محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

جواب سوال

1391/1/20 22:42
نویسنده : نایسل
734 بازدید
اشتراک گذاری

دو رقم آخر سال تولدتان را با سن خودتان جمع کنید میشود: نود!!! و این برای همه است و اتفاقی است که هر 823 سال تکرار میشود!

 خوب منظور من از این پست ببنید من متولد سال 1367 هستم

 خوب سال 68 من 1 سالمه 1+68=69 نشد که همون سال

 

 خوب سال 90 که من 23 سالمه

حالا 67+23=90

 

اون سال حاصل جمع با سال خودش یکی میشه

 

سال 91

24+67=91

 

سال 92

25+67

از این سال به بعد تکرار میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

دکمه
21 فروردین 91 13:17
چه بامزه!
مامان پریسا
21 فروردین 91 15:41
کجایی نایسل جون. دلم برات تنگ شده هااااااااا


منم خیلی میام پیشت
نسترن
21 فروردین 91 15:48
سلام خوبی من خوبم خونه یا دانشگاه
مامان نفس طلایی
21 فروردین 91 16:33



چی شده جیگررر
مهتاب
21 فروردین 91 19:28
سلام گلم

........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.آمدیم

........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
نبودید

........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
جدی نگیر اسم یک فیلم روی پرده سینماست .
راستی این متل قو کجای شمال ما قرار اردیبهشت بریم یک سر اونجا بریم .آدرس بده
اگه زحمتی نیست . وقت کردی به ما هم سر بزن .عیدی دیدنی نمیدومدی


عزیزم چالوس میری به سمت نمک آبرود از نمک آبرود رد میشی 15 کیلومتر بعد حدودا شایدم کمتر متل قو
خیلی باحاله خصوصا شب هاش
اگه خانوادگی دوست داری سالار دره نارنجستان رامسر هم خوبه

حسناسادات
21 فروردین 91 21:04
خصوصی...
نرگسی
21 فروردین 91 21:56
عاشششششقتم ..
مهسا مامان مرسانا
21 فروردین 91 22:04
مامان علي خوشتيپ
21 فروردین 91 23:51
من ميدونستم اينو
نسترن
22 فروردین 91 0:13
کجایی هستی دوست جون دلم واست تنگ شده
نفس مامان
22 فروردین 91 9:40
سلام نایسل جون. دلمون برات تنگ شده بود. دیگه کم کم داشتم نگرانت میشدما!!! خوش بگذره عزیزم همیشه خوش باشی.
مامان علی خوشتیپ
22 فروردین 91 10:48
فدات شم خصوصی
مامان علی خوشتیپ
22 فروردین 91 11:08
فداااااااااات منم دوست دارم تو رو ببینم. همه دارن عکس میذارنا
ماماني
22 فروردین 91 11:29
سلام عزيزم من متوجه نشدم منظورت از اين اعداد چي بود رمزمو گذاشتم
نفس مامان
22 فروردین 91 14:08
مرسی نایسل جان دستت درد نکنه. اسمای قشنگین قربونت برم
سحر
22 فروردین 91 15:57
__________@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@