محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نی نی مامانش

6اسفند و 7 اسفند

1390/12/7 16:01
نویسنده : نایسل
527 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خیلی عصبانی هستم چون آدمای ابلهی میان و برای آدم نظراتی میزارن ... که آدم سرش سوت میکشه با کلی ذوق اومدم نت نظراتمو بخونم خورد تو ذوقم آدمای بی تربیت بی فرهنگگگگ اه اه

البته دور از جون مامانای مهربون نی نی سایت ولی خوب عصبانی شدم

نت نداشتم چون علیرضا خان لب تابمو برده بود سر صحنه منم داشتم از بی نی نی سایتی میمردم خلاصه دیشب دایل آپ وصل شدم با کامپیوتر وایییییی روانی شدم از بس که سرعتش افتضاح بودد

جات خالی مامان جون خاله الهه رفته خونه مامان زهره چون دارن خونشونو پارکت میکنن امروزم رفتم آرایشگاه واسه چهار شنبه وقت گرفتم برای رنگ مو یا دکلره هنوز فکر نکردم نیشخند

بابات اوکی داد آق جونننننن

امروزم ناهار آش رشته پختم همه فکشون افتاد چون خیلی باحال و خوشمزه بود

 مامان زهره و بابا جون برای تولدم چون نیستن نیشابور میرن تهران بهم ٢٠٠ پول دادن خیلییییییییی حال داد حالا قراره برم حساب باز کنم بزار تو حساب خرج نکنم

ببعد مامانی یه بافت خوشمل م برام داده بافتن اونم بهم کادو وووو دادددد وای خیلی خوبه دوست دارم نیشخند

بابات که گفته نمیخره واسه تولدم چیزی آخه برام شهریه دانشگاه ٧٠٠ تومن داد حالا شایدم ١٦ اسفند سورپرایزم کرد خرید

راستی تصمیم گرفتم قسمت کامنتامو تایید دار کنم تا از این به بعد نظرای بد بد رو  پاک کنم

ناراحت خجالت کشیدمممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان آرینا موفرفری
7 اسفند 90 15:53
سلام.اول از هرچیز دستون درد نکنه واسه آش رشته.پیشایش تولدتون مبارک.


فداتتت شم عزیز دلم
مامان محمدرضا
7 اسفند 90 16:36
مگه چی نوشته بودن نایسل جوووووون؟
مامان محمدرضا
7 اسفند 90 16:42
چقدر بی ادب و بی تربیت . بعضی ها شخصیتشون همینقدره عزیزم . ارزش ندارن که خودتو ناراحت کنی
مامان محمدرضا
7 اسفند 90 17:20
مرسی عزیزم
مامان محمدرضا
7 اسفند 90 17:29
ای بابا تو از من بدتری که . وقت دکتر منم دیروز بود ولی نرفتم
مامان محمدرضا
7 اسفند 90 17:30
لباسهای محمدرضا رو ببین
مامان محمدرضا
7 اسفند 90 17:35
الهی بمیرم عزیزم . قرار شد غصه نخوری دیگه . دیگه ازش حرف نزن . اگه قرار باشه با هر پست من یاد اون بچه بیفتی من دیگه پست نمی ذارم
مامان محمدرضا
7 اسفند 90 17:36
دل منم صبح وحشتناک گرفته بود. اگه محمدرضا و لگدهاش نبود روانی می شدم
مامان محمدرضا
7 اسفند 90 17:39
منم اون موقعها که منتظر باردار شدن بودن بودم همش وبلاگ مامانای باردار رو می خوندم . حتی با خوندش از خوشحالی اشک می ریختم . حالا عشق خوندن وبلاگ های نوزادام . با کارهاشون ذوق می کنم
مامان محمدرضا
7 اسفند 90 17:40
واسه چی مشهد بودی؟ چقدر خوب میشد اگه الان هم می اومدی . چقدر دوست دارم بیای خونمون و از نزدیک باهات حرف بزنم . خیلی وقته دوستی مثل تو نداشتم
مامان محمدرضا
7 اسفند 90 17:43
آخی عزیزم . چه جالب . منم قبل ازدواج توی موسسه گاج کار می کردم ولی بعد ازدواج حمید نذاشت دیگه /
مامان محمدرضا
7 اسفند 90 17:45
چه باحال . پس محمدرضا خالش یه هنرمنده
خاله نفس
7 اسفند 90 18:06
سلام عزیزم
به صورت گنگ و تقریبا" نامفهوم چیزهایی از اتفاقات گذشته ات برایم روشن شد
عزیزدلم منم تجربه یک سقط در پایان هفته6 رو داشتم و این موضوع به شدت داغونم کرد! روزها رو میشمردم که اگر بود الان فلان روزش بود تا روزیکه اگر بود در آن متولد میشد !!! وقتی بهم میگفتن حکمتی داشته احساس میکردم دارن به من فحش میدم حس مسکردم هیچکس درکم نمیکنه تازه الان 2-3 ماهیه که آروم شدمو امیذوارم تو هم زودتر به آرامش برسی



مرسی عششقم لطف داری
منم کم کم آروم میشم
مامی حنا و دینا
7 اسفند 90 20:42
عزیزم از تع ذل دعا می کنم یه نینی خییییییلی قشنگ از خدا هدیه بگیری . ناراحت نباش احساستو خیلی خوب درک ی کنم عزییییییییزم صبر داشته باش


ایشالا مرسی درکم میکنی
مامان نفس طلایی
7 اسفند 90 22:23
چه کادو های خوبی گرفتی مبارکه اش هم نوش جان


میسییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزممم
[جوجه نارنجی ما
8 اسفند 90 0:46
عزیزم مممنون که پیش ما اومدی
با اجازه 2 تا نظر واستون داشتم .1.اندازه حروفتونو میشه درشتر کنید خیلی ریزه و چشمام درد میگیره ممنون میشم گلم


چشم حتما
جوجه نارنجی ما
8 اسفند 90 0:49
عزیز دلم قصه نخور ایشالا همین روزها دوباره خدا یه نینی سالم بهت میده بوسسسسسسسسسسس


ایشالا برامون دعا کن
مامان پارسا قند عسل
8 اسفند 90 0:51
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک.ایشاالله که همیشه سالم و سر حال باشی گلم


مرسی عشقم
مهسا مامان مرسانا
8 اسفند 90 1:28
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی اهنگ وبلاگت قشنگه تبریک میگم به این سلیقه ات الناز جون
مهسا مامان مرسانا
8 اسفند 90 1:28
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی اهنگ وبلاگت قشنگه تبریک میگم به این سلیقه ات الناز جون


مرسی عزیزم لطف داری
مامانی درسا
8 اسفند 90 7:47
عزیزم . اولا" این آدمای بی فرهنگ تو این وب های نی نی وبلاگ رخنه کردن و هرجی دلشون میخواد میگن . جواب ابلهان ..... آش رشته نوش نوش جونت . کادوهات هم مبارکت و پیشاپیش تولدت مبارک . یه پست واسه تولدت بذار . دوست دارم .


مرسیی فدات شم حتما میزارم
دکمه
8 اسفند 90 7:56
مبارکه تولدت پیشاپیش!

از این آدمای بیشعور و بیکار زیاد پیدا میشه. سر منم اومده. حرص نخور!


فدات شمممممممممم عزیزمممممممم
مامان الی
8 اسفند 90 9:15
سلام جیگر
ول کن این پست ها رو
راستی رنگ مو مضر نیست؟
از دکترت بپرس بعد جیگر
راستی آهنگ عالیه
بوسسسسسسسسسسسسسسس


نه دیگه ضرر نداره چون تو دلم نی نی ندارم
مرسی قابلتو نداره گلم
مامان الی
8 اسفند 90 9:27
النازی
فدات شم من
من الان متوجه شدم
عزیزم نمی دونم چی بگم
فقط می تونم بگم خیللللللیییییییییییییی ناراحتم
عزیزم ایشا... به زودی نی نی دوباره میاد میشینه تو دلت
قربونت برم غصه نخور
بازم میام دیدنت
بوسسسسسسسسسسس


مرسی فدات شم تو غصه نخور واسه نی نی ات بده گلم
بوس
نرگسی
8 اسفند 90 13:06
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم ..


مرسی فدات شم
مامان احسان
8 اسفند 90 14:48
سلام عزیزم با اینکه ندیدمت ولی خیلی دوستت دارم این اتفاق برای من هم افتاد ولی با اومدن احسان همه چیز از یادم رفت بهت قول میدم به زودی تو هم یادت بره و به عشقت فکر کنی میبوسمت واگر پیشم بودم با تمام وجود بغلت میکردم و میفشردمت .با اجازه لینکت کردم عزیزم.


مرسی عزیززز م هزار هزار بار ممنون
مامان نفس طلایی
8 اسفند 90 16:37
مامان امیر علی
8 اسفند 90 16:39
چون 3 قلو بودن و همین یکی موند خانومی، دیگه دلم نمیاد اسم وبلاگمو عوض کنم
مامان نفس طلایی
8 اسفند 90 17:15
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
8 اسفند 90 17:32
نایسلی جون
ممنون که به ما سر زدی
انشالا خدا جون به شما عزیزِ مهربون هم 2قلوی ناز و شیطون عنایت کنه


وای ایشالله خدا از دهنت بشنوه تازه من دختر و پسر دوس دارم هم جنس دوس ندارممم واییی فکر کننن مرسییی واسه دعای خوبت
مامان آینده ( آرزو)
9 اسفند 90 11:59
سلام عزیزم خوبی ...مگه چی نوشته بود میشه بیای بگی ...؟؟؟؟ البته اگه دوست داشتی هااااا /؟؟؟؟
مامان آینده ( آرزو)
9 اسفند 90 12:18
عزیزم اونایی که میگی نظرات بد میزارن اونا رو میگم مگه چی میگن ...؟ که ناراحت شدی ؟؟
مامان آینده ( آرزو)
9 اسفند 90 12:59
آخ آخ عزیزم .... ول کن و زیاد حرص نخور از قدیم گفتن در دروازه رو میشه بست ولی دهن مردم رو نه ( البته دور از جون نی نی وبلاگی ها و بعضی های دیگه ) بی خیال باش و خودتو و نی نی وبلاگی ها رو بچسب اونا که ارزش نداره ....