محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

نی نی مامانش

میلاد با سعادت امام علی (ع) مبارکککککک .....

1391/3/15 13:55
نویسنده : نایسل
801 بازدید
اشتراک گذاری

 

بابایی !!!!!!!!!!!

 نی نی که بودم یه گردنبند طلا داشتم که شبیه قلب تو پر بود!

 همیشه گردنم بود و عاشقش بودم!

هر کی ازم میپرسید  این قلب کیه؟ بلا فاصله میگفتم

قلب باباااام! آخ بابایی! قلبت مال من باشــــــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟؟

                                                 بهاربيست                   www.bahar22.com

بزرگتر که شدم این سئوال تکراری که باباتو بیشتر دوس داری یا مامانتو هر روز

 ازم پرسیده میشد و من باز بلا فاصله میگفتم بابام!!

 آخ بابایی! قلبت مال من  باشـــــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟؟

 

باز بزرگتر شدم! آرزوم این بود با بابام تنهایی برم سفر!!

هیچ وقت نمیشد که بشه اما بالاخره شد!! چقدر خوش گذشت!!

 آخ بابایی! قلبت مال من باشــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟

                                        

باز بزرگتر شدم! باز بیشتر تر دوستش داشتم! میدونستم اونم منو از همه ی

همه بیشتر دوس داره!!

 

بابایی از همه ی پشتیبانیات، از همه ی مهربونیات،

از همه ی وقت گذاشتنات،

 از همه ی مشورتات، از بودنت، از خوب بودنت، از بابا بودنت ممنونم!

 تا همیشه و همیشه دوستت دارم!!!!قلبقلبقلب

 

پ.ن.1: ببخش که دیر شد بابایی!!

 

پ.ن.2: عاشقتم بابایی روزت یه دنیا مبارک!!!قلببغل

 

پ.ن.٣: چون شمایین روز باباهای دیگه هم مبارک!!نیشخند و پسر کوچولوهاتون که

پدرای آینده هستن وهمسرای عزیزتون قلبروزشون مبارک !!!

 

آخرین پ.ن:و مهمترینش:

علیرضای عزیزممممم توبهترین همسر دنیایی

روزت  مبارککککک

ایشالا یه روزی بابای واقعی بشییییییی قربونت برم

منم یه مامان واقعیniniweblog.com

 

                                                                 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان سارا
15 خرداد 91 14:55
عزیزم سلامک روز پدربرای بابایی و همسر مهربونتون مبارک.ایشالا خدا چند قلو بهتون بده.ممنون که به وب سارا سر میزنی.بووووسسس
الهام مامان رامیلا
15 خرداد 91 16:00
مبارک باشه عزیزم خیلی مبارک باشه هم برای پدر نازنینت هم شوشو انشالله همیشه خوش باشید و خودتون مادر و پدر بشید
نسترن(یک عاشقانه آرام)
15 خرداد 91 16:07
روز پدر و روز مرد بر آقا علیرضا خان برادر محترممون مبارک.ایشالا سال دیگه نینیتون توی بغلتون باشه.
مرجان مامان پریساجون
15 خرداد 91 17:12
مبارکهههههههههههه
مامان شاهزاده ها
15 خرداد 91 17:15
مبارکه مبارکه ببین این عکستم خیلی باحاحاله
♥ مامان آینده ♥
15 خرداد 91 17:21
زد عشق تو خیمه در دل ما حل شد زتو جمله مشکل ما با مهر علی و آل بسرشت از روز ازل خدا دل ما — ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد.
مامان الینا
15 خرداد 91 20:47
عزیزم امیدوارم سالهای سال در کنار هم با خوشبختی زندگی کنید و سایه همسر مهربونت روی سر تو و بچهههههه ههها باشه ...
مامان سحرناز
15 خرداد 91 22:14
عزیزم خدا بابای گلتو برات حفظ کنه و روزشون هم مبارک باشه ،این گلا همتقدیم به بابای گلت
مامان سحرناز
15 خرداد 91 22:16
روز مرد رو هم به آقا علیرضای خردادی تبریک میگم ایشالله که سال دگر روز پدر بچه بغل باشن
الهام مادر اينده
15 خرداد 91 23:25
الهي سايه بابات از سرت كم نشه روزش مبارك.و بزودي تو و شوهرت معني واقعي پدر و مادر شدن رو درك كنيد روز همسرت مبارك
مامان الینا
16 خرداد 91 3:04
روز پدر مبارک انشاالله که همیشه سایه پدرامون رو سرمون باشه روزمرد مبارک انشاالله که همیشه در کنار شوهرامون با آرامش زندگی کنیم
مامان رهام
16 خرداد 91 11:14
با يه روز تاخير روز مرد و به همسرت تبريك ميگم
ماِئده
16 خرداد 91 12:39
ایشالا که سایه همه پدر و مادرامون تا ابد بالای سر هممون باشه
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 15:51
سلاااااااااااام ولادت مولا علی(ع) و روز پدر رو به تو دوست خوبم و خانواده گرامیت تبریک میگم ایشالا صدو بیست سال سایه پدر مهربونت و همسرعزیزت بالا سرت باشه
مامانی وروجک
17 خرداد 91 11:30
این روزو به پدر و همسرت تبریک میگم واین کاریکاتوره چه با حاله
فسقلی مامان وبابا
17 خرداد 91 14:50
سلام دوست عزیزم نمیدونم درست متوجه شدم یا نه نی نی داشتی اگر بوده چر ا رفته پیش خدا دوستون دارم باز هم به من سر بزنید


عزیزم آدرس وبتونو کاش میزاشتین
مامان یاس
18 خرداد 91 0:00
سلام عزیزم عیدت مبارک ببخشید با تاخیر آخه تازه همین امشب از اعتکاف اومدم