محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

وای وای

1391/1/22 19:20
نویسنده : نایسل
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوب مهربونماز خود راضی

 

سعی کردم جواب نظراتون رو بدم تقریبا همه رو دادماز خود راضی

خوب خدارو شکر دیگه هیچ وقت اینقدر طولانی غیبت نمیکنم چون سخته سعی میکنم زود زود جواب بدم

دوستون دارم مرسی مرسی مررسیییییییییییییییی هزار هزار بار ممنون یه عالم بوس

یه قول ندا تو چرا که نه از اون قلب خوشگله اومم ماچ قلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نسترن
22 فروردین 91 19:27
خوبی بالخره نتت رو تمدید کردی؟>
نسترن(مامان نیروانا)
22 فروردین 91 19:37
سلام نازنینم...دلم برات یک ذره شده بود..انشاا...همیشه به گردش باشی.جای خالیت توی نت حسابی احساس میشد...نمیدونی وقتی اومدی پیشم چقدر خوشحال شدم.دوست دارم خانمی
حسناسادات
22 فروردین 91 20:00
وقتی نیستی اینجا خیلی سوت و کوره
مامان نفس طلایی
22 فروردین 91 23:01
مامان امیر مهدی
22 فروردین 91 23:58
سلام عزیزم خوبی گلم؟کجا بودی این همه مدت؟دلم واست تنگیده بود
مامانی درسا
23 فروردین 91 1:22
نایسلی عزیزم خوبی خوشی .... خوش گذشت . وقت کردی یه پست در مورد مسافرتت بذار خیلی مختصر نوشته بودی . عزیزم خیلی خوشحالم اومدی . دیگه نری پیدات نشه ها .... خیلی نگرانت بودیم . یه دنیا بوس فقط فقط برای نایسلی عزیزم
مسافران آسمانی
23 فروردین 91 9:21
سلام عزیزم...مرسی که بهمون سر زدید خدا رو شکر که خوش گذشته بهتون...بازم پیشمون بیا خوشحال میشیم و منتظرتیم دوست من...
مامان علی خوشتیپ
23 فروردین 91 14:46
اووووووووووم مااااااااااچ