محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نی نی مامانش

امروز

1390/12/19 15:57
نویسنده : نایسل
392 بازدید
اشتراک گذاری

شارژ لب تابم خراب شده

بابات کلی دعوام کرد....

اعصابم ریخته به هم .. گفته دیگه برام نمیخرم چون مراقب نبود آخه راست میگه خیلی بهم تذکر داده بود

من گوش نداده بودم الان نشسته داره باهش ور میره

ته دلم دعا دعا میکنم درست شه .... تازه یه جام نزدیک بود برق بگیردش جیگرم واسه دستش کباب

شد...

خیلی اعصابم خورد شده .. من بدون نی نی وبلاگم چی کار کنم از اون کامپیوتر هم بدم میاد سرعتش

خیلی پایینه بلدم نیستم نصب کنم مودم رو روش هی خطا میده

نمیدونم چرا

خلاصه شاید نتونم بیام

شایدم تونستم خددایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کمک کن درست  شه

                                                                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسترن
19 اسفند 90 16:03
ای وای من درست نشد اگه درست نشه من چیکار کنم خو خیلی تهنا میمونم