محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

یه عدد خبر....

1391/4/7 13:48
نویسنده : نایسل
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علیکممممم و رحمت الله بر شما دوستان نیشخند

من دارم میرم امتحان توروخدا برام دعا کنید پاس شه دیگه راحت شمممم ناراحت

یه کار بم پیشنهاد شده شاید رفتم زبان

امتحان دیروزمو خیلی خوب دادم حالا میام مفصل میپم الان دو امتحان دارم بوس بوس بوسسسماچ

میام عصررر دونه دونه نظراتونو تایید میکنم و جواب میدماز خود راضی

قووووولل قولللللللللللللل قولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللگاوچران

عکس گوشه رو هم عوض کردم این عکسم اصلا شبیه خودم نیست آخه برداشته بینیمو خیلی روتوش

کرده اما دوسش دارم علیرضا عاشق این شده بود دیگه خنده

مال زمان قشنگ مجردی

اوووو یه عالم حرف دارم هی تایپ میکنم بخوام بشینم به امتحا ننمیرسم بای باییی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)