محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

روز نوشت ....

1391/4/12 20:34
نویسنده : نایسل
862 بازدید
اشتراک گذاری

 

9تیر:

رفتیم خونه مامانم دایی حمید هم اومدش بهش گفتم واسه کارنیشخند

کلی برام پارتی اوکی کرد ای ول دایی کارم صد در صدهگاوچران

وای پریماهم که دلم می خواست قورتش بدمممم اینقدر باحال حرف میزنهقلب

 

زنگ زدیم حامد صبوری شون(دوست جدید )زبان

حامد اینام اومدن جاتون خالی اونام زنگ زدن به مصطفی اینا(دوست جدید تر)عینک

اومدن جاتون خالی کلی ورق بازی کردیم و خندیدمخنده

مصطفی هاله حرفه ای اینقدر بازی کردنخنثی

منوو علی پشمامون ریختتتت وایییی هی کد میشدیمخجالت

شام مصطفی شون حساب کردن خجالت دادن خجالتو همچنین مارو برای شام روز دوشنبه دعوت کردن

رفتیم خونه زودتر به هوای اینکه من فرداش میرم بانک ولی صبح بیدار نشدم خوابیدمزبان

 

 

 

10تیر :

دیشب با علی رفتیم پارکاز خود راضی

ما هر شب پارکیم خوب نزدیکه قراره تندیسمون بزارن تو پارک خنده

شب رفتیم پارک جاتون خالی کباب خوردیم کوبیده..خوشمزه

بعد حامد بهاره قهر بودن آشتی کردنعینک

خوش  گذشت .... آخرش هم وحید سارا دعواشون شدناراحت

 

رکسانا حالش خوب نیست الهی نی نی هاش زودتر دنیا بیان طفلی خیلی اذیت میشه

 

11 تیر:

1 شنبه رفتم بانک تصمیم گرفتم هروز بیام تا کارم تموم شه منتظر مصاحبه کار جدیدم هستم

الببته دوست علیرضا گفته مصاحبه اولیه اش که من نمیخواد برم نیشخند

برای مصاحبه دومی با رئیس شرکت که اونم 99 درصد عینک

ایشالا که خیره

امشب رفتیم با حامد صبوری شون پارک 12 هم اومدیم خونه مرغ بریون خوردیم با چیپس و پسته خندیدم

درد دل کردیم حس بازی نداشتیم ابله شبمم زود اومدیم خونه ولی من کلی کار سرم ریخته بود

کلی خریده کرده بودیم باید جابه جا میکردم و کارخونه افسوس

 

 

12 تیر:

امروز بانک بودم از خستگی هلاکککککککک هلاکم ناراحت

رفتم فرم هامو دیدم اوووووووووووووووووووو 3 هفته دیگه هر روز باید برم تا کارورزی ام تموم شه خیلی

خسته ام خیلیناراحت خلاصه اینکه کلی هم کار دارم نمیدونم از کجا شروع کنمنیشخند

بی خیال حالا

تصمیم گرفتم با پولام برم معدمو حلقه بزارم راحت شم تا 4 5  ماه دیگه حتما میرمنیشخند

اگه بیمه شم نزدیک 2 تومن میشه که خیلی خوبهاز خود راضیاگه کسی اطالاعاتی داره بهم بده

درمورد روش حلقه یا بالن

 

 

یه چیز خیلی جالببب ما دو سه روز بود پودر ظر فشویی تموم شده بود ظرفا رو هم جمع شده بودنیشخند

مایع هم نداشتم ناراحت

بعد دیشب رفتیم خریدی باورتون نمیشه یه مایع ظرف شویی خریدم داشتم ظرف میشستم

یهو شاخ در اوردمتعجب

تو سوراخی های سینک یه چیزی بود کشیدمش یرون بندازمش سطل آشغال دیدم یه لوبیا توش جوانه

زده اینقدرم بزرگ شده بود که نگو خنده

باورتون میشههههههههههههه اینقدر نازه عکسشو براتون میزارمزبان

نشون دهنده تمیزی من کدبانویه دروغگو

 ایناهاشش نگاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش کنین ای جان قلب

دوسش دارممم خیلیی نازه

 

اینم تب لت جونییییییییییییییییییی

همیشه نظراتونو میخونم ولی خب با لب تاب میام جواب میدمممم

بوسسسسسسسسسسسسقلبقلب

 

اینم روسری علیرضا خریده دوسش ندارم اصلا هم بهم نمیاد

خمیازهفکر کنم از کنار خیابون خریده 

 به من میگن بی چشم و رو  ولی خوب

مام پارسا جونی راست مگه مهم نفس عمله

که به فکرم بودهماچ

 

من الان این شدم چاقالوووووووووووو شدمممم ببینید چقدر قیافم عوض شده زشت شدم نگران

اینم منو دوست صمیمی ام هستیم نلیوفر مجردی

 

 

یادش به خیر ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (127)

مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 16:41
فکر کنم این لوبیا از همون نوع سحر امیزش باشه.
خبر
12 تیر 91 16:49
ناراحت نشی ها این روسری رو یکی دو سال پیش من از دست فروشهای توی اتوبوس خریدم 1500








میدونم خودمم تابلو دیگه
ولی خب مهم نفس عمل شوهرمه عب نداره ایشالا سلیقه اش بهتر میشه
مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 16:55
شک نکن سحر امیزه.....
مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 16:56
عزیزم شما همیشه خوشگلی مثله
مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 17:06
خوشگلی که خوشگل می بینه
مام پارسا
12 تیر 91 17:35
اومدم بگم تبلتت مبارک ولی دیدم تو با اون خانوم "خبر" که معلوم نیست کیه دارید حرف الکی در مورد اون روسری می زنید یعنی چی الناز ؟ انقدر شوهرت رو کوچیک نکن پیش بقیه تو اصلاً می دونی اون کیه که این حرف رو زده که تو هم داری باهاش هم کلامی می کنی خب گیریم که از دست فروش خریده باشه. تو واست مارک و قیمت مهمه تا پزش رو بدی؟ یا اینکه بفهمی که شوهرت خیلی به یادته و توی هر وضعیتی می خواد این رو نشون بده بی تعارف بگم من اگه بودم هیچ وقت شوهرم رو جلوی این همه آدم که اصلاً نمی شناسیشون و از ذاتشون هم خبر نداری خرد و کوچیک نمی کردم این خانوم به اسم خبر اگه جرات داشت و قصد دو به هم زنی نداشت چرا آدرس نذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من اگه بودم در جوابش می نوشتم به تو چه که از کجا و چه قیمتی خریده ببخشید که یه کم قاطی کردم.از دستم ناراحت نشو اگه خواستی اینو تایید نکن
مام پارسا
12 تیر 91 17:35
عزیز دلم تبلتت خییییییییییلی خوشگله راستی سیستم عاملش چیه؟؟؟؟؟؟؟
مام پارسا
12 تیر 91 17:36
ای جاااااااااااانم. اتفاقاً من هم از این لوبیاها و عدس های جوونه زده توی سینکمون زیاد می بینم خیلی باحاله
رومینا
12 تیر 91 17:36
عزیزم مهم نیست که چند خریده یا از کجا گرفته .همین که به فکرت بوده خودش کلی هست.
مام پارسا
12 تیر 91 17:37
ایشالله کارت درست میشه. اون وقت ما شیرینی می خوایم هااااااااااااااااااا
مام پارسا
12 تیر 91 17:38
خیییییییییییییییییییییلی گلی و خیییییییییییییییییییییلی دوستت دارم توروخدا از دستم ناراحت نشی.اون وقت غصه می خورم ها
مام پارسا
12 تیر 91 17:40
اون تندیسه رو توی پارک خوب اومدی احتمالاً همین کار رو می کنن البته یه کار دیگه هم میشه کرد :چون شما تا دیر وقت توی پارک هستید ، دیگه نگهبان پارک رو رد کنن و شما رو بذارن جاش
فرزندما
12 تیر 91 18:48
آدم خوشگل همیشه خوشگله! بعدم نمیدونم چرا ما خانوما بعد ازدواج به قول تو چاقالو میشیم البته من خیلی چاق نشدم ولی یه شکم کردم که نگو! حالا هم هی باید جون بکنم تا آبش کنم! انگار همه چربیهایی که خوردم تو شکمم جمع شده!!!
مامانی
12 تیر 91 18:59
سلام شما همیشه نازی عزیزمممممممم
نگین مامان رادین
12 تیر 91 20:02
وای عزیزم چه قد نازی من تا حالا عکست رو ندیده بودم ولی هزار ماشاالله خیلی ناز و دوست داشتنی هستی شوشو باید قدر خانوم خوشگلش رو بدونه
مامان محمد و ساقی
12 تیر 91 21:13
ببینم اون نظر ماست که ازش عکس انداختی؟ای جوووووووووووووووووووونم. ممنون از این که خوندی و نظر دادی. تبلت هم مبارک.آقامون داره هی ساقی میگیره و باهاشبازی میکنه. ایشاا... کارات درست میشه.تازه از نظر من همه جوره خوشگلی. مراقب خودت باش.میخوای معدتو عمل کنی.نکن دختر.عوارض داره.کمتر تنقلات بخور.
مهسا مامان مرسانا
12 تیر 91 21:13
عزیزم ....خیلی باحاله لوبیا....تا حالا ندبده بودم اینجوریش رو که تو سینک جوونه بزنه وای خیلی نازی نایسل جون .....فکر کنم چاقی خیلی بیشتر بهت میاد.....ادم دوست داره لپ هات رو بکشه....بوسسسسسسسسس راستی نسترن جون حسابی درگیر کارهای تولده....5 شنبه میریم تولد...جاتون خالی....
نسترن(یک عاشقانه آرام)
12 تیر 91 21:21
قفون نایسل نازم بشم منننن لوبیا و روسری و تبلت و همش خیلی قشنگ بود همش مبارکت باشه لوبیاتم یادگاری نگه دار بووووووووس
مریم--------❤
12 تیر 91 21:26
ماشاالله میگم یه سوال داشتم مارک این دوربین چیه گلم؟
مریم--------❤
12 تیر 91 21:28
میگم اگر چند روز دیگه م بهش محلت میدادی میشد نایسل و لوبیای سحر آمیز
ستاره زمینی
12 تیر 91 21:38
وای عزیزم عجب لوبیا از نوع سحر امیز.گلم دست شوهری درد نکنه مهم اینه که بیادت بوده.
مهسا
12 تیر 91 21:42
دختر خاله شوشوم رفته بود دکتر واسه لاغری گفته بودن راه حلقه دیگه قیمی شده یه روشی اومده معده رو کوچیک میکنن(اندازه سوسیس کوکتل)حالا هم یه 6- 7 ماهیه عمل کرده راضیه حدود 35 کیلو اینا لاغر کردهالبته خرجش حدودا 8 شده بود
helma
12 تیر 91 22:31
ghiyafat kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiii jazabeee


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
سحر
12 تیر 91 22:32
تبلتت مبارک عزیزم . روسریت هم مبارک . به نظر من زشتی یا زیبایی روسری مهم نیست . مهم زیبایی کار شوهرته که همیشه به یادته . قدر خودتو شوهرتو زندگیتو بدون و اجازه نده که کسی توهین کنه عزیزم
مامان مارال فرفری
12 تیر 91 23:30
سلام عزیزم منم از این لوبیا ها تو سینک ظرفشویی درست کرده بودم . راستی اصلانم بد نیستی خیلی هم خوبی اعتماد به نفس داشته باش عسیسسسسسسم
مامان مارال فرفری
12 تیر 91 23:31
راستی خیلی هم دوست داشتنی هستی
شادی
12 تیر 91 23:32
خیلی خوشگل و نازی الناز جونی چهرت هم مثل نوشته هات به ادم انرژی میده عزیزمکاش همشهری بودیم


مرسیییییییییییییییییی عزیزممم
مامان سانلی
13 تیر 91 0:04
النازی میبینم که همه دعوات کردن غصه نخور عزیزم اومدی اینجا که هر چی دلت تنگت میخواهد رو بگی دیگه چیه مگه؟ چه چاق چه لاغر مهم اینه که باحالی برو خصوصی گلم
محدثه
13 تیر 91 0:05
مامان آوینا
13 تیر 91 0:44
سلام. ممنونم که به ما سر می زنید و با نظراتتون شاد می کنید ما را. ادرس پست اتاق اوینا- http://avinadokhtaregolema.niniweblog.com/post93.php
مهتاب
13 تیر 91 1:02
. . . . . . . . . . . $$$ . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$ . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$ . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$ . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$ . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$ . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$ . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$ . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $ . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$ $$$$$$$. . . . . . . . .$$$ .$$$$$$$. . . . . . . . $$ . $$$$$$. . . . . . . . $$ . .$$$. . $. . . . . . .$$ . . . . . . .$. . . . . $$ . . . . .$$$.$. . . .$$ . . . $$$$$. .$. .$$ . . .$$$$$$. . . $$ . . .$$$$. . . . $$ . . .$$. . . . . .$$ . . .$. . . . . . $$ . . . . . . . . . $$ . . . . . . . . .$$ الی جون خوب تحقیق کن بعد عمل کن جدی که نگفتی میخوای همچین کاری بکنی من اعطلات ندارم اما نگرانتم مراقب سلامیت باش گلم دوست دارم عزیزم نوشتن زيباترين كاردنياست وزيباتراز آن چشم توست كه آن را ميخواند نوشتن يعني نگاه كردن در چشم كسي كه دوستش داريم و من هنوز آنچه را در دست دارم مينويسم،
مامان امیر مهدی
13 تیر 91 1:14
روسریت قشنگه ولی سلیقه ما خانمها یه چیز دیگس.چکار کنیم مجبوریم شوشو هامون ناراحت نشن بگیم وااای چقدر نازه
مامان امیر مهدی
13 تیر 91 1:15
راستی این لوبیای سحر آمیزه بزارش بزرگ میشه بعد میبرت پیش غوله
خاله جون
13 تیر 91 1:41
سلام خانومی تب لیتت مبارک روسریتم مبارک باشه مهم اینه که به یادت بوده احتمالا لوبیا ی سحر آمیز بوده برو بکارش ماشاالله اسفند دود کن برای خودت خیلی نازی حتما باید تندیستون را درست کنن
مامان پریسا
13 تیر 91 1:53
اشکال نداره الناز جون. همین که به فکرت بوده مهمه. الان همین ها رو هم میذارن گوشه بوتیک 100 برابر میکشن روش تازه میگن ترکه !!!!
مامان پریسا
13 تیر 91 1:54
راستی سلام الناز جونم خوبی ابجی جون. بابا دلم تنگ شد برات یه عالمه
مامان پریسا
13 تیر 91 1:57
یادم رفت بگم. عکست هم خیلی نازه. فکر کنم تپل باشی بیشتر بهت میاد. درسته؟
مامان آیدین
13 تیر 91 3:00
سلام گلم خانمی خسته نباشی این چی بود جوونه زده بود خوب بیشتر بهش میرسیدی ؟؟؟ ناراحت نشیا یه کوچولو تنبلی رو بذار کنار دوستت دارم که هم خانومی هم خوشگل
مرجان مامان پریساجون
13 تیر 91 6:40
عزیزم مهم نفس کاره.ازکجا و ه قیمتی مهم نیست .دوستت دارم
مامانی
13 تیر 91 7:36
سلاااااااااااااااام عزیزدل خوبی؟ بروزم منتظرتم
Mumy
13 تیر 91 7:36
الناز و لوبیای سحرامیز
مامان جون نی نی
13 تیر 91 9:28
عزیزم چون هرشب داری می ری بیرون و توی فضای سبز داری غذا می خوری بهت می چسبه به این دلیله که داری تپل می شی ولی بعضی وقتها آدما که تپل می شن خوشگلتر هم می شن تو هو از اونهایی خیلی خودتو ناراحت نکن بده صورتت خوشگل شده
مام پارسا
13 تیر 91 9:52
الهی من تنهایی قربونت برم مرسی النازی که حرفم رو قبول کردی و جواب کامنت رو عوض کردی تااااااااااااااااااااااااااازه توی پستت هم دیدم که یه توضیح اضافه کردی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین گلم
مام پارسا
13 تیر 91 9:54
ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنه
مام پارسا
13 تیر 91 9:55
بووووووووووووووووووووووووس واسه الناز جونم
مامان الیناجونی
13 تیر 91 10:11
سلام عزیزم چطوری بلاخره اومدییییییی در مورد حلقه یا بالن من یکی از دوستام گذاشته بود میگفت که خوبه خیلی کم کردم ولی چیزی که هست کلا عذاب آوره میدونی چرا اصلاً نمی تونست چیزای جامد و خشک بخوره یعنی همیشه غذاش سوپ بود من وقتی اینو شنیدم خیلی دلم سوخت واسش گفتم یعنی اگه یه چیزی هوس کنی چیکار میکنی گفت خب یکی دو قاشق میخورم بعدش معذرت میخوام: بالامی آرم .... نمی دونم حالااین اینطوری بود یا کلا همینطوری هست ...به نظر من ورزش و رژیم خیلی بهتره بازم بیشتر تحقیق کن عزیزم
مامان الیناجونی
13 تیر 91 10:13
یه چیز دیگه ای هم که هست اینه که شما هر شب غذاهای سنگین میخوری عزیز دل من تجویز می کنم شب ها میوه و سالاد بخوری چند ماهه دیگه قول میدم به وزن ایده آل برسی بدون عمل و این همه هزینه
مامان آرشیدا قند عسل
13 تیر 91 10:18
اه اه اه حیف بود واسه چی از ریشه درآوردیش تازه داشت جون میگرفت سخت نگیر چشم رو هم بذاری این چند روز کارآموزی هم تموم شده گلم
مامان زهرا
13 تیر 91 11:03
وای الناز جون خیلی خیلی خوشحالم که دیدمت شیطونی از سرو روت می باره تبلت نو هم بازم مبارک من از app های زیادی استفاده کردم برات می نویسم برو استفاده کن با حال هستند
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 11:54
سلام عقش من
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 11:54
دست دايي جونم درد نكنه
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 11:56
طفلي ركسانا
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 11:57
ايشاله كه مصاحبه و اينا ختم به خير بشه الناز جونم
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 11:59
معدتو حلقه كني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟يعني چي من تا حالا نشنيدم.چرااااااااااامي خواي ايبن كار و بكني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 12:00
چه لوبياي با حالي.حالا چرا تو سينك
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 12:01
تبلتت خوجله مبالك مبالك
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 12:04
بدجنس نشو ديگه قشنگهاتفاقاً همسر منم چند وقته پيش رفته بود تهران يه كيف برام خريده بود منم خوشم نيومد ولي چيزي نگفتم تازشم كلي تعريف كردم كه با فلان مانتو مي تونم ستش كنم.اكشالي نداره عسيسم
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 12:05
مگه مهم نفس عمله که به فکرم بوده اينو خوب اومدي آفرين
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 12:05
خيلي هم خوشگلي الي جونم
مامان امیر علی
13 تیر 91 12:48
من اولش فکر کردم داری شوخی میکنی که چاقالوییی
مامان امیر علی
13 تیر 91 12:49
چنتا اضافه داری وزن؟
مامان امیر علی
13 تیر 91 12:49
بیا با هم کم کنیم.
مامان امیر علی
13 تیر 91 12:49
پس اون عکسی که گذاشته بودی تو توضیحاته وبت کی بود.من فکر میکردم خودتی
مامان امیر علی
13 تیر 91 12:50
هر ماه وزن میکنیم .حداقل از حسودی هم وزن کم کنیم. قضیه رو کم کنیه
مامان امیر علی
13 تیر 91 12:50
راسی آپما
مامان امیرناز
13 تیر 91 13:08
سلام الناز جونم خوبی؟ از این کارای خطرناک نکن بی خیال یه خورده رژیم بگیر خوب میشه
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
13 تیر 91 13:14
سلام مثل همیشه خوشگل وتودل برو
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
13 تیر 91 13:17
در مورد اون جوانه ای کاش زنگ میزدی به شرکتش چون من توی یه ماکارانی مو دیدم البته از توش در نیاوردم زنگ زدم بهشون کلی عذر خواهی کردن البته اومدن ماکارانی را دیدن بعدکلی هم ماکارانی وسر رسید دادن
مليسا
13 تیر 91 14:35
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي من بالاخره عكستو ديييييييييييييييييييدم
خوشكلي ماشالااااااااااااااااااااا
روسري كه همسرت واست خريده رو ميتوني بجاي اينكه سرت كني بعضي موقع ها بندازيش رو دوشت ، باور كن خيلي شوهرت خوشحال ميشه..
من هنوز ازدواج نكردم ولي كسي هست تو زندگيم كه اگه حتي يه پوست گردو هم بم بده ،حكم يه گنج با ارزشو برام داره ..


مرسیییییییییییییییییی عزیز دلم
اره راست میگی خوشبخت شی الهی
الهی هر چی صلاحته همون شه
مامان زهرا
13 تیر 91 14:46
خانمی راستی یادم رفت بگم کار مبارک امیدوارم موفق باشی من هم همیشه کار توی بانک و کنار پول بودن را دوست داشتم
ضحی
13 تیر 91 15:35
سلام خانمی خریدات مبارک برا لاغر شدن برو دکتر تغذیه الکی فنر واین چیزا تو بدنت کار نذار با یه کم همت میشه به هدف رسید


نه بابا ضحی جونی من اصلا اراده ندارم
مامان محمد و ساقی
13 تیر 91 15:50
راستی کارآفرینیت مبارک.منظورم کشت لوبیاست.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
13 تیر 91 16:04
شرمنده عزیزم من اشتباه متوجه شدم فکر کردم تومایع پیدا کردی ولی خیلی جالبه
پري همكار مامان مونا
13 تیر 91 16:09
سلام الناز جون خوبي خسته امتحانات نباشي ان شاالله همه رو قبول شي گلم كارتم درست ميشه توكل به خدا خيلي بزرگ هواي بندهاشو داره راستي عكستو ديدم به مونا گفتم اصلا ارايش نداره خيلي هم نازي مهم سيرت ادماست عزيزم مي دونم كه قلبت پاكه موفق باشي خانومي


مرسییییییییییییییییییییییییییی قربونت بشمممم ممنون بوسسسسسس
پري همكار مامان مونا
13 تیر 91 16:15
الناز جون زيادم چاق نيستي منم يه شكم دارم از دستش عاصيم فكر كنم بمونم رو دست بابام ميگن دراز نشصت شكمو اب مي كنه خداكنه ولي مهم جان سلامت هزار مرتبه خدا رو شكر راستي عيدت مبارك بيا برا ظهور امام زمان (ع) صلوات بفرستيم خدا كنه زود بيااللهم عجل لوليك الفرج


نه بابا فایده نداره من خیلی چاقم باید کم شه دیگه میخوام نی نی بیارم
الهام مامان رامیلا
13 تیر 91 16:24
سلام علیکممممممممممممممممم خوبی به به به تبلت روسریت هم قشنگه یهو یه جایی می بینی که با یه چیزی ست میشه مخصوصا لباسهای شب باز باور کن راست میگم نوید هم 6 سال پیش یدونه برام از سوریه آورده ولی من دوستش دارم یادگاری نگهش داشتم عکست هم خیلی خوبه الکی حرف بالون نزن مسخره یه کم رژیم بگیر ولی اینطوری هم قشنگی بخدا راست میگم الان قشنگتری و بعدش ام اینکه دوست داریممممممممممممممممممم
الهه مامان رادین
13 تیر 91 17:58
اگرم به قئل خودت چاق شدی ولی هنوزم نازی ماشالاایشالا کارت هم درس بشه عزیزم....
سمانه(مامان محمدرهام)
13 تیر 91 18:29
وای چه لوبیای نازی الناز بکارش تو گلدون این لوبیای سحر آمیزو. چقدر از شخصیت این خانوم یا آقای خبر بدم اومد.امیدوارم خدا اصلاحش کنه. نایسل جونم توپل ولاغر فرقی نداره خوشگل همیشه خوشگله گلم.
سمانه(مامان محمدرهام)
13 تیر 91 18:30
راستی تبلتتم مبارک باشه الناز جونم
سمانه(مامان محمدرهام)
13 تیر 91 18:34
دوست گلم چون خواهرانه دوست دارم اینو میگم هیچ وقت تو ذوق شوهرت نزن.اگه دوستش نداری بذارش کنار واصلا سرش نکن ولی از اون تشکر کن.چون باعشق برات خریده وقرارم نیست سلیقه هاتون عین هم باشه.دلشونشکن برای اینکار کافیه یک ثانیه خودتو بذاری جای اون. تازه اون خبر خانوم که نظر داده این روسری رو خودش خریده پس سلیقه خودش اینه واونوقت میخواد شوهرتو رو کوچیک کنه. یه عالمه بوس برای دوست خوشگلم.تو رو خدا ناراحت نشیها
نی نی ارشام و سارا
13 تیر 91 19:17
سلام عزيزم خوبي؟به نظر منم قيمت مهم نيست تو اون روسري بكن سرت جلو شوهرت راستي تبلتت مدلش چيه؟
مامان علي خوشتيپ
13 تیر 91 20:28
عزيزم تو خوشگلي چه با 5كيلو اضافي چه با 50 كيلو اضافي...
مامان علي خوشتيپ
13 تیر 91 20:29
روسريه كه خوشگله مهم اينه چه مدلي بزنيش
مامان امیرحسین و امیرعلی
13 تیر 91 20:49
عزیزم همیشه به گردش و شادی.
مامان امیرحسین و امیرعلی
13 تیر 91 20:51
ولی لوبیا خیلی باحال بود. اصلنم زشت نشدی هنوز قشنگی...
مامان امیرحسین و امیرعلی
13 تیر 91 20:53
ببین امیرحسینم نظرش مثل نظر خصوصی که بهت دادمه...باورش شده بود که منم
مامان بهی
13 تیر 91 21:36
عزیز دلم شما همیشه خوشگل ودوست داشتنی هستیننن النازی خیلی نامردی اگه نمی خرید می کشتیش که چرا به یادم نبودی واقعا که دوستم
مامان ایلیا گلی
13 تیر 91 23:10
الناز جون خیلی نازی...منم با نظر مامی پارسا موافقم...من همیشه میام پست هاتو میخونم/......بوسسسسس
فرزندما
14 تیر 91 8:04
بر چهره پر ز نور مهدي صلوات بر جان و دل صبور مهدي صلوات تا امر فرج شود مهيا بفرست بهر فرج و ظهور مهدي صلوات اللهم عجل لوليک الفرج عیدتان مبارک!
آیدا
14 تیر 91 8:24
آخی عزییییییییییییییزم همسری تو هم مث مجتبی سلیقه اش دستش درد نکنه همین که به یادت بود کافیه... کی گفته زشت شدی الکی عیب میذاری رو خودت !همچین هم چاق به نظر نمیرسی .... خیلی هم نازی عزیزم
دخترم عشق من
14 تیر 91 9:48
چه عکس خوشکلی .تپلی خیلی بهتون میاد . از چهرتون معلومه که خیلی مهربون و دوست داشتنی هستی . جریان روسری رو هیچ وقت به روی شوهرت نیار . عزیزم مردا سلیقه خانوما رو تو خرید ندارند همین که به یادت بوده مهمه. معلومه که خیلی دوست داره.
مامان سارا
14 تیر 91 10:47
عزیزم سلام.خوبی؟ تبلتت مبارک.روسریت هم خوبه از شوهری تشکر کن تا همیشه این کارا رو بکنه اگه تو ذوقش بخوره دیگه خبری از کادو نیست این رو همییشه مامانم به من می گفت.لوبیا هم خیلی با حال بود.فکر کنم الان که سارا به دنیا اومده همه جای خونه ما زیاد از این چیزا پیدا بشه.
الهام مادر اينده
14 تیر 91 11:51
عيدت مبارك عزيزم
الهام مادر اينده
14 تیر 91 11:51
چرا اهنگ وبت فقط ميگه امين رستمي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میرزا کوچک خان
14 تیر 91 13:48
جیگر خانوم مریسی واسه کامنت قشنگت....
مامان نيما
14 تیر 91 15:12
عزيزم حتما پياده روي برو ولي توپوليت بهت مياد
مامان نيما
14 تیر 91 15:13
روسريت هم مبارك دست شوشو درد نكنه كه به يادت بوده
سمانه(مامان محمدرهام)
14 تیر 91 15:35
سلام علیکم الناز تنبلی بسه کجایییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بدو وبتو آپ کن همش تقصی اون تبلتته که سرتو گرم کرده
مامان فاطمه
14 تیر 91 16:51
سلام عزیزم ، تولد آقا امام زمان (عج) را بهت تبریک میگم خوش به حالت که هر شب میری پارک اینجا ایقد گرمه که اگه کار واجبی هم داشته باشی پشیمون می شی بری بیرون تب لتت هم مبارک چه لوبیای با مزه ای ببینم چند روز اونجا مونده که جونه زده دست شوهرت هم درد نکنه که بیادت بوده و برات هدیه گرفته فکر می کردم شوخی می کنی که می گی تپلی ؛ ولی جدی می گم خوشگلی خانمی
مام پارسا
14 تیر 91 16:57
ای بابا من که دوباره برات کامنت گذاشته بودم پس چی شد؟؟ چرا نیست
مام پارسا
14 تیر 91 16:57
الی جونم کجایی ؟چرا دیگه پیدات نیست
مام پارسا
14 تیر 91 16:57
هیچ می دونی دلم برات تنگ شده؟
مام پارسا
14 تیر 91 16:58
بووووووووووووووووووووووووووووس
مامان یاسمن ومحمد پارسا
14 تیر 91 17:15
عزیزم:ارزوی شادکامی وخوشبختی در تمام مراحل زندگی برات دارم
نگین مامان رادین
14 تیر 91 18:12
این روزها که حادثه بیداد می‌کند دل از فراق روی تو فریاد می‌کند برگرد ای مسافر تنهایی فاطمه بانگ تو قلب فاطمه را شاد می‌کند نیمه ی شعبان سالروز ولادت یوسف فاطمه مبارک
نسترن(یک عاشقانه آرام)
14 تیر 91 19:53
فدات شمممممممممم
مامان فاطمه حسنا
14 تیر 91 21:54
سلام. به نظر من که اصلاً زشت نشدید، واقعاً میگم. ضمناً سالگرد ازدواجتون هم مبارک
سمانه(مامان محمدرهام)
15 تیر 91 0:05
فدای تو مهربون. سالگرد ازدواجتونم مبارک ان شالله همیشه شاد وخوشبخت باشید.کار خوبی کردی گریه نکردی ولی کار بدی کردی وبه حرف مادر شوهرت گوش کردی ونرقصیدی.
سمانه(مامان محمدرهام)
15 تیر 91 0:06
نیمه شعبان سال 85هم جشن نامزدی مابود یادش بخیر ولی من برعکس تو از اول تا آخرش رقصیدم.جات خالییییییییییییییییییییییییی
سمانه(مامان محمدرهام)
15 تیر 91 0:07
نگفتی چرا خسته ای عزیز دلم،خسته اماحاناتی یا چیز دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به خاطر من که دوست دارم هرروز بنویس.
انیس کوشولو
15 تیر 91 12:00
وااااااااااااااااااااااااای از بس به اون لوبیا خندیدم که نگو
انیس کوشولو
15 تیر 91 12:07
راجب روسری هم جونم برات بگه شوهری من وقتی نامزد بودیم یه شلوار برام خریده بود که همینکه کادوشو باز کردم حرصم در اومد...یه خنده زورکی زدم که مثلا خوشم اومداما داشتم منفجر میشدم راه راه زرشکیاونم برا بیرون من خلاصه تا 2 سال اتیکتش روش بود و هر روز بهونه میگرفت پس چرا کادو منو نمی پوشی و من میگفتم برام گشاده میخوام ببرم خیاط...وقت ندارم....فعلا امتحان دارم....خونه تو ساکم بالای کمد دیواریه...گرمه بزار واسه زمستون...و و و و آخرش هم بخشیدمش به یکی الان که یه کم رودار شدمقضیه رو بهش گفتم کلی هم مسخرش کردم الهی قربون اون سلیقه ش برم من
ilijoon
15 تیر 91 13:49
بابا اي ول پارتي ............
ilijoon
15 تیر 91 13:51
اي ول كدبانوي خودمون
ilijoon
15 تیر 91 13:52
بيچاره لوبيا حالا چرا درش آوردي تازه داشت رشد ميكرد
ilijoon
15 تیر 91 13:53
بابا تب لت مباركت باشه جيگر
ilijoon
15 تیر 91 13:54
اتفاقا روسري ات هم زياد بد نيست خوشگله دست شو شو جون درد نكنه مهم اينه كه به يادت بوده
ilijoon
15 تیر 91 13:55
اتفاقا خيلي هم خوشگلي چه چاق باشي چه لاغر
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
15 تیر 91 16:19
سلام عزیزم عیدتون مبارک
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
15 تیر 91 18:37
الناز جون تو رو خدا خودتو دست جراح نسپار. با ورزش و تغذيه مناسب مي توني دوباره لاغر بشي. فقط همت ميخواد و البته اراده و انگيزه قوي كه يكي مثل من نداره بهرحال اول جواني خودتو بادست خودت بيمار نكن. قراره مادر بشي و يه دنيا آرزوهاي قشنگ داري. درمورد نتايج اين عمل چيزاي زيادي شنيدم (آخه من توي بيمارستان كار ميكنم)
مامان عسل و آریا
15 تیر 91 18:41
سلام گلممممممم سالگرد ازدواجتون مبارکه.هم خودت خوشگلی هم نیلوفر دوستت
مامان یاس
16 تیر 91 12:48
سلام خواهرگلم.من چندین روزه به نت نمیام چون خونه اینترنتش وصل نیست.باموبایل میام.تازه اومدم به وبلاگت نه من برات نظری این مدت نذاشتم چون وقت نداشتم.همه نظرهای من یاآخرش صلواته،یازهرا ست.تبلتت هم مبارک.اتفاقا روسری قشنگیه وبهت میاد.من فعلامیرم.دنبال اینترنت میگردم وبعدباکلی خبرهای خوب میام.
مریم مامان عسل
17 تیر 91 3:10
سلام الناز جونم. روسریت خوشگله مبارکت باشه. انقدر الکی فاز منفی نده. تو هرچی بپوشی بهت مباد عزیزم. راستی توی این عکسا که چاق معلوم نمیشی گلم. خیلی هم خوشگل و خواستنی هستی. خوش بحال شوشو جونت با این خانوم ناز. ازین بالن مالنا نذار یکم اراده بخرج بده رژیم بگیر. واااااااااااااااااااااییییییییییییییی تو همش از چاقی مینالی من از لاغری مفرط!!! شدم 45 کیلو ناقابل!!!!!!!!!!!!! دریغ از یکم گوشت به تنم چه برسه به چربی!!!! شکل یک مداد شدم که یه پاک کن سرشه!
یه دوست
17 تیر 91 12:14
به نظرم اصلا درست نیست که وقتی واست کادو میخره این جوری بگی مهم اینه که واست خریده فقط همین....


بببخشید شما
مامان سونیا
17 تیر 91 17:53
مبارک باشه عزیزم عیدت هم با تاخیر مبارک باشه ممنون که بهمون سر میزنی
مامان محمد
17 تیر 91 17:55
سلام عزیزم،خوبی؟ دیگه پیشمون نمیای،نمیگی دلمون تنگ میشه چقدر خوبه که یه دوست صمیمی داری،دوست صمیمی مثل یه خواهر میمونه برای آدم،راستی روسریش قشنگه بهنظر من باید بهت بیاد درهر صورت مبارکت باشه راستییییییییییی سالگرد ازدواجتون مبارک ایشاالله همیشه شاد باشی،خیییییییلی دوستت دارم
رونیکا
18 تیر 91 21:14
داشتن یه دوست فامیل. مثل تونعمت حال آدمو خوب میکنی خوش به حال همسرت با داشتن خانوم به این سرحالی


مرسی قربونت برم به من لطف داری بوسس