا شروع200خوبه
مامان رهام(✿◠‿◠)
28 تیر 91 11:12
معلومه خيلي خانومه تميزي هستيا .همش در حال جارو كردن و گردگيري هستي
مامان نيما
28 تیر 91 11:29
ان شااله هر چي خيره پيش بياد واست عزيزم نگران نباش
مامان محمد و ساقی
28 تیر 91 11:36
سلام.خوشحالم که آرامش رو پیدا کردی.وقتی آروم باشی می تونی درست فمر کنی و تصمیم بگیری.امیدوارم شوهرت تو این راه همراه خوبی برات باشه.
مامان زهرا
28 تیر 91 11:42
الناز جون خوبی ؟ من فکر کنم یه ذره تنبل شدی ها پاشو تو خونه برا خودت کار دست و پا کن امیدوارم کار جدیدت انگیزه خوبی برای تو باشه و به امید پیدا کردن یک کاری که دوست داشته باشی نگران نی نی هم نباش خدا خودش مهرش را تو دل پدر و مادر می ذاره
پارميدا
28 تیر 91 12:51
عزيز خداروشكر بالاخره تونستم بيام برات پيام بذارم همش خطا مي داد و نمي شد. راستي اگه ني ني داشته باشي زندگيت عوض مي شه اينقده خوبه كه نگو باور كن.... توكل به خدا داشته باش هميشه. راستي بيا وبلاگم كيك بخور...هم امروز هم فردا كه مناسبت امروز رو نوشتم مال فردا رو هم فردا ميگم.... دوست دارم
خاله جون
28 تیر 91 12:57
خوشحالم که حالت بهتر شده مطمئن باش هر وقت فرشته کوچولوت بیاد واسش میمیره
مامان ایلیا نفس
28 تیر 91 13:00
سلام خانمی از این دوران خوش خواب لذت خودت رو ببر.ایشالله وقتی یه نی نی اومد باید با خواب بای بای کنی راستی منم قبل اینکه بفهمم حامله ام همش میخوابیدم
مریم
28 تیر 91 13:00
سلام خوبی عزیزم
به سلامتی ایشالله
یکی از دوستای خواهرم قزوینی هستش میگه یه دوست داریم 6 قولو دختر داشته حالا که 6 قولو ها خوودشون و از اب و گل در اوردن و بزرگ شدن خانومی دوباره باردار شده و فهمیدون وای دوباره اینا هم 6 قولو هستناحتمالا هم همشون دختر


آدرس وبتو نذاشتی گلم
مامان رومینا
28 تیر 91 13:19
خصوصی
مامان گیسو جون
28 تیر 91 13:38
سلام عزیزم ان شاا... که هر چی خیره همون برات پیش بیاد به همسری هم بگو آدم با هدیه خدا اینجوری برخورد نمی کنه امیدوارم دوست گلم زودتر روبه راه بشی یه چیز دیگه منو ببخش اون پست فقط یه درد و دل با گیسو هستش عشقم معذرت می خوام روی ماهتو می بوسم
zahra
28 تیر 91 13:54
نگفتم که 3 قلو .گفتم سه دونه ی 5 قلو یعنی 15 بچه .(به دلیل نداشتن خواهر وبرادر)
مامی حنا و دینا
28 تیر 91 13:54
مرسی نایسل جونی
مامان زینب خانم
28 تیر 91 13:55
سلام خانمی ممنون که به من سر میزنی دلتنگ صحبتهای دو نفرمونم
سخت نگیر دختر همه چیز دزرست میشه


مرسی عزیز دلم
مامان علی خوشتیپ
28 تیر 91 14:15
خوشحالم که حالت خوبه.نگران نباش مردا همشون اولش بچه دوست ندارن ولی وقتی بیاد...حالا خودت میبینی
مامان علی خوشتیپ
28 تیر 91 14:16
برای ختم قرآن میتونی 2 بار جزء 30 رو بخونی؟
مامان دينا
28 تیر 91 14:46
سلام خانومي من اومدم اما با يه روحيه داغون راستي مگه بچه دوست نداشتي؟ پس چرا ناراحتي منم دلم برات تنگيده بود شاد باشي
مهدی کوچولو
28 تیر 91 15:02
هر چی از خدا میخواید بهتون بده هر روزم خوشحال و خوب باشید
دخملی
28 تیر 91 15:20
اون نظرمو تایید نکنی هااااااااااااا....... دعوا خانوادگی...................
پري شب
28 تیر 91 15:56
گلم عليرضا يه حرفي زده خدا كه بخاد همه چيز جور مي شه بچه با خودش بركت مياره ...ولي زياد وقت داري گلم مگه چند سالته 24سال سن زياد نيست كه فكر كني دير ميشه مهربانم
پ
28 تیر 91 15:59
نعمت هاي آسمان هميشه برف و باران ونور نيستند ،گاهي خداوند دوستاني رابرما نازل مي كند از جنس آسمان ،به سفيدي برف و روشنايي نور تقديم به تو دوست گلم
مهتاب
28 تیر 91 16:56
سلام الی جون من همین بغلدست زندگی میکنم مشهد . اما چون گفته بودی مدیر فروش من گفتم خیلی کمه آخه همسری تو شرکتشون به مدیر فروش1/5 حقوق میدن وبقول همسری میگه هیچی هم حالیش نیست تازه از 8 تا 2/5 کارمیکنن. شما هنوز اول راهی بنظرم اگه بری برات میشه سابقه کار .اینم خوبه راستی خصوصی داری
مامان مارال فرفری
28 تیر 91 17:37
سلام چرا ناراحت بچه که خوبه از شوهر من باشه میگه 4 تا قدو نم قد من نمیزارم اصلا ناناحت نباشه بعدا اینقدر التماس میکنه محلش نزاره خودش میاد پیشت
مامان مارال فرفری
28 تیر 91 17:38
راستی یادم رفت بگم کارتم مبارکه خوش به حالت اینقدر دوست دارم ولی حسن نهههههههههه
❤。★مامان رضا جون★。❤
28 تیر 91 19:39
چه خبرا؟؟ هنوز پریود نشدی؟
مامان پریسا
28 تیر 91 19:50
بالاخره از بیکاری بهتره. خوبه سرگرم میشی.
مامان پریسا
28 تیر 91 19:51
من نفهمیدم این اقا علی رضا چرا از حامله شدنت اینقد ناراحت میشه؟
مامان پریسا
28 تیر 91 19:51
الناز ؟ بهار کجاست؟ چرا خیلی وقته نیستش
مامان علي خوشتيپ
28 تیر 91 20:37
نه عزيزم.توي طول ماه رمضان(29 روز وقت داري)بايد دوبار جزء 30 رو بخوني.ميخواستم 4 بار بذارم ترسيدم نتوني و روتم نشه بگي
قالب های جوجه فکلی
28 تیر 91 21:41
سلام مرسی تو خوبی؟
مامان فاطمه
28 تیر 91 23:35
سلام خوشحالم که خوبی. انشاالله همیشه خوب باشی عزیزم
مامان امیرحسین و امیرعلی
28 تیر 91 23:46
اییی جانم نوش جونت. خوشحالم که خوبی.
مامان امیرحسین و امیرعلی
28 تیر 91 23:47
چرا بچه دوست نداره ...مگه چیه ؟!!! ایشالا هر چی خیر همون پیش بیاد.
مرجان مامان پریساجون
29 تیر 91 0:04
کجاییییییییییییییییی؟نکنه واقعأ حامله ای؟
مامانی
29 تیر 91 0:10
سلام عزیزم خوبی؟ بروزم خانومی منتظرتیم من و نی نی
مامان وندا
29 تیر 91 1:36
عزیزم خوشحالم که خوشحالی دیدتو عوض کنی زندگیت عوض میشه نی نی هم وقتی بیاد خودش سراسر عشقه و خواستن ، همسری هم میخوادش
مامان کورش
29 تیر 91 3:38
سلام عزیزم حامله یانه؟
مامان الینا
29 تیر 91 7:47
سلام گلم .اون قدر خانوم شدی ،سرکار و خونه داریو وشوهر داری که دیگه وقت نداری بیای نت ! حالا گاهی بیا اشکال نداره
مامان الینا
29 تیر 91 7:56
خصوصی داری
مامان نوژا
29 تیر 91 8:44
man tajoob mikonam!!!!!!!!!!! akhe age mamanet ina in harfo mizanam pas chera arooset kardan age hanooz bachei.agar ham shoharet mige......khob chera be in zoodi ezdevaj karde ??????????/inha dalil nist javabeshono bede age bache mikhay aziza,m
ilijoon
29 تیر 91 9:21
موفق باشي عزيزم
ilijoon
29 تیر 91 9:22
چه آهنگ قشنگي گذاشتي=D مهمتر از همه ويولنشه
ilijoon
29 تیر 91 9:23
بلف بازي چه مدليه؟؟؟؟؟
ilijoon
29 تیر 91 9:23
مامان زینب خانم
29 تیر 91 10:52
سلام خانمس اگه هستی بیا یاهو


نبودم گلمممم
مامان آوینا
29 تیر 91 11:02
سلام. دست مامان جونت درد نکنه به اطره لباسه. الهی دست دزده قلم بشه تا از این کارا نکنه. هنوز پیدا نشده؟
مامان رهام(✿◠‿◠)
29 تیر 91 11:20
سلام الناز جونم
مامان رهام(✿◠‿◠)
29 تیر 91 11:20
معلومه سر كار ميري خسته ميشي كمتر مي نويسا
مامان رهام(✿◠‿◠)
29 تیر 91 11:21
موفق باشي عزيزم
مامان ریحان عسلی
29 تیر 91 12:19
نه عزیزم ایشالا اگه پیشواز بری باید از سحر امشب شروع کنی
ilijoon
29 تیر 91 12:23
آره عزيزم ميرم فعلا مشغولم دارم تمرين ميكنم
ilijoon
29 تیر 91 12:24
بلف بازي جالب بود بايد امتحان كنم ببينم ياد گرفتم يا نه
متین مامی ایلیا
29 تیر 91 12:58
خصوصی دوست جووووووووووووووووووووووووون
مامان سانلی
29 تیر 91 13:02
سلام نایسل جون.خوبی گلم. یه چند روزی نتم قطع بود. اومدم دیدم رمز ومجدد برام گذاشتی ولی وقتی میام نمیتونم صفحه های قبلبت رو باز کنم ارشیو تیر رو که میزنم فقط همین صفحه برام باز میشه خوشگل خانوم. خوشحالم که حالت بهتر شده .امیدوارم همیشه خوب باشه. زیاد سخت نگیری همه چیز اسون میشه برات عزیز دلم
قالب های جوجه فکلی
29 تیر 91 13:29
سلام وبم فیلتر شد نمیدونم چرا ‏ ادرس جدید وبم‏ http://www.jooojefokoli1.blogfa.com‏‏ تو لینکا درست کن ادرس وبمو‏ میسی
قالب های جوجه فکلی
29 تیر 91 14:43
merc ajijam
مامان پریسا
29 تیر 91 15:06
از یه جهت خوبه. از چند جهت بد.... وای همه دلشون لک میزنه برای بچه. اونوقت... ایشالله به وقتش درست میشه. نگران نباش.
خاله سنا
29 تیر 91 15:12
خداروشکر عزیز دلمـ حالت خوب شده....از روزات لذت ببر گلمـ که دیگه تکرار نمی شه
یاس تنها
29 تیر 91 15:57
سلام گلم آخرین پست را گذاشتم برای خداحافظی اومدم
یاس تنها
29 تیر 91 16:02
خصوصی گلم
zahra
29 تیر 91 16:03
خوشحالم که حالت خوبه
مامان آرشیدا کوچولو
29 تیر 91 16:05
ممنون مهربون
یاس تنها
29 تیر 91 16:19
درستش کردم
یاس تنها
29 تیر 91 16:37
یه مشکلی پیش اومده نمیدونم دقیقا چی هست باید دوباره آی دی شما را پاک کنم واد کنم کمی فکر کنم طول بکشه
مامان و بابا
29 تیر 91 16:51
خوشم میاد مثه من همش خوابی خدا رو شکر که خیلی خوبی
sepideh
29 تیر 91 18:02
jaaaaaaaaaaaaaan kheiliiii bahali to
تارا
29 تیر 91 18:20
خصوصی
سمانه
29 تیر 91 22:08
آفرین به الناز پرروحیه ونمونه
مامان اهورا
30 تیر 91 3:33
سلام نایسل جونم خوفی عسیسم؟ من از وبلاگای بقیه پیدات کردم اومدم بگم لینکیدمت بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان کیان کوچولو
30 تیر 91 19:43
خوبه که به این نتیجه رسیدی که باید در برابر مشکلات بی خیال بود ... عزیزم بوس مرسی که میای و بهم سر میزنی.. همیشه نظرای تو دوست خوبم واسه پسرم هست .. مرسی مهربون ..
نگین
30 تیر 91 23:32
اینم از سایت برای شما


مرسی گلممم
Windysmith
1 مرداد 91 20:16
ماشالا كدبانويي. ايشالا بچه دار بشي همسرتم طلاقت نده بچت سالم به دنيا بياد پيش هم باشيد. فكر نكن طلاقت ميده. مردا يكم جوگيرن اولش.
مریم مامان دوقلوها
2 مرداد 91 17:31
سلام الناز جون دو تا نظر برات گذاشته بودم جوابشو نذاشتی با نظرم موافق نبودی یا برات جالب نبود عزیزیم.


خب هیچ وقت آدرس نمیزاری گلم
فرشته
4 مهر 91 19:53
عزیــــــــــــــــــــــــــــزم