محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

امروز.. دیروز...

1391/4/5 16:33
نویسنده : نایسل
653 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب یادم اومد تحقیق ننوشتمتعجب تا 3 صبح فقط مینوشتم خلاصه دهنم سرویس شدگریه

صبح به زور بیدار شدم پا شدم درس بخونم 8 صبح بود

مامانم زنگ زد با کارگرمون اومده بودن ... تعجب

مردم از حرص عصبانی

مامانم کلی هم غر میزد جرا اینجا  کثیفه چرا اینجا اینطوریه و ...نمیشد هم چیزی بگیخنثی

اونا چه خبر داشتن از دل من نگران

اه منم استرس امتحان داشتم میمردماسترس

 فردا 8 صبح امتحان دارم پس فردا هم 10 صبح دارم منفجر  میشدم  دیگهمنتظر

خلاصه الان رفتن باز با هزار بدبختی انداخمت بقیه شو 5 شنبهاوه

خلاصه الانم خسته کوفته ام همه جام درد میکنه درسم نخوندم ی عالمه اش موندهگریه

 

تنهایییییییییییییییییییی که ترس نداره از خود راضیاینقدر دیشب خوب بوددروغگو

هی خواب جن میدیدمممنگران

تازه دیشب یه عروس دوماد جدید اومد تو مجتمع تا کی بزن بکوب داشتن دهنمون صاف شدچشم

خوشبخت بشن نیشخند

بعدش الهه گلی خواهر جونی ام وی ام رو فروخت یه 206 مامان خریدهقلب

مبارکشششششششششش باشه الهی چرخش براش  بچرخه

بعدش اومدن جلوش مرغ سر بریدن مرغ ببدددددبختت دلم کباب شد براش گریه جون میداد

طفلکی اینقدر دلم سوخت نگران

یه بازی با حال خریدم بعد عکسش رو میزارم خیل باحاله فکریه هورا

راستی بابای مهربونمماچ الهی فداش شم برام نون سنگک و زردآلو هندونه کشک . آدامس قلب

کارت شارز و ایناا خریده اورده الهی من قربونش بشم اینقدر مهربونه ماچ

زیاد حرف زدم فعلاااااااااااااااا

عینک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (104)

مامان جون نی نی
5 تیر 91 16:46
برای همه پیش میاد که برنامه هاشون به هم بخوره اصلا ناراحت نشو
مامان آرشیدا کوچولو
5 تیر 91 18:11
برو بشین درست رو بخون روفوزه نشی ما هم میخوایم بریم بلیط هواپیمای اصفهانمون رو بگیریم بعدش هم بریم پارک هر شب تو بری پارک
باران
5 تیر 91 18:32
می شه به پریسا جونم نایسل جون رای بدید http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
niniashegh
5 تیر 91 19:10
سلام خوشحالم که همه چی خوبه بیها ÷یشم خیلی ناناختم
بهـــــــــــــار
5 تیر 91 19:57
سلام عزیزم موفق باشی عجب خوشگلی تو الناز جونممممممممم
هادیم
5 تیر 91 20:01
کمی کارت پستال به مناسبت میلاد امام سجاد گذاشتم.....خوش حال میشم از آن ها دیدن کنید و منتظر نظراتتون هستم....
شادی
5 تیر 91 22:53
الناز جون عاااااااااااااشق وبتم هرروز میام وبت


مرسی خوشملم *
مامان عسل و آریا
6 تیر 91 0:15
سلام عزیزم خصوصی داری
مامان امیر علی
6 تیر 91 1:42
بابا ایول عجب بابایی. 206 نو آبجیتم مبارک راسی چرا من تازگیا برت کامنت میزارم ،نمیاد برات؟
مامان امیر علی
6 تیر 91 1:43
چه عجب ایندفه اومد
مامان امیر علی
6 تیر 91 1:43
یه دفعه بهم سر نزنیا.اصلا ناراحت نمیشم
مهدی کوچولو
6 تیر 91 2:27
مگه تو دلت چه خبره؟دست بابا درد نکنه که اینقدر دخترش رو لوس میکنه و باعث میشه توقع دخترش از همسرش زیاد بشه.همیشه یادت باشه هیشکی ننه و بابایه آدم نمیشه.و فراموش نکن که هیشکی جای همسر آدم نمیشه
مامان فاطمه حسنا
6 تیر 91 2:48
سلام. قالب قشنگیه، مبارکه
مریم مامان عسل
6 تیر 91 3:55
سلام الناز جون با همون نایسل جون. خوبیییییییییییییییییییید؟ من اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم. آخه توی وبلاگ هر کدوم از دوستام که میرم کامنتای شما رو همیشه میبینم واسه همین به وبلاگتون سر زدم و خوشم اومد. اگه اجازه بدید لینکتون میکنم. شما هم پیش ما بیاید و اگه مایل بودید مارو لینک کنید. خوشحالمون میکنید.
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 تیر 91 9:47
چه عکس نازی گذاشتی عزیزممممممممممممم
مامان رهام
6 تیر 91 10:17
عزيزم تو امتحاناتت موفق باشي
مامان رهام
6 تیر 91 10:17
الناز جووووووووونم چه باباي مهربوني دستشون درد نكنه
مامان رهام
6 تیر 91 10:18
خوش به حال الهه جوووووووون منم دلم ماشين ميخواد.......مباركش باشه ..........ولي همه پولي كه اين چند سال جمع كرده بودم دادم برا خريد خونه سال 89...جالبش اينه كه خونه رو زدم به نام آقاي همسري
مامان رهام
6 تیر 91 10:28
الناز جون مي خوام پستاي قبليتو نگاه كنم نمي تونم پايين وبت صفحه بعدي وقبلي نداره اصلاً شماره صفحه نداره......چيتار تنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان زهرا
6 تیر 91 10:43
خانمی خوبی خوش به حالت که مادر و پدرت کنارت هستند قدرش را بدون خیلی خیلی خیلی ضمنا درس خوندن که خستگی نداره من عاشق درس و کتاب هستم راستی چی می خونی ؟ من دارم IT می خونم اینجا تا یکسال دیگه هم PHD را می گیرم
مامان زهرا
6 تیر 91 10:44
راستی خوب شد گفتی تا چند روز پست نمی ذاری ودرس می خونی سر کاری بود اره ؟؟؟
مام پارسا
6 تیر 91 11:08
نه خواهر کی گفته تنهایی ترس داره. من اصلاً تنهایی نمی ترسم بلکه فقط سکته می کنم
مام پارسا
6 تیر 91 11:09
دست باباجون درد نکنه. خدا ایشالله براتون نگهش داره
مام پارسا
6 تیر 91 11:09
موفق باشی گلم
آیدا
6 تیر 91 11:45
سلام الناز بالاخره تونستم نی نی وبلاگا رو باز کنم چقدر قالبت نااااااااااااااااااازه ....!!!!! خیلی خوشم اومد.... رمز پست پایینو میخواااااااااااااااام بدووووووو... دست بابای گلت درد نکنه خدا برات نگهش داره.... ماشین آبجیتم مبارکه.... ایشالا توی امتحانات موفق باشی
آیدا
6 تیر 91 11:46
راستی این عکس خودته؟؟؟؟ گوشه ی سمت چپ صفحه؟؟؟؟
الهام مادر اينده
6 تیر 91 11:49
سلام عزيزم درساتو بخون پاس كني . خوبي ؟
مامان نازنین زینب
6 تیر 91 12:48
سلاک عزیزم
انشاالله امتحانت خوب شه تو هم از آشفتگی در بیای. موفق باشی. عکس خودت چرا نبود؟؟؟


آخه من عکاس بودم
نسترن
6 تیر 91 16:38
چطوری جیجرم انشالله امتحانت خوب میدی غصه نخور
پري همكار مامان مونا
6 تیر 91 16:55
عزيزم از خدا ميخام همه ي امتحاناتو قبول شي ان شاالله ولشون كنين اين مردارو اگه نسل زن خوب با دايناسور منقرض شد مرد خوب مثل سيمرغ افسانه بود بي خيال مي گذره سخت نگير گلم خيليم دلش بخادخانومي به اين ماهي داشته باشه


مرسییییییییییییییی مهربونم هزار هزار بار ممنون
کودکانه های من
6 تیر 91 17:39
چند وقته نیومدم چقد اینجا عوض شده زلزله؟؟؟؟ خب واسه چی دعوا میکنید هی باهم؟ حیف نیستتتتتتت؟؟؟
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
6 تیر 91 20:08
من هم کف کردم با این امتحانا امروزیه که بدترین امتحان عمرم بود 10 سال پیش که دانشگاه میرفتم و ریاضی میخوندم اینقدر بلا نکشیده بودم...... استاد تنظیم خانواده هم که آبرومون رو برد درسم رو حذف کرده و حالا باید صبر کنم تا همه نمره هام بیاد اونوقت چون فقط یه واحد میمونه برای فارغ التحصیلی ازم امتحان میگیرن خیلی مسخره ست......... دعا میکنم موفق بشی عزیزم
مليسا
6 تیر 91 21:06
سلام
من خيلي دوست دارم عكساتو ببينم ولي رمزشو نميدونم ... وبلاگ هم ندارم

كنكور دارم جمعه ، واسم از ته دلت دعا كن..



عزیزم الهی خوب بدی رمز فق واسه دوستای شناخته شدمه بوسس
نی نی ارشام و سارا
6 تیر 91 21:28
سلاااام خوبی عزیزم؟چه خوب چه بابای مهربونی داریا بابایی منم خیلی مهربونه به ما هم رمز میدی؟ راستی الناز جونی ناراحت نباشه 206 خواهرتم مبااارک باشه عزیزم
مامان نفس طلایی
6 تیر 91 22:30
ایشالله همش و خوب میدی
انیس کوشولو
6 تیر 91 23:01
چرا اینقد حرف میزنی هااااااااااااا به این میگن ضد حال
sama
6 تیر 91 23:50
salam elahi veb zibai dari behem sar bezan
sadaf
6 تیر 91 23:51
salam veb khobiye pisham biya
مامان مارال فرفری
7 تیر 91 1:25
سلام ایشا الله که امتحانتو خوب بدی. زیاد حرص نخور توم میشه
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
7 تیر 91 2:28
بچه برو بشين سر درس و مشقت تا باز يه عروس و دوماد ديگه نياوردن
مامان آیدین
7 تیر 91 2:36
سلام عزیزم عکس دوستات رو دیدم خیلی ناز بودن ایشالا همیشه با هم شاد شاد باشین تنهایی که ترس نداره وووووووی راستی عزیزم تا کی امتحان داری؟؟؟
مامان باربد
7 تیر 91 4:27
انشالله امتحاناتت را خوب بدی
مامان تارا و باربد
7 تیر 91 8:43
امیدوارم همیشه موفق باشی خوابای خوب ببینی ماشین خواهر جون مبارک و خیلی خوشحالم که حالت بهتره گلم
مامان زهرا
7 تیر 91 10:40
خانمی خوشحال میشیم خودت و دوستای گلت به دخترم در مسابقه به زهرا جون رای بدهند من کمک تبلیغاتی م خواهم و شما هم که کلی طرفدار دارید ببینم چه کار میکنید ادرس مسابقه http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php مرسی
مامان نيما
7 تیر 91 11:19
عزيزم حالا مي گي راحت خوابيدي ولي خواب جن ديدي اگه ناراحت بخوابي خواب چي مي بيني؟؟؟؟؟
ilijoon
7 تیر 91 12:04
سلام عزيزم بالاخره تصميم به ساختن وب جديد كردم چون نتونستم ايراد وب قبلي رو برطرف كنم اگر ممكنه آدرس وب ايليا جونو به صورت زير تغيير بديد: ilijoony.niniweblog.com همون آدرس قبلي فقط y به آخرش اضافه كن دوستتون دارم منتظر حضور گرمتون هستم الان من هم بايد جايي برم دوباره ميام
مامان آنیسا
7 تیر 91 13:11
سلام عزیزم.خوبی؟ ممنون که به یادم بودی و به دیدن ما امدی.چند روز مسافرت بودم . چند روزه هم نتم تمام شده.اپ کردم بهت خبر میدم.
مامان نازنین زینب
7 تیر 91 14:03
سلام عزیزم
انشالله امتحانتو به خوبی بدی و بالاخره مزد این 2 روز تلاش شبانه روزیتو بگیری این صداقت و شیرین زبونیا منو کشته! صبح رفتم دکتر خبرهای خوبی دارم اودی خبرم کن

سلام خانوم خوبی خنوز وب نساختی بساز دیگه چه خبررر
مرسی بوسسسسسس
متین مامی ایلیا
7 تیر 91 14:03
عکس قسمت در باره وبلاگ واسه من نشون داده نمیشه ایشالا امتحانت و خوب خوب خوب میدی و راحت میشی
مامانی
7 تیر 91 14:15
عکست خیلی قشنگه ایشالا خوب امتحانو میدی بیا عکس طه رو گذاشتممممم
مامان زهرا
7 تیر 91 14:33
پست بالایی نظر نداشت اینجا نوشتم دعا میکنم امتحانت را خیلی خوب بدی برای سرکار رفتن عجله نکن اگه لازم نیست نرو بعد عادت میکنی سختت میشه تو خونه بمونی
مامان زهرا
7 تیر 91 14:34
راستی رای یادت نره http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php تبلیغ بیشتر یادت نره http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
مامان بهی
7 تیر 91 15:36
ایشالله که امتحاناتو خوب خوب بدی و بالاخره لیسانس رو بگیرییی پیشنهاد کارم می تبریکم بهت
مامان رها
7 تیر 91 16:16
دعا میکنم ایشالله امتحانات رو خوب بدی تند تند پاسشون کنی
مامان امیرحسین و امیرعلی
7 تیر 91 18:07
من که از تنهایی خوابیدن میترسم ولی تو نترس. دست بابای مهربونتم درد نکنه.خدا تنشو سالم نگه داره.
مامان پریسا
7 تیر 91 19:41
موفق باشی الناز جون. انگار 1 ماه نیستی . کلی دلم برات تنگ شده. خدا کنه همره بیاری دیگه راحت بشی
مامان پریسا
7 تیر 91 19:41
به پریسا رای دادی؟
مامان سانلی
7 تیر 91 19:49
نایسل جون خوشبحالته دیگه اینقدر بابای خوبی داری.همه بابا ها ماهن.خدا سالم برات نگهش داره ایشاا... خوشحالم که امتحاناتو خوب دادی این یکی هم خوب میدی ایشاا..
فرشته ام "امیرحسین"
7 تیر 91 21:04
سلام خوبی امتحانت چطور بود؟ انشاله موفق باشی. به ما هم سر بزن
زهره
7 تیر 91 21:09
برو اینجا http://elinajoon.niniweblog.com فاتحه براش یادت نره
مامان پریسا
7 تیر 91 21:59
سلام الناز جون. خوبی عزیزم. اگر رای بدی ممنون میشم. به 3 نفر میشه رای بدی. ادرس داری یا بدم؟
مامانی
7 تیر 91 22:00
پس چرا پیشمون نمیای؟
مامان پریسا
7 تیر 91 22:00
این هم ادرس http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
مامان پریسا
7 تیر 91 22:14
مرسی عزیزم. ایشالله که امتحان رو خوب داده باشی.
مامان يگانه
7 تیر 91 23:30
سلام يگانه جون توي مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده در حال تميز كردن نخودسبزه اگه دوست داشتين خوشحال ميشيم بهش راي بدينممنون ميشم اينم آدرسشhttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php در قسمت نظرات بايد رايتونو بذارين
مامان يگانه
7 تیر 91 23:32
سلام يگانه جون توي مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده در حال تميز كردن نخودسبزه اگه دوست داشتين خوشحال ميشيم بهش راي بدينممنون ميشم اينم آدرسشhttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php در قسمت نظرات بايد رايتونو بذارين
مامان محمد
8 تیر 91 0:43
سلام عزیزم خدارو شکر که امتحانتو خوب دادی عکس جدیدتم خییییییلی خوشگله همه چی امن و امانه؟ایشالله به شادی و خنده دوووووووووستت دارم آبجییییییییییییی
مامان رومینا
8 تیر 91 1:41
ایشالا امتحانتو خوب میدی عزیزم
مامان اندیا
8 تیر 91 1:54
عزیزم برات دعا میکنم نمره بگیری چه بابای مهربونی دستش درد نکنه
مامان باربد
8 تیر 91 4:51
سلام الناز جون وبلاگ جدیدی راه اندازی کردم خوشحال میشم نظرتو بدونم
الهام مادر اينده
8 تیر 91 10:12
سلام گلو .خوبي ؟امتحانا چي شد ؟؟؟؟؟؟؟؟ ايشالله پاس ميشي.
مامان آرشیدا کوچولو
8 تیر 91 11:15
خاله لی ما داریم امشب میریم اصفهان آب و هوا بای بای
مامان یاس
8 تیر 91 11:49
سلام گلم خوشحال میشم بیایی پیشم آپ کردم صلوات
سپیده
8 تیر 91 11:53
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““ ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨“\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( “,¨¨¨¨_)--“--“------/_. اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه!
مامان رهام
8 تیر 91 12:06
سلام الناز جون.......اي جانم چقد خوشگله عكست.برا خودت اسپند بريز............برات دعا مي كنم عزيزم درساتو پاس كني..........مگه بانك نيستي چرا كار جديد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دوست دارم يه عالمه
مامان زهرا
8 تیر 91 12:33
خانمی سلام کجایی ؟ یک روز نیستی مثا سال می گذره عادت کردیم به شوخی هات و حتی غرغر کردن هات بیا دیگه امتحاناتت کی تموم میشه
مامان زهرا
8 تیر 91 12:34
ببین اگه پست نمنویسی لااقل رای یادت نره
مهسا
8 تیر 91 14:04
راستی چه رشته ای می خونی و ترم چندی؟
نی نی ارشام و سارا
8 تیر 91 14:58
سلاااااام چطوری دوست جون؟خوبی؟چه بد امتحان داشتن الناز جونی چه خبرا؟
مهدی کوچولو
8 تیر 91 16:50
خسته امتحان نباشی خوشگله ببخشید که نظراتت رو تو وبلاگ مهدی خان تایید نکردم نخواستم ادمهای فضول تو زندگیت سرک بکشن میدونی که!امیدوارم دلخور نشی؟
مامان امیر حسین کوچولو
8 تیر 91 17:10
انشاالله که حتما موفق میشی ..
ilijoon
8 تیر 91 18:55
ان شاالله 120 سال باباي مهربونت در كنار مامان جونت زنده باشند وسلامت
ilijoon
8 تیر 91 18:58
اومدم ببينم آدرس وبمو تو لينك دوستات عوض كردي يا نه ديدم كه اصلا اسممون تو لينك دوستاتون نيست جالب بود نه...خدا هيچكيو ضايع نكنه
ني ني شكلك
8 تیر 91 19:01
راي شما ثبت شد شما با همين آي پي به يك كودك ديگر هم مي توانيد راي بدهيد ممنونم از نگاه زيبايتان
مامانی
8 تیر 91 19:04
سلامممممممم مامانی خوب ومهربون خوبی عزیزم؟ بروزم منتظرتم
مهتاب
8 تیر 91 19:14
سلام الی وای این امتحانات کی تمام میشه تا باهم جشن بگیریم راستی بنظر من این عکست اصلا شبیه خودت نیست تو اون عکس قبلی خیلی ملوستر بودی یک عکس مثل اون بزار جالبه منم همیشه با خودم میگفتم چرا؟ نایسل گذاشتی حالا فهمیدم امیدوارم موفق باشی
فریبا
8 تیر 91 19:56
سلام عزیزم ،خوبی ؟امتحان چطور بود ؟امیدوارم که خوب داده باشی ، راستی تو مسابقه نی نی شکلک خانه داری یادت نره به مارال فرفری(جیگر زن دایی ) رای بدی ،حتما رای بدیا! برات آرزوی موفقیت دارم. آدرس مسابقه www.sheklak-mohammad.niniweblog.com
مامان پریسا
8 تیر 91 21:09
قربونت برم الناز جون. ممنون
مامان علی اکبر
8 تیر 91 22:38
عزیزم خصوصی
متین مامی ایلیا
9 تیر 91 0:45
هووووووووووووووووووووووووورا عکست باز شد خیلی خوشکله
بهـــــــــــــار
9 تیر 91 1:44
فدات بشمممممممممم گلم ایشاله 20 بشی
مامان باربد
9 تیر 91 3:38
سلام عزیزم میخواستم بگم باربد توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کرده اگه دوست داشتی برو بهش رای بده ممنون میشم
مامان باربد
9 تیر 91 3:44
نمیدونم چرا نتونستی وارد بشی وارد وب باربد که میشی بالای عکسش روی ریبون کلیک کنی میتونی وارد بشی راستی نظر یادت نره اگه هم دوست داشتی به باربد رای بده ممنون میشم
مامان فاطمه
9 تیر 91 11:22
سلام عزیزم ؛ دیشب توی کامنتا نگاه می کردم دیدم یه مهمون جدید دارم ولی بعد متوجه شدم به خاطر عکسای رومینا جون به وب ما سر زدید به هر جهت خوشحال شدم من به وبتون سری زذم و با اجازتون شما رو لینک کردم
مامان کوروش
9 تیر 91 13:42
امتحان چطور بود عزیزم
مریم مامان عسل
9 تیر 91 13:59
عزیز دلم خوشحالم کردی که بهمون سر زدی. مطمئنم میتونیم دوستای خوبی باشیم. ممنون از لینکت. تو امتحانات موفق باشی.
مریم مامان عسل
9 تیر 91 14:08
ایشالله با نمره های خووووووبببببببببب چند سالته؟ چی میخونی؟ چند ساله ازدواج کردی؟ من متولد 67 لیسانس روانشناسی کودک شهریور 89 ازدواج کردیم. راستی با زهره مامان کوروش همکلاس بودیم. الانم دوشتییم
نرگسی
9 تیر 91 15:09
الهام مامان رامیلا
9 تیر 91 15:23
جیگرم منم دلم برات تنگ شده قشنگم می بوسمت
الهام مامان رامیلا
9 تیر 91 15:52
سلام عزیزم خوبی چه خبرها خدا رو شکر همه چی آروم هست یا نه خانمی ؟
الهام مامان رامیلا
9 تیر 91 15:56
همین الان اپ کردم
مليسا
9 تیر 91 18:18
سلاااااااااااااااااااااااااااام بالاخره اين كنكور تموم شددددددددددد بد نبود ، فقط عمومي وقت كم اوردم اميدوارم تو هم توي تمومه امتحانات موفق باشي
مليسا
9 تیر 91 18:30
سلللللللللللللللللللللللللام
بالاخره اين كنكور تموم شددددددددددد
بد نبود ، فقط عمومي وقت كم اوردم
اميدوارم تو هم توي تمومه امتحانات موفق باشي


خب خدار وشکر
نی نی کارت
11 تیر 91 17:45
با سلام خدمت دوست عزیز......... خواستم به شما اطلاع دهم که وبلاگ نی نی کارت باموضوع کارت پستال ویژه عاشقانه و میلاد حضرت علی اکبر و زهرا و نوروز آپه.....خوشحال میشم که از وبلاگم دیدن کنید و نظراتتون برای من خالی از لطف نیست............... با تشکر مدیر سایت نی نی کارت ........