محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

عیدددددددددددددددددددد تون مبارکککک

1391/4/14 20:24
نویسنده : نایسل
776 بازدید
اشتراک گذاری

06500000065000000650000006500000065000000650000006500000

نیشخندسلامممممممممممم....

پارسال نیمه شعبان ... 26 تیر بود یعنی  روزی که من صبح 5 بیدار شدم رفتم حموم ولی.....گاوچران

دوش آب کنده شد با بدبختی روز عروسی ام خودمو شستم رفتم ارایشگاهخنده

حوصله ام حسابی سر رفته بود تو آرایشگاه هر چی خوانومه میگفت نخند من هر هر میخندیدمقهقهه

نمیتونستم میگفت خط لبخندت میمونه  خلاصه من نمی تونستم خودمو نگه دارم نیشخند

بعد زیر دستشم که هی خوابم میبرد آریشگر خیلی خوش اخلاق بود همش بوسم میکرد میگفت

نون خامه ای من تپپلی  من اینا....قهقهه

میگفت عروس تپل نداشته بوده که اینقدر خوش اخلاق باشه  تا حالا خلاصه...زبان

فیلمبردار اومد رفتیم اتلیه من کلی حال  کردم رفتم

http://sheklak-khanoomi.blogfa.com

تو تالار کلی غصه ام شد مادر شوهرم نذاشتبرقصم .... نزدیک بود دعوا راه بفتهمنتظر

علیرضا برای منو خوشحال کنه...نیشخند

ما رسم عروس کشونی نداریم یعنی بابام دوست نداره ... قلب

دوستاش برام یه عروس کشونی کردن در حد تیم ملیهورا

یعنی بهشون گفته بود منو خوشحال کنن اونام ترکوندننیشخند

وایییییییییییییییییییییییی من همش جیغ میزدمممممممممممممممممممممممهورا

تو ماشین  عاشق آخر عروسی ام بودم قلب

مادر شوهرم هی میگفت گریه کن دیگه گریه کنسبز

مامانم گفت  الناز قول داده به من گریه نکنه منم خودمو نگه داشتم اشک نریختم ولی وقتی همه رفتن

دلم از غصه ترکیدگریه

دلم بغل مامان بابامو میخواستنگران

خلاصه بهترین روز زندگی من همون روز بود عالی بود عالییییییییییییییییییییییی

چقدر بد که فقط یه شبه و تموم میشهقلب

ولی من یه رو یه سالگرد ازدواج توپ میگیرمم برای خودمعینک

دیگه خلاصه امروز به قمری سالگرد ازدواجه ماستاز خود راضی

من این عیددددددددددددددد بزرگ رو تولد امام زمان رو به همتون تک تکتون  تبریک میگمقلب

خواهر من دخترش رو همچین روزی از خدا هدیه گرفت حامله شدقلب

هر سال نماز امام زمان داره فردا هم داره ...قلب

هر کس خوند  اون نماز رو برای منم دعا کنه برای همه یعنی قلب

دوستون دارم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسماچ

 

١٢ تیر :

رفتیم خونه مصطفی  وهاله و دختر نازشون ستایش خانومش سنگ تموم گذاشته بودتشویق

خیلی خودش رو اذیت کرده بود طفلکی خیلییییییییییییییییییییییییییی خوب بود همه چی منم سوتی دادم

آب انبه مو ریختم رو فرشخجالت

غیر این کلی سوتی های دیگه رو هم دادم ولی خوب ببخیالنیشخند

 

13 تیر:

امروز نرفتم بانک  رفتم مصاحبه  قرار شد یه هفته ازمایشی برمخنثی

من خجالت میکشم این جور کار رو برمافسوس

اما دایی ام گیر داده برم میگه خیلی خوبه من قول میدم تا دو ماه سه ماه دیگه کارتو عوض کنمابله

تو استارت رو شوروع کن

من مدیر یه فروشگاه میشم خوب خیلی سخته

شب با دوستامون رفتیم پارک شام خوردیم منو علیرضا همخنثی دعوایی بودیمزبان

بعدش  حرف جن شد اینا من تا صبح خوابم نبورد خیلی ترسیدیمافسوس

ساعت کاری ام خیلی بده 8 تا 2 ظهر 4 تا 10 شبچشم

پدرم در میاد  همه میگن سه ماه رو تحمل کنچشم

خلاصه دیشبم که این وحید حامد دیدن من خیلی ترسیدم یه اداهای وحشتناکی در می اوردن داشتم

سکته میکردمناراحت

همین دیگهخنثی

 

 

14 تیر :

امروز رفتم بانک خیلی خسته شدم دیشب اصلا نخوابیده بودخمیازه فقط روزا خوابم میبره از ترس

استرسخیلی خسته ام از

شنبه هم که حسابی سرم شلوغ میشه و ....نگران

 

دیگه خلاصه امروز تو بانک   شکلات رو میزا بود رو باجه ها اینقدر حال میداد منم هی میخوردم خجالت

یه جا رو باجه خوابم برد ابروم رفت خنده

خوب خسته بود دیگه سرما خوردم باز ناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (90)

مریم--------❤
14 تیر 91 20:50
مباررررررررررررررررررکه سالگرد قمری ازدواجتنون مبارک
ستاره زمینی
14 تیر 91 21:14
عزیزم سالگرد ازدواجت مبارک. باورت میشه یکسال گذشته؟عجب خاطره جالب و بیادموندنی داری.انشالا همیشه در کنار هم شاد و مسرورباشید.ارزوی من براورده شدن بزرگترین ارزوی توست.
مامانی چشم به راه
14 تیر 91 21:31
سلام عیدت مبارک دوست خوبم خیلی دوستت دارم ایشالا امشب عیدی بگیری مهربونم
مامان آرینا موفرفری
14 تیر 91 22:48
مبارکهههههههههههههه.عزیزم سالگرد ازدواجتونو بهتون تبریک می گم به قول مادربزرگا سفید بخت شی مادر.
Mumy
14 تیر 91 23:25
اره خیلی زود گذشت سالگرد ازدواجتون مبارکککککک
نرگسی
14 تیر 91 23:42
آخیییییییییی عزیزم .. سالگرد ازدواجتون مباااااااااااارک .. ایشالله همیشه کنار هم شاد و سلامت باشیییییییییید ..
مهسا مامان مرسانا
15 تیر 91 0:28
عزیزم اول ازهمه این عید وسالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم.... خیلی جالب تعریف کرده بودی.... تپل من که همه ی شکلات ها رو نوش جون کردی...ای شیطون راستی عاشق عکس پروفایلت شدم بوسسسسسسسسسسس
مامان آیدین
15 تیر 91 0:33
سلام عزیزم یه جورایی سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عیدتون هم مبارک ایشالا همیشه تو خوشی باشی
زری مامان مهدیار
15 تیر 91 0:36
عزیزم سالگرد ازدواجت مبارک ایشالا همیشه خوش و خرم باشی ایشالا یه کادوی توپ پ پ بگیری
مریم--------❤
15 تیر 91 1:03
به افتخار نایسل خانومی
مامان فافا
15 تیر 91 1:25
سلام عزیزم عیدتون مبارک سالگرد ازدواجتون هم مبارک من نوشته هاتونو دوست دارم. با اجازه لینکتون میکنم
مام پارسا
15 تیر 91 1:28
اللللللللللللللللللللهی چه جالب سالگرد ازدواج ما هم از نظر قمری نیمه شعبانه اون سال نیمه شعبان هفتم شهریور بود آخی یادش بخیر
مام پارسا
15 تیر 91 1:29
سالگرد ازدواجتون مبارک عززززززززززززززیزم
مام پارسا
15 تیر 91 1:29
شما خود آزاری دارید مگه؟ خب چرا حرف جن رو می زنید
مام پارسا
15 تیر 91 1:30
ایییییییییییییول خوشم اومد که گریه نکردی
مام پارسا
15 تیر 91 1:31
واااااااااااااااای ساعت کاریت خیلی زیاده که ، هلاک میشی تو این طوری
مام پارسا
15 تیر 91 1:31
بووووووووووووووووووووووووس
خاله جون
15 تیر 91 2:33
سلام گلم سالگرد ازدواجت مبارک خیلی گلی و منم که خیلی دووووووووووووست دارم به خاطر همین همیشه میام بهت سر میزنم
یاسمین مامان سورنا
15 تیر 91 3:08
سالگرد قمری ازدواجتون مبارک خانوم منم اتفاقا نیمه شعبان بود ازداجم البته 6سال پیش اتفاقا مادر شوهر منم نمی ذاشت برقصم ولی خانواده منو کشوندن وسط نشد نرقصیم دیگه منم مجبوووووووووووور کار جدید هم مبارک خسته نباشی
مامانی
15 تیر 91 8:30
سلااااااااااام عیدت مبارک
مامان تارا و باربد
15 تیر 91 10:07
سلام عزیزم عیدت مبارک سالگرد ازدواجتون خیلی مبارکه امیدوارم همیشه در کنار هم عاشق بمانید
مامان بهی
15 تیر 91 11:24
سالگرد ازدواجتون مبارههههههههههههههههههه باشه نایسل جونم
مامان بهی
15 تیر 91 12:40
این عیدم بهت می تبریکم عزیزمممممم
مامان علي خوشتيپ
15 تیر 91 12:42
ميلاد منجي عالم بشريت بر شما مبارك آشپزخونه مجازي ما افتتاح شد. مادر كدبانو با حضورتون در اين آشپزخونه مجازي ما رو خوشحال كنيد
جوجوهای ناز ما
15 تیر 91 12:50
سلام.عیدتون مبارک.سالگرد ازدواجت مبارک.ان شاالله خوشبخت بشی گلمممم
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
15 تیر 91 12:51
ممنون عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک
الهه مامان رادین
15 تیر 91 13:11
سالگرد ازدواجتون مباررررک ایشالا همیشه به خوشی و شادی ایشالا رکورد زوج خوشبخت در کنار همو بشکنین!!! میگن70 سال زندگی در کنار هم ب رکوردشه ایشالا شما صد سال به هم خوشبخت باشین....
مامان محمدرضا
15 تیر 91 13:13
مبارکه گلم . سالگرد آشنایی من و حمیدآقا هم بیست و شش تیره .
ilijoon
15 تیر 91 13:57
نون خامه اي سلاممممممممممممم
ilijoon
15 تیر 91 13:59
ما هم روز عروس كشونمون شهرو به هم ريخته بوديم خيلي بامزه بود
ilijoon
15 تیر 91 13:59
سالگرد ازدواجتون مبارك گلم
ilijoon
15 تیر 91 14:00
اين روز زيبا رو تبريك ميگم
ilijoon
15 تیر 91 14:02
كار جديدت مبارك باشه گلم
ilijoon
15 تیر 91 14:03
زینب &مجید
15 تیر 91 14:10
سلام سالگرد ازدواجتون مبارک . خوشبحالت کار داری من بدبخت که مدام دنبال کار هستم.
مامان حنا
15 تیر 91 14:19
الناز جون سالگرد ازدواجتون مبارررررررررررررکککککککککککککککککککککک در ضمن خصوصی هم داری می بوسمت
zahra
15 تیر 91 14:46
عیدت مبارک. پیشم بیا
مامان حنا
15 تیر 91 14:52
الناز جون خصوصی داری گلم
مهتاب
15 تیر 91 15:05
الی جون تبریک میگم سالگرد قمری ازدواجتون عزیزززززززز دلم الیییییییییی جونم منم دخملیم نیمه شعبان از خدا گرفتم دعا میکنم سال دیگه شما هم یک نی نی خوشگل تپل مپل از خدا هدیه بگیری . من وقتی شب نیمه شعبان درد میکشیدم و منتظر گلم بودم برای اونهایی که نی نی نداشتند دعا کردم خدای مهربون به همشون نی نی قشنگ داد . اینروزا دعا بیشتر قبول میشه گلم برای منم دعا کن برای فندقیم منم دعا کن دوست دارممممممممممممم گلم
یاس
15 تیر 91 15:15
عزیز دلم.عیدت مبارک باشه بعدش هم سالگرد ازدواج قمریتون هم مبارک گلم. حالا میگم این مادر شوهرت واقعا اینجوریه که تو میگی یا تو داری عروس بازی در میاری جیییییییییییییگر
یاس
15 تیر 91 15:16
شوخی کردمااااااا.یه بار غصه دارنشی و به دل نگیری.
یاس
15 تیر 91 15:29
میبوسمت هزارتا گلم.مهربونم
یاس
15 تیر 91 15:30
آره گلم.من بودم یاس مادر
مامانی نازلی طهورا
15 تیر 91 15:30
ای ماه فاطمه! به آن امید که از افق نور بازگشت تو را دریابم، همه شب ستاره می شمارم تا صبح دیدارت فرا رسد . . .
مامانی نازلی طهورا
15 تیر 91 15:31
سالگرد ازدواج قمری تون هم مبارک چه روز خوش یمنی رو انتخاب کردین عزیزم
مامانی نازلی طهورا
15 تیر 91 15:32
راستی ازدواج ما هم نیمه رمضان بود
مامان سانلی
15 تیر 91 16:25
الناز جون سالگرد ازدواجت مبارک باشه خانومی. ولی چرا مامان شوشو نذاشت برقص؟ چی میشه مگه؟ عروس کشون چیه؟ ساعت کاریتو گفتی ناراحت شدم خانوم مدیر اینجوری حتما خیلی کم میای نت .ما بدون نایسل هرگزززززززز نماز خوندی ما رو هم دعا کن
مریم مامان درسا
15 تیر 91 16:37
سلام عشقم دل منم خیلی برات تنگ شده بود ، نمیدونمم چرا اصلا حوصله ندارم ؟ پس سالگرد ازدواج قمری تون مبارک هورررررررررررررررررررررا
ستاره زمینی
15 تیر 91 16:40
مهسا
15 تیر 91 17:09
سالگرد ازدواجتون مبارککککککک= D> راستی عروس کشون چیه؟ مادر شوهرت چرا نمیذاشت برقصی؟ آخه به اون چه
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
15 تیر 91 18:26
هورراااااااااااااا اين زيباترين روز عالم هستي مبارك باشه الناز عزيزممممممممممممم چه روز خوبي و چه فرخند مباركي. ساليان سال عاشقانه بمونيد براي هم و براي خدا
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
15 تیر 91 18:29
يه دنيا شادباش براي الناز عزيزم. امروز سحر موقع نماز امام زمان براي تو و نسترن جون و ني ني هاي آينده تون كلي دعا كردم.
فریبا
15 تیر 91 18:35
سلام گلم این عید و سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم انشالله که خوشبخت باشید
zahra
15 تیر 91 19:43
تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟؟؟//
مامان محمدرضا
15 تیر 91 19:45
تعارف نکن . ما تعارف حالیمون نمیشه . دیدی اومدیم ها
مامان محمد و ساقی
15 تیر 91 20:01
سلام عزیزم.سالگرد ازدواجتون مبارک باشه.ایشاا... همیشه خوشبخت باشی. از جن هم نترس.هرچند دوشب پیش تنها بودم داشتم سکته میکردم. همیشه خوش و موفق باشی.
مامان محمد و ساقی
15 تیر 91 23:36
ببینم کدوم سارا رو میگی؟مامان علی خوشتیپ؟
مهسا
15 تیر 91 23:43
آهان. ما هم بوق بوق رو داریم.واقعا آدم رو دلش میمونه. من که شب عروسیم اینقدر رقصیده بودم که پاهام درد گرفته بود
مرجان مامان پریساجون
16 تیر 91 0:02
سالگرد ازدواجت مبارک عزیزم. خوشبخت باشی دختر گلم:
خاله جون
16 تیر 91 1:31
مامان رومینا
16 تیر 91 14:14
سالگرد ازدواجتون به قمری مباااااااااااااااااااااااارک.به پای هم پیر شین
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 تیر 91 16:24
مهربونم سالگرد ازدواجتون مبارک قشنگم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 تیر 91 16:24
نوش جونت گلممممممممممممممممممممممممممم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 تیر 91 16:25
این هم به افتخار شما وهمسر محترمتون
مهسا
16 تیر 91 20:09
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه
وروجک مااااااااا
16 تیر 91 20:35
سلام عزیزممممم سالگرد ازدواجتون مبارک البته با تاخیر ببخشید انشاالله همیشه در کنار هم خوشبخت باشید (:
مامان الیناجونی
16 تیر 91 21:35
وایییییی سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم شرمنده دیر اومدم انشاا... خوشبخت باقی بمونید عزییییییییییزززززززززم
مامان فاطمه
16 تیر 91 21:50
اولین سالگرد ازدواجتون تبریک میگم انشاالله که خوشبخت و تندرست باشید. راستی من هم به سال قمری دهمین سالگرد ازدواجمون بود.
مائده
16 تیر 91 22:18
مباركه عزيزم ايشالا مثل حالا هميشه شاد و خوشحال در كنار هم باشد و سال ديگه هم همين موقع مامان شده باشي
حدیث
16 تیر 91 22:34
سالگرد ازدواج و عید تو هم مبارک عزیزم راستی تولد منم 17 اسفنده
helma
16 تیر 91 22:45
WoOoW azizaaaaaaaaaaaaam mobarakeeeeee


مرسیییییییییییییییییییی
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
17 تیر 91 0:29
سالگرد ازدواجتون مبارک عیدت مبارک شکلاتها نوش جان
مامانی درسا
17 تیر 91 1:07
عیدت مبارک ..... خوبی خوش و سرحالی سالگرد عروسیت مبارک خانمی به آق داداش هم تبریک بگو ..... سر کار رفتنت مبارک
مامان جون نی نی
17 تیر 91 9:14
مبارک باشه سالگرد ازدواجتون به قمری ان شاا... به شمسی یه برنامه ریزی کن یه سالگرد درست و حسابی بگیر
مامان جون نی نی
17 تیر 91 9:14
من که رمز پست بعدی رو ندارم
الهه
17 تیر 91 9:19
مباركه عزيزم.خوشبخت بشين.منم روز عروسيم بهترين روز زندگيم بود.
مامان محمدرضا2
17 تیر 91 10:29
سلام دوس جونم خیلی جالبه پارسال 14 تیر که امسال مصادف با نیمه شعبان شده عروسی خواهر کوچیکم بود و 26 تیر امیرعلی اون یکی خواهرم به دنیا اومد. عیدت مبارک . سالگرد ازدواجتون مبارک . کار جدیدتون مبارک.(میگن تا سه نشه بازی نشه ها...)
مامان محمد مانی
17 تیر 91 11:55
سلام جیگر کم پیدایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سالگرد ازدواجتون مبارک دوستتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم تپلی منننننننننننن حتی اگه پیشم نیایی
سپیده...
17 تیر 91 12:03
اسلام دین اعراب است و این عید ها از سنتهایشان.... عربهایی که هیچ فرهنگ و انسانیتی در وجودشان نبود... آنهایی که با جنگ و خونریزی دینشان را وارد کشور پر افتخارمان کردند و به ایرانیان تحمیل کردند... به زنان ایرانی تجاوز کردند تا از آنها صاحب بچه هایی با خون کثیف خود و با دین اسلام شوند... اعراب کثیف ایرانیانی را که زیر بار زور نرفتند و اسلام را نپذیرفتند را کشتند... ...حال بیا تا بیاندیشیم... آیا ما باید حافظ سنت های قاتلین اجدادمان و تجاوزگران کشورمان باشیم؟؟؟؟؟ مگر ما ایرانی نیستیم؟ مگر ما فرهنگ نداریم؟ بیایید سنت اعراب را به خودشان بسپاریم....
مامان ماهان نفسی
17 تیر 91 12:27
وای چقدر طرز نوشتنتنو دوستدارم ادم رو میبری تو خودت مطلب خیلی حال کردم سالگرد دوتایی بودنتون زیر یه سقف مبارک
دخترم عشق من
17 تیر 91 13:29
سالگرد ازدواجتون مبارک
مامان مانی
17 تیر 91 16:21
سالگرد ازدواجتون مبارک الناز جان
مامان نيما
17 تیر 91 16:29
بابا سالگرد .مباركت باشه عزيز دلم ان شااله به زودي زود خدا يه كوچولوي نازنازي هم بهتون بده تا جمعتون جمع باشه
parsa
17 تیر 91 18:34
با سلام اگر مایل هستید بنر .هدر. لوگو. کارت ویزیت وقالب html برای خود تان با قیمتی مناسب و طراحی حرفه ای داشته باشید حتما به سایت ما یه سری بزنید پشیمتن نمیشوید http://www.lord-graphic.ir
مامان امیرناز
17 تیر 91 21:25
وای که چقدر دوست داشتم ببینم چه عروس ماهی شدی راستی اگه دوست داشتی رمز عیدتم مبارک گلگ سالگرد ازدواجتم همینطور
مامان کوروش
17 تیر 91 21:40
عزیزم سالگرد عقدتون مبارک
متین مامی ایلیا
17 تیر 91 21:51
واییییییییییییییییییییییییییییی منم یاد روز عروسیم افتادم خیلی باحال نوشتی الناز جونم
عسل
18 تیر 91 20:54
عزیزیم از مادر شوهر و بلاهایی که سر عروسای بیچاره در میارن تا توی بهترین شب زندگیشون گند بزنن نگو که دلم خونه


همه دلشون خونه خواهررررررررررررررررررررررررر
مامان کیان کوچولو
20 تیر 91 0:55
ایول خیلی باحالی به خدا ... آدم آخه نظر چی بنویسه واست ؟ دوست جون با حالم