محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

16 اسفند آغاز 25 سالگی

1391/12/15 21:44
نویسنده : نایسل
799 بازدید
اشتراک گذاری

درست سال ۱۳۶٧ ساعت ١٢:٤٠ نیمه شب اسفند دنیا از اولین گریه های من خندید.....

و من سرمست و شاد از اومدن به دنیایی ناشناخته ....

من اومدم تا دنیا رو بخندونم و اون بود تا منو بگریونه......

یه روز من خندوندم و یه روز من خندوندم و یه روز اون گریه منو در آورد.....

نمی دونم از اومدنم چند نفر خندیدن و از موندنم چند نفر خوشحال هستن

ولی کاش بتونم همه رو خوشحال کنم...

امشب کمی ناراحت شدم آخه من عیدا و تولدم که میشه غمگینم

که یه سال دیگه هم بیهوده رفت....

اما شاید سال دیگه شاید یه روز هم نوبت من بشه .....

امیدوارم همه عزیزام سالها کنارم باشن تا از بودنشون بخندم ....

خدایا بابت همه لطف و محبتات تو همه این سالها ممنونم .......

نمی دونم تو این سالها هیچی از دنیا ندارم جز .......

بگذریم امشب بیشتر از همیشه از بودن خانوادم خوشحالم ....

تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک  تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک  تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک  تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک  تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک  تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک  تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک  تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک  تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک  تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک  تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک  تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک  تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک  تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک  تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک 

 

دوستون دارم مرسی به فکرمینننننننننننننننننن همتون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (57)

نازی
15 اسفند 91 22:53
الناز جون یه چیزی رو از ته قلب می گم لطفا به روز نوشتات ادامه بده من با اینکه می دونستم بازم ازتون خبری نیست به وبلاگتون سر میزدم الانم یه لحظه اسمتونو تو وبلاگهای به روز شده دیدم خوشحال شدم


سعی میکنم عزیز م مرسی واسه محبببتتت
مامان آراد(خاطره)
15 اسفند 91 22:57
تولدت مبارک


مممنون خانوممم
مامان کوثری
15 اسفند 91 22:59
پیشاپیش سال نو مبارک چیزی به آخر سال نمونده با طراحی تقویم کودک کارت تبریک عید و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم تنوع طرح ها رو در وب ما ببینید حتما به یه بار دیدنش می ارزه http://temparti.blogfa.com/
مامان آرشیدا کوچولو
15 اسفند 91 23:48
واااااااااااااااااااااااااااااای خاله نایسل ام برگشته هورا هورا هورا
تو کجا بودی دختر ، جیگر ، فرشته دیدم توی به روز شده ها نوشته نی نی مامانش چشم هام گرد شد
قبونت تو کجا بودی تولد دلبـــــــــــــــــر تپـــــــــــــــــــل ام مبارک


مرسی مهربون فدات بشم من فدای تو دختر ماهتتت
مریم مامان سروش
16 اسفند 91 2:09
تولدت مبارک باشه. امیدوارم همیشه لبت خندون باشه و از سر ذپق بنویسی


مرسی جیگرممممممممممممممممممم
مامان الینا
16 اسفند 91 6:49
سلام عزیز دلم .تولدت مبارک خانوم .من اسفندی ها رو خیلی دوست دارم آخه شوهر خودمم اسفندیه و من عاشقشم .بازم تولدت مبارک .هزارتا بوس برای دوست خوشگلم


مرسی عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عشق مامان و بابا
16 اسفند 91 10:01
سلام عزیزم تولدت مبارک
مامان سيد محمد سپهر
16 اسفند 91 12:22
سلام گلم ، عزيزم ، نازم تولدت مبارك......مبارك مبارك.....تولدت مبارك.....هميشه خوب و خوش باشي ......عزيزم......نازم....ماهم اگه دير به دير بهت سر مي زنم ببخش به يادتم هميشه همه جا......باوركن دوستت دارم...
مامان سارا
16 اسفند 91 14:09
سلام خانومی تولدت مبارک
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
16 اسفند 91 15:51
تولدت مبارک عزیییییییییییییییییییییزم بانوی اسفندی همه اسفندیها ماهن
زری مامان مهدیار
16 اسفند 91 18:03
تولدت مبارک دوست جونی ایشالا که همیشه شاد باشی
مامان فافا
16 اسفند 91 19:09
سلام عزیزم .تولدت مبارک همیشه میام و به وبلاگت سر میزنم. امیدوارم باز هم بیای و مثل سابق بنویسی
مامان یگانه و ریحانه
16 اسفند 91 22:30
سلام عزیزم تولدت مبارک من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم از اتفاقی که واستون افتاده خیلی ناراحت شدم ولی اینو بدون که هیچ کار خدا بی حکمت نیست منم 2سال پیش پسرم رو که یک ماهه به دنیا اومده بود تو بغل خودم از دست دادم حال و روزم داغون بود ولی به لطف خدا و خانواده ام حالم خیلی بهتر شد تا اینکه خداوند بالاخره لطفش رو بیشتر کرد و امسال(3ماه پیش)منو صاحب2تا دختر ناز کرد خلاصه سرت رو درد نیارم خلاصه حرفام اینه که ان شالله شما هم بزودی مامان میشی عزیزم هیچ نگران نباش خدا بزرگه خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
مامان فرزانه
17 اسفند 91 0:18
تولدت مبارک
مریم مامان عسل
17 اسفند 91 5:54
تولدت مبارک عزیزم منم متولد 67 هستم منتها من شهریوریم الهی به هر چی خواسته ی دلته برسی گلم
فرزندما
17 اسفند 91 8:56
تولدت مبارک عزیزم......... انشاالله همیشه سالم و سرحال باشی.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
17 اسفند 91 15:21
جشن تو جشن تولد تمومه خوبياس جشن تو شروع زيباى تمومه شادياس ...
الهام مامان رامیلا
17 اسفند 91 15:50
سلام عشقم تولدت مبارک کاش مثل قدیما اینجا زیاد می نوشتی الان غمگینم تو نیستی
مامان کوروش
17 اسفند 91 23:19
سلاااااااااام نایسل جون تولدت مبارک عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی و به هر چی که ارزو داری برسی اونم از نوع بهترینش دلمون واست تنگ شده بیشتر بیا این ورها
مامان علي خوشتيپ
18 اسفند 91 16:10
تولدت مبارك عزيزم.الهي 120 سال عمر طولاني و باعزت داشته باشي.ايشاالله سال ديگه جشن تولدت رو با ني ني نازت بگيري
مامان نفس طلایی
18 اسفند 91 17:21
سلام تولدت مبارک ... دلم واست تنگ شده بود
مامان آینده *آرزو*
19 اسفند 91 0:22
تفلد تـــــــفـــــلد تفلدت مبارک الهی صد ساله شی نه صــــــــــد و بیست سالـــــته شی نــــــــــــــه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشیییییییییییییییییییی
مانی محیا
19 اسفند 91 14:32
تولدت مبارک باشه عزیزم..
فرشته
20 اسفند 91 0:01
سلام تولدت مبارک کجاییییییییییییییییییییی؟؟؟ دل تنگتم
خاله جونی
20 اسفند 91 0:25
سلام عزیزم تولدت مبارک کجایی بابا دلمون گرفت
مامان محمد صدرا
20 اسفند 91 9:37
تولدت مبارک خوشگلم
مامان کیان کوچولو
20 اسفند 91 12:20
سلام عزیزم تولدت مبارک ..هووووووورااااا
الهام مامان تيانا
20 اسفند 91 13:53
تولدت مبارك عزيز دلم انشالله سال ديگه ني ني و باباش واست كادو بخرن
پارمیدا
22 اسفند 91 8:19
تولد زیبات با تاخیر مبارک عزیزم... دوست بی وفایم.
متین مامی ایلیا
22 اسفند 91 13:44
تولدت مبارک خوشحالم که برگشتی
یک عاشقانه آرام
22 اسفند 91 15:40
ای جانم تولدت با تاخیر مبارک گلممممم
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
23 اسفند 91 0:56
مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه
مامان بی تاب
23 اسفند 91 18:58
بیا به وبم.من یه نی نی تو دلم دارم
مامان دخملی
24 اسفند 91 0:24
ای وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تولدت با کلی تاخیر مبارککککککککککک
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
24 اسفند 91 13:39
دوست گلم این آخرین باری که تو سال 91 مهمون خونه ات میشم سال نو پیشاپیش مبارک .بهترین سال را برات آرزو مندم . دعا برای ظهور آقا امام زمان (عج) در موقع تحویل سال یادتون نره. با پست های آخر 70 تا 73 سال 91 بروزیم.
مامان رضا جونی
24 اسفند 91 21:55
تولدت مبارک خانمییییییییییییییی
میرزا کوچک خان
25 اسفند 91 23:00
تولدت با کلی تاخیر مبارک عزیز....
مامان آرینا مو فرفری
26 اسفند 91 9:14
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را دنیا دنیا برایتان آرزومندم.پیشاپیش نوروز مبارک عزیزم تولدت مبارک
سولماز مامان آنیل
26 اسفند 91 16:14
پیشاپیش می بوسمت یکی این ور یکی اون ور یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم…پیشاپیش سال نومبارک.
مامان سيد محمد سپهر
27 اسفند 91 8:58
سلام بهترين ها را موقع تحويل سال براتون آرزومندم...شما هم مارا دعا كنيد ...پيشاپيش عيد مبارك..نوروزتان پيروز.. به روزيم.....
مامان تارا و باربد
27 اسفند 91 9:26
سلام عزیزم خوبی نمی دونستم تولدت بوده ببخشید تبریک میگم امیدوارم سال های سال خوش و خرم باشی پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم برات بهترین ها رو آرزومی کنم میدوارم امسال به اونی که دلت می خواد برسی نازنینم
تارا
27 اسفند 91 14:46
تولد مبارک عزیزم منم 14 اسفند تولدم بود
مامان احسان
27 اسفند 91 14:54
سلام الناز جان اول تولدت مبارک بعدش هم عیدت مبارک امیدوارم سالی پر بار پیش روت باشه گلم میبوسمت
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 15:37
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند. نوروز پیشاپیش مبارک http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635061342.jpg?93
مامان امیر مهدی (سوده)
27 اسفند 91 17:07
منم 10 اسفند بدنیا امدم عزیزم تولدت مبارک خوشحالم که برگشتی
مامان امیر مهدی (سوده)
27 اسفند 91 17:07
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک *
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 17:40
سلام عزیزم کی اومدی من نفهمیدم.شرمنده بخدا.دوباره تولدت رو تبریک میگم عزیزم برای ما که همیشه باعص خوشحالی هستی دوست داریم
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 17:40
در لحظه ای که زیبا ترین ملودی ها ازآسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب ، آغاز سمفونی بهار مبارکباد http://www.niniweblog.com/upl/mohammadsaghi/13635281665.jpg
مامانی درسا
28 اسفند 91 4:23
عزیر دلم النازی تولدت مبارک انشاالله همیشه سالم شاد باشی ...... 120 ساله شی گلم
مامان سحرناز
28 اسفند 91 7:28
سلام مامانی ... بوی بارن بوی سبزه بوی خاک/شاخه های شسته باران خورده پاک/ آسمان آبی و ابر سپید / برگهای سبز بید / عطر نرگس رقص باد /نغمه ی شوق پرستو های شاد/نرم نرمک میرسد اینک بهار / خوش بحال روزگار.... پیشاپیش فرا رسیدن بهار بر شما مبارک
مامان سحرناز
28 اسفند 91 7:30
تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
28 اسفند 91 10:11
تولدت مبارک عزیزمممممممممممممم
مامان آرشيدا قند عسل
28 اسفند 91 12:06
تولدتتتتتتتتتتتتتت مبارك
مامان آرشيدا قند عسل
28 اسفند 91 12:07
پيشاپيش سال نو بر شما و همسري مبارك اميدوارم سال خوب و خوش و پرباري رو در پيش رو داشته باشي.
زينب مامان اميرعباس فرشته اسموني
28 اسفند 91 17:17
انشالله سال ديكهةبا ني ني تو بغلت جشن. داشته باشي
مانی محیا
19 فروردین 92 11:18
تولدت مبارک عزیزم
نانا
24 اردیبهشت 92 13:39
بابا خوش به حالت دختر تو 25سالگی مامانم شدی! من که هنوز اندر خم یک کوچه ام....