محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نی نی مامانش

این روزاا

1390/12/19 11:48
نویسنده : نایسل
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزز دلم

٢ ٣ روزه خاطر ه هامو ننوشتم  خب بابا بزرگی رفته تهران ٤٠ شوهر عمه ام هستش

و مامان زهره تنهاست و من همش میرم اونجا با خواهرم که احساس تنهایی نکنه

باباتم که همش نمایشگاهه و ١٢ شب میاد و به کل منو یادش رفته

هنوز هیچی نخریدم و خیلی نگراانم که برسم بخرم یا نه حالا اگه نرسیدم مامان زهره و خاله الهه خجالتم

دادن در  آخر رو میکنم براش

بعد دیگه هیچی هیچ خبری خاصی نیست جز اینکه خاله رکسانا داره ٥ ماهش تموم میشه میزه تو

٦ ماه میگه نی نی هام کلی تکون میخورن

اسماشون رادمان رادمهره آخییییییییییییییییییییییییییییی شیکم خاله رکسانا  کلی بزرگ شده مثه ٨ ماهه هاست

اون دوتا وروجک اون تو دارن چی کار میکنم نمیدونم

رادین کوچولو هم مثه من سرما خورده بود دل دماغ نداشت

دیشب ١٢ شب رفتیم بیرون ٢  برگشتیم یه جای خیلی بد هم رفتیم شام خوردیم اصلا از غذاش

خوشمون نیومد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آینده ( آرزو)
19 اسفند 90 11:54
سلام عزیزم ممنون که اومدی و گفتی واقعا راست بود .........ممنون
سارا
19 اسفند 90 12:21
راستی عکس بچه ها رو گذاشتم. تو وبشون دوست داشتید ببینید
مامان نفس طلایی
19 اسفند 90 12:28
عارفه
19 اسفند 90 14:44
ممنون.ولی خیلی دقیق نبود فرمه