محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نی نی مامانش

16 اسفند تولد من

1390/12/17 18:05
نویسنده : نایسل
676 بازدید
اشتراک گذاری

قلبتولدم مبارککک وای 23 ساله شدم یعنی 23 سال پر شد و شد 23 سال و یک روزهورا

دوباره تنهامخنثی

بابات نیست دلمم گرفتهناراحت

چون توام نیستیدل شکسته

اما خوب من مامان بابای خوب دارم خواهر خوبقلب

دوستایییی خیلییییییی خیلییییی خوبقلب

16 اسفند رو همیشه خیلیی دوس داشتم خیلی چون یه روز مهمه برام روز تولدمنیشخند

عاشقشم

گاوچران

یادمه پارسال بابات اصلا به روی خودش نیوردمنتظر

بعد خوابیدیم ساعت 11 اینااااناراحت

خوابم برد با کلی غصه نگران

یهو نصفه شب یککی خودشو انداخت رومممممتعجب

توی عقد بودیم نمیشد جیغ زدددد مامان بابام بیدار میشدنگریه

بغلم کرد کلیییییییییییی بوس بوس ریزم  کرد سر تا پاموخجالت

بهم هی میگفت تولد مبارک عشقم تولد مبارکککککککککککقلب

واییی چقدررر خوب بوددددد خیلی دوسش داشتم هیچ وقت یادم نمیرهقلب

 

یه سال هم مشغول خونه تکونی بودیم حسابییییییییییییییییییییییییی من مامانم الههدلقک

یهو بابام از پشت سرم اومد با یه جعبه گل و شیرینی کادوووووفرشته

گفت الناز خانوم الناز خانوم مبارکه ممبارکهتعجب

من مات مونده بودم گفتم چی مبارکه تعجبهورا

گفتتت تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتفرشته

واییییییییی بالا پاییین میپریدیمهورا

خیلی ذوقققق کردم خیلییییییییییییییییییییییییییییقلب

قربون بابای نازم برم که فردا میره مسافرتقلب دلم براش تنگ میشه ایشالا یالم بره برگرددهقلب

 

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

خلاصه دوست جوناااااااااااااااااااااااااااااا از تبریکااااااتون و آرزوهای قشنگتون سپاس گزارم

واسه  همه شما آرزوی خوشبختییی دارم کنار همسرااا و نی نی هاتوننقلبقلبقلب

ایشالا 120 سالگی هممونن

بازم از نسسسسترن جونم ممنونم خیلی خیلی مرسی

بوسسسسسسسس

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب 

سروره جونم و محمد رضای نازم شماهام مرسی ایماچ

نفری یه بوس میکنم ایشالا بوسا کم نیادماچ

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

عارفه
16 اسفند 90 0:13
وای تولد خیلی خوبه.خصوصا وقتی آدم متعهد میشه سال نوی انسانی رو با تحولات اخلاقی و ایمانی شروع کنه.راستی مثل من متولد68 هستی؟البته من نیمه اول 68ام
مامان دخملی
16 اسفند 90 0:28
سلام عزیزم تولدت مبارک دوستم ان شالله 120ساله بشی در کنار شوشو امیدوارم سال دیگه نی نی کوچولوتو هم پیشت باشه عزیزم
نرگسی
16 اسفند 90 0:48
بازم تفلدت مبارک عزیزم ..
مامانی درسا
16 اسفند 90 1:26
عزیز نایسل جان تولدت هزاران بار مبارک . انشاالله همیشه و همیشه در پناه هستی خوش باشی و سالم سالم سالم . خیلی دوست دارم و بهترینها رو برات آرزو دارم .
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
16 اسفند 90 2:27
گلم،نازنینم تولدت مبارک.
مامان آبتین
16 اسفند 90 8:28
عزیزم تولدت مبارک
دکمه
16 اسفند 90 8:32
تفلد تفلد تفلدت مبارک! مبارک مبارک تفلدت مبارک! : X: *: *
مامان محمدرضا
16 اسفند 90 9:08
در ستاره بارانِ میلادت میان احساس من تا حضور تو حُبابی است از جنس هیچ از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق جشن میلادت را به پرواز می روم دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها آسمانی که نه برای من نه برای تو که تنها برای “ما” آبیست تولدت مبارک عشقم
مامان تربچه نقلی
16 اسفند 90 9:14
مبارکت باشه عزیزم شوشوی منم یه وقتایی یادش میره تازه 2 بارم با هم قهر بودیم بهش میگم تو از قصدی دعوا میکنی که واسم کادو نخری
نسترن
16 اسفند 90 10:45
واقعا یادش نبود؟
مامان محیا
16 اسفند 90 11:33
ماکه هستیم عزیزم تولدت مبارک.. هنوز که خیلی کوچولویی. ایشاله خدا بموقعش بهت یه نی نی خوشگل میده تا براش تقویم بسازی. خودم کمکت میکنم. من میشناسمت از وبلاگ نرگس جون. مرسی که بما سر زدی..
مامان نفس طلایی
16 اسفند 90 11:39
مبارکه یه بوسم از من به تو
مامان آرشیدا قند عسل
16 اسفند 90 11:53
روز تولد تو شد تولدت مبارک هزار ساله بشی و با شادی زندگی کنی
مامان تارا و باربد
16 اسفند 90 12:13
تولدت مبارک عزیزم 120 ساله بشی و زندگیتون همیشه شیرین تر از قبل
مامان بهی
16 اسفند 90 13:50
تولد مبارکککککککککککککککااااااااااااااااااااااااا دخمل خانمی راستی راهنماییات منو کشتههههه شاکا شاکا
مامان پارسا قند عسل
16 اسفند 90 13:56
سلام عزیزم.ببخشید.من دیر متوجه شدم.تولدت یه عالمه مبارک.ایشاالله که دویست ساله بشی عسم.یه عالمه بووووووووووووس
مامان نسترن
16 اسفند 90 14:05
مبارک مبارک....تولدت مبارک...بیا شمعا رو فوت کن تا 100 سال زنده باشی.امیدوارم همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه نایسل گلم و انشاا...سال اینده یک هدیه زیبا از طرف خدای مهربون دریافت کنی...خیلی دوست دارم دوست خوبم
الهام مامان رامیلا
16 اسفند 90 14:57
تولدت مبارک الناز جان انشالله سال دیگه تولدت با نی نی با هم باشید
مامان آرینا موفرفری
16 اسفند 90 15:03
عزیزم تولدت مبارک.با بهترین آرزوها برای شما.همیشه شاد باشی گلم.
مامان مانی
16 اسفند 90 15:09
تولدت مبارک عزیزم همیشه شاد و خوش باشی گلم
فاطمه سادات
16 اسفند 90 15:12
تولـــــــــــــــدت مبارک عزیزم ایشالا صدو بیست ساله بشید راستی یه چیز جالب منم متولد دی 67 و1سال و 5 ماهه ازدواج کردیم تقریبا مثل شما
مامان امیر مهدی
16 اسفند 90 15:13
سلام گلم ممنون که سر میزنی......نظر میدی.....شوهری رو خوشحال میکنی
آشنا
16 اسفند 90 15:16
تبریک می گم
ایشالله 120 ساله شی
سال دیگه این موقع از بس مشغول نی نی تی خودت هم یادت بره که تولدته


من فعلا قصدشو ندارم ممنون
آشنا
16 اسفند 90 15:18
ببخشید فضای وب جای بیان رفتار های عاشقانه تو و همسرت نیست
جای این مطالب توی دفتر خاطرات خصوصیه


واااا مگه من چی گفتم ؟
مامان مریم(نی نی های حاجی)
16 اسفند 90 15:38
سلام من هم تبریک میگم
اگه خدابخواهد سال دیگه سه تایی جشن بگیرید


فدات شم گلم ایشالا
نسترن
16 اسفند 90 15:54
هستی ؟


سلام عشقم الان اومدم ارهه
مریم مامان درسا
16 اسفند 90 15:56
چه لطیف است حس آغازی دوباره، و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس… و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن! و چه اندازه شیرین است امروز… روز میلاد… روز تو! روزی که تو آغاز شدی! تولد مبارک عزیزم با یه عالمه آرزوهای خوب و قشنگ برات اینم از طرف من و درسا به دوست جونی
مامان امیر مهدی
16 اسفند 90 16:41
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* ممنون عزیزم که اومدی *********
مامان الی
16 اسفند 90 16:52
تولد تولد تولدت مبار بیا شمع ها رو فوت کن که صد سال زنده باش عزیزم خوشبخت و سالم 100ساله بشی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان الی
16 اسفند 90 16:57
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن که 100 سال زنده باشی عزیزم ایشا...خوشبخت و سالم100 سال زنده باشی
مهسا مامان مرسانا
16 اسفند 90 18:28
ا[بوسه][بوسه] هخئهمعموم8عم9ک0کک0دفغغف ب قس قلهخهککگکخ ز ط ذنغ غ ار غزردغغ عزیزم تعجب نکن اینها رو مرسانا نوشته به زبون خودش تولد خاله الناز مهربونش رو تبریک گفته مبارکههههههههههههههه...انشالله همیشه شاد باشی خانومی
مامان آینده
16 اسفند 90 18:28
سلام خانومی! تولدت مبارک
نسترن
16 اسفند 90 19:11
الناز بالاخره سفره هفت سین چیدی؟
مامان حنا
16 اسفند 90 20:13
مبارک ........ مبارکککککککککککککک عزیزم تولدت مبارکایشالله تولد 120 سالگیتو بگیری عزیزم حیف که دیر خبردار شدم والا منم برات یه کادوی در نظر میگرفتم عزیزم نایسل خیلی مهربونی خیلی من واقعا از ته دلم تورو دوست دارم این همه گلو بوسه کادوی تولد من به شما دوست عزیزم
نسترن
16 اسفند 90 20:32
دیگه اصلا باهات قهرم منت هم نکش حالا شاید حرف زدم خوو چرا نمیگی هستی دوست جدید پیدا کردی
مامان امیرناز
17 اسفند 90 11:50
سلام عزیزم من اولین باره اومدم وبلاگت از وبلاگ نسترن جون فهمیدم تولدته ایشالا سالها با سلامتب و خوشی زندگی کنی هنوز خیلی جوونی از این روزها لذت ببر مادر شدن سراسر مسئولیته ایشالا به وقتش ازش لذت ببر
خاله هدي ياسمين زهرا
17 اسفند 90 12:49
تولد و عيد شما همگي با هم مبارك از طلف ياسي و خاله اش:
ilijoon
29 فروردین 91 9:28
تولدت مبارك عزيزم البته تبريك منو با تاخير پذيرا باش شرمنده دير باهاتون دوست شدم ولي اميدوارم دوستهاي خوبي براي هم باشيم دوستت دارم گلم