محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نی نی مامانش

مرگ مادر

1392/1/26 9:45
نویسنده : نایسل
2,299 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 25 فروردین 1392

تلخ ترین روز زندگی من و همسرم بود....

تمام درد های مامانش تموم شد و به نور رسید اونم چه روزی روز شهادت حضرت فاطمه س

انشالا خود خانوم شفاعتشون کنن....

طفلککک علی ....بمیرم براش که طاقت غصه هاشو ندارم داغون شده ولی خودشو مثله یه کوه نگه داشته

بمیرم برات ...

دیشب همه رفتن هیچچ کس نبود همه گفتن شما هم برین خونتون ولی عزیز دلم طاقتشو نداشت

رفتیم خونه مامانش

همه جای خونه آدم و یاد مامانش میندازه دیشب چه بارونی اومد .....

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  تورو به بزرگی ات قسم صبر شو بهشون بده

خدا رحمتش کنه .... خیلی خوب مرد پیش منو علی مرد .... نگاه آخرش هیچ وقت  یادم نمیره هیچ وقت

نفس کشیدناش

وای خدا  یعنی یه ر وزی همه مون میمیرممم وایییی میترسم از اون روز

امروز علیرضا رفت برای مامانش قبر بخره به قولش خودش سخت ترین کار دنیا

ازم خواسته برم تو غسال خونه مراقب مامانش باشم همین کار ازم بر میاددد

خدایا هر چی بدی من بهش کردم بببخش منم هر چی بدی بهم کرد میبخشممم حلال حلال حلال

روحتتت شادددددددددددددددددد

 

 

با دلای پاکتون براش دعا کنیدد...............امروز ساعت 3 دفن میشه ....شب اول قبرشونه خیلی سخته

دعا کنید مرسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان علی خوشتیپ
26 فروردین 92 9:42
سلام الناز جون
تسلیت میگم.غم آخرتون باشهخدا به خانوادشون صبر بده...



مرسی عزیزم
مامان ساجده
26 فروردین 92 9:51
سلام عزیزم خدا رحمتش کنه خدا به خانوادشون صبر بده


مممنون عزیزم
رومینا
26 فروردین 92 9:59
عزیزم تسلیت میگم ایشالله هیچ وقت این روزههای بد رو نبینی . ولی نایسل جون از درد راحت شد


مرسی عزیزم
مامان تارا و باربد
26 فروردین 92 10:01
عزیزم صمیمانه بهتون تسلیت میگم امیدوارم روحش در آرامش باشه و برای شما هم طلب صبر و شکیبایی دارم تا می تونی براش قرآن بخون غم آخرت باشه


مممنون خانوم
مامی کوروش
26 فروردین 92 10:24
نایسل جون خدا رحمتشون کنه
سانازی
26 فروردین 92 17:04
خیلی وحشتناکه خدا صبرتون بده دعا میکنم حتما ( +صلوات
الهام مامان تيانا
26 فروردین 92 17:56
عزيزم تسليت ميگم غم اخرتون باشه و خدا صبر بده بهتون خدا رحمتش كنه
تارا
26 فروردین 92 19:55
واقعا ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه انشاالله هرچی خاک هست بقای عمر شما و همسر عزیزت باشه
مامان محمد و ساقی
27 فروردین 92 0:52
سلام الناز جونم.خدا رحمتشون کنه.قرین رحمت باشن
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
27 فروردین 92 1:53
الناز عزیزم تسلیت میگم. خدا رحمتشون کنه . خدا به همسرت صبر بده
مامان علی اصغر
27 فروردین 92 2:07
تسلیت میگم خدابه همسرتون صبربده همچنین به شما که به همسرتون دلداری بدین
مامان پریسا
27 فروردین 92 10:15
سلام الناز جون. تسلیت میگم. به همسری هم از طرفم تسلیت بگید. خدا به همتون صبر بده.
حمید
27 فروردین 92 11:29
سلام آبجی الناز قبل از هرچیز دردر گذشت مادر شوهرتون را به شما آبجی گلم و شوهر گرامیت آقا علیرضا تسلیت میگم و از خدا شفاعت آن مرحومه و صبر جزیل برای شما و خانواده محترمتان از خداوند متعال خواستارم بعد آبجی وبلاگت خیلی جالب و عالیه منم یه دختر دارم که اسمش سوگند و یه وبلاگ براش درست کردم اگر وقت کردی بیا سر بزن ببین و نظر بده و اگر تونستی در بهتر شدن وبلاگم کمکم کنی ممنونت میشم آبجی
فسفلی مامان وبابا
27 فروردین 92 12:21
سلام الناز جون تسلیت می گم غم آخر شما و همسرتون آقا علی رضا باشه
مواظب همسرت باش غم نداشتن مادر سخت امیدوارم خدا به شما وخانوداش صبر عنایت کن
ومادرشون رو هم رحمت کنه
انشاالله روحش با فاطمه زهرا همنشین بشه و خود خانم شفاعت شون کنن
من وهمسرم کمال همدردی رو باشما داریم


مرسی گلمممم خیلی مممنون
مامان موژان
27 فروردین 92 23:41
الهی ای جانم عزیزم تسلیت میگم غم اخرت باشه خیلی سخته شوهر ادم مادر یا پدرش فوت کنه نور به قبرش بباره
مسافران آسمانی
3 اردیبهشت 92 11:55
سلام نایسل جون پستت خیلی ناراحتم کرد... تسلیت میگم عزیزم و خدا بهتون صبر بده...انشااله غم آخرتون باشه...
جودی
5 اردیبهشت 92 18:04
سلام نایسل جون وای خیلی ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه
اتنا مامان نگین
7 اردیبهشت 92 16:32
سلام عزیزم یه دفعه اومدم وبت وخیلی خیلی ناراحت شدم خدا به همسرت صبر بده تنهاش نزار .داغ بی مادری اونم تو این دنیای بد وبا این همه کس بی کس بودن سخته.منم11 ساله مامانمو به خاک سپردمش .پس تنهاش نزار باور کگن از گریه به هق هق افتادم.
سمیرا
10 اردیبهشت 92 12:29
وای نایسلللللل تسلیت میگم عزیزم غم نبینی عزیزم خدا بیامرزتش
ستاره زمینی
16 اردیبهشت 92 8:42
مامان نفس طلایی
19 اردیبهشت 92 17:27
وای الی جان الان امدم دلم هوری ریخت ...................... خدا رحمتش کنه .... یادته ازش می نوشتی .... وای چقدر عمر کوتاهه.... چقدر سخته برای همسرت ............................................................
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
23 اردیبهشت 92 10:04
آخی تسلیت میگم عزیزم. ببخشید دیر شده ولی من کلا خیلی وقته به خاطر مشکلات گردن و دستام (دیسک گردن) نمی تونم روی وب بیام. انشااله به حرمت حضرت فاطمه خدابه شما و همه بازمانده ها صبر بده و روح مادرشوهر عزیزتون هم شاد بشه.
مریم(مامان آرینا)
26 اردیبهشت 92 18:28
سلام الناز جون بعد از مدتها اومدم پیشت (ببخشید بی معرفت شدم) دقیقا" اینطوری شدم خدا رحمتشون کنه وغم آخرتون باشه،خدا به خانوادشونم صبر بده خییییلی متاسف شدم
مامانی طهورا
28 اردیبهشت 92 16:57
سلام عزیزم تسلیت میگم ببخشید اگه دیر اومدم من امروز متوجه شدم روحشون شاد
×مامان خونه×
4 خرداد 92 1:15
خدا رحمتش کنه واقعا ناراحت شدم
مهدی کوچولو
12 تیر 92 23:26
کارمند شدنت مبارک حقوقت پر برکت عزیزم
يه مرد
26 شهریور 92 18:43
به خدا از اينكه اينقدر شوهرتو دوست داري واين متن با احساس رو نوشتي اشكم سرازير شد. خدا خودش اجرت بده كه اينقدر وفا داري