محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

15 و 16 خرداد

1391/3/16 19:38
نویسنده : نایسل
586 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتم پیاده روی با مامان بابام خیلی خوب بود کلی غرق کردم و ..

بعد رفتم خونه مامانم علیرضا ساعت ٩ اومد با یه جعبه شیرینی

 خدار و شکر هیچ اتفاق خاص نیفتاد حالا تا بعد

مامان بابام هم خوب رفتار کردن شوشو الهه و الهه هم اومدن شام خوردیمممم

وایییییییییی خیلی خوش گذشت

مرغ پولکی بود با قیمه وایییییییی عالیییییییییییییییی بوددد عالییییییییییییییشکلک های ِ هلن

 بعدش رفتیم رستوران دربار امیر رکسانا اونجا بودن داشتن کوبیده میخوردن smile

باهم رفتیم بیرون دور زدیمخیلی خوش گذشت خیلی ... 

این علیرضا امیر آدمای گنده رفته بودن الکلنگ سوار شدن

اینقدر ما خندیدممم که نگووووو

 

بعدشم اومدیم خونه و  لالا...... بعد صبح بیدار شدم

یکم درس خوندم Reading a Bookامتحان داشتم ساعت ٢ حدیقه اومد رفتیم امتحان دادیم

بد نبود خوب بود سخت بود  آخه تقلب کردیم

فقط خدا بگم چی کار کنه این استادارو اینقدر سخت میگیرن

خونه ام خیلی بهم ریختست حالم خوب نیست بی حالم خیلی

دلم دریا میخواد مسافرت

دلم نی نی میخواد Baby Girl 

یه نی نی ناز بور سفید مفیدBaby Girl نه دوتا Baby GirlBaby Girl نه نه نه     همون  سه تا Baby GirlBaby GirlBaby Girl

خدایااااااااااااابم بده دیگه شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن  خواهش میکنم

 

خلاصه :

روز مادر به مامان شوشو فقط اس ام اس دادم تبریک گفتم روز مادر رو

اما روز پدربه پدر شوهرم زنگ زدم کلییییییییییی تبریک گفتم

 الهی تا ته مهاشون سوخته باشه من حال کننم

بوس بوس بوسسسس دوست جون جونیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

روز پدر  باز هم به همه شوشو هاتون پسراتون پدراتون پدر شوشوهاتون مبارککک

                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان پریسا
16 خرداد 91 19:38
خب خدا رو شکر. دیدی گفتم چیزی نمیشه . بی خود نگران بودی.
مامان پریسا
16 خرداد 91 19:39
حالا تقلب کردی، قبول میشی یا نه یواشکی میگم دیدی تقلبی چه کیفی داره؟
مامان پریسا
16 خرداد 91 19:55
اون موقع که دانشجو بودم از این شیطونیا زیاد میکردم
مامان شاهزاده ها
16 خرداد 91 20:02
خوب خدا رو شکر که اتفاقی نیفتاد.... خوب هر شب میرین ددرا.... مادر شوهرت بعدا گله گی میکنه. وای باز 3 قلو خواستی خیلی سخته هااااااا
مامانی چشم به راه
16 خرداد 91 20:33
اون روز دورنیست .....
مامان و نی نی ها
16 خرداد 91 20:35
ایشالله که خدا هم به شما دوقلو بده ولی واقعا سخته گلی من که خیلی خسته شدم از دست ویار زیادم
مهسا مامان مرسانا
16 خرداد 91 22:35
بهـــــــــــــار
16 خرداد 91 22:46
سلام جیگرممممممممم خوشحالم که خوشحالی عسیسممممممممم چقدره دلم برات تنگیده
مامان محمد
16 خرداد 91 23:45
خدارو شکر،دیدی گفتم که همه چی و بسپر به خدا،خودش درست میکنه البته حق داشتی نگران باشی ولی خوب،باید سعی کنی که دلتو گنده کنی تا بتونی تحمل کنی،ایشششششششششالله خدا بهت 3 تا نی نی ناز و بور و سفید بده الللللللللللللهی آمین،بوووووووووووس.
مامان دخملی
17 خرداد 91 0:57
سلام خانم همیشه به گردش
مامان ماهان نفسی
17 خرداد 91 0:59
عزیزم وقتی داشتم مطلب تو میخوندم داشتم به ماهان شیر میدادم وقتی به جمله که نوشتی خدایا به منم نی نی بده از ته دل برات دعا کردم امیدوارم خدا صداتو شنیده باشه عزیزم دوستدارم امیدوارم تو امتحانت قبول بشی
مامان امیر مهدی
17 خرداد 91 1:20
ایشالا که قبول بشی گلم بوووووس
مامان دينا
17 خرداد 91 11:10
سلام گلم ببخشيد دير جواب دادم كامپيوتر ونتمون مشكل داشت اول روز پدر ومرد رو به پدر گل وشوشوي مهربونت تبريك ميگم بعدش اينكه خوشحالم به خير گذشت اميدوارم كه امتحانت هم قبول شي بره پي كارش
سوم شخص ِمفرد
17 خرداد 91 11:14
عشقم نت ندارم .. ببخشم واس همه ی نبودنام
مامانی طهورا
17 خرداد 91 13:28
مامان احسان
17 خرداد 91 14:14
سسسسسسسسسسسسسسسلام خوبییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان سانلی
17 خرداد 91 14:32
نایسل حسودی مادر شوهر رو تحریک میکنی؟ عروسم بودی دونه دونه موهاتو میکندم. به قول مادر شوهر گرام ادم پسر بزرگ کنه به دست عروس که بیاد تا ته ته هاشو بسوزونه. خیلی باحال بود
مریم مامان درسا
17 خرداد 91 15:31
خوش به حالت تقلب کردی روز پدر هم به آقای شوهر تبریک میگم به خودتم تبریک میگم که مثل یه مرد جلوی مادر شوهر وایسادی
مامان امیرناز
17 خرداد 91 16:52
سلام عزیز دلم اول خوشحالم که بهت خوش گذسته دوم واسه همه ارزوهای قشنگت امین گفتم سوم مگه من مردم دریا می خوای بیا خودم می برمت بوسسسسسسسسس
الهه مامان رادین
17 خرداد 91 19:03
وبلاگت و نوشته هاتو دوست دارم......ایشالا هم خدا بهت سه قلو بده یا 4 قلو!!!
نسترن(یک عاشقانه آرام)
17 خرداد 91 20:23
وا!آخه چرا؟؟مگه میخوای با پسرا یا با مردا ارتباط داشته باشی توی فیس بوک؟!همش خودمون خانوماییم دیگه. عیب نداره عزیزم.هرجور راحتین.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
17 خرداد 91 20:34
خودتو ناراحت نکن.اگه اجازه نمیده باهاش بحث نکن الکی اعصاب خودتونو خورد نکن.
حدیث
17 خرداد 91 20:37
عاشق انرژیتم...مواظب خودت باش
مامان پریسا
17 خرداد 91 20:58
بالاخره الناز خانم ما اومد کجایی با دلمون تنگشد برات. هنوز سرت نیومده پات میخواد بره خوبی عزیزم
مامان نفس طلایی
17 خرداد 91 20:59
خدا رو شکر دم همه پدر شوهرای گل داغغغغغغغغغغغغغغغغ
الهه مامان رادین
17 خرداد 91 23:52
منم با افتخار لینکتون میکنم .....ایشالا
مامان یاس
18 خرداد 91 0:07
چه جریانی شده این مادرشوهر؟!!
مامان رومینا
18 خرداد 91 0:10
خوشحالم بهت خوش گذشته
مامان نوژا
18 خرداد 91 0:24
سلام خانمی.ایشاله خدایه نی نی همون که وصفشوکردی بهتون بده.مرسی که بما سرمیزنی.دوستت دارم
مامان دخملی
18 خرداد 91 0:32
سلام خوب خدا رو شکر
مامان دخملی
18 خرداد 91 0:35
http://en.picjoke.net/
مامان آرشیدا قند عسل
18 خرداد 91 1:17
امیدوارم همیشه به خیر و خوشی بگذره، خداجونم به این نایسل ما یه نی نی سالم خوشمل تپل سفید مفید بور و ناناز بده بعد ما عکساش رو ببینیم حال کنیم خواهش میکنم خداجون.
مامان پارسا قند عسل
18 خرداد 91 1:20
خوشحالم که خوب و سر حالی عزیزم.میبوسمت
مامان سحرناز
18 خرداد 91 1:56
خیلی باحال مینویسی الناز جون‌، عاششششششششششششقتتتتتتتتم راستی یه سوال : اونوقت تو 4 صبح میخوابی صبح چطوری بیدار میشی میری بانک
مامانی طهورا
18 خرداد 91 10:10
عزیزم حالا که خودت دوست داری ایشاله خدا سه تا نی نی ناز بهتون بده حالشو ببرین
مامان رهام
18 خرداد 91 11:16
سلام الناز جون بهتري عزيزم؟؟؟؟؟؟؟؟..............الناز عزيزم من فك مي كنم اينقد حالت بد ميشه مال غذاهاي بيرونه سعي كن كمتر غذاي بيرون بخوري عسيسم
انیس کوشولو
19 خرداد 91 19:24
گلی گلی املات هم که ضعیفه.....
آدم وقتی زیادی را میره عرق میکنه نه غرق.....



ملسیی عسیسممممم
آسمونی ها
19 خرداد 91 22:53
این مرغ پولکی چیه؟؟؟