محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نی نی مامانش

نظتونو بم بگین چه حسی داشتین حتما حتما حتما خیلی حال بهم زن هستن

1390/12/13 15:13
نویسنده : نایسل
3,147 بازدید
اشتراک گذاری

میزارم توی ادامه مطلب چون

دوس ندارم همه ببننن شاید اعصابتون خورد شه وایناهاا

پس اگه حامله هستین چندشتون میشه نیگا نکنین دوس ندارم اعصابتون خورد شه

من همین جوری گذاشتم واسم جالب بودن

 


 

 

 مردی که باردار شد...

تصاویری که ملاحظه خواهید کرد مربوط به ماجرای شگفت انگیز بارداری یک مرد ژاپنیه . در پاسخ به دوستانی که گمان می کنند این تصاویر ساختگی هستند ، عرض می کنم که تصاویر کاملا واقعی هستند و کلکی در کار نیست . حقیقت امر اینه این آقا حاضر شده به جای همسرش ، زحمت بارداری رو تقبل کنه . توجیه علمی داستان رو هم اگه بخوام خدمتتون عرض کنم باید بگم روش کار به این ترتیب بوده که لقاح سلول های جنسی طرفین در محیط آزمایشگاهی انجام شده و سپس جراحان سلول تخم رو در جدار صفاق این آقا کاشتند و بقیه ماجرا رو هم که بهتره خودتون مشاهده کنید .

واقعا که چه صفایی می کنه این خانومه .

نه چک زده ، نه چونه . بچه می یاد تو خونه .

آخی ... ، اتاق بچه شونم آماده کردن ...

نه ، انگار این آقاهه واقعا یه چیزیش میشه

البته بر بخیلش لعنت ، ولی خوب اگه یکی پیدا می شد

جای من باردار بشه و بعدشم بزاد همینجوری چارچنگولی بغلش می کردم .

عکس بارداری دومش خوشش اومده دیگه

 اولین مرد حامله دنیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این عکسای قبل از تغییر جنسیتشه

مردي كه با اعلام خبر بارداريش دنيا را شگفت زده كرد او در مصاحبه با اپرا حقايق جالب و خواندني از زندگيش خودش راگفت.
توماس بتي در مقابل دوربين هاي تلويزيوني شكم باردار خودش را نشان داد او همچنين عكسي از خودش را كه زماني بعنوان دختر جوان بود و در مقايسه ملكه زيبايي شركت كرده بود نشان داد

پس از اينكه تصميم به انجام اين كار گرفتيم ما ابتدا به دنبال كسي گشتيم كه حاضر باشد در عمل لقاح مصنوعي ما را ياري كند. پس از يافتن مرد جواني من به يك دامپزشكي رفتم و سرنگ مخصوص لقاح مصنوعي حيوانات را خريداري كردم.
پس از تهيه مقدمات كار ما در حالي كه اميد چنداني به موفقيت طرح مان نداشتيم، خودمان در خانه عمل را انجام داديم و چند روز بعد براي اينكه از ماحصل كار باخبر شويم، توماس را براي آزمايش خون به آزمايشگاه برديم و از تست بارداري متوجه شديم عمل موفقيت آميز بوده است.

در همين حال توماس درخصوص چگونگي تغيير جنسيت خود گفت؛ در سن ۲۲ سالگي دريافتم رفتارهايم بيشتر به يك مرد شبيه است تا يك زن، از اين رو به پزشك مراجعه كردم تا ترتيب تغيير جنسيت من داده شود.
در ابتدا براي من دشوار بود كه در جامعه به عنوان يك مرد شناخته شوم. زندگي قبلي من به عنوان يك مدل لباس بسيار با مسير جديدي كه در پيش داشتم متفاوت بود.
از اين رو ابتدا با پوشيدن لباس هاي مردانه اطرافيان را با فرم جديد زندگي خود وفق دادم تا پس از عمل مشكلي برايم پيش نيايد. در حالي كه با حضور اين مرد ۳۴ ساله در برنامه معروف اپرا وينفري ادعاي باردار شدن يك مرد شكلي رسمي تر به خود گرفته است، بسياري از كارشناسان اين ادعا را نادرست دانسته اند و مدعي هستند علت باردار شدن توماس وجود بخش هاي زنانه در داخل بدن اوست كه يادگاري از زندگي قبلي او با جنسيت زن است.
در كنار اين نظر برخي نيز به كل ادعاي مرد بودن توماس را زير سوال برده اند. اين جنجال در حالي ادامه دارد كه به علت جنسيت توماس پزشكان امكان وضع حمل طبيعي وي را غيرممكن مي دانند و از اكنون در فكر اقداماتي هستند كه بتوانند فرزند اين مرد را سالم به دنيا آورند.




 


 

 

 

اسکات مور، دومین مردی در جهان است که باردار شده است!!

 

Persianv.com At site

عجیب در دنیای اطراف ما کم رخ نمی‌دهد اما بعضی از ماجراها واقعا شگفتی ساز هستند.

Persianv.com At site

مرد باردار

او ابتدا با جنسیتی مونث به دنیا آمد و جسیکا نام داشت اما با گذشت زمان، در سن 16سالگی تصمیم به تغییر جنسیت گرفت و به یک پسر تبدیل شد.
Persianv.com At site

باردار

او بخاطر اینکه در شناسنامه اش هنوز یک دختر است توانست با مرد دیگری ازدواج کند


یک زن هندی در یک زایمان بسیار عجیب، 11نوزاد قد و نیم قد را در نخستین زایمان خود به دنیا آورد.

به گزارش میهن ناز به دنیا آمدن این همه نوزاد نه تنها اعضای کادر بیمارستان محل زایمان زن هندی را شگفت زده کرد، بلکه سبب شگفتی بسیاری از مردم هند شد.

این زایمان شگفت انگیز بسیاری از کاربران اینترنت را وادار به نوشتن تحلیل و تفسیرهای جالبی کرد که به نوشته برخی از آنها، زن هندی در اولین زایمان خود اعضای یک تیم فوتبال را زائیده است.

 


زشت ترین دختر دنیا

این اتفاق موضوعی نادر است که تنها در هر یک میلیارد نفر یکبار رخ می‌دهد، و شاید از بخت بد سه بار در یک خانواده هندی رخ داده است

این اتفاق که به آن سندروم گرگ‌نمایی(werewolf syndrome) نیز گفته می‌شود برای سه خواهر در یک خانواده هندی رخ داده است. در این سندروم رویش مو از سر تا پا به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند.

ساویتا ۲۳ ساله، مونیشا ۱۸ ساله و ساویتری ۱۶ ساله که هرسه در دهکده‌ای کوچک نزدیک پونا در هند زندگی می‌کنند به طور ارثی این سندروم را از پدرشان به ارث برده‌اند.

هم اکنون گاها این ۳ خواهر با استفاده از کرم‌های موبر موهای اضافی خود که چهره‌ای خاص به آنها داده است را می‌زدایند اما آرزوی آنها این است که روزی استطاعت مالی لازم برای پرداخت هزنیه‌های لیزر درمانی و از بین بردن همیشگی این موهای زائد را به دست بیاورند.

آرزوی این دخترها از بین رفتن موهای زاید بدنشان و پیدا کردن همسری مناسب است.

خانواده پشمی

این سندروم ژنتیکی ارثی سبب می‌شود تا سلول‌های بدن به طور عادی نتوانند جلوی رشد مو در مواضعی که نیاز به روییدن مو است را بگیرند. این بدین معناست که موهای زاید در سراسر بدن این دختران می‌روید حتی روی پلک، بینی و صورت و در نتیجه ظاهری نامطلوب برای آنها ایجاد می‌گردد.

این دخترها مجبورند هر روز از کرمی‌خاص استفاده کنند. هر چند به سرعت و پس از استفاده از کرم مجددا موهای زاید رشد کرده و در مواضع نامناسب رشد می‌کند. 

اینجاست که خانواده این دخترها سه دختر دیگر نیز دارد که آنها چنین مشکلی ندارند. این بیماری از پدر این دخترها به >ها ارث رسیده است. پدری که مادر این دخترها در سن ۱۲ سالگی و به اجبار با وی ازدواج کرده است.


چندین سال پیش عکسی از کودکی آفریقایی منشر شد که کرکسی در کنارش منتظر مرگ او بود تا او را بخورد اما این بار در حالی که همان حادثه مجددا تکرار شد کودک، با همت انسانها و سازمان ملل نجات یافت

این بار کسی منتظر نماند تا کرکس کودکی را بخورد وقتی چندی پیش عکسی از کودکی به نام منهاج گدی فرح که یکی از هزاران کودک گرسنه سومالی بود منتشر شد همان حس و حال در همه ایجاد شد. این کودک در آنزمان چیزی جز اسکلت از او باقی نمانده بود، به همت چندین خیر و عوامل سازمان ملل نجات یافت اما امثال او در سومالی زیاد هستند. کاش می‌توانستیم برای آنها کاری کنیم.

حال شده عکس سمت راستی ....


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سمیرا
12 اسفند 90 15:45
ترسناک بود یکم دوستممممممممممممم راستی سلاممممممممم
مامان آرینا موفرفری
12 اسفند 90 17:40
بابائی که مامان می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان حنا
13 اسفند 90 5:10
مامان احسان
13 اسفند 90 9:35
سلام دوستم خوبی ؟ میخواستم ازتون حلالیت بطلبم آخه فردا شب میخواهیم بریم سفر خونه خدا حتما یادت میکنم دوستت دارم گلم
نسترن
13 اسفند 90 10:07
النازجون ببخشید من چندروزی بود که داشتم خونه تکونی میکردم تازه امروز تقریبا تموم شده خوبی چیکارا میکنی عکس موهات رو نگداشتی چرا؟
مریم مامان نخودچی
13 اسفند 90 10:34
دمت گرمم بابا...
مریم مامان نخودچی
13 اسفند 90 10:36
بابا دمت گرمم...
مامان آرشیدا قند عسل
13 اسفند 90 12:34
واییییییییی حدلم ریش شد و حالم دگرگون تو رو خدا دیگه از این چیزها نذار
مامان الینا
13 اسفند 90 15:07
وای خدای من حسابی چندشم شد
مامان الینا
13 اسفند 90 15:29
ولی خوب کاش میشد این شوهرا بجای ما حامله میشدن خیلی باحال میشد
مامان نفس طلایی
13 اسفند 90 15:38
من نرفتم تو ادامه مطلب اخه خیلی شجاعم بعدم نظرات دوستان و خوندم دیدم مثل اینکه یه ذره .... و صد البته اینکه تصاویر تا مدت ها تو ذهنم می مونه پس شرمنده
مریم مامان درسا
13 اسفند 90 17:55
داشتم چائی با گز میخوردم ، انگار موهای این پشمالوها رفت تو حلقم اییییییییییییییییییییییییییی
مامان آینده ( آرزو)
13 اسفند 90 18:48
سلام عزیزم ... عکس موهاتو نذاشتی که ....؟؟؟؟
ilijoon
28 فروردین 91 23:22
خيلي مطالب با حالي بود وجالب تر از همه بارداري آقا به حق چيزهاي نديده ونشنيده