محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

سفرنامه نوروزی الی و علی

1391/1/23 19:37
نویسنده : نایسل
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

 

اولا بگم که این اولین مسافرت منو شوشو بود یعنی ماه عسل بود دیگه بعد ١ سال نیم ما تونستیم بریم

بسوره پدر بی پولی

 

من علیرضا پنجشنبه ساعت 11 12 شب تصمیم گرفتیم بریم مسافرت و چون تا دیر وقت فیلم نگا میکردیم

روز بعد خواب موندیم و ساعت 11 تازه بیدار شدیم کلی بدو بدووسیله جمع کردیم

اینا شد ساعت 2:30 رفتیم خونه مامانی من (مادربزرگم) کلید و بهش دادیم راه افتادیم ساعت 3 بعد از ظهر

علی رضا خیلی با سرعت میرفت 

ما جی پی اس هم داشتیم  اونم کوتاه ترین مسیرهارو نشونمون میداد که خیلی هم خطرناک بود

یکی اش گردنه خوش ییلاق بود که دداشتیم سکته میکردیم چون برف و مه بود و رو کوه مونده بودیم

ماشینا کیپ تو کیپ مونده بودن

بلاخره بعد از 2 3 ساعت رسیدیم آزاد شهر و دیدم نه شهر خوبی  نیسس گازشو گرفتیم رفتیم چالوس

2 صبح چالوس بودیم حساب کنید سرعت رو فقط از نیشابور تا چالوس

رفتیم هتل اسم هتلمون هتل ملک بود خیلی خوشمل بود خیلی دیگه جون نداشتیم خوابیدیم

صبح بیدار شدیم  ساعت 9 دیدیم گشنه ایم رفتیم صبحونه خوردیم اومدیم تو اطاق داشتیم از خواب

میمیردیم باز خوابیدیم  تا 1 اینا یهوووو بیدار شدیم دیدیممممم ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پنجره اطاقمون جلوش یه باغه یه آلاچیق پر خرگوش و وای اصلا نمیدونین چی بود خیلی خوشگلل بود

کلی عکس گرفتیم و  اینا حموم کردیم و لباس پوشیدیم رفتیم اطاق رو تحویل دادیم

بعد وسیله هار وجمع کردیم رفتیم نمک آبرود خیلی خوش گذشت اون روز تو نمک آبرود موندیم

بعد فرداش رفتیم متل قو وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خیلی باحال بود خصوصا آخر شبش

بعدشم دوباره برگشتیم چالوس رفتیم یه هتل به اسم کوروش گرفتیم واییییییییییی

خیلی خوشگل بود البته سوئیت بود دیگه همه چی داشت اونجا خیلی خوب بود خیلی راضی بودیم

 

بعد رفتیم دریااااااااااااااا وایییییییییییییییییییییییی اینقدررررر حال میداد دریا همش میرفتیم با ماششین کنار آب

فرش پهن میکردیم میشستیم بعد دریا رو نگا میکردیم خیلی خوب بود

دیگه بعدشم راه افتادیم به سمت نیشابور

که باز این جی پی اس دهنمونو سرویس کرد از فیروز کوه یه راهی نشون داد

که میان بر بود به سمنان ما هم رفتیم یه گفتیم چه غلطی کردیم غیر خودمون هیچ کس تو جاده نبود

نه ماشینی نه چراغی نه روستایی

رو جی پی اس میزد سفید قبر منو علی سکته کرده بودیم با هزار سلام و صلوات تموم شد اون جاده

بعدشم که رسیدیم دیگه

اینم سفرنامه منو علی جون مونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

نفس مامان
23 فروردین 91 11:40
معلومه بهتون خیلی خوش گذشته. خوبه از این فرصت های دو نفره تون لذت ببرین تا سومی بیاد این فرصت ها خیلی کم میشه. دوست دارم
حسناسادات
23 فروردین 91 12:56
آدم اسم جاده سفید قبر رو بشنوه زهره ترک میشه وای به حال اینکه اونجا هم باشه
مامان امیر مهدی
23 فروردین 91 14:23
همیشه به گردش و خوش گذرونی گلم
مامان نفس طلایی
23 فروردین 91 14:33
عزیزم همیشه به سفر باشی خدا رو شکر که خوش گذشت .... من و شوشو هم با همین جی پی اس تا حالا تو دو تا جاده به غلط کردن افتادیم اخه هیچ کس نبود
نرگسی
23 فروردین 91 14:55
قربونت برم عزیزم مرسی ..
نرگسی
23 فروردین 91 14:58
حسابی ترکوندین پس .. خوش به حالتون اونم مسافرت 2 تایی ..
مامان نفس طلایی
23 فروردین 91 15:07
قربونت برم عزیزم
مامان حنا
23 فروردین 91 15:58
سلام خانومی ایشالله که همیشه به سفر و گردش امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه از این فرصتای دو نفره خوب استفاده کنید که خیلی می چسبه البته با بچه هم خوش میگذره ولی هر کدوم جای خودشون رو دارن کاش عکس هم میزاشتی اگه از خودت هم نمیتونی عکس بزری لااقل از مناظری که عکس گرفتی برامون عکس بزار میسی عزیزم
نفس مامان
23 فروردین 91 16:04
خواهش میکنم عزیزم واقعا از ته دلم دعات میکنم.نگران نباش منم یه بار سقط داشتم . حتما به زودی میتونی یه نی نی ناز و دوس داشتنی داشته باشی مطمئن باش.
نسترن(مامان نیروانا)
23 فروردین 91 16:19
به به چه حالی کردین...خدا رو شکر که راضی بودی و بهتون خوش گذشته...انشاا...همه سال مثل اولش خوب و خوش باشین
مامان محمدرضا
23 فروردین 91 16:59
قربونت بشم خوش به حالتون ما که امسال مسافرت ممنوع بودیم
بهـــــــــــــار
23 فروردین 91 17:10
سلام الناز جوون نی نی تو هم رفت؟؟؟؟؟؟/ من که داغونم نمیدونم چی بگم
مامان بهی
23 فروردین 91 17:19
ای جانم خوشحال شدم که بهتون خوش گذشتههههه مام تقریبا تا اونجاها رفتیم خیلی حال داد
مامان بهی
23 فروردین 91 18:37
خصوصی برات گذاشتمممم
مامان حنا
23 فروردین 91 18:41
نایسل جون ایشالله که درسات رو با موفقیت پشت سر بگذاری منم چشم عکسارو میزارم منتظر عکسای شما هم هستم دوستتدارم عزیزم ممنون که به فکرم هستی
بهـــــــــــــار
23 فروردین 91 18:49
خوشبحالت الناز جان حداقل میتونی راحت حرفاتو بزنی من با بغضام دارم خفه میشم نمیتونم برم وبلاگمو ببینم نمیتونم یه لحظه تصور کنم که بچمو ندارم الناز پسرم اگه بود الان آخرای 7ماهگیش بود هنوز تو دلم بودنشو حس میکنم وول خوردناش لگد زدناش نمیدونم چرا خدا ازم گرفتش نمیدونم چه گناهی کردم که اینجوری تاوان پس میدم اول برادرم رفت بعد مادرم وحالا پسرم ...... همه ی امید زندگیم پسرم بود بخدا نبودن مامانمو داشتم از یاد میبردم اما ........... کاش منم میمیردم 20 روز دیگه عمل دارم بخدا دوس دارم بمیرم
بهـــــــــــــار
23 فروردین 91 19:06
مرسی عزیزم سعیمو میکنم اون آدرسی که گذاشتی باز نمیشه
مامان بهی
23 فروردین 91 19:15
خدا نکنه عسلمممممممم خوشفالم که می یای می سری
عارفه
23 فروردین 91 19:16
خصوصی
عارفه
23 فروردین 91 19:16
راستش نیم ساعت مونده به قرار گفت نمیام!
مامان محمد مانی
23 فروردین 91 20:53
سلام عسسسسسسسسسسسسسسسل سال نو مبارک . انشالله سال خوب و بدون مزاحمت خانواده شوشو داشته باشی. خوشحالم که سغر بخت خوش گذشته. کو عکسها؟
مامان رومینا
23 فروردین 91 21:03
سلام خانمی.خوبی عزیزم؟رسیدنت به خیر.خوش گذشته که؟
تارا
23 فروردین 91 21:22
سلام!سال نو شما مبارک!قالب جدید مبارک!چه سفر نامه ای!ما هم یه سفر دو روزه رفتیم با پسر خاله ام اونم چون کوهنورده جاهای خاص میره با ماشین رفتیم یه جایی که جز ما هیچ کس اونجا نبود!چون بارون هم اومده بود جاده اش گل بود ماشین ما هم گیر کرد و نزدیک بود بیافتیم تو دره!یعنی 1 چرخ ماشین تو دره بود!خودت دیگه فکرش رو بکن!
مامان نفس طلایی
23 فروردین 91 22:42
بوووووووووووووووووووس
مامانی درسا
24 فروردین 91 1:29
ای جانم خیلی خوش گذشته ولی این آخری سفید قبره حسابی ترسناک بوده فک کنم من که عمرا" از جی پی اس استقاده نمیکنم . بیکارم راه راستو میرم و میام .
مامان یسنا گلی
24 فروردین 91 7:37
ممنون خاله جون. خوشحالم که سفر خوبی داشتین و سر حال برگشتی. دوست دارممممممممم
مامان آرشیدا قند عسل
24 فروردین 91 9:54
سلامممم عزیزم خوشحالم که بسلامت رفتین و برگشتین و کلی بهتون خوش گذشته موفق و شاد باشی.
پارميدا
24 فروردین 91 12:22
عزيزم منم يك بار سابقه سقط داشتم و بعدش هم خدا ني ني خوشملمونو بهمون داد بيا به وبلاگش سر بزن خوشحال مي شم.راستي هميشه به مسافرت.....
پارميدا
24 فروردین 91 12:49
با افتخار لينك شدي عزيز
مامانی وروجک
24 فروردین 91 17:19
چه سفر نامه ی مفید و مختصری بهرحال سفر به خیر و همیشه به گشت!
باران پاییزی
25 فروردین 91 19:33
سلام دوست عزیز وبلاگتون خیلی جالبه. تو شهر ما بهتون خوش گذشت؟ من چالوس هستم
ilijoon
26 فروردین 91 7:50
هميشه به خوشي وهميشه به سفر اگه دوست داشتيد مايل به تبادل لينكم ilijoon.niniweblog.com ايليا جون بزرگ مرد كوچك
ilijoon
5 اردیبهشت 91 10:36
هميشه به خوشي عزيزم
سارا
6 شهریور 91 22:31
ببخشید ماشین شما چیه


206 چطور/؟