محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

بدون عنوان

1391/4/17 23:46
نویسنده : نایسل
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دیروز که از صبح اینقدر دپرس بودم که نگو داشتم میمردم همش هی گریه ام میگرفت

بعد علی ظهر اومد خونه دعوایی بوود یکم دعوا کردیم باز من همین جوری اشکام میریخت دیگه فکر کنم

دلش سوخت اومد بغلم کرد گفت من هیچ جا نمیرم بدون تو میمیرم و اینا آشتی  کردیم

عصر خونه هار و جارو کردم مرتب کیک درست کردم

قرار بود بچه ها بیان خونه ما

چون امروز تولد امیر واعظی هستش

خلاصه یه کییک توپی شد که نگو شامم از بیرون سفارش دادیم

ما براش یه ست فندک جاسیگاری خریدیم

وحید حامد براش کش مارک دار خریدن

بعدشم برای خودمونم که دو دسته ورق خریده بودیم

امیر اینا مزدا 3 خریده بودن کلی همون ذوق زده شدیم

خیلی خوش گذشت جای همه خالی اومدم عکس بیپیرم دیدم باز باطری دوربین تموم شده

اعصابم ریخت به هم بعد با گوشی گرفتیم

که میزارم ولی اینقدر زشتتتتت افتادیم که باورم نمیشه اینقدررر زشتن همه

فکر کنم دوربین گوشی ام بد بود

اصلا عکسا خوب نشد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)