محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

این روز ها

1391/2/24 0:17
نویسنده : نایسل
652 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا روز خوبی نبود کادو هم که نگرفتیم

پنجشنبه   شب با کلی دعواقرار بود نریم عروسی بعد ساعت 8 آقا یادش اومده بگه میریم

منم با بدبختی آماده شدم رفتیم حالا من با اون سر و وضع رفتم بیرون

بعد معلوم شد کلیدا خونه و ماشین همه توی خونست چون لباسامونو عوض کردیم

با بدختی کلید ساز هزار دنگ دو فنگ در باز کردیم

10:30 رسیدیم عروسی

 رفتیم عروسی شانس ما میز آخر ردیف آخر بودیم  نفر آخر بودیم که برای منو رکسانا شام اوردن

مردا همه شام خورده بودن

بیرون بودن هی زنگ میزدن بیاین مگه گذاشتن ما بخوریم اه

بعدشم که وحید و حامد بهاره سارا اومدن رفتیم پارک و بستنی خوردیم اینا

بعدشم اومدیم خونه خوابیدیم

 دیشب رفتیم خونه مامانم کلی و بعد علی اومد دنبالم رفتیم مغازه

 دوستش امیر بعد رکسانا و رادین اونجا بودن که رفتیم بیرون باهشون وسط راه تصمیم گرفتیم بریم باغ

اونا سر راه تخم مرغ و کره و گوجه خریدیم امیر برامون یه املت مشتی درست کرد

خوردیم وحید و سارا هم اومدن کلی واسه کم بودن املت کل کل کردیم و خندیدیم

بعد یهو تاریک شد و باغ ترسناک هی صدای تق تق می اومد ما فکر کردیم جن هستش خیلی ترسیدیم

خلاصه 3 صبح اومدیم خونه 6 صبح بیدار شدیم رفتیم بانک

وای امروز بازرس اومده بوددهنمون سرویس شد خیلی همه استرس داشتن مو رو از ماست

مییکشیدبیرون همه کارت هدیه میخواستن که خیلی شلوغ بود

خسته و موفته اومدم خونه ناهار کوکو سبزی خوردیم که  مامانم داده بود دیشب

بعد میخواستم بخوابم تا 5 که کلاس داشتم مگه گذاشت یه دعوای مفصل با علی کردم

اصلا ملاحظه نداره که من خسته ام میخوام ارامش داشتهباشمتو ماشین دوپس دوپس تو خونه دوپس

 دوپس مغزم داره میترکه دیگه

نمیفهمه من خسته ام هی دوپس دوپس دوپس آهنگ راک میزاره حالمو بهم میزنه از سبک راک متنفرم 

رفتم اون همه دانشگاه کلاسم تشکیل نشد دست از پا درازتر اومدم خونه

بعدش   هم که محلش ندادم بهم نه زنگ زدیم نه اس ام اس

رفتیم خونه مامانم براش یه جعبه شیرینی بردم

بعد رفتیم زغالی برگر خوردیم خیلی مزه داد ولی  من تو ماشین خوردم علی تو خونه به خحالت قهر

 

همین الانم باهاش قهرم چون بم کادو نداده میدونی چرا رفته با پولاش داروهای شیمی درمانی مامانشو

خریده دیگه پول نمونده ای الهی بگم چی ..... مه دق کردم دیگه از دست این قوم عصبانی

خلاصه اینم از روز مادر ما خیلی واقعا عالی بود حالم  بهم   خورد اه

میتونست یه گل برام بخره از بس تو فکر شیمی درمانی مامانشه امروز داشت کارای بیمارستان

میکرد انگار نه انگار من بودم الهی من بمیرم ایناا راحت شن  چون منو دارن دق میدن دیگه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

رومینا
24 اردیبهشت 91 0:32
نایسل جون ناراحت نباش منم کادو نگرفتم . شرایطشو درک کن. منم شرایط همسرمو درک کردم و ناراحت نشدم .ان شاالله سال دیگه مامانش خوب بشه همه پولشو برای تو خرج کنه.عزیزم ناراحت نشو
مامان آرینا موفرفری
24 اردیبهشت 91 0:38
عزیز دلم چقدر دلت پره ...
باران
24 اردیبهشت 91 0:43
سلام الناز جونم. فدات بشم روزت مبارک غصه نخور عزیزدلم. قربونت برم. ایشالا مشکلات به زودی حل بشه


مرسی مهربونم
باران
24 اردیبهشت 91 0:45
اگه حوصله داشتی رمز رو برام میذاری؟


کجا برات بزارم خوشگلم؟
سمیرا
24 اردیبهشت 91 0:51
گلم غصه نخور . بمیرم برات .من عادت ندارم تورو ناراحت ببینم دوست جونم . اشکال نداره. غصه نخوریا میاد از دلت در میاره.
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
24 اردیبهشت 91 0:51
عزیزم خدا نکنه راستی رمز که دادم! برو خصوصی دوباره میفرستم
مامان الینا
24 اردیبهشت 91 0:54
سلام عزیز مطمئن باش تو فکرش هستی ولی تو این روزه مادری بیشتر خواسته دینشو به مادرش عطا کنه بهش حق بده بازم روزت مبارک
الهام مامان رامیلا
24 اردیبهشت 91 1:05
سلام الی بخدا درکت میکنم منهم دست از پا دراز تر روز زن شدم تازه تولد آقا هم بود کادو هم براش خریدم بخودم گفته بودم که نمی خرم ولی خریدم ولی دریغ از یک تبریک بعدش هم که میگی میگه اس دادم نیومد ای اس بخوره تو سرت بخدا اصلا حوصله ندارم مرده شور روز زن رو ببرن حیف اون همه تبریک که بهش گفتم تو وب رامیلا واسه تولدش گفتم الان اینها رو می خونه با یه حال خوش می یاد خونه ولی زهی خیال باطل خواهر این مردها همشون از یه قماش هستن بی شعور
الهام مامان رامیلا
24 اردیبهشت 91 1:05
کلی حال کردم که بهشون فحش دادم
متین مامی ایلیا
24 اردیبهشت 91 1:23
اشکال نداره عزییییییییییزم غصه نخور پس جای من باشی چی میگی؟ همه از دست قوم شوهر از این برنامه ها دارن خودت و بزن به بیخیالی. شوهر من واسم کادو خریده میگه به اونا نگیا انگار دزدی کردیم. خودت و عشقههههههههههه
نگین مامان رادین
24 اردیبهشت 91 1:32
چه حکایت جالبی است ! کلمه زندگی با زن شروع میشود و کلمه مردن با مرد!! پس ببالید به خودتان که آغاز گر زندگی هستید. روزتان مبارک
مامان پریسا
24 اردیبهشت 91 1:54
مگه خصوصیاتو چک نکردی؟
مامان امیر مهدی
24 اردیبهشت 91 2:01
آخی گلم ناراحت نباش ایشالا سال دیگه هم شوشو بهت میده هم نی نی چوچولوت
مام پارسا
24 اردیبهشت 91 2:06
عزیز دلم روزت مبارک
مام پارسا
24 اردیبهشت 91 2:07
الهی من قربونت برم.آخه چرا انقدر حرص می خوری؟ بابا بخدا ارزش نداره
مریم مامان درسا
24 اردیبهشت 91 2:28
آخی
غصه نخور عزیزم ، درست میشه
زیاد فکر و خیال نکن ، خودتو بزن به کوچه علی چپ و فقط خوشحال باش و بخند
مثل من
D

هیییییییییی

مامان الینا
24 اردیبهشت 91 2:40
وااااااااااااااااااااای منم دارم دق میکنم از بی کادویی کوووووووووووووووووووووون لقشون
ماماني
24 اردیبهشت 91 8:25
سلام خانم گل روزت مبارك باشه بي خيال سخت نگير رمزم تو خصوصي ميگذارم
مامان احسان
24 اردیبهشت 91 8:26
سلام گلم ممنون از پیام قشنگت روزت مبارک عزیزم اینقدر هم حرص نخور دوستت دارم
مامانی وروجک
24 اردیبهشت 91 9:26
اخی ناراحت نباش گلم انشالله دفعه ی بعد جبران میکنه و از دلت در میاره حتما مجبور شده پول دارو هارو بده.ولی این قهرو خوب اومدی .شوهرمن هیچ سالی برام چیزی نخریده اوایل ناراحت میشدم ولی دیگه برام مهم نیست همین که تبریک میگه برام کافیه
نسترن(مامان نیروانا)
24 اردیبهشت 91 9:37
الهی بگردمت با این دل پر دردت...من به جاش بهت میگم روزت مبارک دوست عزیزم
مامان نفس طلایی
24 اردیبهشت 91 11:14
عزیزم قرار شد غصه نخوری دیگه ... شوهرت تو شرایط سختیه به هر حال مادرشه ... بی خیال شو ...
مامان نفس طلایی
24 اردیبهشت 91 11:29
می دونم چی می گی بهت حق میدم هزار تا
نرگسی
24 اردیبهشت 91 11:30
مامان علی خوشتیپ
24 اردیبهشت 91 11:30
خوشحال باش شوهرت پولشو خرج درمان مادرش میکنه.خیلی مردا پولشونو خرج چیزای بیهوده میکنن. این نشونه قدرشناس بودنشه.شعار نیست اینا.بذار بچه دار بشی ...بعد به حرفام میرسی
مامان علی خوشتیپ
24 اردیبهشت 91 11:32
هر وقت خاطراتتو میخونم میدونی چی میگم؟ میگم چقدر شوهرش باحاله.خیلی خوبه که همه لحظات با همین و برای گردش و تفریحت وقت میذاره معلومه خیلی براش مهمی
مامان علی خوشتیپ
24 اردیبهشت 91 11:45
مگه موقع ازدواج درموردشون تحقیق نکرده بودی؟ راستی علی چند سالشه؟
مامان سارا
24 اردیبهشت 91 11:56
سلام عزیز .روزت مبارک.من با تاخیر تبریک گفتم.چون حالم خوب نبود تازه مهمونم داشتم.بی خیال عزیز.همین قدر که با همسری خوب باشی و زندگی خوبی داشته باشین کافیه.کادو فقط بهانه هست وگرنه تمام زندگی همسریا برای خانوماشونه
مامان الینا
24 اردیبهشت 91 12:05
بهت حق میدیم عزیزم ولی خودتو ناراحت نکن ... خودت امروز برو بازار و چیزی رو واسه خودت بخر به مناسبت روزت... آروم و خوشحال میشی مطمئن باش خودت به خودت اهمیت بده شده حتی یه شاخه گل بگیر واسه خودت اینم از طرف من
مامان پریسا
24 اردیبهشت 91 12:09
میدونی بعضی ها هستن نسبت به پسر شون خیلی حساس میشن. فکر میکنن پسره بعد از ازدواج اونها( مادره ) رو فراموش میکنه . یعنی یه جورایی به عروس حسادت میکنن. شما هم که تازه ازدواج کردید.این حس فعلا" قویه. اگر حساسیت نشون بدی بدتر میشه. باید سیاست داشته باشی تا بتونی هر دوطرف رو نگه داری. مطمئن باش اگر به مادرش محبت کنی ، پیش شوهرت عزیز تر میشی. هر چی باشه مادرشه و یه عمر باهاش زندگی کرده. میدونی یه بار یه حرف وحشتناک از یه بنده خدایی که مادر شوهر یکی بود شنیدم. به پسرش میگفت جای زن میاد ولی جای مادر نمیاد........البته اگر منطقی فکر کنیم درسته ولی احساسی فکر کنیم نه خیلی هم وحشتناکه......!!!!!! پس این وسط احساس زن چی میشه ؟
مامان علی خوشتیپ
24 اردیبهشت 91 12:37
اون نظر هدیه هارو پاک کن
الهه
24 اردیبهشت 91 12:57
عزيزم نبينم كه ناراحتي.بعدش از دلت در مياره تازه تا يه هفته هم ميشه كادو گرفت اخه هفته گراميداشت زنه.ناراحت نباشيااااااااااااااااااااااا
مامان مانی
24 اردیبهشت 91 14:01
ممنون الناز جونم ........غصه نخور عزیزم من برات یه عالمه گل می فرستم @}; -
سحر
24 اردیبهشت 91 14:29
عزیزم غصه نخوری یه وقتی . حتما اعصابش خیلی خورد بوده برای مامانش که یادش رفته کادو بخره . اشکال نداره .
ilijoon
24 اردیبهشت 91 15:24
واي خدا نكنه جيگر هزار سال باشيد خودتو ناراحت نكن همه چيز درست ميشه عزيزم غصه نخور زندگي بي غم نميشه اوني كه غصه نداشته باشه آدم نميشه حالا بخند نه نشد دوباره بگو سيببببببببب
باران
24 اردیبهشت 91 15:30
عزیزم یه پستم نظراتش فعاله. شرمنده


نه نیست گلم من نمیدونم کدومه همون رمز قبلی ها یادت نیست
ایمیلتو بزار برات میفرستم
تارا
24 اردیبهشت 91 16:13
بابا انقدر حرص نخور دوست جونم
مامان امیرناز
24 اردیبهشت 91 18:00
سلام عزیزم روزت مبارک گلم غصه نخور منم شب خوبی نداشتم اومدم وب تورو خوندم دیدم خیلی باهام همدردن حالم بهتر شدن شوهر من پول داده می گه خودت بخر اخ که چقدر بدم می اد بی خیال بابا خودمون و عشقه البته امیرنازم با شعر خوشگلش حالمو بهتر کرد ایشالا نی نی نازت میاد جبران میشه غصه نخوری ها بوسسسسسسسسسسس
کودکانه های من
24 اردیبهشت 91 19:32
وای گلم این حرفا چیه؟ خدا نکنه چیزیت بشه تو زلزله جون خودمی دعوا نمک زندگیه ولی مواظب باشاااااا زیادش فشار خون میاره
مامان علي خوشتيپ
24 اردیبهشت 91 20:22
پس عجب آدمايين پس واقعا صبوري ولي به شوهرت محبت كن.نتيجه ميده.هر چند خودت بلدي اينا رو
مامانی وروجک
24 اردیبهشت 91 21:53
عزیزم درست میگی حق با توست ولی چه میشه کرد؟
مرجان مامان پریساجون
24 اردیبهشت 91 22:37
عزیزم اینقده خودت رو دق نده.فدای سرت کادو نداده.
زهرا از نی نی وبلاگ213
25 اردیبهشت 91 10:27
مادر شوهر منم بیماری شبیه ام اس داره و فلج کامل شده رو تخت با پرستار و یه خانواده رو گرفتار کرده...علی وقتی بر اثر کار زیاد یادش میره زنگ بزنه اصفهان حالشو بپرسه یا کم کاری میکنه تو رسیدگی به مادر جون من بهش یاد آوری میکنم و هلش میدم که تو چجور پسری هستی و...!!!!!!! دوستش دارم و داشتم از اول اولش عین مامانم دیدمش و از محبت دریغ نکردم و مطمئنم جوابشو از خدا میگیرم . دست خودش که نبوده مریضی رو خدا داده و همه ما تحت امتحانیم.اگه بدونی هزینه هاش چقدر زیاد میشه هر چی بتونیم کمک میکنیم. یکی از داروهاش رو خودم پیگیری کردم و اینقدر به علی گفتم تا از آلمان بفرستند. تو هم یه روز مامان میشی مادر شوهر میشی وبیشتر شرایطو درک میکنی با همسرت هم داستان شو حتی بیشتر از اون دل بسوزون .اونوقت تغییرات اساسی رو تو زندگیت میبینی عزیزم. چه از لحاظ مادی و چه معنوی. ببخش که جسارت کردم و ساز مخالفت زدم اما اگه خواهر واقعیم بودی همینو با جان و دل ازت میخواستم. بگذار آرامش حاکم لحظه هایت باشد.
مامان محمد مانی
26 اردیبهشت 91 16:09
وای دختر یکم درک کن درسته که تو از مادر شوهرت خوشت نمیاد و بهت بدی کرده ولی اون چی؟ مادرش را دوست داره؛ از علاقه اشس هم که بگذرریم داره وظیفه اش را انجام میده. هر چی باشه اون زن بیست و چند سال زحمت پسرش را کشیده و اگه شوهرت حالا جبران نکنه کی می خواد اینکار رابکنه. یک لحظه خودت را جای علیرضا بگذار!!!!! زبانم لال......... اونوقت چه توقعی از علیرضا داشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟