محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

18 تیر...

1391/4/18 0:15
نویسنده : نایسل
1,566 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبالکهورا

 

 

مبالک مبالک تولدت مبالکک.هورا

بیا شمعا رو فوت کم تا صد سال زنده باشی بیا شمعارو فوت کن تا ...هورا

..

.

.

.

.

.

.

.

چی؟؟؟

.

.

.

.

درسته امروز تولده

.

.

چی؟؟

.

 

حتی فکرشم نکن که بگم تولد کیههههه.گاوچران

.

.

.

هااااااااااااااااااااا؟؟؟؟

..

.

.

.

.

.

اصلا راه نداره

.

.

.

.

.

.

نه اصلابه هیچ وجه حتی یک درصد نمی شه بگم

.

.

.

.

خیلی خب حالا که خیلی اصرار داری میگم

.

.

 

فقط....

.

.

.

.

.

.

.

باشه بابا چرا می زنی!!!

.

.

.

.

.

.

.

امروز تولد...

..

..

.

.

.

.

.

نه اول بخند تا بگم...

.

.

.

.

..

.

.

.

خندیدی؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بخند دیگه

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

انگار جونش بالا مییاد بخنده

.

.

.

.

.

.

.

.

نترس نمیمیری بخندقهقهه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خندیدی؟؟تشویق

.

.

.

.

.

.

.

چه عجب بالاخره یه لبخند نثاریدین(نثار ما کردین)عینک

.

.

.

.

.

.

.

.

امروز تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک هورابیا شمعارو فوت کن که صد سال زنده

باشی بیا

شمعارو فوت کن که شب ....قلب

بله داشتم می گفتم امروز تولد الهام مامان رامیلا است.قلب

برات دوستم یه دنیا  آرزوی خوب دارم خوشبخت عاقبت به خیر بشی کنار شوهرت و دختر نازت

.

.

.

حالا به خاطر  الهام مامان رامیلا هم که شده یه تکونی به خودتون بدینقلب

                                            Tinker-Twirl

.

.

آها آها آها آها

Dancing in lineDancing in lineDancing in line

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (71)

مامان امیرحسین و امیرعلی
18 تیر 91 0:21
مبارکه مبارکه افرین به تو دوست خوب که تولد دوستتو یادته مهربون.
مامان الینا
18 تیر 91 0:27
مبارک باشه اگه هستی بیا بگپیم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
18 تیر 91 0:33
بابا با مرااااااااااااااااااااااممممم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
18 تیر 91 0:35
بر عکس منی من هممممه تولدارو یادم میره!!! تولد خودت کیه جوجووووو؟
مامان الینا
18 تیر 91 0:40
نمیدونم چرا باز نمیشه
نسترن(یک عاشقانه آرام)
18 تیر 91 0:42
ا؟پس گذشته.... مال من 19 مرداده...تقریبا یه ماه دیگه پیر شدم رفت!!
مامان الینا
18 تیر 91 0:43
من میام توصفحه تو
مامان الینا
18 تیر 91 0:48
چیکار کردی
نسترن(یک عاشقانه آرام)
18 تیر 91 0:55
منم 67 هستم عجیجمممم
الهام مامان رامیلا
18 تیر 91 1:39
ای جانم بخدا خیلی شرمنده ام کردی اصلا نمی دونم چی بگم چی کار کنم فقط می تونم بگم عاشقتم از ته دل کسی که ندیده اینهمه دوستش دارم مرسی الی جونم واقعا ممنونتم اینهمه که تو من و تحویل گرفتی خودم خودمو تحویل نگرفتم عزیزم قربونت برم من
الهام مامان رامیلا
18 تیر 91 1:42
یه دونه اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
الهام مامان رامیلا
18 تیر 91 1:46
مرسی قربونت برم اتفاقا امروز داشتم با خواهرم حرف تو رو می زدم گفتم این دوستم رو نگاه کن عکسات رو نشونش دادم گفتم بخدا خیلی باهاش راحتم احساس میکنم مثل خودمه روحیاتش شبیهه خودمه خیلی دوستت دارم عزیزم تو هم انشالله که همیش شاد باشی تولدت که گذشت انشالله سال دیگه البته زودتر باید بگی یادم بمونه انشالله با علیرضا همیشه خوشبخت باشی و یه نی نی خوشگل خوشبختیت رو کامل کنه
الهام مامان رامیلا
18 تیر 91 1:53
جیگرم برو بخواب دیگه صبح خواب می مونی مگه نمی خوای بری بانک
الهام مامان رامیلا
18 تیر 91 2:04
حسابی حال میکنی دیگه
الهام مامان رامیلا
18 تیر 91 2:07
خوش بحالت راضی نیستی از کار تو بانک شوهر خواهر منم تو بانک بانک مسکن اون که خیلی می ناله همش خسته است
الهام مامان رامیلا
18 تیر 91 2:08
شوشوت خوابه مثل شوشوی من و جوجه موون
مام پارسا
18 تیر 91 2:10
به به می بینم که تولده. مامان رامیلا جون تولدت مبارک
الهام مامان رامیلا
18 تیر 91 2:11
من می رم بخوابم ولی فردا صبح می یام تو هم هر وقت خوابیدی خوابهای خوب ببینی عسیسممممممممممممممم
مام پارسا
18 تیر 91 2:11
ایول به دوست با صفای خودم که واسه دوستش جشن گرفته.
مام پارسا
18 تیر 91 2:11
الی جونم خییییییییییییییییییییییلی ماهی بخدا.
مامان آرینا موفرفری
18 تیر 91 2:28
الهام جون تولدت مبارک.
مامان آرینا موفرفری
18 تیر 91 2:28
خصوصی عزیزم....
مامان الینا
18 تیر 91 2:38
برو آنلاین
مامان الینا
18 تیر 91 2:42
من آنلاینم
مام پارسا
18 تیر 91 3:06
شب بخیر مهربونم. دوست جون جونی من
مام پارسا
18 تیر 91 3:11
منم خیییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم.به قول پارسا :شب بخیر خوابای خوب ببینی
مریم مامان عسل
18 تیر 91 3:24
تبلد تبلد تبلدش مبالک. تو یه دوست خوبی الناز جون. چون دوستاتو شاد میکنی. خدا دلتو شاد کنه
مریم مامان عسل
18 تیر 91 3:35
راستی شوشوی منم توی بانکه شما کار میکنی یا کارورزی؟
مامانی
18 تیر 91 7:02
تولدشون مبارک
پري همكار مامان مونا
18 تیر 91 8:46
سلام گلم اخه چقدر توماهي كه تولد دوستات يادته خيلي خوشحال ميشم جوابمو ميدي ذوق ميكنم يه دوست باحال دارم از خدا ميخام همه ي دوستاي خوبم سلامت و خوشبخت باشن دستت درد نكنه گلم


الی قربونت اون ذوققققت برم مننن یه سورپرایز دارم براتتتت میزارم تو خوصوصی ها مونا*
پري همكار مامان مونا
18 تیر 91 8:48
به افتخار همه ي دوستاي باحال دنيا بزن كف قشنگرو........هورررررا=D

بزننننن
ایولللللللللللللللللل
پري همكار مامان مونا
18 تیر 91 8:55
تقديم به تو كه مهربوني مثل مونا جونم


مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی خودت ماهتر مهربون تری*
مامان علی خوشتیپ
18 تیر 91 9:07
واااااااااااااااای تولد الهام جونم مبارکهههههههههههههههه
مامان علی خوشتیپ
18 تیر 91 9:08
آفرین الی با مرام
پري همكار مامان مونا
18 تیر 91 9:10
الناز جون كاشكه توهم اينجا بودي بد جوري حوصلم سر رفته چشام كج شدن از بس نگاي در كردم مونا بياد وقتي دير ميشه دلم هزار راه ميره اخه مثل خواهرم مي مونه مثل خودت ماهه پسرشم قوربونش برم عاشقشم كلي مونا رو تشويق كردم تا به دنيا بيارتش وقتي بهم گفت اشكم در امد اخه داشتم خاله مي شدم


آخیییییییییییییییییی عزیزززممممم آره کاش منم دوست داشتم باشممم بوسسسس
چه کار خوبی کردی چقدر شیرینه پسرت خوشگل ناز منم عاشقشممم نگاش میکنم کیف میکنم
*
مامانی
18 تیر 91 9:50
سلام عزیزم خوبی؟ بروزم من و طه منتطرتیم
مامان امیر حسین کوچولو
18 تیر 91 10:27
مبارکه انشاالله همیشه دوستای خوبی برای هم باشید اینم هدیه من
مامان آرشیدا کوچولو
18 تیر 91 11:00
عدیدم بزن دست قشنگه رو فردا هم 19 تیر تولد بابای ماهه موندیم چکار کنیم تو لو خدا یه پیشنهاد بده
مامان رهام(✿◠‿◠)
18 تیر 91 11:12
سلام خوشگل خانوم.......
مامان رهام(✿◠‿◠)
18 تیر 91 11:13
خدا نكشتت كلي خندوندي منو.......خيلي ماهي كه تولد دوست نديدتو يادت بوده و بهش تبريك گفتي.........آفرين به تو
مامان بهی
18 تیر 91 12:04
تولدت.ون مبارک الهام خانوممممممممم و دسته شمام ندردههههه نایسل جونی خبرگذاری bbc
♥ مامان آینده ♥
18 تیر 91 12:11
سلام خانوم خانوما خوبی؟! چه خبرا؟! به به تولدشون مبارک باشه...!! چه دوست خوبی هستی تو....!
مامان نفس طلایی
18 تیر 91 12:41
مبارکه
انیس کوشولو
18 تیر 91 13:52
حالا هرکی اونجا نخندید اینو که میخونه بخنده تا من یه خبر جدیذ براش بگم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . بخند خوب . . . . . .. . . . . . . . ببین به این میگن خنده . . . . . . . .. . . . . . . . اینک خنده خاله زنکیه . . . . . . . . .. . حالا دس دس دس . . . . . . هیچ خبری جدیدی جز کسب خنده شما نداشتیم سازمان گره گشایی ابرو
مامانی درسا
18 تیر 91 14:07
ای جونم مبارکه الهامی ..... بابا خیلی باحالی ما که کم آوردیم .......
مامان الیناجونی
18 تیر 91 14:31
سال دیگه برا منم از این کارا بکن یه دوست خوبی
الهام مامان رامیلا
18 تیر 91 15:19
سلام الی نیستی وای که از طریق تو بهم تبریک گفتن و چندتا هم دوست پیدا کردم
متین مامی ایلیا
18 تیر 91 15:24
بابا کشتیمون تا بگی تولد کیه تولدش مباااااااااااااااااااااااااااارک
سپیده
18 تیر 91 15:41
ایشالا زود زود یه فرشته کوچولو میاد تو دلت و بزرگ میشه تاااااااااااا بیاد تو بغلت، الناز خوشگل



مرسی عزیز ممم لطف داری
پري همكار مامان مونا
18 تیر 91 15:47
سلام تپل خانم كجايي بابا نيستي الان تاامدم سر كار پريدم تووب رهام جونم بعداومدم سراغت حالم گرفته شد اخه خبري ازت نيست نكنه خوابيدي گلم خواباي خوب ببيني خانمي


قربونت برم مهمون داشتم مرسیییییییییییییی خوشگلم به فکرمی
مامان ماهان
18 تیر 91 16:14
سلام وبلاگت خیلی خوشگلللللللللللللللللللله موفق باشی عزیزم تولد دوست خوبت هم مبارکهههههههههههههههههههههههه
نرگسی
18 تیر 91 16:46
تولد دوستت مبارک الی .. آره دیگه چی کار کنم یه دونه برادرزاده بیشتر ندارم که .. اینبار رای ندی کشتمت !
مامان محمدرضا
18 تیر 91 16:53
قربونت بشم که اینقدر مهربونی . مامان رامیلا جان تولدت مبارک
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
18 تیر 91 17:12
انشالله صد ساله شه تولدش مبارک خیلی باحال بود افرین این هم یه دست مرتب بخاطر نایسل مهربون
رونیکا
18 تیر 91 20:31
نایسل جون خیلی باحالی . من چهار سال فوق لیسانس دارم با معدل عالی بخاط اینکه هیچکسی رو بعنواان پارتی ندارم نشستم تو خونه و میزنم تو سرم ای کاش حسابداری میخوندم ای کاش یه مدرک از دانشگاه آزاد میگرفتم و...نه اینکه ایتقدر زرنگ باشی و الان خونه نشین باشی شما هنوز درست تموم نشده عزیزم پیشنهاد کار داشتی عزیزم خدا خیلی دوست داره امیدوارم توی تک تک ثانیه های زندگیت موفق سرحال شاداب باشی قدر این روزای قشنگو بدون نی نی بیاد دیگه اینقدر با حال نمیمونی ها


مرسی گلم اییشالا حتما خدا میخواد بهت یه کار
خوب بده گلم
الان بانک سامان صادرات
بیمه تامین اجتماعی استخدامی زده شرکت حتما قبول میشی عزیز دلم
الهی یه کار خوب گیرت بیاد قربونت برم غصه نخور
نسترن(مامان نیروانا)
18 تیر 91 21:06
سلام عزیز مهربون...اینو از ته دل میگم ...حسابی دلم تنگ شده بود....هر وقت پیغامای پر مهرتو میبینم کلی انرژی میگیرم...وای برای خودت اسفتد بدود با اون عکس خوشگلت...اخه تو چقدر مهربونی...با تمام وقت پری که داری به فکر همه هستی...خوشبحال اون نی نی که مامانش تو هستی
مامان کوروش
18 تیر 91 21:18
تولدت مبارک الهام جون ببین چه دوست خوبی داری
مامان فاطمه
18 تیر 91 21:43
جونمون در رفت تا فهمیدیم تولد کیه. ولی مرحبا به شما که به یاد دوستات هستی مامان رامیلا جون تولدت مبارک ایشاالله صدو بیست ساله بشی.
مامان فاطمه
18 تیر 91 21:44
عزیزم نمی دونی چرا وب آرینا موفرفری باز نمی شه؟
مامان امیرحسین و امیرعلی
18 تیر 91 22:15
عزیز غعکسهات برام باز نمیشه!!!
جوجوهای ناز ما
18 تیر 91 23:11
تولدشون مبارک
الهه مامان رادین
18 تیر 91 23:20
مامان رامیلا تولدت مبارک....آفرین به شما دوست خوب
نسترن(مامان نیروانا)
18 تیر 91 23:39
ممنونم و باعث افتخارمه که همیشه بهمون سر میزنی خوشگل خانوم...این چند روز برامون مهمونای عزیزی از راه دور اومدن...حتما در اولین فرصت همه عکسای تولدو میزارم...جاتون خیلی خالی بود عزیزم
سمانه(مامان محمدرهام)
19 تیر 91 1:11
خیلییییییییییییییییییی بامزه بود کلی هیجان زده شده بودم ببینم آخرش میگی تولد کیه یا نه.!!!!!!!!!! الهام جون تولدت مبارککککککککککک. بیشتر از همیشه بهت افتخار میکنم الناز.
سمانه(مامان محمدرهام)
19 تیر 91 1:20
آره خیلی بامزه بود این حرکتت
ilijoon
19 تیر 91 10:34
بابا بامعرفت چه دوست خوبي هستي تو خوش به حال مامان راميلا الهام جان تولدت مبارك
مامان کیان کوچولو
20 تیر 91 0:47
مبارک باشه خانومی
مامان مارال فرفری
20 تیر 91 12:03
سلام عسیسسسسسسسسسسسسسم مبارک باشه
فرشته
4 مهر 91 20:09