محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

نی نی مامانش

من نفر سومممم هستم مامان طهورا جون و سعیده جونم منو انتخاب کردن

1392/3/11 22:36
نویسنده : نایسل
1,233 بازدید
اشتراک گذاری

1- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟

 

از دست دادن مادر پدر و همسرم و بچه دار نشدن



2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟

 

میرفتم بانکککک تو قرعه کشی هاش خودم رو برنده اعلام میکردم

مثلا برنده 100 میلیون تومن پول



3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟

بچه دار شدن



4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟


پلنگ


5- کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟


آن شرلی ...بابالنگ دراز...دوقولوها ..بل سباستین..خانواده دکتر ارنست..مهاجران..

حنا دختری در مزرعه جیمی و جکی...بچه های کوه آلپ ..گربه سگگگ از همه بیشتر



6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟


قیمه ....


٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟


جیغ زدن زیاد و گریه

٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟

هی این اورانیوم غنی شده یه کاری کرد اینقدر گرون شد با تحریما  که نمیتونیم نه بریم

مسافرت کنار دریا نه میتونیم مرغ بخریم

 

9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

 

اگه به تو نمی گفتم حرفامو
اگه نمی گفتم چقدر دوست دارم
الان بودی
شاید اگه نمی فهمیدی اینو
که تو رو زیادی از حد دوست دارم
الان بودی
مثل یه سایه همرات اومدم
مطمئن شم که تو آرامشی
نمی دونستم خستت می کنم یه روز
تو رو اگه کمتر می دیدمت
اگه می ذاشتم دلتنگم بشی
این جا بودی کنارم هنوز
بدون تو شبها،پر از غم و سرماست
آره بدون تو تهه راهمه تهه دنیاست
بدون تو شبها پر از غم و آهه
اگه تنها بری،می بینی آخرش اشتباهه
آره این گناهه

 

نگرانت می شدم نمی دیدمت حتی چند ساعت
به بودن تو دلم عاشقونه کرده بود عادت
ولی فایده نداشت اون همه تلاش
تو رسیده بودی به آخراش
از خدا می خوام روزات بگذره خوشحال و راحت
از ته دلم زندگی رو با عشق می خوام واست
باز خیسه چشمام ولی نمی خوام دل تو بسوزه دیگه برام
بدون تو شبها،پر از غم و سرماست
آره بدون تو تهه راهمه تهه دنیاست
بدون تو شبها پر از غم و آهه
اگه تنها بری،می بینی آخرش اشتباهه
آره این گناهه

 

خوشحال و راحت
عشق می خوام واست
خوشحال و راحت
عشق می خوام واست
خوشحال و راحت
عشق می خوام واست

 

 


 

10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟

 

 

گذشته میروم .... یه روزای داری دلم میخواد عوضشون کنم ....



11- چه رنگی هستی و چرا ؟

 

 

همه رنگارو دوست دارم خیلییییییییییییییییییی

                          
12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنی؟

 

ترکیه یا دبی



13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

 

یه اس ام اسی هست مال دوران نامزدی ام با علیرضا قربون صدقه ام رفته 4 صفحه

عاشقشمم


14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟

 

مامانم بابام علیرضا باشه دیگه



15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟


چاقیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟

 

بچه ا م رو میخوام فقط ببینم

 

 
17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟


روزای بی تو بودن


18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟


هلو سیب میوه های چاق و شیرین

                           

 
19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

 

پرخوری خودخواهی ولخرجی


20- کاشکی...... ؟؟؟

نی نی ام زنده بوددد الان 8 ماهش بوددد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامانی طهورا
11 خرداد 92 22:40
عزیزم انشاله که به همه آرزوهات برسیمرسی که دعوتمو قبول کردی
مامان فاطمه
12 خرداد 92 15:51
از خدا می خوام که هر چه زودتر به آرزوت برسی .
sahar
12 خرداد 92 19:57
انشالا هرچه زودترنی نی داربشی اینو واقعا ازصمیم قلب میگم وازخداوندمهربون میخوام باتوسل به بانوفاطمه زهرا یه نی نی ناز بهت بده دوست عزیز
مامان احسان
13 خرداد 92 8:40
سلام النازی چطوری خواهر خوبی کلی خندیدم با این تشبیهت
مامان کیان کوچولو
15 خرداد 92 0:11
سلام عزیزم .. خیلی وقته که دبگه به ما سر نمیزنی .. اما من هر از گاهی میام اما فرصت نمیشه واست کامنت بذارم ....... امیدوارم اتفاقی که گفتی ختم به خیر بشه ... رمز وب کیان و خصوصی برات میذارم ما هنوزم دوسِت داریم
هدیه
16 خرداد 92 22:26
سلام نایسل جون یعنی شما یک بار نی نی گلتون رو ازدست دادید و الان دوباره حامله هستی؟
ستاره زندگیم اریانا
17 خرداد 92 17:25
زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند. زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ. زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز. زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز. زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی مثل زمان در گذر است...
مامان نفس طلایی
17 خرداد 92 23:46
خوبی خانوم؟ نیستی .... دلم تنگ شده بود برات
مامان یلدا و سروش
18 خرداد 92 14:24
انشاالله به همه آرزوهات برسی
مامان یلدا و سروش
18 خرداد 92 14:24
زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند. زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ. زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز. زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز. زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی مثل زمان در گذر است... امیدوارم که بهار دلت همیشه شاد باشه و هیچوقت رنگ خزان نگیره عزیزم
zahra
19 خرداد 92 13:21
زهرا قربونت بره الهی...اصلا میشناسی منو النازیه بی وفا؟اجی اوجگلم؟فدای جواب دادنت الهی... عزیزدلم خوبی؟کجا بودی این همه مدت؟خوب فراموشم کردی نایسل خانومی....دستت دردنکنه...خدداییش راستشو بگو میشناسیم؟ الهی الهیعیب نداره...منتظرتم قربونت برم...بوووس بووووس
zahra
20 خرداد 92 11:41
اجی نیومدی پیشم؟یعنی قهری با اجی زهرات؟
مامان بهنود
21 خرداد 92 15:54
بالاخره ادرس وبتون رو پيدا كردم.اگه يادتون باشه يه ٢دفعه اي به ماسرزدين. وبلاگ خوبي داري جاي خوبيه براي درد دل. ايشالا حاجتت براورده ميشه. و شماهم يه روز ماماني بشي. خوشحال ميشم باهم دوست بشيم.
hedieh
21 خرداد 92 23:34
سلام ناسیل یا الناز گیج شدم به خدا درباره وبت رو متوجه نشدم شما مادر شدی یا نه
زهره
22 خرداد 92 11:34
مامان پریسا
23 خرداد 92 1:21
کلی گشتم تا اینجا رو برای کامنت پیدا کردم. خوبی عزیزم.خوشحالم که حسابی سرت گرم شده.ایشالله همیشه موفق باشی. جات پیشمون خالیه.
مدیر وبلاگ رسمی ملیکا پارسا
24 خرداد 92 14:19
سلام دوست عزیزم وب رسمی خردسال ترین هنرمند افتتاح شد
سارا
14 تیر 92 16:15
الهی.. همش بوی حس شیرین مادری میداد... ایشلالله که 8قلوبیاری یکی ازیکی ماه تر!!!
مامان نی نی
14 تیر 92 16:18
سلام دوست خوبم فاطمه خانم ودوستش تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردن خوشحال مشم که کد های 464 و465 رو به صورت464 465 (با یک فاصله) به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید وبهشون رای بدید ممنون
سارا
14 تیر 92 16:18
یه سوال داشتم البته هیچ اسراری توش نیست که جواب بدی نه کنجکاوم ونه قصددخالت توی حریم خصوصیه شما وآقاتون دارم امااگه جواب بدی ممنون میشم:چرادوباره برای بچه دارشدن تلاش نمیکنی؟!مگه خدایی ناکرده مشکلی داری عزیزم؟
مامان ارمیتا
23 تیر 92 15:16
سلام خاله جون.من امروز تونستم توی مسابقه شرکت کنم.کد عکس من 632.میشه بهم رای بدی؟بیای وبمو ببینی حتما ازم خوشت میاد.میای؟
مامان فاطمه حسنا
3 مرداد 92 11:20
سلام. امیدوارم خوب و خوش باشی و به همه آرزوهات برسی... فقط یه تجربه... هر کس خیلی به بچه دار شدن فکر می کنه، یه استرس خاصی ایجاد می کنه که از بچه دار شدن جلوگیری می کنه. به محضی که یه مشغولیت ذهنی از این فکر دورش می کنه، اون وقت نی نی خوش میاد
محقق زایمان طبیعی
5 مرداد 92 17:42
سلام منو یادت هست؟ حامله شدی؟ مبارک باشه. دیدم نوشتی یه نینی یه ماهه تو شکمت هست.