محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نی نی مامانش

روزهای آخر سال

1390/12/27 12:03
نویسنده : نایسل
536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام!!!!!


ديگه امسال وقت زيادي براي امسال بودن نداره کم کم داره تبديل ميشه به پارسال!!! اميدوارم که امسال سال قشنگي براي همه بوده باشه!

niniweblog.com

و بيشتر از اون اميد وارم که سال جديد يه سال دوست داشتني باشه! آرزو نميکنم که تمام سال جديد پر از شادي باشه!

 

فقط آرزو ميکنم که شادي هاش به غم هاش برتري داشته باشه! آرزو ميکنم که سال ديگه همين موقع از خودمون و از سالي که گذشت راضي باشيم! آرزو ميکنم که سال جديد پر باشه از تازگي!! پر از تازگي هاي کشف شدني!! پر از خواباي رنگي!!

                                                            

niniweblog.com


کم کم صداي پاي نوروز مياد! نميدونم چي تو اين لحظه ها هست که واسه من انقدر دوست داشتنيه! چي تو اين سفره پر از سين هست که منو ديوونه خودش ميکنه!

اما هر چي که هست واسم عزيزه! مطمئن هستم واسه هممون عزيزه!! مال خودمونه! از خودمونه!!

ميشنويد! نوروز يه قدم اومد نزديک تر!! اومدنت در هر موقعيتي تازگي مياره!! واي چقدر نزديک شدي!!!!! بهش سلام کنيم!خوش اومدي نوروز !!!


هميشه سال نو پر از تبريکه! اما من فکر ميکنم که بهتره که يه کوچولو تشکرم قاطيش کنم!بايد از خيليا تشکر کرد! امسال سال خوبي نميشد اگه خيليا نبودن!


تشکر از همه اونايي که اومدن اينجا و با ما بودن! و!!

امساله ما يه جورايي مديونه به همتون!سال خوبي داشته باشيد!

یک سال پر خیر و برکت یک سال خیلی خیلی عالی واسه همه آرزوی میکنم ایشالا وقتی دعای تحویل سال میخونیم

یاد کسایی که مریض هستن باشیم....

 

بچه ها خیلی ها الان مثه ما خوشحال نیستن....

مثه عمه خودم که شوهرش خیلی ناگهانی فوت کرد....

مثه بابای سحر....

که  هنوزم  روزم نیست فوت کرده ....

خیلی ها سال 91 براشون سال سختیه چون پدراشون یا مادراشون کنارشون نیستن

یا بچه هاشون

نمیدونم نمیخوام غمگین بنویسم اما تورو خدا به یاد اونام باشید برا شون اگه میبینید نمیتونید فاتحه بخونید

همین الان یه صلوات بفرستید

خیلی خیلی خیلی سخته .... آدم نامزدی اش تو دوران عید باشه بعد پدرش فوت کنه

خیلی سخته آدم عروسی پسرشو بگیره و سرسامون بده بعد بمیره

خیلی خیلی سخته خداااااا به خانواده هاشون صبر بده ....

           عکس از سفره هفت سین سنتی

 

 اینو خودم نچیدم بچه ها از روی نت گرفتم شاید این مدلی چیدم امسالنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مرجان مامان پریساجون
27 اسفند 90 12:12
امیدوارم سالی سرشار از شادی داشته باشی با خبرهای خوش .
مامان محمد مانی
27 اسفند 90 12:21
پیام قبلی مال من بود یادم رفت خودمو معرفی کنم.
mamani
27 اسفند 90 13:02
سلام عزيزم ايشاالله سال خوبي باشه براتون تا بوده همين بوده جز خدا همه چي فانيه ...تا هست بايد قدر دونست و وقتي رفت ...
فاطمه سادات
27 اسفند 90 13:32
سلین چه هفت سین خوشگلیه!اتفاقا من یه ساتن این رنگی گرفتم واسه زیر هفت سین تا بعدش... راستی اهنگت خیلی نازههه!!!
مامان آرشیدا قند عسل
27 اسفند 90 16:37
عزیزم امیدوارم امسال سالی پرا ز خبرهای خوب و پر از شادی و آرامش و در کنار عزیزان بودن برات باشه پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده گرامی مبارک.
سارا
29 اسفند 90 8:55
من رو نتم نانسی جون
سارا
29 اسفند 90 9:28
خوابیدی گلم ؟؟؟؟؟ پاشو روز عیدی