محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

جیگراااا مهربون من

1391/2/24 12:13
نویسنده : نایسل
1,469 بازدید
اشتراک گذاری

نگراندارم میرم بانک قسط رو بریزنم از اونجام برم کلاس  1 تا 3 و 3 تا 5  کلاس دارم بعد برم خونه مامانم دلم تنگ

 شده دوباره تنها جایی که احساس آرامش دارم اونجاست

هی دلم خیلی گرفته است

شب میام جواب میدم خوشملای من ماچ شاید هم کلاسمو پیچوندم زودتر اومدم معلوم نیست هنوزماچ

حالا میام تاشب بلاخره

کاش منم نی نی مینی داشتم سرم گرم بود

ببخشید نمیتونستم دونه دونه خبربدم

مامان علی خوشتیپ و مامان پریسا جون مامان الینا جون بببخشیدددددماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان پریسا
24 اردیبهشت 91 12:18
عزیزم همه چیز درست میشه .....
مامان الینا
24 اردیبهشت 91 12:22
خواهش میکنم عزیزم ... ولی اونطوری که گفتی معلومه خوشحالت نمی کنه یه چیزی که واسه خودت باشه رو گفتم ...حتی یه شاخه رز بگیری حتما اینقدم ناراحت نباش
مامان نفس طلایی
24 اردیبهشت 91 13:30
خونه ی مامان تنها جای ارومه دنیاست ... موافقم ... جایی که به هیچ چیز فکر نمی کنی .. من الان نشستم کارای پایان نامه ریخته جلوم .. خونه ام ناجور مرتبه ... شب عروسی دعوتم و ....
الهام مامان رامیلا
24 اردیبهشت 91 14:10
آره بخدا تنها جایی که آدم راحته خونه مادرشه برو که بهت خوش بگذره می دونی همش همیشه میگم آدم باید یه کاری کنه که طرفش شرمنده بشه ولی مثل اینکه این مردها شرمندگی تو کارشون نیست راست میگم مثل حکایت ما بازم دیشب یکبار نگفت روزت مبارک میگه مگه بچه بازیه ما که دیگه بچه نیستیم بی خیال خودمون رو عشقه
نگار
24 اردیبهشت 91 14:12
سلام عزيزم فدات شم غصه نخوري ها؟ اينقدر هم با اين شوشو دعوا نكن گناه داره خب!! ايشالله سال ديگه سايه مادرشوشو از سرتون كم شده يه ني ني خوشملم تو بغلته حسابي حالشو ميبري چشم بهم بزني شده يه سال فدات شم بووووووووووووس
مامان کوروش ( زهره )
24 اردیبهشت 91 15:17
سلام الی نازم خوبی خانومی شاغل؟ ناراحت نباش عزیزم. منم کادویی نگرفتم ولی خودم به محمد گفتم حتما برا مامانش چیزی بگیریم. رو کارتشم از طرف محمد برا مامانش نوشتم: مادرم برایم عزیزترینی! می دونی من با خودم می گم: هر کاری ادم بکنه خدا می بیندش! برا همین سعی می کنم هر کار دوس دارم پسرم و عروسم برام بکنن برا مادر شوهرم بکنم. و به شوهرمم یاداوری می کنم تا باهاشون خوب باشه. انصافا مامان محمدم تغییراتی که در رفتار محمد به وجود اومده رو از طرف من می دونه و دعام می کنه. مثلا یه روز صب بهش گفتم پاشو مامانتو ببر حرم یا برو براش خرید کن یا وقتی بهش می رسی حتما بغلش کن. باور کن منم بدی دیدم از اینا ولی باید گذشت.
ilijoon
24 اردیبهشت 91 15:26
بابا تكليف مارو معلوم كن ني ني ميخواي يا نميخواي دعا كنيم يا نكنيم
ilijoon
24 اردیبهشت 91 15:30
الناز جونم چرا عكس هاي كناري وبتو حذف كردي كلي با ديدنشون روحيه ميگرفتم تو رو خدا بذارشون ديگه يه دوستي دارم هر وقت با شوهرش دعوا ميكنه تلفنشو از صبح قطع ميكنه وقتي زنگ ميزنيم ميبينيم جواب نميده ميگيم فلاني ديشب دعواش شده حالا شما شدي با شوشوت قهري چرا عكس هاي دلخواه ما رو حذف ميكني
مهتاب
24 اردیبهشت 91 16:07
گفتی کادو نگرفتی غصه نخور گلم اینم یک کادو من به شما http://niniweblog.com/upl/roz86/13369089195.jpg
مامان آرینا موفرفری
24 اردیبهشت 91 16:11
عزیز دلم که دلش نی نی می خواد .
مامان یسنا گلی
24 اردیبهشت 91 17:06
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .
مامان سحرناز
24 اردیبهشت 91 23:33
سلام گل من،اولا که قالب جدید مبارک خیلی خوشگله ،دوما که روز زن مبارک خانومی خیلی خوشگلی متنت هم عالی بود دوستم ،سوما که ببخشید که تاخیر داشتم چند روزی نبودم واسه همینم دیر رمز دادم بوس بوس بوس
مریم مامان درسا
25 اردیبهشت 91 1:49
سلاین
خسته نباشی ، الان نصفه شبه ، پس چرا نیومدی خبر بدی؟

عزیزم اومدم دیگه




مامان جون نی نی
25 اردیبهشت 91 9:43
سلام عزیزم روزت مبارک من تهران نبودم نتونستم برات تبریک روز زن بفرستم ببخشید عزیزم ولی شما بازم منو غافل گیر کردی و تبریک گفتی ممنونم عزیزم روزت مبارک امیدوارم خدا دامنتو سبز کنه تا مادر هم بشی و نی نی برات کادو بخره . روزت مبارک
میرزا کوچک خان
25 اردیبهشت 91 10:12
اوووو! اگه مثل من آخر هفته اسباب کشی داشتی سر کارم میرفتی شیش ماهه هم حامله بودی مامانتم پیشت نبود اینقد غرغر نمیکردی! قدر لحظه هات رو بدون!
مریم (مامان آرینا)
27 اردیبهشت 91 17:22
سلام خانمی من تازه وبلاگتو دیدم خییییلی ناراحت شدم.راستش یک روزی منم حس شما را داشتم منم نینیمو از دست دادمو خیلی گریه کردم.....ولی بعد از 2سال خدا آریناییو به من داد که با دنیا عوضش نمیکنم هر چی بگم بازم کمه،اون موقع ناامید بودم ولی حالا میگم من باید آرینا رو میداشتم واون نی نی قسمت من نبوده...دکتر به من گفتت سقط بچه اول طبیعیه...آرزو میکنم هر چه زودتر خدا بهت یه نی نی توپولیه مامانی وسالم بده ....به ما هم سر بزن خوشحال میشیم...با اجازه لینکتون کردم