محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

روز نوشت این چند روزز....

1391/4/9 15:38
نویسنده : نایسل
2,344 بازدید
اشتراک گذاری

 

دینگ دینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگWinner

من اومدممم

اینقدر دلم براتون تنگیده بود ک حد نداره داشتم میمردم

به خدا  هی می اومدم چک میکردم ولی جواب نمیدادم چون وقت نداشتم بالاخره شد

بوس واسه تک تک شما

                                                                                                           

 

5 تیر 1391 :

امروز که داشتم میمردم از بس از صبح کار کردمniniweblog.com 

خونه تکونی حسابیniniweblog.com

 

این علیرضا هم تهرانه  کارگرم ماماننم  ساعت4 رفتن

پیاده روی هم به زور این مامانم منو برد

وای قلیون علرضا رو دید خداروشکر جعبه شو دید ولالا بدبخت بودم

دیگه شب نای درس خوندن نداشتم داشتم از خستگی  داشتم میمردم

داشتم درس میخوندم دیدم تحقیق رو اشتباه در اوردم

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

تا 1 صبح دوباره مینوشتمComputer

بعدش دیدم اصلا درس نخوندم Reading a
 Bookسوالا رو خوندم با موبایل ضبط کردم 

اصلا از استرس خواب نداشتمniniweblog.com  هی میرفتم تو حال   هی مرفتم تو اطاقniniweblog.com

هی میرفتم سر یخچال هیچی نبود بخورمniniweblog.com

 

6 تیر :

صبح بیدار شدم رفتم جلسه اینقدر حال داد نیشخند جوابا سوال خونده میشد منم مینوشتمنیشخند

بعدش اومدم خونه دیدم شوهر جونم اومده طفلی به خاطر من سریع رفته برگشتهniniweblog.com

رفتم بغلش خوابیدم تا 4 بعد ازظهرقلب

بابام ظهرش برامون لوبیا پلو آورده بود با موز انبه هلوقلب قربونش برم اینقدر ماهه

 

باز مامانم کلید کرد پیاده روی داشتم میمرم فرداشم امتحان داشتم دلم میخواست خودمو دار بزنم

شب هم علی گیر داد با بچه ها بریم پارک

 

علیرضا جون از تهران برام یه روسری زشتی اورده که بهش نگفتم مجبورم هستم سرم کنم

 بعد نشستم به درس خوندن  یه دل دردی شدم که نگو

 

 

7تیر :

فردا ساعت 14 امتحان دارم صبح این دبیر خصوصی اومد بهم گفت کپ تمرینات سوالا niniweblog.com

بشین همینارو بخون ولی تو کله ام نمیرفت

دیگه دیونه شده بود از دستم هر چی توضیح میداد من  حالی ام نمیشدniniweblog.com

ولی خوب گفت همش از تو تمریناست من اصلا وقت نکردم بخونم دوباره ضبط کردم

ولی هیییییییییی داد غافل

گوشی ام سر جلسه هنگ کرد خراب دادم امتحانمو از دست این مراقب های سریش

بعدش اومدم خونه خوابیدم و اینا

شب رفتیم با بچه ها بیرون همه شام خورده بودن الا ما

ساندویچ گرفتیم و خوردیم جاتون خالیخوشمزه

با شیر موز بستنی آب طالبی بستنی خیلی خوش گذشتتنیشخند

 

9 تیر :

امروز خیلی خسته بودم تا ساعت11 خواب بودم بیدار شدمخمیازه

کلی کار کردم لباس شستم niniweblog.com

پهن کردم niniweblog.com اتو کردم niniweblog.com

niniweblog.comکلی ظرف شستم

رو  پله های واحد خودمونو تمیز کردم طی  کشیدم niniweblog.com

 

دوستام قرار بود 5 بیانهورا

ناهار زرشک پلو با مرغ پختم علیرضا اومدم با هم حکم دو نفره بازی  کردیماز خود راضی

خیلی خوشمزه بود گاوچران

عصر زهرا اعظم و  نجمه اومدن خونمون niniweblog.com

کلی ورق بازی کردیم حکم که منو اعظم بردیمniniweblog.com

بعدش علیرضا اومدرفتیم آبمیوره خوردیم و اینا..خنده

همه ساعت 11 اومدن پارک منو علی تا اومدن تو پارک ورق بازی کردیم

رفتیم با بچه ها  پارک فرش ما توماشین بهاره اینابود اونام جواب نمیدادن رو چمنا نشستیم

منو    علیرضا شام خورده بودیم مامان حامد آش درست کرده بودشکلک های ِ هلن چه آشیییییییییی

جاتون خالی بعدش نشستیم با بچه ها ورق بازی کردیم

حامد بهاره هم که قهر بودن

بعدش گل یا پوچ بازی کردیم خیلی حال میداد

ما بردیم تیم خانوما

بعدش اومدیم خونه  خوابیدیم

 

جمعه :

 

این همسایه خرفت صبح زنگ ز نگ زنگ بیا ماشنتون ور دارین رفتیم دیدم ماشین جا داره هااا

گیر الکی داده کثافتت داشتم از خواب میمردم دستم می اومدد میکشتمش

علیرضا خان که تا الان خوابه من بدبختممم حوصله ام سر رفته  حسابیsmile 
emoticon kolobok

هی میرم روش  کرم میریزم حال میده

دیگگههه راستیییییییییییییییییییییییییییییییی یه تب لت خریدمممsmile 
emoticon kolobok

اینقدررررررررررر خوشگلههه اینقدر باحاله دیگه هر جا باشم نی نی وبلاگ میتونم بیام

سیم کارت میخوره جی جی جیجنگگگگگگگگگگگگگ عکسش رو میزارممم براتون

 

 

 

 

اینم یه شکل باحال جدید خیلی خنده داره قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (121)

شادی
9 تیر 91 15:59
چقد باحالی تو تب لتت مبارک


مرسی
رومینا
9 تیر 91 16:10
نایسل جونم وقتی می بینم که اینقدر پر انرزی و شیطون هستی خیلی خوشم میاد.راستی تو فیسبوک هستی؟
جوجوهای ناز ما
9 تیر 91 16:16
ای الناز شیطون.من از آمپول میترسم حسابی.اینو وردار
نسترن(یک عاشقانه آرام)
9 تیر 91 16:20
پس حسسابی خسته نباشی چه باحال دانشگاه ما عمرا نمیشه یه کلمه هم تقلب کرد!
مامان مانی
9 تیر 91 16:26
مبارکه عزیزم راستی الناز جون این شکلکهای بامزه رو از کجا می یاری عزیزم؟/؟
مامان امیر علی
9 تیر 91 16:36
سلام.خوبی؟
مامان امیر علی
9 تیر 91 16:36
عجب پُسته طولانی ای دختر.
مامان امیر علی
9 تیر 91 16:36
بعدا میام میخونمش درست و حسابی
مامان امیر علی
9 تیر 91 16:37
برو خصوصی
مامان زهرا
9 تیر 91 16:55
وای خانمی من عاشق نوع نوشتن هستم کلی از جز جز اون لذت بردم از نوع درس خوندنت، کار کردنت ، تقلب کردنت، پارک رفتن و .... عالی بود مرسی
مامان زهرا
9 تیر 91 16:56
ضمنا کلی از این شکلک های ریز ه میزه ات خوشم میاد چه حوصله ای داری ؟ از کجا جمعشون میکنی؟ ولی در کل خیلی جالبند
مامان زهرا
9 تیر 91 16:57
ضمنا تبلت نو مبارک نگفتی مدلش چیه ؟ سیم کارت هم می خوره ؟ وای فای داره ؟ یا با فلش و یو اس پی با هاش به اینترنت وصل میشی ؟ زودتر عکش را بذار ببینم
مامان زهرا
9 تیر 91 16:58
منم تبلتم مدل سامسونگه البته گوشی ام هم سامسونگه من کلا عاشق محصولات سامسونگ هستم و از کارش راضیم می شه خصوصی بگی تبلت را چند خریدی ؟ می خواهم برای دو نفر کادو بگیرم ولی می خواهم بدونم ایران بخرم یا اینجا ؟؟
مامان سارا
9 تیر 91 17:59
سلام گلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من ممنونم که به وب سارا جون سر میزنی و برامون با نظرای خوشگل زیباش میکنی.گلم برای سارا دعاد کن زردیش داره بر می گرده
مليسا
9 تیر 91 18:36
عجب شكل بامممممممممممممممزه اي
تب لتت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااارك
روش تقلبي كردنت منو كشته دمت گرررررررم


مرسی گلم
مامان دخملی
9 تیر 91 19:41
ای جانم عجب شکلک باحالی
پدر مادر امیر علی
9 تیر 91 20:25
سلام بر نایسل جونم خوبی ................عالی بد مطالب ارائه شده دمت گرم ...................ببخشید دیر به دیر سر میزنم ........اینقد بهت سر بزنم ....بگی بابا کمتر ....خلاصه خیلی خوشحال شدم سر زدی ...دوباره منتظر حضور پر مهرت هستم ..........و از نظراتت کمال استفاده را می برم ........>=

مرسی عزیزمم
پدر مادر امیر علی
9 تیر 91 20:25
@X


Mersi golam
مامان آرشیدا قند عسل
9 تیر 91 20:38
چه روزهای پرکاری داشتی عزیزم خسته نباشی امتحانات تموم شد دیگه ؟ امیدوارم همه رو با نمره های خوب پاس کنی.
مامان آرینا موفرفری
9 تیر 91 20:40
جی جیجینگگگگگگگ ما هم اومدیم.چند روزه نمی تونم درست و حسابی بیام نی نی وبلاگ. دلم براتون تنگ شده.راستی آرینا در مسابقه نی نی خانه دار شرکت کرده دوست داشتی بهش رای بده.
حسناسادات
9 تیر 91 21:13
تو این شکلکا رو از کجا گیر میاری؟؟؟
مامان امیر علی
9 تیر 91 21:40
خوندم پُستتو بلاخره
مامان امیر علی
9 تیر 91 21:40
عجب هفته ای بوده هااز اون هفته خفنا
مامان امیر علی
9 تیر 91 21:40
با زردی ها کلی حال میکنیا
مامان امیر علی
9 تیر 91 21:41
باور میکنی من تازه الان قضیه این شکلک آخریه رو فهمیدم.
مامان امیر علی
9 تیر 91 21:41
چیکار کنم دوزاریم یه ذره کج و کنجوله
مامان امیر علی
9 تیر 91 21:42
راسی چقد شما اینا اینا دارین.تو دختر خسه نمیشی
مامان امیر علی
9 تیر 91 21:42
تو که بهت میاد لاغر باشی ،پیاده روی میری چیکار
مامان امیر علی
9 تیر 91 21:43
بسه دیگه انگشته اشارم خسه شدبس که کلیدای کیبوردو فشار دادم
نی نی ارشام و سارا
9 تیر 91 22:16
سلااااااااام چه خد اتفاقا تب لت خوبه دوس میدایم ها عکسشو بزار حتما بوسسس
مامان رومینا
9 تیر 91 23:31
تبلت مبارک شیرینی بدهتو این شکلکای خنده دارو از کجا میاری؟؟؟؟؟؟؟؟
نسترن
9 تیر 91 23:37
بابا فعال زود تند سریع عکسش رو بگذار چند خریدی؟
Mumy
10 تیر 91 0:16
خوش بحاتون چقدر خوشین با هم همش پارک و بیرون و گردش ما کپک زدیم تو خونه
مامان الیناجونی
10 تیر 91 0:23
سلام سلام چه خوب که اومدییییییی این چیه که گذاشتییییییییی
زری مامان مهدیار
10 تیر 91 0:58
سلام عزیزم امیدوارم همه ی امتحاناتت رو خوب بدی و موفق باشی تبلتت هم مبارک
مهتاب
10 تیر 91 1:05
وای الی جون این امتحانات تمام نشد همش تقلب کن بره پی کارش برای خونه تکونی خسته نباشی گلم راستی تب لت مبارک چه مارکی خریدی ؟
الهام مادر اينده
10 تیر 91 1:25
واي خدا به دادت برسه با اين همه كار و امتحان .ايشالله كه موفق باشي .مباركه تب لتت
الهام مادر اينده
10 تیر 91 1:28
خدا به داد برسه با اين همه كار و درس .ايشالله موفق باشي .تب لتت مبارك خانومي .
خاله هدي ياسمين زهرا و محمدكوچول
10 تیر 91 1:47
اول از همه تبلت مبارك دوم هم اون روسري زشته مبارك. سوم هم بچه برو درستو بخون. واي چه جيگري داري بدون درس خوندن ميري سرجلسه!!! راستي چي مي خوني؟
مامان باربد
10 تیر 91 3:51
نه عزیزم چرا باید ناراحت شم حتما کتاب را بگیر و بخون خیلی زندگیت را تغییر میده
آیدا
10 تیر 91 7:59
سلام عزیز دلم خوبی؟مبارکت باشه ... ایشالا همیشه به گردش و شادی ...حسابی خوش گذشته بهتااااا.... خدا رو شکر.... در ضمن باید بگم خیلی خوشگل و نلزی عروسک خانم .... بووووووووووس
مامان رها
10 تیر 91 8:16
سلام خوبی زود بدو برو تو این سایت به دخملم رای بده و تکلیف خودت رو ادا کن http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
مامان امیرحسین و امیرعلی
10 تیر 91 9:20
خوشم اومد از اون کرم ریختنت
مامان امیرحسین و امیرعلی
10 تیر 91 9:21
بابا ایول تبلتت مبارک.مارکش چیه؟؟
مامان امیرحسین و امیرعلی
10 تیر 91 9:21
همیشه شاد باشی.راستی شکلکتم خیلی قشنگ بود مثل همیشه.
آیدا
10 تیر 91 9:37
راستی الناز این شکلکه خیلی باحاله
مامان نيما
10 تیر 91 10:02
عكس جديد از خودت و شوشوجونت برامون بذار
مامان پریسا
10 تیر 91 10:18
سلامممممممم الناز جونم خوبی عزیزم.چه خوشجلا تعریف کردی انگار پیشت نشسته بودمچرا با مامان به زور میری پیاده رویمگه قرار نبود ترکش نکنی؟ تازه من هم از دیروز شروع کردم حالا بیا مسابقه ببینم کی زودتر وزن کم میکنه
مامان پریسا
10 تیر 91 10:19
ای بابا...... خوب برای همچین مواقعی 2 تا گوشی باید با خودت ببری حالا ایشالله قبول بشی که دیگه خیال من هم راحت بشه.
میرزا کوچک خان
10 تیر 91 10:22
این شکلکا رو از کجا میاری؟!
مامان نازنین زینب
10 تیر 91 10:31
سلام
با خوندن روز گذز نامت خسته نمیشم هم ساده و هم دلنشینن اگه یه خورده همت کنی میتونی نوشته های خوبی در بیاری دختر


مرسی قربونت بشممم نظر لطفته
وبت چی شد
مامان تارا و باربد
10 تیر 91 10:45
عزیزم خوشحالم که امتحاناتت رو خوب گذروندی و سرگرم هون بازی و ددر دودور بودی خسته نباشی تب لت هم خیلییییییییییییی مبارکه
❤。★مامان رضا جون★。❤
10 تیر 91 10:57
سلام خانمی خوب خدا رو شکر خوبی و ملالی جز دوری ما نداری
مامان رهام(✿◠‿◠)
10 تیر 91 12:13
سلام الي جونم
مامان رهام(✿◠‿◠)
10 تیر 91 12:14
پريوش ما هم(خواهرم)پدرش در اومده از دست اين امتحانا.اه تمومي هم نداره.
مامان رهام(✿◠‿◠)
10 تیر 91 12:15
قدر بابا جونتو بدون خيلي زياد
مامان رهام(✿◠‿◠)
10 تیر 91 12:16
دست عليرضا خان درد نكنه
مامان رهام(✿◠‿◠)
10 تیر 91 12:17
آخ آخ بميرم برات چقدم زور داره گوشيت چرا هنگ كرد آخه.حتماً زيادي پرش كرده بودي بيچاررو
مامان رهام(✿◠‿◠)
10 تیر 91 12:17
خوابيدم واينااااااااااااااااااااااا
مامان رهام(✿◠‿◠)
10 تیر 91 12:19
چه شكلك با حالي
مامان رهام(✿◠‿◠)
10 تیر 91 12:24
راستي الناز جون من پودر كيك رشد مي گيرم روش دستور پختشو نوشته خيلي راحته كار خاصي نداره.مي خواستم كيك ي كه تو درست مي كني رو بدرستم ولي نتونستم آخه نوشته بودي مواد کیکی رو بریز توش نفهميدم چه موادي بي خيالش شدم گفتم يه بار ديگه بعد از امتحانانتت دقيق تر برام بنويسي اگه اشكالي نداره.پودر كيك و بگير فقط 3تا تخم مرغ و يه ليوان شير و يه ليوان روغن مي خواد همين من تو مايكروويو درست مي كنم 10دقيقه كار تمومه. اگه سئوال داشتي حتماً بپرس راستي توش گردو مي ريزم كشمشم ميشه.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
10 تیر 91 13:05
سلا عزیزم چه قدر قشنگ مینویسی کم پیدایی کجایی قشنگم خیلی جالب نوشتی راستی چی میخونی
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
10 تیر 91 13:06
یه سوال این شکلک ها را از کجا میاری
مامان سونیا
10 تیر 91 13:45
وای چه خوب چقدر رفتی پارک تبلتت مبارک خانمی عکسش رو بزار ببینیم
الهام مامان رامیلا
10 تیر 91 15:21
مبارکت باشه تب لتت خیلی حال میده می دونم این شکلکه خیلی باحاله
مامان آریا
10 تیر 91 15:24
سلام عزیزم رمزو تلگراف زدم فراموش نکنی . کار علیرضاست . حتما بخون عزیزم شاد باشی عزیز دلم همیشه ...
نینی عاشق ونینیش و باباش
10 تیر 91 15:39
سلام بیها این نینیههه رو ببین
پري همكار مامان مونا
10 تیر 91 15:51
سلام الناز جون شكر خدا كه باهمسري آشتي كردي من هر روز به وب رهام سر ميزنم از اونجا سراغ وب شما هم ميام دوست دارم نوشته هاتو بخونم از خدا مي خام زندگي شادي داشته باشي بلد نيستم براي خودم وب بسازم دوست دارم تپلي خانم
پري همكار مامان مونا
10 تیر 91 15:57
راستي يادم رفت خسته نباشي اينهمه كار مي كني كار بيرونم كه ميري ان شا الله جانت سلامت باشه گلم دستت درد نكنه عليرضا خان واذيت كردي حقشه دمت گرم خانومي
مام پارسا
10 تیر 91 16:44
سلااااااااااااااااااام جیگملی خوبی؟ بالاخره اومدی
مام پارسا
10 تیر 91 16:45
چه خبرا. می بینم که استاااااااااااااد تقلب کردنی. ولی حالا موبایلت چرا هنگ کرد. اَه چقدر ضد حال
مام پارسا
10 تیر 91 16:45
تب لتت مبارک گلمممممممممممممممم. زودتر عسکشو بذار
مام پارسا
10 تیر 91 16:46
دست بابایی درد نکنه که انقدر حواسش به دخترشه
مام پارسا
10 تیر 91 16:47
پررررررررررررررررو همین که شوهرت به یادت بود مهمه نه اینکه چیزی که برات خرید قشنگه یا زشت. حقت بود هیچی برات نمی خرید تا حالت جا بیاد
مام پارسا
10 تیر 91 16:48
ای تو بمیری با این شکلک پیدا کردن هات. مردم از خنده
فرشته ام "امیرحسین"
10 تیر 91 17:18
بالاخره امتحانات تموم شد؟خسته نباشی از این همه کار و امتحان و تفریح
مریم--------❤
10 تیر 91 18:57
مامانی
10 تیر 91 21:50
سلام بروزم
مامان امیرناز
10 تیر 91 23:30
سلام عزیزم جدای همه چیزایی که نوشتی کشته این شکلک اخریتم خیلی باحاله
مامان آرینا موفرفری
11 تیر 91 2:22
سلام الناز جون خوبی کجائی دلم برات یه ذره شده.
مامان مارال فرفری
11 تیر 91 2:57
سلام عسیسسسم خسته نباشی
مامان امیر علی
11 تیر 91 7:11
نایسل تبلتت منو کشته
دخترم عشق من
11 تیر 91 10:43
خوش به حالتون دایم در حال پارک رفتن و خوش گذروندن با دوستانتون هستید ... خوبه که اینقدر فرصت دارین ... خوش بگذره دوست خوبم
مامان رهام(✿◠‿◠)
11 تیر 91 11:10
سلام عسيسم.چه خبرا؟تبلتت مبارك خانومي
مریم مامان عسل
11 تیر 91 12:48
تب لتت تو حلقممممممممممم مردم از خنده با این پستت. مخصوصا با اون شکلک آخری که هویجوری گذاشته بودی! بااب شما هم که مثل این خونواده شوشو ما معتاد ورق بازی هستین. مهمونی میریم بجای اینکه یکم بشینیم حرف بزنیم سریع به گروه های 4 تا یی تقسیم میشن و بازی! تا اخر شب!!! هی وای من! منم بچه بغل راه میرم بینشون. ایشالا که امتحانات خوب میشه گلم.
مادر کوثر
11 تیر 91 15:50
وای عزیزم چه بامزه نوشتیییییییی همه ی شکلک ها عالی بودن بخصوص اون آخری کوثر مجبورم کرد دونه به دونه شکلک های این پست رو براش توضیح بدم
انیس کوشولو
11 تیر 91 15:57
سلام خاله نایسل عجب شکلک با حالی......... وااااااااااااااااااااای که دل ما هم تنگیده بود براتون.... سعی کن درساتو بخونی .... میخوای چند ترمه شی ما که شارژ داریم و وقت نت نداریم ........... بوس بوس قلیونتونم سعی کن درست جاسازی کنی
مرجان مامان پريساجون
11 تیر 91 18:38
زودتر بيا دلمون واست ميتنگه
مرجان مامان پريساجون
11 تیر 91 18:39
ميگه ااااا اين عكست خيلي خوشگله ماشاله
مهسا
11 تیر 91 19:57
عزیزم پیاده روی نمیدونم واسه چی میری ولی اگه واسه لاغری میری من امتحان کردم خیلی تاثیر نداره. ایروبیک و شنا خیلی تاثیر داره. و اگه میخوای خیلی بهتر تاثیر کنه سعی کن شام نخوری یا یه سالادی چیزی بخوری
مهسا
11 تیر 91 19:58
عزیزم پیاده روی نمیدونم واسه چی میری ولی اگه واسه لاغری میری من امتحان کردم خیلی تاثیر نداره. ایروبیک و شنا خیلی تاثیر داره. و اگه میخوای خیلی بهتر تاثیر کنه سعی کن شام نخوری یا یه سالادی چیزی بخوری
مامان و نی نی ها
11 تیر 91 20:41
سلام عزیزم شکر خدا ما خوبیم شما خوبی؟
helma
11 تیر 91 21:57
aziiiiiiiiiiiiiizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaameyvaaaal


بوسسسسسسسسس
نسترن(یک عاشقانه آرام)
11 تیر 91 23:26
من تقلب نمیکنم میترسم بگیرنم آبروم بره آخه من الگوی بقیه ام خیر سرم!!
مامان کیان کوچولو
12 تیر 91 0:15
سلام خانمی...مبارک باشه تبلتت.. به سلامتی ازش استفاده کنی... گلم خوبه که اینقدر فعال هستی بهت تبربک میگممم
مامان سارا
12 تیر 91 0:16
عزیز دلم برو خصوصی
الهام مامان رامیلا
12 تیر 91 0:26
سلام الی جونم اره بهت که گفتم من چون نوید تو کار لب تاب و این چیزاست می دونم مبارکت باشه مراقبش باش خراب نشه البته اپل که باشه خیلی حساسه باید مراقبش باشی
مامان محمد و ساقی
12 تیر 91 0:56
سلام.چطوری؟ این شکلک خیلی باحاله.آمپول رو میدیدم ولی نمیدونستم دومی چیه؟کلی خندیدیم. چه هفته ای داشتی دختر. امیدوارم همیشه خوش باشی.
مامان باربد
12 تیر 91 4:21
مبارک باشه عزیزم
مامان آرشیدا قند عسل
12 تیر 91 10:16
عزیزم تبلت مبارکت باشه.
مامان نيما
12 تیر 91 10:43
تبلتت مبارك عزيززززززززممممممممممم
مامان نيما
12 تیر 91 10:44
امتحانات تموم شد يا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان رهام(✿◠‿◠)
12 تیر 91 11:53
سلام عزيزم چطوري خوبي؟شارژ نكردي نتو ؟بيا ديگه كجايي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان رهام(✿◠‿◠)
12 تیر 91 11:53
عادت كردم هر روز آپ كني و من با هيجان بخونم نوشته هاي قشنگتو
مامان رهام(✿◠‿◠)
12 تیر 91 11:54
راستي يادم رفت جواب سئوالتو بدم من ليسانس حسابداري بازرگاني دارم.تو يه شركت كار مي كنم
مامان رهام(✿◠‿◠)
12 تیر 91 11:54
الهي دورت بگردم مرسي بابت دستور پخت كيك عزيزدلم
lمامان سانلی
12 تیر 91 14:42
ilijoon
12 تیر 91 15:07
شوشوت اومده چشمات روشن حسابي لاو تركوندي ديگه
ilijoon
12 تیر 91 15:10
قدر باباجون مهربونو بدون دستشون درد نكنه ان شاالله هميشه سالم باشند
ilijoon
12 تیر 91 15:11
روسري زشت مباركت باشه گلم خوب مردها فقط رو زن گرفتن سليقه دارند ديگه
مامان نفس طلایی
12 تیر 91 15:11
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
ilijoon
12 تیر 91 15:12
چطوري كزت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟كشتي خودتو انقده تميز نكن
ilijoon
12 تیر 91 15:15
مباركت باشه گلم مهم همينه كه ني ني وبلاگو به ياد داري
ilijoon
12 تیر 91 15:15
بابا چقده خنديدم چه شكلك بامزه اي
مائده
12 تیر 91 15:42
تببببلت مبارك.خيلي حال ميده باهاش كار كني منم زندگيم بدون اون نميگذره!ايشالا كه هميشه مثل اين هفته خوشحال و خندون باشي و البته پروژه ها و تحقيقاتم انجام بدي
نرگسی
12 تیر 91 18:43
واااااااای لوبیا خیلی جالب بودا .. خیلی هم خوشگل .. النازی تبلتت مبارک باشهههههه .. آره خواهر توپولی شدی .. عکستون خیلی ناز شده .. کیفیت دوربینتون هم خیلی خوب بوده ..
سمانه(مامان محمدرهام)
13 تیر 91 18:44
مثل همیشه جامع وکامل وعالییییییییییییییییییییی
الهام مادر اينده
14 تیر 91 2:16
سلام كشاورز .لوبيا كيلو چند؟؟؟؟؟؟؟؟ جيگرتو با اين صورت جذابت